Hij staat vierkant achter de overgang naar PSV. De cirkel is alleen nog niet rond voor Driehoek om de transfer definitief te bevestigen.
Couhaib Driouech
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
https://x.com/PrimeTimeWiz?t=Yba4BaYKOE ... uQIgg&s=09
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
"PSV heeft zich afgelopen weekend vrij laat en voor het eerst gemeld", bespreekt Dijkhuizen op het clubkanaal de laatste stand van zaken rondom Driouech. "Dan zit je in een keer toch met een probleempje. En als het zo kort dag is dat je bijna geen vervanger meer kan halen.... Die nodig is mocht hij alsnog vertrekken. Dat geeft wel enige reuring tot vanavond 00.00."
Oh ik had nog niet gelezen dat PSV dus na de wedstrijd van zaterdag al meteen contact had opgenomen. Dan vind ik Excelsior ook niet echt slim en als speler zijnde zou ik best boos zijn als de transfer er helemaal niet komt. Je kunt niet zeggen dat Excelsior verrast is dat er een club voldoet aan hun eisen.
Zonde voor die jongen en ik zou bij wijze van hem nog eerder een stap naar Feyenoord gunnen dan dat hij daar moet blijven bij die grafclub.
Oh ik had nog niet gelezen dat PSV dus na de wedstrijd van zaterdag al meteen contact had opgenomen. Dan vind ik Excelsior ook niet echt slim en als speler zijnde zou ik best boos zijn als de transfer er helemaal niet komt. Je kunt niet zeggen dat Excelsior verrast is dat er een club voldoet aan hun eisen.
Zonde voor die jongen en ik zou bij wijze van hem nog eerder een stap naar Feyenoord gunnen dan dat hij daar moet blijven bij die grafclub.
-
- Nationale topspeler
Bioscoopbroek aan??PSVAchterhoek wrote: ↑01 Feb 2024, 18:06 Maddy en ik gaan nu richting de bioscoop. Verliefd op Bali is het geworden. Ben d'r geen fan van, maar alles voor 't vrouwtje hé. Ik zie om 00:00 uur wel hoe de selectie ervoor staat, en anders morgenvroeg. Ligt eraan welke plannen Maddy vannacht nog heeft. Ze is vanavond spannend gekleed, dus dat belooft wat
@Breur bedankt voor het busje en @Standbeeld bedankt voor de bioscooptickets!
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- Harrydehengst
- Verbannen
- Favoriete speler: Atiba Hutchinson
We hebben onze Saibari terug en worden sowieso kampioen. Geen paniek en van de zomer lekker verder kijken op de transfermarkt. Laat gaan laat gaan. Meer in de zee.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Waar had je dat willen lezen, in het kookboek van Earnie?11 Tinus wrote: ↑01 Feb 2024, 18:36 "PSV heeft zich afgelopen weekend vrij laat en voor het eerst gemeld", bespreekt Dijkhuizen op het clubkanaal de laatste stand van zaken rondom Driouech. "Dan zit je in een keer toch met een probleempje. En als het zo kort dag is dat je bijna geen vervanger meer kan halen.... Die nodig is mocht hij alsnog vertrekken. Dat geeft wel enige reuring tot vanavond 00.00."
-
- Meervoudig international
[quote=SKERLA post_id=586629 time=1706809114 user_id=2496]
[/quote]
Waar had je dat willen lezen, in het kookboek van Earnie?11 Tinus wrote: ↑01 Feb 2024, 18:36 "PSV heeft zich afgelopen weekend vrij laat en voor het eerst gemeld", bespreekt Dijkhuizen op het clubkanaal de laatste stand van zaken rondom Driouech. "Dan zit je in een keer toch met een probleempje. En als het zo kort dag is dat je bijna geen vervanger meer kan halen.... Die nodig is mocht hij alsnog vertrekken. Dat geeft wel enige reuring tot vanavond 00.00."
[/quote]
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
snap niet wat ze moeten met zo'n veredelde jeugdspelerVanthaman18 wrote: ↑01 Feb 2024, 18:40Is ook wel logisch toch? Zij kunnen bieden wat excelsior wil, een vervanger.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jup.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nee Feyenoord wil 4 miljoen + Sauer bieden en PSV 4 miljoen - Sauer.
-
- Talent
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zou het jammer vinden als hij niet komt. Ook zou ik het heel erg jammer vinden als ie naar onze concurrent gaat. Dan kapen ze de deal. Kutclub.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Talent