Couhaib Driouech
- DC_PSV
- Vedette
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Meervoudig international
- AlexDeTank4
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Regelmatige invaller
- Juancho
- Mister PSV
Half seizoen gratis lenen zodat ze in de zomer zelf een opvolger kunnen halen. Kan Ledezma ondertussen een half seizoen elke week spelen in de ED om zelf ook een transfer te maken na dit seizoen. Win win!!Benitez040 wrote: ↑30 Jan 2024, 15:54Denk niet dat bijvoorbeeld Ledezma daar op zit te wachten, bij PSV krijgt die ieder jaar 390k weet niet of die dat daar ook kan verdienen
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.
Beetje daadkracht nu. Ik wil die lekijkw kutstoel met Driehoek erop, vanavond nog!
Beetje daadkracht nu. Ik wil die lekijkw kutstoel met Driehoek erop, vanavond nog!
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- johan derksen
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind het prima dat ze er nog een tijdje over onderhandelen om een scherpere deal eruit te halen. Als je ineens gaat overbetalen omdat je knaken hebt ga je snel blut.
Al onderhandelen we maar de transfersom voor Blokzijl van Groningen eruit. Een miljoentje hier, een miljoentje daar, maar er is hard voor gewerkt om die miljoenen ook te verdienen die we uitgeven.
Al onderhandelen we maar de transfersom voor Blokzijl van Groningen eruit. Een miljoentje hier, een miljoentje daar, maar er is hard voor gewerkt om die miljoenen ook te verdienen die we uitgeven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Ik vind 2,5 miljoen al erg genereus moet ik zeggen. Leuke voetballer, maar nog lang geen PSV-niveau.
- mr.top
- Internationale topspeler
Excelsior probeert gebruik te maken van de omstandigheden. Dat is een goed recht maar deze jongen is momenteel geen 5,5 miljoen waard. 3,5? Meteen doen.Buitenspelgoal wrote: ↑30 Jan 2024, 16:17 Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.
-
- Lid scoutingsteam
- Heruone
- Lid scoutingsteam
En daarvoor haal je een leuke interessante wildcard.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Beetje jammer dat Yorbe de hint niet snapt dat Earnie hem alleen wil gebruiken als middel om de prijs te drukken 'jullie kunnen 3,5mil krijgen voor die speler die ondertussen met zijn hoofd al in mei op de platte kar staat, zo niet, dan halen we Yorbe gewoon terug joh, geen probleem'. Alleen Yorbe vergeet het spelletje mee te spelen...
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
In de zomer misschien niet, maar nu betaal je gewoon wat extra voor het feit dat Excelsior een sterspeler inlevert met nauwelijks tijd om een vervanger te halen.mr.top wrote: ↑30 Jan 2024, 16:25Excelsior probeert gebruik te maken van de omstandigheden. Dat is een goed recht maar deze jongen is momenteel geen 5,5 miljoen waard. 3,5? Meteen doen.Buitenspelgoal wrote: ↑30 Jan 2024, 16:17 Wat doet PSV/Earnie moeilijk. Ik lees her en der dat PSV "ver" wilt gaan voor Driouech, om vervolgens te lezen dat Excelsior max 5m verlangt. Waar wacht je op? Het geld is er, zelfs zonder Vertessen verkoop. Zijn opbrengst kun je er 1 op 1 tegenaan gooien. Gewoon doen. Laat Vertessen gaan, die is nooit meer optimaal gemotiveerd. Je krijgt er een getalenteerde en gemotiveerde speler voor terug die straks droomt van een schaal, mogelijk nog zijn eigen bijdrage daarin en die als hij 5 minuten zou invallen tegen Dortmund al in de wolken is. Makkelijke keuze.
-
- Nationale topspeler
Verkopende partij wil het onderste uit de kan halen, de kopende partij wil het zo goedkoop mogelijk. Een spelletje zo oud als de mensheid is nu bezig, eindstation is vrijwel altijd een middenweg waar allebei de partijen tevreden mee zullen zijn. Dat zal dus wel rond de 3,5 liggen inderdaad.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Dat is wat 35-40% van de bergoting van Excelsior. Bijna 40% meer dan de recordverkoop op het moment en met een doorverkoop kun je ook nog een mooi centje er aan overhouden in de toekomst. Dit is voor hen een beetje net als Madueke voor ons vorige winter
- These users thanked the author TheSyb for the post (total 3):
- Razzaa • Ykhim • Frisian1913
- Hatseflats
- Vedette
*mijn
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
- Ardbeg • JoJo • Heissenberrug • johan derksen • Joofcorn
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Ik ben positief. Als Excelsior 5.5 miljoen vraagt, dan is het gat tussen vraag en aanbod maximaal 5.5 miljoen. Dat is te overbruggen
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Driouech: "ik kom niet meer terug uit Eindhoven. Ik heb al een trainingspak"Sensation wrote: ↑30 Jan 2024, 16:33Beetje jammer dat Yorbe de hint niet snapt dat Earnie hem alleen wil gebruiken als middel om de prijs te drukken 'jullie kunnen 3,5mil krijgen voor die speler die ondertussen met zijn hoofd al in mei op de platte kar staat, zo niet, dan halen we Yorbe gewoon terug joh, geen probleem'. Alleen Yorbe vergeet het spelletje mee te spelen...
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- mateja
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Panikeren*Hatseflats wrote: ↑30 Jan 2024, 14:39Ah, zie daar die dikke krabbendam eens paniekeren. Toch maar even snel Feyenoord erbij halen.
- These users thanked the author TomPSV023 for the post:
- johan derksen