Wat moeten wij met Sauer?Hatseflats wrote: ↑31 Jan 2024, 23:19Klopt, maar de speler heeft natuurlijk ook wat te zeggen en dan ga je uiteraard gewoon naar PSV
Couhaib Driouech
- DC_PSV
- Vedette
#simplythebest
-
- Internationale topspeler
De uitspraak is ‘Sjoew-hijp’, maar dan snel uitgesproken.
Wat een soap voor een speler van Excelsior. Dat schijt 010 kan echt niks zelf. Zogenaamde topclub dat na 1 titel wel heel erg in zichzelf is gaan geloven. Vorig jaar een toevalstreffer met die Gimenez a la die ene Deen van ze die welgeteld 1 seizoen goed speelde en ze daarna aan de straatstenen niet kwijt konden. Daarna halen ze van de zomer een zogenaamd nieuw wereldwonder uit Kroatie, maar die mag niet eens meer invallen. Oh, wat was dat een buitenkans voor die prijs. Vorig seizoen was die Braziliaanse dwerg ook helemaal het mannetje. Dit jaar Stengs groots binnen gehaald en uiteindelijk blijkt het allemaal helemaal niks te zijn.
Earnie, sluit die deal zodat we verder kunnen alsjeblieft. Dit gedoe duurt echt te lang en brengt alleen maar onrust. Morgen is Ismael terug, dan moet de zon weer gaan schijnen bij PSV. Alle focus op zaterdag.
- These users thanked the author Revolinho for the post:
- Persepolis
- Harrydehengst
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Atiba Hutchinson
Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
- These users thanked the author Harrydehengst for the post:
- Søren
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV gaat morgenvroeg een ultiem bod doen van om en nabij 4mln + 10% doorverkoop. Ik heb niet de verwachting dat Feyenoord ermee aan de haal gaat. Driouech wil PSV.SomaQan wrote: ↑31 Jan 2024, 23:06Gaan we dus toch hier op uitkomen.Standbeeld wrote: ↑31 Jan 2024, 10:21
PSV gaat vandaag het bod verhogen naar 3.25mln + 10% doorverkoop.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Noosa
- mateja
We zijn ver gedaald na de 13 miljoen voor Bruma idd...Harrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij snap jij niet hoe het werkt tijdens een window hier.Harrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
-
- Talent
- Favoriete speler: Luuk De Jong
Feyenoord is gewoon vrij om interesse te tonen in DriehoesPaulus1913 wrote: ↑31 Jan 2024, 23:02 Dat Feyenoord begint bekant irritanter dan Ajax te worden mijn god zeg.
-
Het is wel te merken dat je hier nog niet zo lang bent.Harrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
Er is hier nergens sprake van een hype, alleen de noodzaak voor een extra aanvaller. Het duurt een beetje lang en nu heeft dat schijt Feyenoord zich blijkbaar ook gemeld.
En je laatste zin is echt al heel erg passé, dit soort dingen riepen men in 2012. Als jij nog in die tijd bent blijven hangen, ga je gang. Maar hier loopt iedereen eventjes verder. Veel plezier verder.
-
- Basisspeler
Aardig gedaald zijn? Wat een partypooper bende gij. T is gewoon weer de mooiste tijd van het jaar: transfergekte. Daar mogen we toch allemaal best ff enthousiast over zijn? Feit dát iedereen zo enthousiast is, is meer omdat we dan Vertessen van de hand zouden doen en een talentvollere (en ik vind betere) speler er voor terughalen. Daarnaast is überhaupt de komst van een linksbuiten gewenst, omdat je anders Vertessen terug moet halen uit Duitsland, wat weer een hele soap gaat worden met z'n advocaatjeHarrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
-
- Vedette
Het gaat hier om potentie. Als je je een beetje ingelezen hebt dan weet je dat dit voor PSV een prima speler kan zijn en perfect past. Daarnaast hebben we vertrouwen in Stewart en Bosz en is het goed als er een goede vervanger komt voor Vertessen.Harrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
En dat van die kinderhand, dat is maar een kinderachtige opmerking.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 3):
- DonyellMalen • Rikkert1234 • Zuc0
- Standbeeld
- Mister PSV
Wat hoop ik dat ie komt en de sterren van de hemel speelt. Kunnen we Krabby weer drie jaar horen zeuren over dat Slot hem wou maar dat Don Kloesoe te laat in actie kwam.
-
- Nationale topspeler
je bent een ballenjongen dat zegt genoeg over je bericht en wat is dat voor neuzenuitspraak? kleine speler voor klein geld, 1 van de grootste talenten van de ED die niet in de top5 speelt zelfde aantal voltooide dribbels als Baka en even veel goals bij EXCELSIOR, laat da ff bezinken.Harrydehengst wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21 Ik begrijp de hype niet zo goed. We zitten hier allemaal als een stel hitsige tieners voor een speler van Excelsior van 3 miljoen euro? Je merkt wel dat we aardig gedaald zijn. Kom op zeg, we zijn PSV. Dit is toch allemaal kleingeld voor een kleine speler. Iets met een kinderhand…..
-
- Legende
- GillesdelaCroquette
Ah, Krabbendam is aan het fantaseren
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
Wat een fanta stukje. ‘Insiders’ zouden dit hebben gemeld en Sauer zou dan de omgekeerde weg bewandelen. Wat een nonsens. Als Excelsior kan cashen voor hun beste speler, gaan ze toch voor het volle pond zodat ze zelf kunnen bepalen wat ze met dat geld gaan doen en niet door Feyenoord laten bepalen wie straks op linksbuiten staat?
Echt, Earnie fix dit. Duurt te lang.
Echt, Earnie fix dit. Duurt te lang.
-
- Lid van verdienste
Zou Feyenoord de onderhandelingen tussen PSV en Excelsior proberen te rekken/frustreren tot na de transferdeadline in Duitsland zodat PSV Vertessen wel terug móet halen?
- DonyellMalen
- Legende
In deze video zie je al hoe hard die Krabbendam aan het balen is. Dat gezicht.
- GillesdelaCroquette
Ik heb ook altijd het idee dat niemand aan tafel hem nog serieus neemtDonyellMalen wrote: ↑31 Jan 2024, 23:45In deze video zie je al hoe hard die Krabbendam aan het balen is. Dat gezicht.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- DonyellMalen
- Legende