Wel de speler van Excelsior met:Massimo wrote: ↑01 Feb 2024, 13:02Ik had bij Veerman helemaal geen twijfels en heb dat destijds ook onderbouwd toen die transfer opeens speelde twee jaar geleden. Ik moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik op dat moment de sterktes en zwaktes van Veerman beter op mijn netvlies had dan dat ik da nu van Driouech heb. Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van zijn aantal goals en assists en daar hecht ik veel waarde aan bij aanvallende spelers.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 12:54 veel mensen hadden twijfels bij Veerman. Die kwam voor 6 miljoen uit noodzaak vanuit Heerenveen. Is hij niet te traag? Kan hij wel meeverdedigen? Nu is hij misschien wel onze MVP.
Dit kan ook gewoon met Driehoek gebeuren. Ontwikkelen, beter maken en straks voor een giga zak geld verkopen.
- Meeste Shot-Creating Actions
- Meeste Goal-Creating Actions
- Meeste passes into penalty area
- Meeste key-passes
- Tweede meeste crosses into penalty area
- Meeste dribbels aangegaan (by far, 80 totaal en nr2 op de lijst heeft er 45. Bij ons heeft bijv. alleen Bakayoko met 100 dribbels meer, Dest nr2 met 48)
- Van die dribbels een succesratio van 61% wat gewoon prima is, al helemaal op dat aantal. Succesratio van Bakayoko is 56%
- By far meeste progressive carries bij Excelsior en qua progressive distance per90 vergelijkbaar als bij ons Dest en Lang. Qua progressive carries is hij zelfs de nr4 van de hele Eredivisie
Schuwt ook het verdedigende werk niet, is met tackles+interceptions nr5 op de lijst bij Excelsior en staat bijv. boven enkele verdedigers en middenvelders.
Al met al best veel stats waarmee hij aantoont het niveau van Excelsior te ontgroeien.