Couhaib Driouech
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Wat ik gisteren dus zei: PSV kijkt echt niet alleen naar hier en nu, maar ook vooruit (zoals het hoort). Ook financieel. Als Vertessen terug was gehaald dan had je wellicht een Driouech in de zomer goedkoper kunnen halen. Maar was Vertessen met een 1-jarig contract waarschijnlijk ook voor minder gegaan. Dus nu moet je misschien iets meer voor Driouech betalen, maar pak je ook die 5 miljoen voor Vertessen. En zit je met een frisse, gemotiveerde speler met meer potentie voor de toekomst. Prima afweging en de betaalde som is dan ook prima te verdedigen.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Razzaa • Dutch Cowboy
- Standbeeld
- Mister PSV
Komt allemaal goed. Er is een mondeling akkoord, Vertessen is vrijgegeven en Excelsior kan dit niet weigeren. Geduld.
- Hatseflats
- Vedette
Je hebt nog gelijk ook Van juli tot half september hamstringetje.AlexDeTank4 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:48Alleen begin dit seizoen hamstringproblemen gehad, maar volgens medische staff van PSV is dat echt geen probleem.
-
- Regelmatige invaller
veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
Dit kan ook gewoon met Driehoek gebeuren. Ontwikkelen, beter maken en straks voor een giga zak geld verkopen.
Dit kan ook gewoon met Driehoek gebeuren. Ontwikkelen, beter maken en straks voor een giga zak geld verkopen.
-
- Regelmatige invaller
Er zit een factor dat je jezelf altijd enthousiast probeert te maken voor een aankop, maar ik vind dit oprecht een hele leuke gok. Specifieke dribbelkwaliteiten (ook statisch opvallend succesvol in dribbelpogingen), met explosiviteit en een bepaald rust/overzicht aan de bal. Maar heb hem te weinig gezien, om echt een oordeel te vormen.
Vertessen was qua rendement gewoon heel goed, maar je voelt dat hij voetballend gewoon niet mee kon en daardoor het totale teamspel wat liet stokken. Uiteindelijk denk ik dat PSV hier op de lange termijn sterker uit komt.
Vertessen was qua rendement gewoon heel goed, maar je voelt dat hij voetballend gewoon niet mee kon en daardoor het totale teamspel wat liet stokken. Uiteindelijk denk ik dat PSV hier op de lange termijn sterker uit komt.
-
- Vedette
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- DonyellMalen
- Legende
Tuurlijk. Dat is de stijl van dit seizoen.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Feb 2024, 12:57 De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik zou hem op een stapel winterbanden zetten.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Feb 2024, 12:57 De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Het was op de Frederiklaan zei hij maar zou best goed kunnen als ik nu de laatste berichtgevingen volg
-
- Legende
Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Hatseflats
- Vedette
ProficiatMassimo wrote: ↑01 Feb 2024, 13:02Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
-
- Nationale topspeler
Maar als driehoek er 10 in had liggen en 6 assists was die ook geen 4 miljoen inclusief bonussen geweest, lijkt me. En als die niet bij Excelsior zou spelen maar Bayern in de basis zou die ook veel scoringskansen krijgen. Beetje eenzelfde verhaal als Pepi bij Groningen vorig jaar vind ik.Massimo wrote: ↑01 Feb 2024, 13:02Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
- fritske
- Bankzitter
Samen met d'n R-Nie op de sneeuwschuuverSKERLA wrote: ↑01 Feb 2024, 12:58Ik zou hem op een stapel winterbanden zetten.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Feb 2024, 12:57 De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik weet nog dat het speelde rond de komst van Pröpper en ik denk dat toen heel veel mensen heel positief waren over Pröpper en dat pakte helemaal verkeerd uit. Toen we Feyenoord konden aftroeven door voor te kruipen met de pinpas werd het enthousiasme al groter maar het was echt meer richting 60-40 dan het nu is met Driouech. AZ en Feyenoord kunnen zich wel voor de kop slaan dat ze Veerman ten hebben laten lopen waar Rudger misschien nog wel een cruciale rol had.Massimo wrote: ↑01 Feb 2024, 13:02Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
Ook met Driouech kun je toch bijna niet voorstellen dat AZ/Twente het niet hebben gedaan en later Feyenoord. Twente heeft niet eens een linksbuiten en moet met de transfersom van Zerrouki toch wel iets moeten kunnen hebben gedaan. Maar ook toen Ugalde weg ging was dit een kans geweest voor Twente. En AZ die blijft net als Feyenoord maar aanrommelen met dan weer de één dan weer de ander.
-
- Regelmatige invaller
-
- Internationale topspeler
De grote truc van scouting is natuurlijk de spelers weten te vinden die nog niet uitblinken in de 'resultaat-statistieken' zoals assists en goals maar obv andere statistieken wel laten zien dat er potentie in zit en mogelijk beter renderen in een ander team
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja, maar ook durven een gokje te wagen. Als je altijd twijfelt en het niet doet dan kun je ook nooit een homerun slaan.
-
- Vedette
Denk dat het drukzetten ook wel zal meevallen. Is op dit moment de speler met de meeste sprints in de gehele Eredivisie.DC_PSV wrote: ↑01 Feb 2024, 12:38 Onder Bosz wordt elke speler beter en spelen ze vanuit hun kracht. Kijk maar naar Saibari, Tillman, Joey, Baka, Teze etc. Hij zal vast tijd nodig hebben om het druk zetten onder de knie te krijgen, maar als backup van Lozano en Bakayoko scheelt het dat je een explosieve buitenspeler hebt mét een individuele actie. Ik verwacht deze seizoenshelft vooral invalbeurten voor hem, zodat hij langzaam aan kan toegroeien naar ons niveau.