Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Het is verdomme niet te hopen
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Komt wel goed.
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Wat ik gisteren dus zei: PSV kijkt echt niet alleen naar hier en nu, maar ook vooruit (zoals het hoort). Ook financieel. Als Vertessen terug was gehaald dan had je wellicht een Driouech in de zomer goedkoper kunnen halen. Maar was Vertessen met een 1-jarig contract waarschijnlijk ook voor minder gegaan. Dus nu moet je misschien iets meer voor Driouech betalen, maar pak je ook die 5 miljoen voor Vertessen. En zit je met een frisse, gemotiveerde speler met meer potentie voor de toekomst. Prima afweging en de betaalde som is dan ook prima te verdedigen.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
    RazzaaDutch Cowboy
    Massimo
    Legende

Excelsior kan dit niet laten gaan voor zo'n bedrag.
    Standbeeld
    Mister PSV

Komt allemaal goed. Er is een mondeling akkoord, Vertessen is vrijgegeven en Excelsior kan dit niet weigeren. Geduld.
    DC_PSV
    Vedette

Ledezma kan nog naar Excelsior natuurlijk😁
    #simplythebest
    Hatseflats
    Vedette

AlexDeTank4 wrote: 01 Feb 2024, 12:48
    Juancho wrote: 01 Feb 2024, 12:45 Iemand z'n blessure historie al uitgeplozen trouwens? 🤔
    Alleen begin dit seizoen hamstringproblemen gehad, maar volgens medische staff van PSV is dat echt geen probleem.
    Je hebt nog gelijk ook :grin: Van juli tot half september hamstringetje.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.

Dit kan ook gewoon met Driehoek gebeuren. Ontwikkelen, beter maken en straks voor een giga zak geld verkopen.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Er zit een factor dat je jezelf altijd enthousiast probeert te maken voor een aankop, maar ik vind dit oprecht een hele leuke gok. Specifieke dribbelkwaliteiten (ook statisch opvallend succesvol in dribbelpogingen), met explosiviteit en een bepaald rust/overzicht aan de bal. Maar heb hem te weinig gezien, om echt een oordeel te vormen.

Vertessen was qua rendement gewoon heel goed, maar je voelt dat hij voetballend gewoon niet mee kon en daardoor het totale teamspel wat liet stokken. Uiteindelijk denk ik dat PSV hier op de lange termijn sterker uit komt.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post:
    Grasmat
    Robson de Souza
    Vedette

Excelsior laat deze deal nooit klappen.
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
    DonyellMalen
    Legende

Buitenspelgoal wrote: 01 Feb 2024, 12:57 De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
    Tuurlijk. Dat is de stijl van dit seizoen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Buitenspelgoal wrote: 01 Feb 2024, 12:57 De echte vraag is: haalt PSV de Transfer Troon weer van stal voor de aankondiging?
    Ik zou hem op een stapel winterbanden zetten.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    11 TinusRV1913
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

RV1913 wrote: 01 Feb 2024, 09:32
    TomPSV023 wrote: 01 Feb 2024, 09:30 Voetbalprimeur mensen zijn vaak niet de beste bronnen maar Plattekar (Wel een van de normalere mensen) meldt dat hij Drioeuch bij het stadion heeft gezien.
    zonder foto geloven we het niet :mrgreen:
    Het was op de Frederiklaan zei hij maar zou best goed kunnen als ik nu de laatste berichtgevingen volg
    Massimo
    Legende

Paulus1913 wrote: 01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.

Dit kan ook gewoon met Driehoek gebeuren. Ontwikkelen, beter maken en straks voor een giga zak geld verkopen.
    Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Benitez040 wrote: 01 Feb 2024, 12:50
    Wat een papagaaigedrag van Excelsior en Rik doe eens niet zo zuur. :*
  • These users thanked the author Zuc0 for the post:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

11 Tinus wrote: 01 Feb 2024, 12:41 Als je hem plat slaat hebben we een ongeduldige en ontevreden Vertessen met 1,5 jaar contract geflipt
    Ik vind de situatie van Vertessen niet netjes van PSV, maar om hem dan ook nog fysiek toe te takelen gaat wel heel erg ver. :whistle:
    Hatseflats
    Vedette

Massimo wrote: 01 Feb 2024, 13:02
    Paulus1913 wrote: 01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.

Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.
    Proficiat
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Maar als driehoek er 10 in had liggen en 6 assists was die ook geen 4 miljoen inclusief bonussen geweest, lijkt me. En als die niet bij Excelsior zou spelen maar Bayern in de basis zou die ook veel scoringskansen krijgen. Beetje eenzelfde verhaal als Pepi bij Groningen vorig jaar vind ik.
    fritske
    Bankzitter

SKERLA wrote: 01 Feb 2024, 12:58
    Ik zou hem op een stapel winterbanden zetten.
    Samen met d'n R-Nie op de sneeuwschuuver
    :logoo:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik weet nog dat het speelde rond de komst van Pröpper en ik denk dat toen heel veel mensen heel positief waren over Pröpper en dat pakte helemaal verkeerd uit. Toen we Feyenoord konden aftroeven door voor te kruipen met de pinpas werd het enthousiasme al groter maar het was echt meer richting 60-40 dan het nu is met Driouech. AZ en Feyenoord kunnen zich wel voor de kop slaan dat ze Veerman ten hebben laten lopen waar Rudger misschien nog wel een cruciale rol had.

Ook met Driouech kun je toch bijna niet voorstellen dat AZ/Twente het niet hebben gedaan en later Feyenoord. Twente heeft niet eens een linksbuiten en moet met de transfersom van Zerrouki toch wel iets moeten kunnen hebben gedaan. Maar ook toen Ugalde weg ging was dit een kans geweest voor Twente. En AZ die blijft net als Feyenoord maar aanrommelen met dan weer de één dan weer de ander.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Op de platte kar, zou mooi zijn
    Jur1913
    Internationale topspeler

De grote truc van scouting is natuurlijk de spelers weten te vinden die nog niet uitblinken in de 'resultaat-statistieken' zoals assists en goals maar obv andere statistieken wel laten zien dat er potentie in zit en mogelijk beter renderen in een ander team
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Zuc0
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Jur1913 wrote: 01 Feb 2024, 13:07 De grote truc van scouting is natuurlijk de spelers weten te vinden die nog niet uitblinken in de 'resultaat-statistieken' zoals assists en goals maar obv andere statistieken wel laten zien dat er potentie in zit en mogelijk beter renderen in een ander team
    Ja, maar ook durven een gokje te wagen. Als je altijd twijfelt en het niet doet dan kun je ook nooit een homerun slaan.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Jur1913
    Rikkert1234
    Vedette

DC_PSV wrote: 01 Feb 2024, 12:38 Onder Bosz wordt elke speler beter en spelen ze vanuit hun kracht. Kijk maar naar Saibari, Tillman, Joey, Baka, Teze etc. Hij zal vast tijd nodig hebben om het druk zetten onder de knie te krijgen, maar als backup van Lozano en Bakayoko scheelt het dat je een explosieve buitenspeler hebt mét een individuele actie. Ik verwacht deze seizoenshelft vooral invalbeurten voor hem, zodat hij langzaam aan kan toegroeien naar ons niveau.
    Denk dat het drukzetten ook wel zal meevallen. Is op dit moment de speler met de meeste sprints in de gehele Eredivisie.
    Post Reply