Het is volgens mij vliegen zonder tijdzones (max 1), heb ik nog nooit een jetlag van gehad.
Oogklepjes op en pitten vannacht. Morgenmiddag op Airport Eindhoven, donderdag meetrainen.
Het is volgens mij vliegen zonder tijdzones (max 1), heb ik nog nooit een jetlag van gehad.
Even de flightradar in de gaten houdenSmell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:02Het is volgens mij vliegen zonder tijdzones (max 1), heb ik nog nooit een jetlag van gehad.
Oogklepjes op en pitten vannacht. Morgenmiddag op Airport Eindhoven, donderdag meetrainen.
Ja, eens. Schandalige prestatie van Marokko.Buitenspelgoal wrote: ↑30 Jan 2024, 23:03Toch wel bizar als je dat elftal van Marokko ziet. Daar loopt toch behoorlijk wat kwaliteit rond. Ik ken geen enkele speler van Zuid Afrika.
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Lars VeldwijkJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Tshabalala maar dat komt alleen door die ene goal op het WK destijds in Zuid-AfrikaJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Vanuit Ivoorkust kun je volgensmij enkel via Parijs en dan naar Amsterdam, althans dat is mijn ervaring.Smell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:02Het is volgens mij vliegen zonder tijdzones (max 1), heb ik nog nooit een jetlag van gehad.
Haha nou ik dus kennelijk welSensation wrote: ↑30 Jan 2024, 23:07Tshabalala maar dat komt alleen door die ene goal op het WK destijds in Zuid-AfrikaJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
En omdat je die naam nooit meer vergeet
Ibi ben jij het?Mr.Unibet wrote: ↑30 Jan 2024, 23:08Vanuit Ivoorkust kun je volgensmij enkel via Parijs en dan naar Amsterdam, althans dat is mijn ervaring.Smell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:02
Het is daar maar een uurtje vroeger, dat bedoel ik ermee. Als je nou uit Brazilië terugkomt, ja daar heb ik wel een keertje wat last gehad ja.Mr.Unibet wrote: ↑30 Jan 2024, 23:08Vanuit Ivoorkust kun je volgensmij enkel via Parijs en dan naar Amsterdam, althans dat is mijn ervaring.Smell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:02