Wellicht zijn er wel nieuwe scoops, dan zitten wij toch echt op de eerste rijVanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
Transferwindow 2023/24
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Vaste waarde in elftal
Wat ik interessanter vind: er wordt niet veel betaald voor Marokkaanse spelers. Als je 4-5 miljoen steekt in een 21-jarige linksbuiten wil je dat het een potentiele cashcow wordt.rjg1992 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:34 Yorbe is natuurlijk vooral extreem explosief op de 10-15m sprints, ik vraag me af of daarvoor echt een grote correlatie is met topsnelheid. Dit even los van het feit dat ik zeer verguld zou zijn met Driouech als een veel completere voetballer die volgens mij ook op en top prof is en een leuke gozer.
Vind dat stigma tegen Marokkaanse voetballers ook niet erg terecht, er zijn heel veel hardwerkende en vriendelijke profs: Afellay, El Ahmadi, Bakkal, Amrabatjes, Saibari.
- psvmedium
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Precies. Er moet een hoop gebeuren om tot een eventuele transfer van Driouech te komen. Even afwachten dus.Vanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
Last edited by psvmedium on 30 Jan 2024, 11:43, edited 1 time in total.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ik heb je wel door hoor. Driouech confirmed.Vanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is De Mol hieR. Iedere bewegIng, pOst of like van ons mediUm wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moEten afwaCHten ;-)
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 3):
- 11 Tinus • Wolf • TylerDurdn
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ach, Excelsior kan dit niet tegen houden dus als PSV wil en Driouech wil dat komen ze er wel uit. Maar meestal wordt het vloeibaarder tegen de deadline aan.psvmedium wrote: ↑30 Jan 2024, 11:43Precies. Er moet een hoop gebeuren om tot een eventuele transfer van Driouech te komen. Even afwachten dus.Vanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
Overigens is het nu aan Excelsior om een vervanger te zoeken alvorens hun eigen speler te verkopen. Ze hebben daar goed opgelet .
-
- Bankzitter
Da's mooi - in je eerste wedstrijd meteen 80 minuten mogen maken!Vanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:24 Ik zou die Driouech aankomende zaterdag toch wel graag zien invallen in de arena, als we met 0-2 voorstaan.
- These users thanked the author FC Bracke for the post (total 2):
- Skuddem • FieseFriedrich
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
-
- Nationale topspeler
Zie na elke post hier Driouech steeds liever komen. Was al eerder van hem gecharmeerd, en wellicht is deze onverwachte situatie juist het momentum om te halen. Vertessen gun je zijn transfer, die heeft mentaal al lang afscheid genomen. Driouech is nieuwe energie, een jongen die zich wil bewijzen en met de steekpasjes van Veerman veel backs gaat gek maken.
- 11 Tinus
- Legende
En zijn productiviteit valt ook niet tegen.Sensation wrote: ↑30 Jan 2024, 11:46 Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
Hij hoeft er ook niet meteen te staan he, hij kan prima de komende 10 wedstrijden een kwartier spelen. Pikt ie nog mooi een CL 8e finale mee.
- Juancho
- Mister PSV
Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.
Waarom? Nou simpel. Op links heb je al Lozano, Lang en evt Tillman. Op rechts heb je alleen Bakayoko (en ok evt Lozano maar die vind ik daar 3 klassen minder). Voor de balans zou een rechtsbuiten logischer zijn, ook met in het achterhoofd het vertrek van Bakayoko deze zomer.
Dan heb je komend seizoen Lang en Lozano op links, aankoop 1 (winter) en vervanger Bakayoko (zomer) op rechts.
Als je Bakayoko wat meer rust wil geven (die speelt echt alles) zit je dus met een alternatief die rechtsvoor niet als beste positie hebben. Vind ik niet logisch.
Waarom? Nou simpel. Op links heb je al Lozano, Lang en evt Tillman. Op rechts heb je alleen Bakayoko (en ok evt Lozano maar die vind ik daar 3 klassen minder). Voor de balans zou een rechtsbuiten logischer zijn, ook met in het achterhoofd het vertrek van Bakayoko deze zomer.
Dan heb je komend seizoen Lang en Lozano op links, aankoop 1 (winter) en vervanger Bakayoko (zomer) op rechts.
Als je Bakayoko wat meer rust wil geven (die speelt echt alles) zit je dus met een alternatief die rechtsvoor niet als beste positie hebben. Vind ik niet logisch.
Last edited by Juancho on 30 Jan 2024, 11:53, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Hier om moet het voor zo'n jongen toch meteen gaan kriebelen. Als ik hem was geweest had ik vanmorgen nog samen gezeten met bestuur Excelsior om de mogelijkheden te bespreken.11 Tinus wrote: ↑30 Jan 2024, 11:51En zijn productiviteit valt ook niet tegen.Sensation wrote: ↑30 Jan 2024, 11:46 Bij zo'n Driouech is het natuurlijk afwachten wat zijn niveau is tov PSV, maar ik zie wel een speler met meerdere wapens; extreem snel, zeer technisch en hij heeft ook een prima schot vanaf rand 16 in de benen waarbij hij ook vaak snel schiet waardoor het lastig te verdedigen is.
Hij hoeft er ook niet meteen te staan he, hij kan prima de komende 10 wedstrijden een kwartier spelen. Pikt ie nog mooi een CL 8e finale mee.
-
- Vaste waarde in elftal
Boooeeeee. Weg met nuance! Wij willen snel nieuws! Wij willen goed nieuws!psvmedium wrote: ↑30 Jan 2024, 11:43Precies. Er moet een hoop gebeuren om tot een eventuele transfer van Driouech te komen. Even afwachten dus.Vanthaman18 wrote: ↑30 Jan 2024, 11:38Het lijkt soms wel Wie is de Mol hier. Iedere beweging, post of like van ons medium wordt als 'hint' gezien. Hij kan het natuurlijk ook gewoon ergens mee eens zijn. En bovendien, we weten allemaal dat we nog even moeten afwachten ;-)
- DonyellMalen
- Legende
Dan is dit een optie, ga je wel veel meer voor moeten dokken dan voor Driouech.Juancho wrote: ↑30 Jan 2024, 11:52 Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.
https://www.transfermarkt.nl/roony-bard ... ler/792331
Kan op termijn wel Baka vervangen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Sensation
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Geen idee wie die speler is maar kwaliteit kost geld. En je moet zeer waarschijnlijk Baka toch vervangen deze zomer. Idealiter komt z'n vervanger dus deze dagen al.
- 11 Tinus
- Legende
Als die ook links kan dan wel, maar als het een pure rechtsbuiten zoals Bakayoko is dan is het nu halen juist niet verstandig.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Internationale topspeler
-
- Talent
Deze lijkt mij helaas onhaalbaar…
DonyellMalen wrote: ↑30 Jan 2024, 11:55Dan is dit een optie, ga je wel veel meer voor moeten dokken dan voor Driouech.Juancho wrote: ↑30 Jan 2024, 11:52 Enig nadeel van Driouech is dat het een linksbuiten is die evt ook op rechts kan. Ik zie liever een rechtsbuiten die ook op links kan.
https://www.transfermarkt.nl/roony-bard ... ler/792331
Kan op termijn wel Baka vervangen.
- Juancho
- Mister PSV
Waarom niet? Ik heb het idee, maar dat is puur een gok, dat Baka ook aardig op zijn tenen begint te lopen. Is ook niet gek, hij speelt werkelijk alles en ook vaak 90 minuten lang. Tis nog een jong ventje he. Moet je soms ook mee oppassen, dat hij niet de volgende is die al in het rood staat maar alsnog door moet spelen. Bovendien geef je een buitenlandse aankoop ook even een maandje of 3 rustig de tijd om te wennen met her en der basisplekken en invalbeurten. Lijkt me een hele gezonde situatie.
Wellicht dat je er Driouech er alsnog bij kan nemen, maar ik denk niet dat hij dat dan ziet zitten.
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Jet uit Eindhoven landt op dit moment in Milaan, wie gaat er mee terug?
https://www.transfermarkt.nl/ac-mailand/kader/verein/5
https://www.transfermarkt.nl/inter-mail ... /verein/46
https://www.transfermarkt.nl/ac-mailand/kader/verein/5
https://www.transfermarkt.nl/inter-mail ... /verein/46