Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Jalla jalla Isi!
#FreeGeneratie4
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2024, 23:05
Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 23:03 Ik ken geen enkele speler van Zuid Afrika.
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Even gekeken en bijna de hele basiself van ZA speelt voor Mamelodi Sundowns, zeg maar de topclub van ZA. De enige ZA spelers in de selectie die in Europa spelen, spelen bij een club uit Cyprus en het 2e niveau van Portugal. Tamelijk bizar dat Marokko met o.a. spelers van Bayern, PSG, Man Utd, Leverkusen, West Ham en Marseille daarvan heeft verloren met 2-0.
Last edited by Buitenspelgoal on 30 Jan 2024, 23:17, edited 1 time in total.
PCGC
Vedette

Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 23:03 Ik ken geen enkele speler van Zuid Afrika.
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Ene Mandela? Scheen het altijd goed te doen bij Robben.
#FreeGeneratie4
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 23:17

Even gekeken en bijna de hele basiself van ZA speelt voor Mamelodi Sundowns, zeg maar de topclub van ZA. De enige ZA spelers in de selectie die in Europa spelen, spelen bij een club uit Cyprus en het 2e niveau van Portugal. Tamelijk bizar dat Marokko met o.a. spelers van Bayern, PSG, Man Utd, Leverkusen, West Ham en Marseille daarvan heeft verloren met 2-0.
Je vergeet de beste, mooiste en prachtigste club in je rijtje.
Ex unitate vires
ShovingNE2
Site Admin

Dit komt ons wel goed uit. Jammer van de droom van Saibari.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende

Buitenspelgoal wrote: 30 Jan 2024, 23:17

Of juist niet als je het zo stelt. Die Mamelonians spelen week in week uit samen, en zijn beter op elkaar ingespeeld. Dat kan mindere individuele kwaliteit compenseren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Mr.Unibet
Meervoudig international

Smell Rock wrote: 30 Jan 2024, 23:14
Mr.Unibet wrote: 30 Jan 2024, 23:08

Vanuit Ivoorkust kun je volgensmij enkel via Parijs en dan naar Amsterdam, althans dat is mijn ervaring.
Het is daar maar een uurtje vroeger, dat bedoel ik ermee. Als je nou uit Brazilië terugkomt, ja daar heb ik wel een keertje wat last gehad ja.
En wat ik ermee wil zeggen is dat die verbinding niet zo goed is, ik vermoed dat hij pas donderdag in Eindhoven kan zijn op zijn vroegst. Dan zou hij vrijdag voor het eerst trainen en dan zondag direct in de basis? Lijkt me vrij ambitieus allemaal.
Josef Dettelbacher
Legende

PCGC wrote: 30 Jan 2024, 23:17

Ene Mandela? Scheen het altijd goed te doen bij Robben.
Met rugdekking van Bruce Schrobbelèr
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Zuc0
Nationale topspeler

Wintertransfer Saibari is kogeltje rond.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Chucky wrote: 30 Jan 2024, 23:06

Lars Veldwijk :mrgreen:
Hans Vonk
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Mr.Unibet wrote: 30 Jan 2024, 23:19
Smell Rock wrote: 30 Jan 2024, 23:14

Het is daar maar een uurtje vroeger, dat bedoel ik ermee. Als je nou uit Brazilië terugkomt, ja daar heb ik wel een keertje wat last gehad ja.
En wat ik ermee wil zeggen is dat die verbinding niet zo goed is, ik vermoed dat hij pas donderdag in Eindhoven kan zijn op zijn vroegst. Dan zou hij vrijdag voor het eerst trainen en dan *zondag* direct in de basis? Lijkt me vrij ambitieus allemaal.
Laten we daar zaterdagavond van maken 😉
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    DoubleUCoolman
    nilssonH
    Moderator

Komt morgenavond aan en rijdt meteen door naar Rotterdam om zijn vriend Driouech op te halen.
    Robson de Souza
    Vedette

Lozano speelde op dinsdagnacht voor de wedstrijd tegen Twente een wedstrijd (plus verlenging?)en begon gewoon basis. Kan dus zeker wel..
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

nilssonH wrote: 30 Jan 2024, 23:24 Komt morgenavond aan en rijdt meteen door naar Rotterdam om zijn vriend Driouech op te halen.
    Gewoon laten landen op Rotterdam. Lekker met Mart en Driouech vervolgens een roadtrip naar Eindhoven maken
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2024, 23:26 Lozano speelde op dinsdagnacht voor de wedstrijd tegen Twente een wedstrijd (plus verlenging?)en begon gewoon basis. Kan dus zeker wel..
    Ging ie er toen ook niet af met een hamstring blessure?
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

onkadonk wrote: 30 Jan 2024, 22:59 Jetlag zal ook zeker meevallen met ~3 dagen herstel. Lekker basis zaterdag, prima 40 minuten gespeeld ook.
    Jetlag als je bijna recht omhoog vliegt??
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

De wereld ziet er ineens weer een stuk rooskleuriger uit.
  • These users thanked the author Doperwt11 for the post (total 2):
    TijnStandbeeld
    Zaka-PSV
    Jeugdspeler

Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
    Tuurlijk hoop ik dat hij er dit weekend bij is en alles van zich afspeelt. Viel trouwens niet best in gaf een goede voorzet waar de penalty uitkwam en dat was het.
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Welcome home
    Luukinho
    Talent
    Favoriete speler: Luuk De Jong

Zaka-PSV wrote: 30 Jan 2024, 23:35 Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
    Tuurlijk hoop ik dat hij er dit weekend bij is en alles van zich afspeelt. Viel trouwens niet best in gaf een goede voorzet waar de penalty uitkwam en dat was het.
    Je moet hem ook niet vanaf de flank laten spelen. De coach van Marokko heeft niet goed opgelet.
    Ittot
    Internationale topspeler

Oooh heerlijk. Hopelijk op tijd terug om tegen Ajax mee te doen. Saibari kennende staat hij er zaterdag.

Als Tillman ook fit is mis je alleen Lang en Veerman.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Hij heeft toch bijna niet gespeeld?
    DC_PSV
    Vedette

60min tegen Zambia en vandaag weer 30 minuten. Die is fit hoor.
    #simplythebest
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Niks meegekregen van de wedstrijd, maar:

JAAAAAAAAAAA :party: :party: :party:

Saibari gaat ajax slopen!
    Ronaldio
    Meervoudig international

Zaka-PSV wrote: 30 Jan 2024, 23:35 Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
    Die zit zo weer met z'n kop bij PSV.

Saibari was er geen basisspeler, komt daar pas net kijken. Voor hem was erbij zijn al het hoogtepunt.

Misschien is hij juist weer blij. Komt goed tot zijn recht in het systeem van Bosz.
    Post Reply