Wat als die Sauer niet wilt? Kan me voorstellen dat het kamp Sauer ook zoeits heeft van “tja, nu gaan jullie een talent kopen om vervolgens mij te verhuren”….
Lastig dit. Feyenoord heeft een troef, maar wij hebben het geld.
Kan me niet inbeelden dat Stewart geen optie B heeft voor als dit verkeerd aflooptZ
Couhaib Driouech
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Heeft ie niet. Schrijft Rik net.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:01 Wat als die Sauer niet wilt? Kan me voorstellen dat het kamp Sauer ook zoeits heeft van “tja, nu gaan jullie een talent kopen om vervolgens mij te verhuren”….
Kan me niet inbeelden dat Stewart geen optie B heeft voor als dit verkeerd aflooptZ
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Maar leg mij eens uit. Je hebt 20 linksbuitens. Bent de hele periode al op rechtsbuitens aan het bieden. Hebt een groot talent op linksbuiten, en besluit vervolgens op het allerlaatste moment een linksbuiten te halen, die o zo toevallig bij ons op de radar staat, die je gaat ruilen voor een talent. Geef die Sauerkraut dan speeltijd als hij zo goed is.
Kut club.
Kut club.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
Rik schrijft 'op dit moment '. Kan dus nog wel veranderen.Vanthaman18 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:01Heeft ie niet. Schrijft Rik net.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:01 Wat als die Sauer niet wilt? Kan me voorstellen dat het kamp Sauer ook zoeits heeft van “tja, nu gaan jullie een talent kopen om vervolgens mij te verhuren”….
-
- Vaste waarde in elftal
Want Rik weet alles? Dat is gwn niks meer dan een doorgeefluik van Stewart hoorVanthaman18 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:01Heeft ie niet. Schrijft Rik net.Paulus1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:01 Wat als die Sauer niet wilt? Kan me voorstellen dat het kamp Sauer ook zoeits heeft van “tja, nu gaan jullie een talent kopen om vervolgens mij te verhuren”….
-
Feyenoord zou willen betalen, is op dit moment niet bekend. Wel is duidelijk dat Sauer eventueel de vervanger kan zijn die Excelsior zo graag wil hebben. Voor PSV zou het afketsen van een deal over Driouech zeer slecht uitkomen. De Eindhovenaren schaken op dit moment niet op een ander bord voor die positie en hebben dan geen vervanger voor Vertessen.
John de Jong all over again
John de Jong all over again
Last edited by AddoCultheld on 01 Feb 2024, 19:03, edited 1 time in total.
- colocolofc
- Meervoudig international
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Eerlijk gezegd zal het allemaal wel wat mij betreft... De schaal gaat wel lukken, de beker is al weg en ik verwacht niet dat evt. versterking nog veel verschil gaat maken tegen Dortmund.
Maar goed, goeie spelers willen we natuurlijk sowieso blijven halen.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 3):
- Paco Casal • guus • nectarine
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Natuurlijk zegt Rik dat we geen alternatief hebben. Voor je het weet wil Feyenoord die ook ineens hebben.
- These users thanked the author Paco Casal for the post (total 4):
- Ontbijtkoek • Tjompie • Remontada • TomPSV023
#FreeGeneratie4
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa lang
Waar hebben we het over een speler van oude kranten club excelsior. PSV laat hem lekker naar feyenoord gaan en haal een top speler zoals daljuma of sinistera of summerville.
Ga iemand huren met optie tot koop.
Verdediging is veel belangrijker qua halen speler. Oosterwolde of st juste of een andere speler.
Ga iemand huren met optie tot koop.
Verdediging is veel belangrijker qua halen speler. Oosterwolde of st juste of een andere speler.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Optie B? Kan me toch niet voorstellen dat ze op dit tijdstip nog iemand anders op het oog hebben. Anders was het inmiddels toch al wel een ‘graag of niet’ geweest voor Driouech?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, maar wel in driehoekvorm!
-
- Vedette
Gewoon kampioen worden , met of zonder
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- guus
- Standbeeld
- Mister PSV
- Koenjo
- Meervoudig international
Jij bent behoorlijk irritant wist je dat?
- These users thanked the author Koenjo for the post:
- Vanthaman18
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zijn ze ook niet. Ze hebben PSV gevraagd om een linksbuiten te zoeken voor zeFrisian1913 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:05 Is er uberhaupt ook een gerucht dat Excelsior bezig is met een linksbuiten behalve die sauer?
-
- Geselecteerd voor Oranje
Het feit dat we straks worden afgetroefd en die huilende badmuts en zijn dikke fanboy vriendje met een smile deze transferperiode afsluiten is al genoeg om te hopen dat hij naar ons komt. Vooral na al dat gejank over die financiën van Feyenoord.ziege maar ook zagge wrote: ↑01 Feb 2024, 19:03 Eerlijk gezegd zal het allemaal wel wat mij betreft... De schaal gaat wel lukken, de beker is al weg en ik verwacht niet dat evt. versterking nog veel verschil gaat maken tegen Dortmund.
-
Het feit dat we straks....RPSV94 wrote: ↑01 Feb 2024, 19:06Het feit dat we straks worden afgetroefd en die huilende badmuts en zijn dikke fanboy vriendje met een smile deze transferperiode afsluiten is al genoeg om te hopen dat hij naar ons komt. Vooral na al dat gejank over die financiën van Feyenoord.ziege maar ook zagge wrote: ↑01 Feb 2024, 19:03 Eerlijk gezegd zal het allemaal wel wat mij betreft... De schaal gaat wel lukken, de beker is al weg en ik verwacht niet dat evt. versterking nog veel verschil gaat maken tegen Dortmund.
Hoe is dat een feit?