Om even in FM modus te gaan;
Verkopen;
- Dumfries (15m)
- Ihattaren (10m)
- Baumgartl, Guti, Mauro Jr, Romero, Piroe (10m)
- Luckassen, Sadilek, Rigo, Doan, Bruma (15m)
Aankopen;
- Keeper; Rajkovic/Kolar/Livakovic (8m)
- Rechtsback; Svensson (transfervrij)
- Centrale verdediger; Alderweireld (7m)
- Middenvelder; Pröpper (8m)
- Aanvaller, buitenkansje; Buksa (transfervrij)
- Aanvaller; Hlozek (8m)
Selectie 21/22
Doelman; Rajkovic, Müller, Delanghe
Verdediging; Svensson, Teze, Alderweireld, Obispo, Boscagli, Viergever, Max
Middenveld; Sangare, Rosario, Pröpper, Thomas, Götze, Ledezma
Aanvallende middenveld/Aanval; Madueke, Zahavi, Malen, Buksa, Hlozek, Gakpo
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
- PSV-DTC
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Dan snap ik zijn reactie wel, want wie wil er nou naar Feyenoord?!ShovingNE2 wrote: ↑05 Apr 2021, 20:25 Yep. Dat heeft hij aangegeven nadat Feyenoord hem in januari benaderde om mee te komen met Slot.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
Feyenoord is geen stap omhoog, PSV uiteraard wel.
Het zal wellicht lastig worden als die jongen kosten wat kost naar het buitenland wil. Maar als straks enkel pak hem beet Mainz en Nantes hem wil hebben is het wellicht leuker om bij ons voor de prijzen te spelen.
Ik denk dat we in de transfervrije categorie ook niet een paar spelers moeten halen.
Het zal wellicht lastig worden als die jongen kosten wat kost naar het buitenland wil. Maar als straks enkel pak hem beet Mainz en Nantes hem wil hebben is het wellicht leuker om bij ons voor de prijzen te spelen.
Ik denk dat we in de transfervrije categorie ook niet een paar spelers moeten halen.
-
- Vedette
Het is geen wereldspeler, maar Dumfries heeft ook zijn beperkingen. Bij AZ functioneert Svensson uitstekend. Bovendien kan Teze ook op die positie. Met Svensson, Teze en Alderweireld heb je dan drie rechtsbenige verdedigers. Met drie Boscagli, Viergever, Max linksbenige verdedigers. En dan nog Obispo die je als extra optie hebt.
-
- Moderator
- Joenepsv
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Als Sambo zelfs nog nauwelijks meetraint met het de a-selectie is dat denk ik een teken aan de wand dat hij er nog niet klaar voor is. Persoonlijk vind ik dat je een backup plan moet hebben voor het geval je basisspeler er een maand of drie uitligt. Dat hadden we met Max totaal niet. Behalve een van je beste spelers linksback zetten: Boscagli.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Kijk naar zijn gemiste kansen in toppers, tegen Ajax, AZ, en in Europa. Verzaakt op belangrijke momenten. Geef mij maar een Farfan of een Dzsudzsak.
-
- Legende
Yep en brengt aardig wat gif.
Ik verwacht het volgende:
Vertrekken:
Dumfries: 15 miljoen
Ihattaren: 10 miljoen
Malen: 35 miljoen
Gutierrez: 3 miljoen
Rosario: 8 miljoen
van Ginkel: gratis
Fein: gratis
Baumgartl: een zakje meel
Bruma: een half zakje meel en wat inpak papier
Doan: 5 miljoen
Unnerstall: gratis
Mvogo: vraagteken, maar als hij gaat, dan gratis
Max: 15 miljoen
Totale opbrengst: 90 miljoen bruto. Gaat 25 miljoen vanaf om de gaten te dichten: 65 miljoen. Dat dan weer door de helft, want bruto -> netto: 35 miljoen om te herinvesteren.
Kopen:
Alderweireld: 10 miljoen
Berghuis: 5 miljoen
Koopmeijners of Propper: 10 miljoen
Patrick van Aanholt: gratis
2e keeper: gratis
spits: 5 miljoen
Uitgaven: 25 miljoen; heb je nog 5 miljoen over voor wat huurlingen/buitenkansjes
Opstelling:
Mvogo; Teze, Aldeerweireld, Boscagli, van Aanholt; Sangare. Koopmeijners, Goetze, Madueke, Gakpo, Berghuis.
Genoeg ervaring in elke as, genoeg leiderschap in elke as en voldoende aanvallende en verdedigende kwaliteiten. Wel is de breedte een dingetje plus dat je dan met Gakpo en Madueke 2 spitsen hebt die dat van nature niet helemaal zijn; maar ik vind ze allebei beter als Zahavi, die de supersub gaat worden.
Sambo doorschuiven
-
- Vedette
In mijn selectie heb je met Teze, Boscagli, Ledezma, Madueke, Hlozek, Buksa, Malen en Gakpo als jonge spelers die in de toekomst geld kunnen opleveren.nilssonH wrote: ↑05 Apr 2021, 20:58 Dumfries is 24 en heeft nog behoorlijk wat waarde. Svensson is 28 en zit wel aan zijn top bij AZ. Dan haal je dus een speler die en niet de kar gaat trekken en geen restwaarde heeft. Teze tel ik als een CV, enkel in geval van nood moet je die nog op rechtsback zetten wat mij betreft.
Svensson is bij AZ in al die jaren een stabiele kracht. Aangezien we komende zomer niet onbeperkt geld kunnen geven moet je ergens keuzes maken. Ik denk dat je met Svensson er niet op achteruit gaat ten opzichte van Dumfries. Zeker niet ten opzichte van Dumfries van de laatste maanden.
- PSV-DTC
- International
-
- Vedette
Die jongen is zo geweldig dat Teze dit seizoen op rechts moet spelen als Dumfries weg valt.
-
- Moderator
Ik denk niet dat wij het eens gaan worden Ik vind Svensson een prima speler, maar niet meer dan dat. Categorie Ouwejan, Poulsen: leuke clubspelers bij AZ, maar niet iemand die ik bij PSV in de basis zou willen zien.Johann Vogel wrote: ↑05 Apr 2021, 22:07 Svensson is bij AZ in al die jaren een stabiele kracht. Aangezien we komende zomer niet onbeperkt geld kunnen geven moet je ergens keuzes maken. Ik denk dat je met Svensson er niet op achteruit gaat ten opzichte van Dumfries. Zeker niet ten opzichte van Dumfries van de laatste maanden.
-
- Legende
Heeft in zijn hele carriere 2 rode kaartengehad: tegen ons en tegen Heerenveen voor de beker. Ik vind het een hoop na papagaaien; dat die gast ontevreden is bij Feyenoord met dat bagger voetbal en spelers lijkt mij vrij logisch.
- PSV-DTC
- International
Maar al veel meer rode kaarten verdient, die niet gegeven zijn. Moet je nu niet meer aan beginnen. Vraagje aan jou: op welke positie zou jij hem opstellen? Want ik weet wel zeker dat hij een basisplaats verwacht.