Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen we niet een Ledezma in de deal betrekken? Hebben ze gelijk een opvolger.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DC_PSV
Vedette

#simplythebest
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Juancho wrote: 30 Jan 2024, 15:50 Kunnen we niet een Ledezma in de deal betrekken? Hebben ze gelijk een opvolger.
Kunnen we niet Vertessen een halfjaar verhuren aan Excelsior? :wonder:
040-076
Meervoudig international

Svalas wrote: 30 Jan 2024, 15:47 Mocht Driouch komen hebben ze in ieder geval wel de weg naar Rotterdam gevonden.
Nu Kitolano en eventueel Vriends nog.
Doe me dan maar Eric Addo.
Last edited by 040-076 on 30 Jan 2024, 15:52, edited 1 time in total.
Marcel for president!
AlexDeTank4
Bankzitter

Svalas wrote: 30 Jan 2024, 15:47 Mocht Driouch komen hebben ze in ieder geval wel de weg naar Rotterdam gevonden.
Nu Kitolano en eventueel Vriends nog.
haha met jou aan het roer spelen we in 25/26 weer conference league
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 30 Jan 2024, 15:50 Kunnen we niet een Ledezma in de deal betrekken? Hebben ze gelijk een opvolger.
Denk niet dat bijvoorbeeld Ledezma daar op zit te wachten, bij PSV krijgt die ieder jaar 390k weet niet of die dat daar ook kan verdienen
Doldenaar
Regelmatige invaller

En Ledezma is niet bepaald een linksbuiten. Hebben ze de opvolger niet gewoon al in huis? Die Lamprou kan zowel rechts- als linksbuiten en kan vergelijkbare cijfers overleggen. Misschien Excelsior daar even op wijzen :neh: .
Last edited by Doldenaar on 30 Jan 2024, 15:57, edited 2 times in total.
Juancho
Mister PSV

Benitez040 wrote: 30 Jan 2024, 15:54
Denk niet dat bijvoorbeeld Ledezma daar op zit te wachten, bij PSV krijgt die ieder jaar 390k weet niet of die dat daar ook kan verdienen
Half seizoen gratis lenen zodat ze in de zomer zelf een opvolger kunnen halen. Kan Ledezma ondertussen een half seizoen elke week spelen in de ED om zelf ook een transfer te maken na dit seizoen. Win win!! 8) :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.

Beetje daadkracht nu. Ik wil die lekijkw kutstoel met Driehoek erop, vanavond nog!
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
    johan derksen
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik vind het prima dat ze er nog een tijdje over onderhandelen om een scherpere deal eruit te halen. Als je ineens gaat overbetalen omdat je knaken hebt ga je snel blut.

Al onderhandelen we maar de transfersom voor Blokzijl van Groningen eruit. Een miljoentje hier, een miljoentje daar, maar er is hard voor gewerkt om die miljoenen ook te verdienen die we uitgeven.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 5):
    YkhimMithrasSKERLAArdbegvoskat
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ik vind 2,5 miljoen al erg genereus moet ik zeggen. Leuke voetballer, maar nog lang geen PSV-niveau.
    mr.top
    Internationale topspeler

Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 16:17 Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.

Beetje daadkracht nu. Ik wil die lekijkw kutstoel met Driehoek erop, vanavond nog!
    Excelsior probeert gebruik te maken van de omstandigheden. Dat is een goed recht maar deze jongen is momenteel geen 5,5 miljoen waard. 3,5? Meteen doen.
    DSQ2
    Lid 2e elftal

3,5 miljoen + 10% doorverkoop lijkt mij een mooie deal.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Excelsior gaat ook wel buigen. Die kunnen 3,5 miljoen voor een speler die weg wil niet weigeren. Dat is een enorm financieel risico.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
    RV1913HeruoneMick JaggervoskatSkuddemRen Höek
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ykhim wrote: 30 Jan 2024, 16:31 Excelsior gaat ook wel buigen. Die kunnen 3,5 miljoen voor een speler die weg wil niet weigeren. Dat is een enorm financieel risico.
    En daarvoor haal je een leuke interessante wildcard.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
    11 TinusYkhim
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 30 Jan 2024, 16:31 Excelsior gaat ook wel buigen. Die kunnen 3,5 miljoen voor een speler die weg wil niet weigeren. Dat is een enorm financieel risico.
    Beetje jammer dat Yorbe de hint niet snapt dat Earnie hem alleen wil gebruiken als middel om de prijs te drukken 'jullie kunnen 3,5mil krijgen voor die speler die ondertussen met zijn hoofd al in mei op de platte kar staat, zo niet, dan halen we Yorbe gewoon terug joh, geen probleem'. Alleen Yorbe vergeet het spelletje mee te spelen...
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

mr.top wrote: 30 Jan 2024, 16:25
    Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 16:17 Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.

Excelsior probeert gebruik te maken van de omstandigheden. Dat is een goed recht maar deze jongen is momenteel geen 5,5 miljoen waard. 3,5? Meteen doen.
    In de zomer misschien niet, maar nu betaal je gewoon wat extra voor het feit dat Excelsior een sterspeler inlevert met nauwelijks tijd om een vervanger te halen.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Verkopende partij wil het onderste uit de kan halen, de kopende partij wil het zo goedkoop mogelijk. Een spelletje zo oud als de mensheid is nu bezig, eindstation is vrijwel altijd een middenweg waar allebei de partijen tevreden mee zullen zijn. Dat zal dus wel rond de 3,5 liggen inderdaad.
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Dat is wat 35-40% van de bergoting van Excelsior. Bijna 40% meer dan de recordverkoop op het moment en met een doorverkoop kun je ook nog een mooi centje er aan overhouden in de toekomst. Dit is voor hen een beetje net als Madueke voor ons vorige winter
  • These users thanked the author TheSyb for the post (total 3):
    RazzaaYkhimFrisian1913
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Leuk voor me FC 24 PSV only team bank
    Image
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post (total 2):
    BreurNotoriousBIG046
    Hatseflats
    Vedette

*mijn
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
    ArdbegJoJoHeissenberrugjohan derksenJoofcorn
    Standbeeld
    Mister PSV

Is ie al binnen?
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ik ben positief. Als Excelsior 5.5 miljoen vraagt, dan is het gat tussen vraag en aanbod maximaal 5.5 miljoen. Dat is te overbruggen :strong:
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Josef Dettelbacher
    Legende

Sensation wrote: 30 Jan 2024, 16:33
    Beetje jammer dat Yorbe de hint niet snapt dat Earnie hem alleen wil gebruiken als middel om de prijs te drukken 'jullie kunnen 3,5mil krijgen voor die speler die ondertussen met zijn hoofd al in mei op de platte kar staat, zo niet, dan halen we Yorbe gewoon terug joh, geen probleem'. Alleen Yorbe vergeet het spelletje mee te spelen...
    Driouech: "ik kom niet meer terug uit Eindhoven. Ik heb al een trainingspak"
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    mateja
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Hatseflats wrote: 30 Jan 2024, 14:39
    Ah, zie daar die dikke krabbendam eens paniekeren. Toch maar even snel Feyenoord erbij halen.
    Panikeren*
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    johan derksen
    Post Reply