Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Riffii wrote: 31 Jan 2024, 23:54 Onze Couhaib wilt geen voorronde CL spelen, dus die gaat echt niet tekenen in Rdam Zuid.

Issy heeft al op hem ingepraat 💪🤣
Iemand is niet op de hoogte van de coefficientenranking. Of denk je dat Feyenoord nog 3e wordt? :O
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Riffii wrote: 31 Jan 2024, 23:54 Onze Couhaib wilt geen voorronde CL spelen, dus die gaat echt niet tekenen in Rdam Zuid.

Fey zal ook geen voorronde hoeven spelen. Verder eens,
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 31 Jan 2024, 23:58

Iemand is niet op de hoogte van de coefficientenranking. Of denk je dat Feyenoord nog 3e wordt? :O
Volgens mij is 5 punten best in te halen hoor, Driouech heeft ook Feyenoord zien ballen v t weekend.

Die gaan nog minstens 4 x gelijk spelen en krijgen bij ons 5-1 op de broek. Kans is aanwezig dat ze gewoon 3e eindigen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

Riffii wrote: 01 Feb 2024, 00:03
Grasmat wrote: 31 Jan 2024, 23:58

Volgens mij is 5 punten best in te halen hoor, Driouech heeft ook Feyenoord zien ballen v t weekend.

Die gaan nog minstens 4 x gelijk spelen en krijgen bij ons 5-1 op de broek. Kans is aanwezig dat ze gewoon 3e eindigen.
Je onderschat hoe matig AZ is. Twente doet het goed voor hun doen, maar heeft geen brede selectie en gaat ook nog genoeg punten laten liggen. Feyenoord wordt wel 2e.
Luukinho
Talent
Favoriete speler: Luuk De Jong

ajax wordt 2e, daar zorgt de kvnb wel voor
Menno1
Legende

Mocht het niet lukken, dan is er nog steeds geen man overboord he? Ik snap dat het leuk is om Feyenoord af te troeven, maar ook als je verliest van ze is dat geen ramp. Ooit troefden we Ajax af met Narsingh en Maher. Nou, ik had ze achteraf gezien liever bij Ajax zien kloten ipv bij ons.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Luukinho wrote: 01 Feb 2024, 00:44 ajax wordt 2e, daar zorgt de kvnb wel voor
Nee, die willen ideaal gezien Fey op 1 en Ajax op 2, of andersom, maar dat laat Peetje niet gebeuren dit seizoen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 31 Jan 2024, 23:03
Jur1913 wrote: 31 Jan 2024, 23:00
Rik weer op dreef met z’n Driehoeken. 🤣🤣
Dank RikElfrink , ik wist dat ik op je kon rekenen :top: (Y)
Mede namens Juancho :mrgreen:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 wrote: 01 Feb 2024, 01:34 Mocht het niet lukken, dan is er nog steeds geen man overboord he? Ik snap dat het leuk is om Feyenoord af te troeven, maar ook als je verliest van ze is dat geen ramp. :strong:
Ik ben het hier wel mee eens. PSV heeft het onderhandelingswerk gedaan en Feyenoord kan daarvan profiteren. Sauer is voor Excelsior wel een leuke oplossing en dat heeft PSV niet te bieden en als die jongen denkt bij Feyenoord meer aan de bak te komen ,en/of dat hij het fijn vindt om niet te hoeven verhuizen en bij vrienden en familie te kunnen blijven wonen, dan is dat zijn goed recht en valt daar best iets voor te zeggen.

PSV was eerder, heeft structurele speelminuten te bieden, een kampioenschap, waarschijnlijk een CL debuut en met Saibari een leeftijdgenoot uit Marokko die hem mooi onder zijn hoede kan nemen. En we hebben veel 'mindere' Marokkanen gehad die ik het wat minder zou toevertrouwen dan Saibari.

Mijn gevoel zegt PSV, ik vind niet dat we teveel betalen en ben benieuwd naar hem. Als hij voor Feyenoord kiest dan is dat net als Beelen niet leuk maar ook niet meer dan dat. En Feyenoord aftroeven opzich is al leuk genoeg en ik ben erg benieuwd wat Feyenoord nog gaat doen als er paniek is. Manhoef zou goud zijn. Maar die gaat naar Stoke lees ik. Die te dure Sahraoui van Heerenveen zou nog beter zijn voor een miljoentje of 8.
Zuc0
Nationale topspeler

Goedemorgen!

Het is D-day!
Kezmania
Meervoudig international

Mooi, iedereen blij. Yorbe kan lekker zijn nieuwe pyjama aanhouden en wij één van de grootste talenten van de eredivisie er voor in de plaats. Welkom 🫶
OnsPSV
Meervoudig international

Goedemorgen,

Planning Saibari:

Landen op Schiphol - samen met Martje doorrrijden naar Kralingen - 3ouech in de kofferbak stoppen - met een dikke vinger langs De Kuip racen - tekenen bij Ons PSV!
  • These users thanked the author OnsPSV for the post:
    Mithras
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Vandaag mooi even die tokkies aftroeven, heerlijk. Driouech lekker naar Eindhoven komen!
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 01 Feb 2024, 07:10 Vandaag mooi even die tokkies aftroeven, heerlijk. Driouech lekker naar Eindhoven komen!
    Denk dat het dit keer andersom wordt. Fey gaat gewoon all in met 4.5 miljoen
    ShovingNE2
    Site Admin

We dwongen Feyenoord begin van het seizoen ook al om teveel te betalen voor een speler. Tikten bijna 3 miljoen af voor Beelen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 31 Jan 2024, 23:21
    SomaQan wrote: 31 Jan 2024, 23:06

Gaan we dus toch hier op uitkomen. :O
    PSV gaat morgenvroeg een ultiem bod doen van om en nabij 4mln + 10% doorverkoop. Ik heb niet de verwachting dat Feyenoord ermee aan de haal gaat. Driouech wil PSV.
    Ik verwacht dat Excelsior rond 14u/15u de definitieve keuze zal maken. Dus dan horen we weer. Weet PSV meteen of ze Vertessen terug moeten halen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    SKERLA
    Tomm
    Vedette

Ik geloof eigenlijk niet dat Feye serieus in de markt is. Ze hebben daar schijnbaar 10-15miljoen klaar liggen voor een buitenspeler en dan zou je nu interesse hebben in iemand van 3? Alsof je naar de dealer gaat voor een mercedes en thuiskomt met een skoda. En dat terwijl die skoda al jaren bij de buurman op de stoep stond en je precies wist wat voor auto dat was. Rotterdams spelletje om ons wat zenuwachtig te maken.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Tomm wrote: 01 Feb 2024, 07:45 Ik geloof eigenlijk niet dat Feye serieus in de markt is. Ze hebben daar schijnbaar 10-15miljoen klaar liggen voor een buitenspeler en dan zou je nu interesse hebben in iemand van 3? Alsof je naar de dealer gaat voor een mercedes en thuiskomt met een skoda. En dat terwijl die skoda al jaren bij de buurman op de stoep stond en je precies wist wat voor auto dat was. Rotterdams spelletje om ons wat zenuwachtig te maken.
    Of Rotterdamse paniek dat de 2e plek misschien toch in gevaar komt? Genieten toch.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Paulus1913 wrote: 01 Feb 2024, 08:17 Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
    Intussen op het Feyenoordforum:
    PSV heeft Bakayoko, Lozano en Tilman. Daarnaast zal Lang een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
  • These users thanked the author Franciscus for the post (total 3):
    TinuZzZRikkert1234Breur
    Robson de Souza
    Vedette

Het zou helemaal een bak zijn als PSV Driouech al aan het keuren is en de zaakwaarnemer gewoon tegen Feyenoord zegt dat er geen akkoord ligt.
    Dat Feyenoord alle pijlen op Driouech richt en die doodleuk rond 18 uur gepresenteerd wordt door PSV, zodat Feyenoord geen speler meer kan halen.
    En dan wil ik heel graag de gezichten van Krabby en Slot zien!
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Daanpsv22
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Paulus1913 wrote: 01 Feb 2024, 08:17 Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
    Minteh en Jahanbaksh zullen er volgend jaar niet meer rondlopen en Dilrosun is vertrokken.
    Daarnaast zijn de buitenspelers veelal types die goed tussen de linies fungeren (Ivanusec, Stengs) en er weinig spelers zijn die een man voorbijkomen.

Dus met het oog op volgend jaar zou ik de interesse van Feyenoord wel begrijpen.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post:
    Koenjo
    mateja
    Internationale topspeler

En bij ons zal Bakayoko vertrekken en Tillman ook, of naar het middenveld. We zitten dus ongeveer in dezelfde situatie, behalve dat de financiële en sportieve aspecten bij ons natuurlijk een stukje beter zijn. Keuze lijkt me simpel.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Feyenoord heeft 5 vleugelaanvallers, wij 3 waarvan er ook nog 1 de komende maanden geblesseerd is. Lijkt me duidelijk waar Driouech de meeste kans op minuten heeft de rest van het seizoen.
    Post Reply