Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ComeOnPSV wrote: 30 Jan 2024, 11:05
11 Tinus wrote: 30 Jan 2024, 10:56Waarom wordt Vertessen zijn inbreng toch zo gebagatelliseerd ineens?
Waarom wordt het zo de hemel ingeprezen?

Kom op zeg. Hij heeft toch dramatische wedstrijden voor PSV gespeeld. Dat het nu een 6 is... tja dat vind ik echt niet genoeg.
Ik zeg niet dat hij geen kut wedstrijden heeft gespeeld voor PSV, maar dit seizoen was hij beslissend tegen Vitesse, Arsenal thuis, Sevilla uit en was ook goed tegen Utrecht en maakte een goede goal tegen Twente voor de beker. Straks komt er wellicht een jongen van Excelsior die nu al beter wordt geacht dan Vertessen terwijl die 80 wedstrijden heeft gespeeld voor Excelsior en Heerenveen ipv 100+ voor PSV in de CL, EL, ECL, JCS, Beker en ED. Werd bovengemiddeld veel gebruikt en gewaardeerd door Roger en Bosz De waarheid zal vast ergens in het midden liggen maar om er nu vanuit te gaan dat we met Driouech een upgrade tov Vertessen te pakken hebben gaat me een stapje te ver. Dat hij dat wel kan worden is natuurlijk wel zo maar dat is allemaal afwachten.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    DC_PSVIttotFieseFriedrich
    Chucky
    Vedette

Plus Vertessen bezit gewoon een heel specifiek wapen met zijn enorme snelheid. Driouech moet je - als hij überhaupt zou komen - wel een paar maanden de tijd geven om te wennen, de stap naar PSV vanuit Excelsior is natuurlijk niet niks.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik zou die Driouech aankomende zaterdag toch wel graag zien invallen in de arena, als we met 0-2 voorstaan.
    AlexDeTank4
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 30 Jan 2024, 11:22 Plus Vertessen bezit gewoon een heel specifiek wapen met zijn enorme snelheid. Driouech moet je - als hij überhaupt zou komen - wel een paar maanden de tijd geven om te wennen, de stap naar PSV vanuit Excelsior is natuurlijk niet niks.
    Eens, maar Driouech heeft datzelfde wapen. Tikte begin dit seizoen 34,1 km/h aan. Dat haalt Ramalho op de fiets niet eens.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 3):
    CristianoWolfjohan derksen
    ShovingNE2
    Site Admin

mr.top wrote: 30 Jan 2024, 11:08Je staat als club gewoon gruwelijk voor lul wanneer je Vertessen nu alsnog terug laten komen.
    Liever een weekje voor lul staan dan aan het einde van de competitie met te weinig spelers.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Breur
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

11 Tinus wrote: 30 Jan 2024, 11:19
    ComeOnPSV wrote: 30 Jan 2024, 11:05

Waarom wordt het zo de hemel ingeprezen?

Kom op zeg. Hij heeft toch dramatische wedstrijden voor PSV gespeeld. Dat het nu een 6 is... tja dat vind ik echt niet genoeg.
    Ik zeg niet dat hij geen kut wedstrijden heeft gespeeld voor PSV, maar dit seizoen was hij beslissend tegen Vitesse, Arsenal thuis, Sevilla uit en was ook goed tegen Utrecht en maakte een goede goal tegen Twente voor de beker. Straks komt er wellicht een jongen van Excelsior die nu al beter wordt geacht dan Vertessen terwijl die 80 wedstrijden heeft gespeeld voor Excelsior en Heerenveen ipv 100+ voor PSV in de CL, EL, ECL, JCS, Beker en ED. Werd bovengemiddeld veel gebruikt en gewaardeerd door Roger en Bosz De waarheid zal vast ergens in het midden liggen maar om er nu vanuit te gaan dat we met Driouech een upgrade tov Vertessen te pakken hebben gaat me een stapje te ver. Dat hij dat wel kan worden is natuurlijk wel zo maar dat is allemaal afwachten.
    Geen zekerheid natuurlijk. Maar dat heb je nooit. Van Vertessen weet je dat hij niet meer beter gaat worden dan dit. Maximaal een nuttige breedtespeler om blessures op te vangen. De vierde linksbuiten van de selectie. En in die rol belangrijk geweest de eerste seizoenshelft. Hij deed het beter dan men verwachtte. Of ging jij wel op het puntje van je stoel zitten toen hij erin kwam tegen Sevilla?

Driouech kán beter worden. Geen zekerheid. Die potentie wil je achter je basis hebben wat mij betreft.
    DonyellMalen
    Legende

AlexDeTank4 wrote: 30 Jan 2024, 11:24Eens, maar Driouech heeft datzelfde wapen. Tikte begin dit seizoen 34,1 km/h aan. Dat haalt Ramalho op de fiets niet eens.
    Yes, is de snelste speler uit de Eredivisie.

Image
    Last edited by DonyellMalen on 30 Jan 2024, 11:28, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    RazzaaMithras
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 30 Jan 2024, 11:28
    AlexDeTank4 wrote: 30 Jan 2024, 11:24Eens, maar Driouech heeft datzelfde wapen. Tikte begin dit seizoen 34,1 km/h aan. Dat haalt Ramalho op de fiets niet eens.
    Image
    35 km/h?? Dat haalt Ramalho met de auto niet eens.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
    AlexDeTank4OntbijtkoekCristiano
    Tomm
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:24 Ik zou die Driouech aankomende zaterdag toch wel graag zien invallen in de arena, als we met 0-2 voorstaan.
    Maak van Driouech Lex Immers en ik vind t ook prima hoor.

Nee gun Vertessen die stap nu maar, het is nu te laat om het af te blazen. Past niet binnen onze clubcultuur om daar nu nog moeilijk over te gaan doen. Voor 5 miljoen moet je prima een vervanger kunnen halen. Of dat Driouech of Sahraoui is weet ik niet, ken ze beide alleen van de onderlinge wedstrijd met ons.
  • These users thanked the author Tomm for the post:
    Peer71
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Voor hem te hopen dat St Juste dan niet komt. Anders wordt het nog hard werken om dat record vast te houden. Worden leuke sprintduels.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2024, 11:25
    mr.top wrote: 30 Jan 2024, 11:08Je staat als club gewoon gruwelijk voor lul wanneer je Vertessen nu alsnog terug laten komen.
    Liever een weekje voor lul staan dan aan het einde van de competitie met te weinig spelers.
    Precies dit. De mensen die nou zo hard lopen zeiken dat het absurd is en niet kan wat ze doen, moeten straks niet lopen zeiken als we inderdaad geen vervangers meer hebben voor de vleugels of wanneer Vertessen ons naar de volgende ronde CL schiet. Dit is gewoon goed beleid, even de transfer on hold totdat ze een vervanger hebben.
    Juancho
    Mister PSV

Qua profiel denk ik zelfs dat Driouech veel beter past in het voetbal van PSV. Ik wist niet dat hij ook nog eens zo snel was Amar dat maakt het extra mooi. Hij is technischer aan de bal, ook in kleine ruimtes maar heeft dus ook de snelheid van Vertessen. Kan op beide flanken.

Met zijn 21 jaar ook nog kneedbaar, zie het wel zitten! Gewoon snel uitonderhandelen zodat hij vandaag of morgen al kan meetrainen. En zaterdag evt inzetbaar is tegen Ajax. Al is het als wissel.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    Razzaa29.04.2007
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wacht nou maar eens even rustig af...
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    psvmedium
    Chucky
    Vedette

AlexDeTank4 wrote: 30 Jan 2024, 11:24
    Chucky wrote: 30 Jan 2024, 11:22 Plus Vertessen bezit gewoon een heel specifiek wapen met zijn enorme snelheid. Driouech moet je - als hij überhaupt zou komen - wel een paar maanden de tijd geven om te wennen, de stap naar PSV vanuit Excelsior is natuurlijk niet niks.
    Eens, maar Driouech heeft datzelfde wapen. Tikte begin dit seizoen 34,1 km/h aan. Dat haalt Ramalho op de fiets niet eens.
    True that! Was ook vooral om aan te geven dat Vertessen hier als lapzwans wordt weggezet door enkelen
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    AlexDeTank4
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

AlexDeTank4 wrote: 30 Jan 2024, 11:24
    En de elektrische fiets dan?
    rjg1992
    Bankzitter

Yorbe is natuurlijk vooral extreem explosief op de 10-15m sprints, ik vraag me af of daarvoor echt een grote correlatie is met topsnelheid. Dit even los van het feit dat ik zeer verguld zou zijn met Driouech als een veel completere voetballer die volgens mij ook op en top prof is en een leuke gozer.

Vind dat stigma tegen Marokkaanse voetballers ook niet erg terecht, er zijn heel veel hardwerkende en vriendelijke profs: Afellay, El Ahmadi, Bakkal, Amrabatjes, Saibari.
  • These users thanked the author rjg1992 for the post (total 2):
    RazzaaMithras
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

psvgouda wrote: 30 Jan 2024, 11:32 Wacht nou maar eens even rustig af...
    Ik zie een like van psvmedium, nu ben ik benieuwd
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    Jaapdebaap
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Kogeltje rond zou lekker zijn
  • These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
    Turbo Toon
    RV1913
    Nationale topspeler

PSVAchterhoek wrote: 30 Jan 2024, 11:34
    psvgouda wrote: 30 Jan 2024, 11:32 Wacht nou maar eens even rustig af...
    ik dacht precies hetzelfde.
    DonyellMalen
    Legende

DonyellMalen wrote: 30 Jan 2024, 11:28 Image
    Bosz houdt van dit soort spelers, Driouech kan op een hoge intensiteit spelen en heeft daarnaast een heerlijke techniek. Ik zou hem halen.
    "Ik heb het van nature, ik ben gewoon superexplosief."
    Hij zit nog niet aan zijn limiet, zegt zijn persoonlijke coach Marte. Binnenkort gaan ze weer trainen, bespreken wat beter kan. „Het zou me niet verbazen als hij 37 kilometer per uur kan sprinten. Dat is heel hard, menig atleet haalt dat niet.” Ter vergelijking: de Franse steraanvaller Kylian Mbappé zette in een wedstrijd in 2019 een topsnelheid neer van 38,5 kilometer.
    https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/23/co ... f-a4182077

In dit artikel zie je ook wat hem goed maakt:
    https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... r-driouech
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    Juanchonectarine
    Jur1913
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:30
    ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2024, 11:25

Precies dit. De mensen die nou zo hard lopen zeiken dat het absurd is en niet kan wat ze doen, moeten straks niet lopen zeiken als we inderdaad geen vervangers meer hebben voor de vleugels of wanneer Vertessen ons naar de volgende ronde CL schiet. Dit is gewoon goed beleid, even de transfer on hold totdat ze een vervanger hebben.
    Mensen moeten sowieso niet zo zeiken. Doen ze te veel
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Sparts wrote: 30 Jan 2024, 11:27
    11 Tinus wrote: 30 Jan 2024, 11:19

Geen zekerheid natuurlijk. Maar dat heb je nooit. Van Vertessen weet je dat hij niet meer beter gaat worden dan dit. Maximaal een nuttige breedtespeler om blessures op te vangen. De vierde linksbuiten van de selectie. En in die rol belangrijk geweest de eerste seizoenshelft. Hij deed het beter dan men verwachtte. Of ging jij wel op het puntje van je stoel zitten toen hij erin kwam tegen Sevilla?

Driouech kán beter worden. Geen zekerheid. Die potentie wil je achter je basis hebben wat mij betreft.
    Eens dat je de upside wil die je met Vertessen niet meer hebt. Maar Driouech moet eerst nog maar eens dingen laten zien wat Vertessen heeft laten zien bij PSV, als hij al komt.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

RV1913 wrote: 30 Jan 2024, 11:35
    PSVAchterhoek wrote: 30 Jan 2024, 11:34

ik dacht precies hetzelfde.
    Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    AlexDeTank4VTheMan
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Ja gewoon ff afwachten iedereen! Stop met posten want er is toch nog geen nieuws gewoon lekker wachten!
    Teletubby
    Nationale topspeler

Gebaseerd op puur en alleen onderbuikgevoelens voel ik een redelijk stunt aankomen voor zowel de vleugelspeler positie als de CV positie. Earnie heeft met het oog op CL geld even de Jamie Oliver pannenset gekocht en gaat op Masterchef niveau komen de komende dagen.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 5):
    OntbijtkoekSensationDeefPeefDribbleBoktor
    Post Reply