Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 22:40
Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 22:26

Heeft in zijn hele carriere 2 rode kaartengehad: tegen ons en tegen Heerenveen voor de beker. Ik vind het een hoop na papagaaien; dat die gast ontevreden is bij Feyenoord met dat bagger voetbal en spelers lijkt mij vrij logisch.
Maar al veel meer rode kaarten verdient, die niet gegeven zijn. Moet je nu niet meer aan beginnen. Vraagje aan jou: op welke positie zou jij hem opstellen? Want ik weet wel zeker dat hij een basisplaats verwacht.
Rechtsbuiten, net als nu bij Feyenoord en Oranje. Goetze op links. Spitsen zijn Gakpo en Madueke. Zahavi de super sub.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik persoonlijk heb Gakpo liever op links ipv in de spits. En wat zou deze man eigenlijk wel niet willen verdienen?! Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem een goede speler maar het probleem bij hem is dat hij elk moment een storing in z’n bovenkamer kan krijgen waardoor hij onberekenbaar is.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou het erg prettig vinden, als we vol voor de as gaan mbt investeringen.

Alderweireld is redelijk bekend qua target, echter het zou me niet verbazen als we ook Kim binnenhalen ivm zijn half jaar contractstatus.
Verder een ervaren voetballende CM toevoegen aan de selectie en een complementaire spits.
En dan nog die top keeper niet vergeten.
Backs heb ik minder beeld bij.

lijstje is groot en in totaliteit vrij duur. lijkt dus op voorhand niet realistisch.
bepalend zal worden wat er verkocht wordt en voor hoeveel.
lijst wat weg mag is voor mij heel groot. benieuwd hoe PSV dit ziet.

voor mij weg: (met * vanwege de >marktwaarde)
Unnerstall
Mvogo
Muller

Viergever
Max* (12)
Baumgartl (3)
Dumfries* (12)
Obispo (2)
Ginkel
Gutierrez * (6)
Rosario * (10)
Rigo (1)
Fein
Ihattaren * (10)
Piroe (1)
Saibari
Malen * (40)
Bruma (6)
Doan(7)
Lukassen (2)

mijn totaal: 112
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

John en Roger kunnen natuurlijk altijd een poging wagen :)
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 22:45
PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 22:40
Maar al veel meer rode kaarten verdient, die niet gegeven zijn. Moet je nu niet meer aan beginnen. Vraagje aan jou: op welke positie zou jij hem opstellen? Want ik weet wel zeker dat hij een basisplaats verwacht.
Rechtsbuiten, net als nu bij Feyenoord en Oranje. Goetze op links. Spitsen zijn Gakpo en Madueke. Zahavi de super sub.
Zonde om Gakpo spits te maken. Ik vind hem daar toch echt een stuk minder renderen. Laat 1 van onze grootste talenten op zijn beste positie staan zou ik zeggen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 23:24
John en Roger kunnen natuurlijk altijd een poging wagen :)
Dumfries weg, Teze RB. Boateng en Alderweireld centraal.

I wish..
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 05 Apr 2021, 23:39
PSV-DTC wrote: 05 Apr 2021, 23:24
John en Roger kunnen natuurlijk altijd een poging wagen :)
Dumfries weg, Teze RB. Boateng en Alderweireld centraal.

I wish..
Als dat zo zal zijn, dan vind ik het niet erg dat Teze naar RB gaat ipv RCV
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Gewoon even Gotze laten bellen. Maar Boateng of Alderweireld?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 05 Apr 2021, 22:09
Joenepsv wrote: 05 Apr 2021, 21:26 Waarom zou Sambo niet een serieuze kans krijgen? Die jongen doet het geweldig bij Jong en heeft het juiste profiel voor een rechtsback in ons systeem. Mist wat ervaring maar heeft zeker potentie. Die zie ik liever dan Svensson, de nieuwe Poulsen van Az.
Die jongen is zo geweldig dat Teze dit seizoen op rechts moet spelen als Dumfries weg valt.
Kan aan mij liggen maar ik bespeur enig cynisme in deze reactie.

Als Sambo bij Heerenveen of Heracles zo had gespeeld met deze cijfers hadden we hier in de rij gestaan om te roepen dat PSV hem onmiddellijk moest halen. Nu speelt hij in de jeugd en kun je een transfersom (of in het geval van Svensson tekengeld) besparen door hem door te schuiven.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sambo is vooral de laatste 2 maanden goed bezig, in ieder geval aanvallend, als ik zo de cijfers zie. Voetballend is het sowieso een prima back, maar ik heb hem verdedigend een aardig aantal keren zien misgrijpen dit seizoen. Dat zag er nou niet echt stabiel uit, en dat is toch ook wel lekker, zeker omdat we in een heel risicovol spelsysteem spelen.

Voetballend kan hij het aan, is het zelfs een upgrade tov Denzel, maar verdedigend moe(s)t hij nog wat stappen maken, wat helemaal niet gek is op die leeftijd. Het zou wel leuk zijn als die jongen bij een veilige voorsprong wat minuten alvast kon maken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 22:45 Rechtsbuiten, net als nu bij Feyenoord en Oranje. Goetze op links. Spitsen zijn Gakpo en Madueke. Zahavi de super sub.
Dus je gaat allerlei kunstgrepen uithalen om een speler te halen die alles behalve een teamspeler is. En iemand die iedere 114 minuten bij een goal betrokken is maak je geen supersub. Die koester je en zet je in de basis.

Gakpo wat een van onze cashcows is ga je vanaf zijn natuurlijke positie halen. Een positie waarbij hij kan dribbelen naar de 16 met vervolgens een dodelijk schot.

En waarom? Voor een 32-jarige die de afgelopen jaren regelmatig idiote dingen heeft gedaan waar hij geen rood voor kreeg omdat het in de Kuip was? En staar je niet blind op zijn 16 goals in de Eredivisie. 8 waren er pingels. Nog steeds uitstekend hoor, dat wel. Zeker met 12 assists erbij.

Maar bij Feyenoord kan hij blind kritiek hebben op Advocaat: daar maakt het niet uit, want Dicky is de troetelbeer van de media. Doet hij dat bij ons heb je gelijk een week stront en kamervragen. Dat soort types wil ik niet.

Nee, ik ga ervoor liggen.

Heeft iemand het nummer van Boateng voor mij?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 06 Apr 2021, 08:00
Menno1 wrote: 05 Apr 2021, 22:45 Rechtsbuiten, net als nu bij Feyenoord en Oranje. Goetze op links. Spitsen zijn Gakpo en Madueke. Zahavi de super sub.
Dus je gaat allerlei kunstgrepen uithalen om een speler te halen die alles behalve een teamspeler is. En iemand die iedere 114 minuten bij een goal betrokken is maak je geen supersub. Die koester je en zet je in de basis.

Gakpo wat een van onze cashcows is ga je vanaf zijn natuurlijke positie halen. Een positie waarbij hij kan dribbelen naar de 16 met vervolgens een dodelijk schot.

En waarom? Voor een 32-jarige die de afgelopen jaren regelmatig idiote dingen heeft gedaan waar hij geen rood voor kreeg omdat het in de Kuip was? En staar je niet blind op zijn 16 goals in de Eredivisie. 8 waren er pingels. Nog steeds uitstekend hoor, dat wel. Zeker met 12 assists erbij.

Maar bij Feyenoord kan hij blind kritiek hebben op Advocaat: daar maakt het niet uit, want Dicky is de troetelbeer van de media. Doet hij dat bij ons heb je gelijk een week stront en kamervragen. Dat soort types wil ik niet.

Nee, ik ga ervoor liggen.
Die tekent dus volgende week. Lekker gedaan shoving.

Berghuis is toch geen 32?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Nee, 29. Maar hij speelde ooit een spannende wedstrijd die hem 3 jaar van zijn leven kostte.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik heb Boatengs nummer maar die krijg jij niet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Jaja. Nummer 17 zeker :P
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Je gaat het jinxen zoals altijd.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dus jullie kunnen je ook wel in Boateng bij PSV vinden?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik zou het een stunt vinden. Ben gek op stunts.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Boateng, Alderweireld, allebei prima, Europese top en een bak ervaring waar je u tegen zegt. Lichte voorkeur voor Alderweireld (hoe gek het ook klinkt dat je voorkeur moet uitspreken over die twee) maar dat is omdat ik verwacht dat hij hier nog een aantal jaar van waarde kan zijn aangezien hij met zijn familie vlakbij Antwerpen wil wonen. Boateng zie ik nog wel na 1-2 jaar verkassen naar een MLS, VAE of China om te cashen.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Boateng heeft nogal wat meegemaakt he, eerder dit jaar. Ik meen me te herinneren dat hij zijn (labiele) vriendin dumpte en dat zij vervolgens zelfmoord pleegde.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Apr 2021, 09:34 Boateng heeft nogal wat meegemaakt he, eerder dit jaar. Ik meen me te herinneren dat hij zijn (labiele) vriendin dumpte en dat zij vervolgens zelfmoord pleegde.
"German prosecutors are investigating footballer Jerome Boateng for allegedly tearing the ear of his girlfriend Kasia Lenhardt a year before her death"

What.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Verrek ja. Dat is waar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chrosser
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 04 Nov 2020, 16:55
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat ze allebei niet haalbaar zijn. Ik zie Boateng eerder verkassen naar Roma, Chelsea, Lazio ofzoiets. Die kunnen nog een veelvoud aan salaris betalen t.o.v. PSV. Alderweireld is misschien iets kansrijker, maar die zie ik eerder terugkeren naar Ajax als ik eerlijk ben. Backup voor Schuurs en voor Ajax financieel veel makkelijker te overbruggen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 09:42 Backup voor Schuurs
Je maakt een grapje, dat moet wel.
Locked