Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Om even in FM modus te gaan;

Verkopen;
- Dumfries (15m)
- Ihattaren (10m)
- Baumgartl, Guti, Mauro Jr, Romero, Piroe (10m)
- Luckassen, Sadilek, Rigo, Doan, Bruma (15m)

Aankopen;
- Keeper; Rajkovic/Kolar/Livakovic (8m)
- Rechtsback; Svensson (transfervrij)
- Centrale verdediger; Alderweireld (7m)
- Middenvelder; Pröpper (8m)
- Aanvaller, buitenkansje; Buksa (transfervrij)
- Aanvaller; Hlozek (8m)

Selectie 21/22
Doelman; Rajkovic, Müller, Delanghe
Verdediging; Svensson, Teze, Alderweireld, Obispo, Boscagli, Viergever, Max
Middenveld; Sangare, Rosario, Pröpper, Thomas, Götze, Ledezma
Aanvallende middenveld/Aanval; Madueke, Zahavi, Malen, Buksa, Hlozek, Gakpo
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Rekik lijkt ook niet al te duur qua transfersom. Een miljoen of 4 houdt het wel op. Maar is hij goed genoeg is de vraag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dacht ergens gehoord/gelezen te hebben dat die Svensson liever een buitenlands avontuur wilde ipv hier in NL te blijven.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Yep. Dat heeft hij aangegeven nadat Feyenoord hem in januari benaderde om mee te komen met Slot.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 05 Apr 2021, 20:25 Yep. Dat heeft hij aangegeven nadat Feyenoord hem in januari benaderde om mee te komen met Slot.
Dan snap ik zijn reactie wel, want wie wil er nou naar Feyenoord?! :lol:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Die verdediger van Go Ahead Eagles in ieder geval niet :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Svensson ook gewoon niet zo goed eerlijk gezegd. Redelijk betrouwbaar, maar gaat ons niet sterker maken.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Feyenoord is geen stap omhoog, PSV uiteraard wel.

Het zal wellicht lastig worden als die jongen kosten wat kost naar het buitenland wil. Maar als straks enkel pak hem beet Mainz en Nantes hem wil hebben is het wellicht leuker om bij ons voor de prijzen te spelen.

Ik denk dat we in de transfervrije categorie ook niet een paar spelers moeten halen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 05 Apr 2021, 20:42 Ik vind Svensson ook gewoon niet zo goed. Redelijk betrouwbaar, maar gaat ons niet sterker maken.
Het is geen wereldspeler, maar Dumfries heeft ook zijn beperkingen. Bij AZ functioneert Svensson uitstekend. Bovendien kan Teze ook op die positie. Met Svensson, Teze en Alderweireld heb je dan drie rechtsbenige verdedigers. Met drie Boscagli, Viergever, Max linksbenige verdedigers. En dan nog Obispo die je als extra optie hebt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 05 Apr 2021, 20:16
RIO wrote: 05 Apr 2021, 19:22 Rekik en Alderweireld? Waar halen we het geld vandaan?
@ShovingNE2 investeert in PSV
Dit forum wordt geldschieter
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dumfries is 24 en heeft nog behoorlijk wat waarde. Svensson is 28 en zit wel aan zijn top bij AZ. Dan haal je dus een speler die en niet de kar gaat trekken en geen restwaarde heeft. Teze tel ik als een CV, enkel in geval van nood moet je die nog op rechtsback zetten wat mij betreft.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Waarom zou Sambo niet een serieuze kans krijgen? Die jongen doet het geweldig bij Jong en heeft het juiste profiel voor een rechtsback in ons systeem. Mist wat ervaring maar heeft zeker potentie. Die zie ik liever dan Svensson, de nieuwe Poulsen van Az.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Kom toch uit op Berghuis als vervanger van Ihattaren. Zelfde type, maar dan met rendement en mentaliteit. Absoluut alles doen om te winnen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Als Sambo zelfs nog nauwelijks meetraint met het de a-selectie is dat denk ik een teken aan de wand dat hij er nog niet klaar voor is. Persoonlijk vind ik dat je een backup plan moet hebben voor het geval je basisspeler er een maand of drie uitligt. Dat hadden we met Max totaal niet. Behalve een van je beste spelers linksback zetten: Boscagli.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Wat was die slecht hè, Poulsen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

En wie moet er dan plek maken voor Berghuis? Gakpo of Götze?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 05 Apr 2021, 21:31 Kom toch uit op Berghuis als vervanger van Ihattaren. Zelfde type, maar dan met rendement en mentaliteit. Absoluut alles doen om te winnen.
Kijk naar zijn gemiste kansen in toppers, tegen Ajax, AZ, en in Europa. Verzaakt op belangrijke momenten. Geef mij maar een Farfan of een Dzsudzsak.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 05 Apr 2021, 21:31 Kom toch uit op Berghuis als vervanger van Ihattaren. Zelfde type, maar dan met rendement en mentaliteit. Absoluut alles doen om te winnen.
Yep en brengt aardig wat gif.

Ik verwacht het volgende:

Vertrekken:

Dumfries: 15 miljoen
Ihattaren: 10 miljoen
Malen: 35 miljoen
Gutierrez: 3 miljoen
Rosario: 8 miljoen
van Ginkel: gratis
Fein: gratis
Baumgartl: een zakje meel
Bruma: een half zakje meel en wat inpak papier
Doan: 5 miljoen
Unnerstall: gratis
Mvogo: vraagteken, maar als hij gaat, dan gratis
Max: 15 miljoen

Totale opbrengst: 90 miljoen bruto. Gaat 25 miljoen vanaf om de gaten te dichten: 65 miljoen. Dat dan weer door de helft, want bruto -> netto: 35 miljoen om te herinvesteren.

Kopen:

Alderweireld: 10 miljoen
Berghuis: 5 miljoen
Koopmeijners of Propper: 10 miljoen
Patrick van Aanholt: gratis
2e keeper: gratis
spits: 5 miljoen

Uitgaven: 25 miljoen; heb je nog 5 miljoen over voor wat huurlingen/buitenkansjes

Opstelling:

Mvogo; Teze, Aldeerweireld, Boscagli, van Aanholt; Sangare. Koopmeijners, Goetze, Madueke, Gakpo, Berghuis.

Genoeg ervaring in elke as, genoeg leiderschap in elke as en voldoende aanvallende en verdedigende kwaliteiten. Wel is de breedte een dingetje plus dat je dan met Gakpo en Madueke 2 spitsen hebt die dat van nature niet helemaal zijn; maar ik vind ze allebei beter als Zahavi, die de supersub gaat worden.
Sambo doorschuiven
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 05 Apr 2021, 20:58 Dumfries is 24 en heeft nog behoorlijk wat waarde. Svensson is 28 en zit wel aan zijn top bij AZ. Dan haal je dus een speler die en niet de kar gaat trekken en geen restwaarde heeft. Teze tel ik als een CV, enkel in geval van nood moet je die nog op rechtsback zetten wat mij betreft.
In mijn selectie heb je met Teze, Boscagli, Ledezma, Madueke, Hlozek, Buksa, Malen en Gakpo als jonge spelers die in de toekomst geld kunnen opleveren.

Svensson is bij AZ in al die jaren een stabiele kracht. Aangezien we komende zomer niet onbeperkt geld kunnen geven moet je ergens keuzes maken. Ik denk dat je met Svensson er niet op achteruit gaat ten opzichte van Dumfries. Zeker niet ten opzichte van Dumfries van de laatste maanden.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 21:59
Revolinho wrote: 05 Apr 2021, 21:31 Kom toch uit op Berghuis als vervanger van Ihattaren. Zelfde type, maar dan met rendement en mentaliteit. Absoluut alles doen om te winnen.
Yep en brengt aardig wat gif.
En een hoop frustratie en rode kaarten.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 05 Apr 2021, 21:26 Waarom zou Sambo niet een serieuze kans krijgen? Die jongen doet het geweldig bij Jong en heeft het juiste profiel voor een rechtsback in ons systeem. Mist wat ervaring maar heeft zeker potentie. Die zie ik liever dan Svensson, de nieuwe Poulsen van Az.
Die jongen is zo geweldig dat Teze dit seizoen op rechts moet spelen als Dumfries weg valt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV nog interesse in Calero trouwens?
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 05 Apr 2021, 22:07 Svensson is bij AZ in al die jaren een stabiele kracht. Aangezien we komende zomer niet onbeperkt geld kunnen geven moet je ergens keuzes maken. Ik denk dat je met Svensson er niet op achteruit gaat ten opzichte van Dumfries. Zeker niet ten opzichte van Dumfries van de laatste maanden.
Ik denk niet dat wij het eens gaan worden :mrgreen: Ik vind Svensson een prima speler, maar niet meer dan dat. Categorie Ouwejan, Poulsen: leuke clubspelers bij AZ, maar niet iemand die ik bij PSV in de basis zou willen zien.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 22:08
Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 21:59

Yep en brengt aardig wat gif.
En een hoop frustratie en rode kaarten.
Heeft in zijn hele carriere 2 rode kaartengehad: tegen ons en tegen Heerenveen voor de beker. Ik vind het een hoop na papagaaien; dat die gast ontevreden is bij Feyenoord met dat bagger voetbal en spelers lijkt mij vrij logisch.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 22:26
PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 22:08
En een hoop frustratie en rode kaarten.
Heeft in zijn hele carriere 2 rode kaartengehad: tegen ons en tegen Heerenveen voor de beker. Ik vind het een hoop na papagaaien; dat die gast ontevreden is bij Feyenoord met dat bagger voetbal en spelers lijkt mij vrij logisch.
Maar al veel meer rode kaarten verdient, die niet gegeven zijn. Moet je nu niet meer aan beginnen. Vraagje aan jou: op welke positie zou jij hem opstellen? Want ik weet wel zeker dat hij een basisplaats verwacht.
Locked