Iemand is niet op de hoogte van de coefficientenranking. Of denk je dat Feyenoord nog 3e wordt?
Couhaib Driouech
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens mij is 5 punten best in te halen hoor, Driouech heeft ook Feyenoord zien ballen v t weekend.
Die gaan nog minstens 4 x gelijk spelen en krijgen bij ons 5-1 op de broek. Kans is aanwezig dat ze gewoon 3e eindigen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Je onderschat hoe matig AZ is. Twente doet het goed voor hun doen, maar heeft geen brede selectie en gaat ook nog genoeg punten laten liggen. Feyenoord wordt wel 2e.
-
- Talent
- Favoriete speler: Luuk De Jong
-
- Legende
Mocht het niet lukken, dan is er nog steeds geen man overboord he? Ik snap dat het leuk is om Feyenoord af te troeven, maar ook als je verliest van ze is dat geen ramp. Ooit troefden we Ajax af met Narsingh en Maher. Nou, ik had ze achteraf gezien liever bij Ajax zien kloten ipv bij ons.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ben het hier wel mee eens. PSV heeft het onderhandelingswerk gedaan en Feyenoord kan daarvan profiteren. Sauer is voor Excelsior wel een leuke oplossing en dat heeft PSV niet te bieden en als die jongen denkt bij Feyenoord meer aan de bak te komen ,en/of dat hij het fijn vindt om niet te hoeven verhuizen en bij vrienden en familie te kunnen blijven wonen, dan is dat zijn goed recht en valt daar best iets voor te zeggen.
PSV was eerder, heeft structurele speelminuten te bieden, een kampioenschap, waarschijnlijk een CL debuut en met Saibari een leeftijdgenoot uit Marokko die hem mooi onder zijn hoede kan nemen. En we hebben veel 'mindere' Marokkanen gehad die ik het wat minder zou toevertrouwen dan Saibari.
Mijn gevoel zegt PSV, ik vind niet dat we teveel betalen en ben benieuwd naar hem. Als hij voor Feyenoord kiest dan is dat net als Beelen niet leuk maar ook niet meer dan dat. En Feyenoord aftroeven opzich is al leuk genoeg en ik ben erg benieuwd wat Feyenoord nog gaat doen als er paniek is. Manhoef zou goud zijn. Maar die gaat naar Stoke lees ik. Die te dure Sahraoui van Heerenveen zou nog beter zijn voor een miljoentje of 8.
-
- Meervoudig international
Goedemorgen,
Planning Saibari:
Landen op Schiphol - samen met Martje doorrrijden naar Kralingen - 3ouech in de kofferbak stoppen - met een dikke vinger langs De Kuip racen - tekenen bij Ons PSV!
Planning Saibari:
Landen op Schiphol - samen met Martje doorrrijden naar Kralingen - 3ouech in de kofferbak stoppen - met een dikke vinger langs De Kuip racen - tekenen bij Ons PSV!
-
- Vaste waarde in elftal
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Denk dat het dit keer andersom wordt. Fey gaat gewoon all in met 4.5 miljoenVanthaman18 wrote: ↑01 Feb 2024, 07:10 Vandaag mooi even die tokkies aftroeven, heerlijk. Driouech lekker naar Eindhoven komen!
- ShovingNE2
- Site Admin
We dwongen Feyenoord begin van het seizoen ook al om teveel te betalen voor een speler. Tikten bijna 3 miljoen af voor Beelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat Excelsior rond 14u/15u de definitieve keuze zal maken. Dus dan horen we weer. Weet PSV meteen of ze Vertessen terug moeten halen.Standbeeld wrote: ↑31 Jan 2024, 23:21PSV gaat morgenvroeg een ultiem bod doen van om en nabij 4mln + 10% doorverkoop. Ik heb niet de verwachting dat Feyenoord ermee aan de haal gaat. Driouech wil PSV.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- SKERLA
- Tomm
- Vedette
Ik geloof eigenlijk niet dat Feye serieus in de markt is. Ze hebben daar schijnbaar 10-15miljoen klaar liggen voor een buitenspeler en dan zou je nu interesse hebben in iemand van 3? Alsof je naar de dealer gaat voor een mercedes en thuiskomt met een skoda. En dat terwijl die skoda al jaren bij de buurman op de stoep stond en je precies wist wat voor auto dat was. Rotterdams spelletje om ons wat zenuwachtig te maken.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Of Rotterdamse paniek dat de 2e plek misschien toch in gevaar komt? Genieten toch.Tomm wrote: ↑01 Feb 2024, 07:45 Ik geloof eigenlijk niet dat Feye serieus in de markt is. Ze hebben daar schijnbaar 10-15miljoen klaar liggen voor een buitenspeler en dan zou je nu interesse hebben in iemand van 3? Alsof je naar de dealer gaat voor een mercedes en thuiskomt met een skoda. En dat terwijl die skoda al jaren bij de buurman op de stoep stond en je precies wist wat voor auto dat was. Rotterdams spelletje om ons wat zenuwachtig te maken.
-
- Regelmatige invaller
Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Intussen op het Feyenoordforum:Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 08:17 Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
PSV heeft Bakayoko, Lozano en Tilman. Daarnaast zal Lang een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
- These users thanked the author Franciscus for the post (total 3):
- TinuZzZ • Rikkert1234 • Breur
-
- Vedette
Het zou helemaal een bak zijn als PSV Driouech al aan het keuren is en de zaakwaarnemer gewoon tegen Feyenoord zegt dat er geen akkoord ligt.
Dat Feyenoord alle pijlen op Driouech richt en die doodleuk rond 18 uur gepresenteerd wordt door PSV, zodat Feyenoord geen speler meer kan halen.
En dan wil ik heel graag de gezichten van Krabby en Slot zien!
Dat Feyenoord alle pijlen op Driouech richt en die doodleuk rond 18 uur gepresenteerd wordt door PSV, zodat Feyenoord geen speler meer kan halen.
En dan wil ik heel graag de gezichten van Krabby en Slot zien!
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Daanpsv22
-
- Regelmatige invaller
Minteh en Jahanbaksh zullen er volgend jaar niet meer rondlopen en Dilrosun is vertrokken.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 08:17 Feyenoord heeft Paixao, Ivanusec en Sauer. Daarnaast zal Jahanbaksh een keer terugkeren. Driehoek is niet dom, die komt wel.
Daarnaast zijn de buitenspelers veelal types die goed tussen de linies fungeren (Ivanusec, Stengs) en er weinig spelers zijn die een man voorbijkomen.
Dus met het oog op volgend jaar zou ik de interesse van Feyenoord wel begrijpen.
- mateja
En bij ons zal Bakayoko vertrekken en Tillman ook, of naar het middenveld. We zitten dus ongeveer in dezelfde situatie, behalve dat de financiële en sportieve aspecten bij ons natuurlijk een stukje beter zijn. Keuze lijkt me simpel.