Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

Eigenlijk een geluk bij een ongeluk voor PSV, maar wellicht ziet de medische staf van PSV er nog een leuk projectje in :zip:

:lol:
DC_PSV
Vedette

Nog iets minder dan 48uur. Wie o wie gaan het worden?
#simplythebest
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop eerlijk gezegd dat de transfer van Vertessen door kan gaan. Hij wilt er zelf niet meer zijn, heeft komende zomer nog maar 1 jaar contract waardoor je er waarschijnlijk nog minder voor krijgt dan nu en wordt ook niet meer dan 4e of 5e buitenspeler. Laten we dus hopen dat het snel rondkomt met een vervanger.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 4):
    RIODoubleUCoolmanRazzaaFieseFriedrich
    René1978
    Nationale topspeler

DC_PSV wrote: 29 Jan 2024, 23:40 Nadeel is wel dat het een Marokkaanse speler is waar we, op een paar na, geen goede herinneringen aan hebben. Ik ben erg benieuwd naar zijn mentaliteit, vooral als het niet loopt en hij veel zal banken.
    Saibari is anders knap belangrijk.
  • These users thanked the author René1978 for the post (total 5):
    matejaJur1913MithrasTyyneRazzaa
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik hoor juist hele goede verhalen over zijn mentaliteit. Ik denk ook niet dat ie gaat muiten als Excelsior hem niet verkoopt. Ik heb zelf liever Driouech dan Vertessen. Gewoon omdat je dan een nieuwe en gemotiveerde speler hebt die een half jaar de tijd krijgt om te wennen, wat minuten te pakken, wellicht zelfs CL debuut. Dat is toch machtig mooi ook voor hem. En misschien verrast ie wel want in principe is ie de back up van Lozano en gaat ie nog redelijk veel spelen.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 7):
    DoubleUCoolmanM.DelgadoDutch CowboyMithrasRazzaaRené1978Ren Höek
    D'n Berry
    Veelbelovend talent

RIO wrote: 30 Jan 2024, 02:21 Ik hoor juist hele goede verhalen over zijn mentaliteit. Ik denk ook niet dat ie gaat muiten als Excelsior hem niet verkoopt. Ik heb zelf liever Driouech dan Vertessen. Gewoon omdat je dan een nieuwe en gemotiveerde speler hebt die een half jaar de tijd krijgt om te wennen, wat minuten te pakken, wellicht zelfs CL debuut. Dat is toch machtig mooi ook voor hem. En misschien verrast ie wel want in principe is ie de back up van Lozano en gaat ie nog redelijk veel spelen.
    Eens. Helemaal als je nog een beetje geld eraan over houdt dan is dit een mooie switch.
  • These users thanked the author D'n Berry for the post:
    Razzaa
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

PSV wat eigenlijk geen zaken wilde doen in de winter heeft ineens een accuut probleem door een blessure en uitgaande transfer die op handen is. Ze informeren bij een paar spelers op de lijst of ze beschikbaar zijn en horen dat oa Danjuma niet wil en Driouech te duur is. Daardoor besluiten ze dat ze beter Vertessen kunnen behouden en geven dat aan bij zijn agent. Case closed zou je zeggen want het verhaal is rond. Het is niet zo dat PSV tegen Vertessen zegt kom maar terug en er daarna pas over na gaat denken.

Ik denk dat alles al meerdere malen gezegd is maar als je de inschatting doet dat je Vertessen niet hoeft te vervangen dan moet je ook niet zeiken als er iemand geblesseerd raakt. Want dat moet in die calculatie zitten aangezien het ook op een ander moment had kunnen zijn. Dan heb je of slecht gegokt of het verkeerd ingeschat.

Driouech ken ik niet goed genoeg en ik vind het gewoon lastig om in te schatten wat er gebeurt als je die bij PSV neer zet. Bosz wisselt elke wedstrijd het liefst beide flanken dus hij zal wekelijks 10 a 15 minuten kunnen maken. Vertessen idem dito en dat beviel vanwege de ruimtes die je dan krijgt en dat lijkt me voor Driouech ook belangrijk. Hij kan zowel links als rechts dus qua profiel is hij voor komend seizoen ook toekomstbestendig. Dat Excelsior 5 miljoen vraagt is logisch want dat zei Dijkhuizen 2 dagen geleden nog. Laat het 4 miljoen zijn wat nodig is... een miljoen of maybe 1,5 meer dan aankomende zomer? Dan gewoon lappen en een grote jongen zijn. Maar enkel als je overtuigd bent en hem sowieso in de zomer ook had willen halen. Beter dit 'gokje' dan weer een huurspeler van 2 miljoen aan weggegooid geld.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Razzaa
    koetje
    Legende

Er moet iets bij inderdaad. De vleugelspelers zijn de vaakst gewisselde spelers van het team. Zelfs Bakayoko heeft maar 1/3 van de wedstrijden de volle negentig minuten afgemaakt. Deels heeft dit te maken met de speelwijze die ook van de 7 en 11 veel druk zetten verwacht. We kunnen nu echt niet op een miljoentje meer of minder gaan kijken, alhoewel verkopende clubs vast een slaatje uit de huidige situatie gaan slaan en Brands/Stewart niet zo in elkaar zitten.

Nadeel van een Driouech is dat hij ook weer een aanpassingsperiode nodig heeft. Niet alleen wat niveau maar ook speelwijze. Maar het moet maar want als CL knockout deelnemer moet je wel iets kunnen brengen.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Razzaa
    ruuddevil
    Legende

Earnie, laat die Justine a.u.b. in Portugal. Nog meer blessurejunkies hebben we geen behoefte aan.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Razzaa
    Tijn
    Internationale topspeler

koetje wrote: 30 Jan 2024, 04:31 Er moet iets bij inderdaad. De vleugelspelers zijn de vaakst gewisselde spelers van het team. Zelfs Bakayoko heeft maar 1/3 van de wedstrijden de volle negentig minuten afgemaakt. Deels heeft dit te maken met de speelwijze die ook van de 7 en 11 veel druk zetten verwacht. We kunnen nu echt niet op een miljoentje meer of minder gaan kijken, alhoewel verkopende clubs vast een slaatje uit de huidige situatie gaan slaan en Brands/Stewart niet zo in elkaar zitten.

Nadeel van een Driouech is dat hij ook weer een aanpassingsperiode nodig heeft. Niet alleen wat niveau maar ook speelwijze. Maar het moet maar want als CL knockout deelnemer moet je wel iets kunnen brengen.
    Misschien niet altijd de 90 minuten vol gemaakt, maar Bakayoko heeft wel nagenoeg alles gespeeld.
    Bakayoko heeft 85% van alle minuten gespeeld dit seizoen.
    Slechts 3 spelers hebben meer minuten gemaakt, Benitez (94%), Boscagli (90%) en De Jong (87%).
    Bakayoko heeft zelfs meer minuten gespeeld dan Hancko, die bij Feyenoord 100% van de speelminuten gemaakt heeft (2.456 om 2.430).
  • These users thanked the author Tijn for the post:
    Razzaa
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

St Juste wilt vertrekken, dat lijkt me duidelijk. Ik vind het een hele interessante speler, voornamelijk door zijn snelheid. Maar 10 miljoen? Poeh.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Ik verwacht dat Feyenoord zich ook nog gaat melden voor Driouech als ze Dilrosun laten gaan. Een tijd terug heeft PSV op de tribune gezeten voor een centrale verdediger op het 2e niveau in Portugal. Ben benieuwd of dit nog speelt.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Gezien het feit dat het niveau van buitenspelers bedroevend is bij Jong PSV, moet je volgens mij gewoon doorpakken bij Driouech. Ook al betaal je 1 a 2 miljoen meer dan wat je normaalgesproken zou doen, dat is dan maar de som die je betaald voor slecht anticiperen/blessure management bij Lang.

Met mogelijke vertrek van Bakayoko in de zomer is het ook niet zo dat je een overschot aan buitenspelers creëert.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post (total 2):
    11 TinusRazzaa
    Standbeeld
    Mister PSV

Paulus1913 wrote: 30 Jan 2024, 08:03 St Juste wilt vertrekken, dat lijkt me duidelijk. Ik vind het een hele interessante speler, voornamelijk door zijn snelheid. Maar 10 miljoen? Poeh.
    Eerlijk gezegd is 5-7 mln de absolute max voor mij gezien zijn blessurehistorie. Voor 10mln lekker daar laten.
    Joenepsv
    Legende

Standbeeld wrote: 30 Jan 2024, 08:07
    Paulus1913 wrote: 30 Jan 2024, 08:03 St Juste wilt vertrekken, dat lijkt me duidelijk. Ik vind het een hele interessante speler, voornamelijk door zijn snelheid. Maar 10 miljoen? Poeh.
    Eerlijk gezegd is 5-7 mln de absolute max voor mij gezien zijn blessurehistorie. Voor 10mln lekker daar laten.
    Vind 5 nog teveel voor iemand die twee seizoenen lang meer geblesseerd is geweest dan fit. Een snelle verdediger is prettig maar als die half kreupel is heb je er niks aan.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Razzaa
    Breur
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 30 Jan 2024, 08:07
    Zelfs dat is al veel vind ik.
  • These users thanked the author Breur for the post:
    Razzaa
    ShovingNE2
    Site Admin

Madueke wrote: 30 Jan 2024, 00:05
    St. Juste "voelde weer iets in zijn voet" en viel daardoor tegen Casa Pia buiten de selectie, zo onthulde Rúben Amorim.
    Die gast heeft last van hypochondrie joh. Niet doen! Voor nog geen 3 miljoen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Razzaa
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Ik zou St. Juttemis ook niet halen, zo vaak er niet bij, kan je onmogelijk op bouwen. Qua profiel moeten er toch meer (nu haalbare) opties te vinden zijn.
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    Razzaa
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Volgensmij is zijn blessureleed (afgezien van het bericht van gisteren, wat ook met transferperikelen te maken kan hebben) toch voorbij? Vind maar eens een snelle verdediger, die nu beschikbaar is en die je snel kunt inpassen in je selectie. Dan moet je wel risico's nemen en volgensmij zijn je risico's ook nog een vrij beperkt, omdat je alternatieven voorhanden hebt en je de belangrijkste plekken in de competitie al bijna verzilverd hebt.

Met het naderende vertrek van Sambo (wellicht deze periode nog?), Teze, Bosca en wellicht Dest, een kwakkelende Ramalho (waar je ook van kon zeggen dat hij vrij blessure gevoelig was, maar speelt nu ook ineens een hele rits. Wat dat betreft ook afhankelijk van hoeveel risico je in herstel neemt), zou ik het enorm toejuichen om toch wat risico's aan je selectie toe te gaan voegen die op termijn ook basis kunnen spelen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Heb ook zo m’n twijfels… We hebben inmiddels toch wel een beetje een trackrecord opgebouwd met brekebeentjes, linksom of rechtsom. Natuurlijk kun je als het goed valt daarmee ook net boven je kracht inkopen, maar het afbreukrisico kan toch wel groot worden. We dachten allemaal nu een goed seizoen te kunnen draaien met deze selectie, en ik verwacht ook wel dat het goed komt, maar je hebt onderhand toch wel een dunne draad waarop je loopt met de blessuregevallen. Begin mij voor het eerst dit seizoen een klein beetje achter de oren te krabben, ook voor zaterdag. Maar daar speelt ongetwijfeld ook mee dat alles tot nu toe zó perfect liep, dat iedere rimpel er een teveel lijkt. Beste van hopen dan maar en ach, twaalf punten voorsprong, die zorgen weer voor meer kalmte, gelukkig maar. Maar St.Juste: ik zou zeggen doe maar niet en maak het seizoen af met deze verdediging en concentreer je op andere posities en voor komend seizoen
    Galactico
    Meervoudig international

Puur gokgedrag lijkt dit. Een normaal onhaalbare speler met een deuk en een kras oppikken in de hoop dat hij bij ons fit blijft. Afblijven en doorrrrr
    RV1913
    Nationale topspeler

Haal lekker die Driouch en laat Yorbe in Duitsland, dan ga je er nog op vooruit ook, bied 3,5 kom uit op 4 prima deal voor een wintertransfer.
  • These users thanked the author RV1913 for the post (total 3):
    AlexDeTank4StandbeeldTomPSV023
    Tijn
    Internationale topspeler

Driouech is nu een betere optie dan Vertessen vind ik.
    Vertessen weet dat hij in principe 4e keus op zijn best is en heeft mentaal al afscheid genomen.
    Lozano is weer fit en je zou mogen verwachten dat Veerman, Tillman en Saibari ook snel weer terug zijn en dan kan Vertessen weer op de bank gaan zitten.

Driouech is een speler die de weg omhoog ingezet heeft en juist prima als 4e optie zijn minuten kan maken en dan komende zomer al gewend is aan de speelstijl.
  • These users thanked the author Tijn for the post:
    RV1913
    Trixm
    Vedette

Team Driouech!
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 13):
    RV1913slowflowVanthaman18NotoriousBIG046René1978ShovingNE2TomPSV023Benitez040TacticalReliableTylerDurdnCristianoJordiRen Höek
    Saibari is underrated.
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Driouech, jep. Hoe langer ik er over nadenk hoe enthousiaster ik word. Ik schat hem hoger in dan Vertessen (en nog een stukje jonger). Mocht het niks worden dan heeft het je ook niet veel gekost. Tussen de 3 en 4 miljoen moet wel lukken toch?
  • These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Popeskoe
    Post Reply