Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:38
RV1913 wrote: 30 Jan 2024, 11:35

ik dacht precies hetzelfde.
Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
Wellicht zijn er wel nieuwe scoops, dan zitten wij toch echt op de eerste rij
BadShaker
Vaste waarde in elftal

rjg1992 wrote: 30 Jan 2024, 11:34 Yorbe is natuurlijk vooral extreem explosief op de 10-15m sprints, ik vraag me af of daarvoor echt een grote correlatie is met topsnelheid. Dit even los van het feit dat ik zeer verguld zou zijn met Driouech als een veel completere voetballer die volgens mij ook op en top prof is en een leuke gozer.

Vind dat stigma tegen Marokkaanse voetballers ook niet erg terecht, er zijn heel veel hardwerkende en vriendelijke profs: Afellay, El Ahmadi, Bakkal, Amrabatjes, Saibari.
Wat ik interessanter vind: er wordt niet veel betaald voor Marokkaanse spelers. Als je 4-5 miljoen steekt in een 21-jarige linksbuiten wil je dat het een potentiele cashcow wordt.
psvmedium
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
Precies. Er moet een hoop gebeuren om tot een eventuele transfer van Driouech te komen. Even afwachten dus.
Last edited by psvmedium on 30 Jan 2024, 11:43, edited 1 time in total.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:38
RV1913 wrote: 30 Jan 2024, 11:35

ik dacht precies hetzelfde.
Het lijkt soms wel Wie is De Mol hieR. Iedere bewegIng, pOst of like van ons mediUm wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moEten afwaCHten ;-)
Ik heb je wel door hoor. Driouech confirmed.
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 3):
    11 TinusWolfTylerDurdn
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

psvmedium wrote: 30 Jan 2024, 11:43
    Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
    Precies. Er moet een hoop gebeuren om tot een eventuele transfer van Driouech te komen. Even afwachten dus.
    Ach, Excelsior kan dit niet tegen houden dus als PSV wil en Driouech wil dat komen ze er wel uit. Maar meestal wordt het vloeibaarder tegen de deadline aan.

Overigens is het nu aan Excelsior om een vervanger te zoeken alvorens hun eigen speler te verkopen. Ze hebben daar goed opgelet :).
    FC Bracke
    Bankzitter

Vanthaman18 wrote: 30 Jan 2024, 11:24 Ik zou die Driouech aankomende zaterdag toch wel graag zien invallen in de arena, als we met 0-2 voorstaan.
    Da's mooi - in je eerste wedstrijd meteen 80 minuten mogen maken!
  • These users thanked the author FC Bracke for the post (total 2):
    SkuddemFieseFriedrich
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Zie na elke post hier Driouech steeds liever komen. Was al eerder van hem gecharmeerd, en wellicht is deze onverwachte situatie juist het momentum om te halen. Vertessen gun je zijn transfer, die heeft mentaal al lang afscheid genomen. Driouech is nieuwe energie, een jongen die zich wil bewijzen en met de steekpasjes van Veerman veel backs gaat gek maken.
    ComeOnPSV
    Vedette

En een speler die 90 minuten kan spelen.

Dat kon Yorbe amper.
    11 Tinus
    Legende

Sensation wrote: 30 Jan 2024, 11:46 Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
    En zijn productiviteit valt ook niet tegen.

Hij hoeft er ook niet meteen te staan he, hij kan prima de komende 10 wedstrijden een kwartier spelen. Pikt ie nog mooi een CL 8e finale mee.
    Juancho
    Mister PSV

Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.

Waarom? Nou simpel. Op links heb je al Lozano, Lang en evt Tillman. Op rechts heb je alleen Bakayoko (en ok evt Lozano maar die vind ik daar 3 klassen minder). Voor de balans zou een rechtsbuiten logischer zijn, ook met in het achterhoofd het vertrek van Bakayoko deze zomer.

Dan heb je komend seizoen Lang en Lozano op links, aankoop 1 (winter) en vervanger Bakayoko (zomer) op rechts.

Als je Bakayoko wat meer rust wil geven (die speelt echt alles) zit je dus met een alternatief die rechtsvoor niet als beste positie hebben. Vind ik niet logisch.
    Last edited by Juancho on 30 Jan 2024, 11:53, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    AlexDeTank4
    Bankzitter

11 Tinus wrote: 30 Jan 2024, 11:51
    Sensation wrote: 30 Jan 2024, 11:46 Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
    En zijn productiviteit valt ook niet tegen.

Hij hoeft er ook niet meteen te staan he, hij kan prima de komende 10 wedstrijden een kwartier spelen. Pikt ie nog mooi een CL 8e finale mee.
    Hier om moet het voor zo'n jongen toch meteen gaan kriebelen. Als ik hem was geweest had ik vanmorgen nog samen gezeten met bestuur Excelsior om de mogelijkheden te bespreken.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

psvmedium wrote: 30 Jan 2024, 11:43
    Boooeeeee. Weg met nuance! Wij willen snel nieuws! Wij willen goed nieuws! ;)
    slowflow
    Basisspeler

Ik kan niet de enige zijn die ondertussen zo enorm zou balen als Driouech niet komt
  • These users thanked the author slowflow for the post (total 3):
    RV1913OntbijtkoekMithras
    DonyellMalen
    Legende

Juancho wrote: 30 Jan 2024, 11:52 Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.

Waarom? Nou simpel. Op links heb je al Lozano, Lang en evt Tillman. Op rechts heb je alleen Bakayoko (en ok evt Lozano maar die vind ik daar 3 klassen minder). Voor de balans zou een rechtsbuiten logischer zijn, ook met in het achterhoofd het vertrek van Bakayoko deze zomer.

Dan heb je komend seizoen Lang en Lozano op links, aankoop 1 (winter) en vervanger Bakayoko (zomer) op rechts.
    Dan is dit een optie, ga je wel veel meer voor moeten dokken dan voor Driouech.

https://www.transfermarkt.nl/roony-bard ... ler/792331

Kan op termijn wel Baka vervangen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Sensation
    Standbeeld
    Mister PSV

#TheCouhaibWay
    Juancho
    Mister PSV

Geen idee wie die speler is maar kwaliteit kost geld. En je moet zeer waarschijnlijk Baka toch vervangen deze zomer. Idealiter komt z'n vervanger dus deze dagen al.
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 30 Jan 2024, 11:58 Geen idee wie die speler is maar kwaliteit kost geld. En je moet zeer waarschijnlijk Baka toch vervangen deze zomer. Idealiter komt z'n vervanger dus deze dagen al.
    Als die ook links kan dan wel, maar als het een pure rechtsbuiten zoals Bakayoko is dan is het nu halen juist niet verstandig.
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Standbeeld wrote: 30 Jan 2024, 11:58 #TheCouhaibWay
    #InsideCouhaib
    Jur1913
    Internationale topspeler

Lozano is toch een rechtsbuiten?
    Timheu97
    Talent

Deze lijkt mij helaas onhaalbaar…
    DonyellMalen wrote: 30 Jan 2024, 11:55
    Juancho wrote: 30 Jan 2024, 11:52 Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.

Dan is dit een optie, ga je wel veel meer voor moeten dokken dan voor Driouech.

https://www.transfermarkt.nl/roony-bard ... ler/792331

Kan op termijn wel Baka vervangen.
    Ardbeg
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 30 Jan 2024, 12:02 Lozano is toch een rechtsbuiten?
    Nee
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 30 Jan 2024, 12:00
    Juancho wrote: 30 Jan 2024, 11:58 Geen idee wie die speler is maar kwaliteit kost geld. En je moet zeer waarschijnlijk Baka toch vervangen deze zomer. Idealiter komt z'n vervanger dus deze dagen al.
    Als die ook links kan dan wel, maar als het een pure rechtsbuiten zoals Bakayoko is dan is het nu halen juist niet verstandig.
    Waarom niet? Ik heb het idee, maar dat is puur een gok, dat Baka ook aardig op zijn tenen begint te lopen. Is ook niet gek, hij speelt werkelijk alles en ook vaak 90 minuten lang. Tis nog een jong ventje he. Moet je soms ook mee oppassen, dat hij niet de volgende is die al in het rood staat maar alsnog door moet spelen. Bovendien geef je een buitenlandse aankoop ook even een maandje of 3 rustig de tijd om te wennen met her en der basisplekken en invalbeurten. Lijkt me een hele gezonde situatie.

Wellicht dat je er Driouech er alsnog bij kan nemen, maar ik denk niet dat hij dat dan ziet zitten.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 30 Jan 2024, 12:02
    Jur1913 wrote: 30 Jan 2024, 12:02 Lozano is toch een rechtsbuiten?
    Nee
    Image
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Jur1913
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jet uit Eindhoven landt op dit moment in Milaan, wie gaat er mee terug?

https://www.transfermarkt.nl/ac-mailand/kader/verein/5

https://www.transfermarkt.nl/inter-mail ... /verein/46
    Post Reply