Ik vraag mij af op welke positie hij verder kan komen in zijn carrière. (Oprechte vraag overigens). Benieuwd wat hij zelf wil en hoe hij het ziet.
Jordan Teze
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Persoonlijk denk ik als CV, simpelweg omdat hij als CV heel goed kan voetballen en snel is, wat tegenwoordig elke club wil maar wat maar weinig CV's ook echt kunnen.ShovingNE2 wrote: ↑25 Mar 2021, 08:52Ik vraag mij af op welke positie hij verder kan komen in zijn carrière. (Oprechte vraag overigens). Benieuwd wat hij zelf wil en hoe hij het ziet.
Maar ben idd wel benieuwd hoe hij hierin staat. Ik heb natuurlijk nu ook meer van hem als CV gezien op hoger niveau, zijn RB wedstrijden zijn een enkele dit jaar en voor de rest invalbeurten en Jong PSV dus natuurlijk ook een beetje scheef vergelijkingsmateriaal. Vandaar dat ik hem de kansen op CV meer toedicht omdat hij daar een stormachtige ontwikkeling laat zien, maar wie weet lukt hem dat op RB ook.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij is iedereen een upgrade t.o.v. Dumfries ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Denk dat het voornamelijk van belang is dat je een upgrade krijgt van je as, dus vooral inzetten op twee joekels van een CV en CM. Ik denk dat Teze prima op rechtsback uit de voeten zou kunnen en ik vind centraal Boscagli belangrijker en moeilijker te vervangen dan Teze.
Alderweireld en Kampl erbij, Teze naar rechtsback. Alles opgelost.
- ShovingNE2
- Site Admin
Tovast wrote: ↑25 Mar 2021, 12:14 Denk dat het voornamelijk van belang is dat je een upgrade krijgt van je as, dus vooral inzetten op twee joekels van een CV en CM. Ik denk dat Teze prima op rechtsback uit de voeten zou kunnen en ik vind centraal Boscagli belangrijker en moeilijker te vervangen dan Teze.
Mijn idee. Boscagli is echt heel belangrijk. Die slaat met zijn passing linies over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
Helemaal eens met [mention]Tovast[/mention], Boscagli deed het meer dan verdienstelijk als middenvelder, maar zijn kwaliteiten centraal in de verdediging zijn veel moeilijker te vervangen en ik vind dat hij daar meer toevoegt dan op het middenveld.
-
- Legende
Je ziet een aantal spelers wel een ontwikkeling doormaken waar PSV hopelijk volgend seizoen de vruchten van kan gaan plukken en Teze is daar eentje van. Er wordt nu een basis gelegd voor hopelijk een goed en succesvol seizoen.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Zijn passes gaan me ook opvallen, had gisteren in de 1e helft als ik me niet vergis ook een heerlijke splijtende pass. Ik zou echt voor Bosscagli op het middenveld gaan komend seizoen en een beuker erbij naast Teze want die verdiend het ook gewoon om te blijven staan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wat een sterke verdediger is dit aan t worden zeg, vind m vooral ijzersterk in het inschatten van situaties, daar heeft hij echt grote stappen in gemaakt. In de tweede helft een paar keer dat Boscagli niet goed stond of een duel fysiek verloor en dan was Teze er als de kippen bij om in te grijpen.
- PSV-DTC
- International
Ik had niet gedacht dat Teze (toekomstige RB) aan het begin van dit seizoen zo ijzersterk op de RCV zou gaan worden. Deze man heeft echt stappen gezet in zijn ontwikkeling. Ik vind ook dat hij op deze positie moet blijven aankomend seizoen. Hij heeft inzicht, ik vind ‘m aardig sterk aan het worden en heeft snelheid wat een moderne CV moet hebben. Vandaag ook weer een goede pot gevoetbald, op enkel het uitverdedigen van die kerel die ‘m op de paal schoot. Ik ben iig echt een fan van hem geworden!
- Joenepsv
- Legende
Zou ook blind voor Sambo kiezen. Op die manier hoef je zo weinig mogelijk aan je elftal te sleutelen. Zou het een onbegrijpelijke keus vinden om Teze naar RB te zetten en Baumgartl op te stellen. Baumgartl heeft 0 toekomst bij onze club terwijl Sambo de mogelijkheid heeft om uit te groeien tot vaste rechtsback.
-
- Nationale topspeler
Teze-Obispo-Boscagli-Max, indien Sambo niet aan kan sluiten.
Baumgartl en Viergever zie ik liever niet als RCV. Optie om één speler uit de pivot een linie achteruit te plaatsen?
Baumgartl en Viergever zie ik liever niet als RCV. Optie om één speler uit de pivot een linie achteruit te plaatsen?