Ismael Saibari
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Even gekeken en bijna de hele basiself van ZA speelt voor Mamelodi Sundowns, zeg maar de topclub van ZA. De enige ZA spelers in de selectie die in Europa spelen, spelen bij een club uit Cyprus en het 2e niveau van Portugal. Tamelijk bizar dat Marokko met o.a. spelers van Bayern, PSG, Man Utd, Leverkusen, West Ham en Marseille daarvan heeft verloren met 2-0.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Last edited by Buitenspelgoal on 30 Jan 2024, 23:17, edited 1 time in total.
- PCGC
- Vedette
Ene Mandela? Scheen het altijd goed te doen bij Robben.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
#FreeGeneratie4
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Je vergeet de beste, mooiste en prachtigste club in je rijtje.Buitenspelgoal wrote: ↑30 Jan 2024, 23:17Even gekeken en bijna de hele basiself van ZA speelt voor Mamelodi Sundowns, zeg maar de topclub van ZA. De enige ZA spelers in de selectie die in Europa spelen, spelen bij een club uit Cyprus en het 2e niveau van Portugal. Tamelijk bizar dat Marokko met o.a. spelers van Bayern, PSG, Man Utd, Leverkusen, West Ham en Marseille daarvan heeft verloren met 2-0.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Ex unitate vires
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit komt ons wel goed uit. Jammer van de droom van Saibari.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Of juist niet als je het zo stelt. Die Mamelonians spelen week in week uit samen, en zijn beter op elkaar ingespeeld. Dat kan mindere individuele kwaliteit compenseren.Buitenspelgoal wrote: ↑30 Jan 2024, 23:17Even gekeken en bijna de hele basiself van ZA speelt voor Mamelodi Sundowns, zeg maar de topclub van ZA. De enige ZA spelers in de selectie die in Europa spelen, spelen bij een club uit Cyprus en het 2e niveau van Portugal. Tamelijk bizar dat Marokko met o.a. spelers van Bayern, PSG, Man Utd, Leverkusen, West Ham en Marseille daarvan heeft verloren met 2-0.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05
Ik ken eerlijk gezegd sinds Pienaar al geen Zuid Afrikaanse speler meer. Zou toch meer in moeten zitten daar, zou je zeggen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
En wat ik ermee wil zeggen is dat die verbinding niet zo goed is, ik vermoed dat hij pas donderdag in Eindhoven kan zijn op zijn vroegst. Dan zou hij vrijdag voor het eerst trainen en dan zondag direct in de basis? Lijkt me vrij ambitieus allemaal.Smell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:14Het is daar maar een uurtje vroeger, dat bedoel ik ermee. Als je nou uit Brazilië terugkomt, ja daar heb ik wel een keertje wat last gehad ja.
-
- Legende
Met rugdekking van Bruce SchrobbelèrPCGC wrote: ↑30 Jan 2024, 23:17Ene Mandela? Scheen het altijd goed te doen bij Robben.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Hans VonkChucky wrote: ↑30 Jan 2024, 23:06Lars VeldwijkJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2024, 23:05
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Laten we daar zaterdagavond van makenMr.Unibet wrote: ↑30 Jan 2024, 23:19En wat ik ermee wil zeggen is dat die verbinding niet zo goed is, ik vermoed dat hij pas donderdag in Eindhoven kan zijn op zijn vroegst. Dan zou hij vrijdag voor het eerst trainen en dan *zondag* direct in de basis? Lijkt me vrij ambitieus allemaal.Smell Rock wrote: ↑30 Jan 2024, 23:14
Het is daar maar een uurtje vroeger, dat bedoel ik ermee. Als je nou uit Brazilië terugkomt, ja daar heb ik wel een keertje wat last gehad ja.
- These users thanked the author M.Delgado for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Vedette
Lozano speelde op dinsdagnacht voor de wedstrijd tegen Twente een wedstrijd (plus verlenging?)en begon gewoon basis. Kan dus zeker wel..
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
Ging ie er toen ook niet af met een hamstring blessure?Robson de Souza wrote: ↑30 Jan 2024, 23:26 Lozano speelde op dinsdagnacht voor de wedstrijd tegen Twente een wedstrijd (plus verlenging?)en begon gewoon basis. Kan dus zeker wel..
-
- Jeugdspeler
Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
Tuurlijk hoop ik dat hij er dit weekend bij is en alles van zich afspeelt. Viel trouwens niet best in gaf een goede voorzet waar de penalty uitkwam en dat was het.
Tuurlijk hoop ik dat hij er dit weekend bij is en alles van zich afspeelt. Viel trouwens niet best in gaf een goede voorzet waar de penalty uitkwam en dat was het.
-
- Nationale topspeler
-
- Talent
- Favoriete speler: Luuk De Jong
Je moet hem ook niet vanaf de flank laten spelen. De coach van Marokko heeft niet goed opgelet.Zaka-PSV wrote: ↑30 Jan 2024, 23:35 Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
-
- Meervoudig international
Die zit zo weer met z'n kop bij PSV.Zaka-PSV wrote: ↑30 Jan 2024, 23:35 Denken jullie nu echt dat hij met ze kop bij PSV zit !! Dit is een complete afgang en een enorme mokerslag verwacht wel dat hij de nodige tijd zal hebben om dit te verwerken.
Saibari was er geen basisspeler, komt daar pas net kijken. Voor hem was erbij zijn al het hoogtepunt.
Misschien is hij juist weer blij. Komt goed tot zijn recht in het systeem van Bosz.