Mario Been zit in de RvC..
Couhaib Driouech
-
- Jeugdinternational
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Het voelt toch als een anti-climax zo en alsof ik mijn avond heb weggegooid, maar gelukkig ging het om een speler die als back-up zou zijn gekomen. In de zomer is de situatie weer heel anders en zullen er meer opties beschikbaar zijn. En tegen die tijd is Driouech ook goedkoper, mocht hij op het lijstje blijven staan.
-
- Nationale topspeler
Saibari is geen buitenspeler, dat hebben we onder Ruud duidelijk gezien. Babadi zal zonder verlenging ook niet veel speelminuten maken en is ook beter in de as. Dan heb je alleen Tillman over die ook wat pijntjes laat zien de afgelopen weken. Als je inderdaad de lat laag legt en niet eens wilt proberen om te stunten in de CL dan kan het misschien genoeg zijn. Maar het is wel een zeer teleurstellend window en bij een blessure moet je niet alleen in de aanval veel gaan lijmen maar haal je ook een speler weg uit het middenveld die daar beter rendeert.
-
- Internationale topspeler
Met een transfersom van 2 miljoen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Als deze jongen slim is neemt hij heel gauw een andere zaakwaarnemer in dienst, wat heeft die vent zich laten kennen zeg. Beetje tof doen met dat wedstrijdkaartje Feyenoord-PSV. Nou vriend, dat wordt Almere-Excelsior morgenavond, de groeten uit Brabant, kut!
- These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
- Ardbeg • 29.04.2007 • ShovingNE2
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik snap niet waarom iedereen afgeeft op de zaakwaarnemer, die heeft er volgens mij geen zak mee te maken. Het is vooral de TD van excelsior die blufpoker speelt omdat ze zogenaamd geen goede vervanger kunnen vinden.
Niet ondenkbaar scenario:
Os Shoeaaaaibske draait em helemaal door en meld zich ziek. Excelsior neemt alsnog contact met PSV op om te heronderhandelen en dat PSV het bod verlaagd met 5 ton . Uiteindelijk kiezen ze eieren voor hun geld en nemen alsnog bod van 3,5 milj aan in genade.
Niet ondenkbaar scenario:
Os Shoeaaaaibske draait em helemaal door en meld zich ziek. Excelsior neemt alsnog contact met PSV op om te heronderhandelen en dat PSV het bod verlaagd met 5 ton . Uiteindelijk kiezen ze eieren voor hun geld en nemen alsnog bod van 3,5 milj aan in genade.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Standbeeld
- Mister PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik begrijp je punt, maar het is ook geen toptopspeler. Die jongen zou eerst nog moeten aanhaken qua niveau.Teletubby wrote: ↑01 Feb 2024, 22:37Saibari is geen buitenspeler, dat hebben we onder Ruud duidelijk gezien. Babadi zal zonder verlenging ook niet veel speelminuten maken en is ook beter in de as. Dan heb je alleen Tillman over die ook wat pijntjes laat zien de afgelopen weken. Als je inderdaad de lat laag legt en niet eens wilt proberen om te stunten in de CL dan kan het misschien genoeg zijn. Maar het is wel een zeer teleurstellend window en bij een blessure moet je niet alleen in de aanval veel gaan lijmen maar haal je ook een speler weg uit het middenveld die daar beter rendeert.
Tuurlijk qua bezetting op de vleugels was het beter, maar als we met Tillman aan de zijkant de komende maanden kunnen doorkomen als invaller zou dat prima zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Gadde nou unne brabander verbeteren op d/t?Standbeeld wrote: ↑01 Feb 2024, 21:58Weet jij wel wat het betekentdtdt?Den Bondskoots wrote: ↑01 Feb 2024, 21:55
Oke sorry hoor Piet de Visser.
We halen een reservespeler, hij zal best potentie hebben maar we hebben het niet over Xavi Simons.
Rest mij de vraag: weet je wat empathie betekend?
Gift dieje mens un standbiltje
- Juancho
- Mister PSV
Maar als Excelsior niet degraderen het allerbelangrijkste vind, wat ik best kan voorstellen want eenmaal terug in de 1e divisie...succes!, dan wil je natuurlijk je beste en belangrijkste speler behouden. Iig ten koste van heel veel. Stel wij zouden nog spannend in de titelstrijd met Feyenoord zitten en een club zou 50 miljoen bieden voor Baka (lijkt me cijfermatig vergelijkbaar??) dan had ik ook gezegd: kom in de zomer maar terug of kom nu met een extra hoog bedrag.
Dat PSV het zover heeft laten komen en nu met een probleem op de flanken zit omdat het Vertessen al verkocht voordat er een vervanger gehaald was is gewoon eigen domme schuld. Zo afhankelijk zijn van een speler van Excelsior mag de boel best aan het denken zetten.
Op alle vlakken komt Earnie er deze winter, na een prima eerste zomer windows, er gewoon niet goed uit. Het is dat ons gat van 12 punten zeer waarschijnlijk groot genoeg is. Maar dat mag geen excuus zijn voor het handelen in deze window.
Dat PSV het zover heeft laten komen en nu met een probleem op de flanken zit omdat het Vertessen al verkocht voordat er een vervanger gehaald was is gewoon eigen domme schuld. Zo afhankelijk zijn van een speler van Excelsior mag de boel best aan het denken zetten.
Op alle vlakken komt Earnie er deze winter, na een prima eerste zomer windows, er gewoon niet goed uit. Het is dat ons gat van 12 punten zeer waarschijnlijk groot genoeg is. Maar dat mag geen excuus zijn voor het handelen in deze window.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Mentaal al afscheid genomen van Kralingen.Standbeeld wrote: ↑01 Feb 2024, 22:48Zit nu waarschijnlijk lekker in een shisha lounge in Woensel samen met Ismael. Even ontspannen.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Hoe het ook zij: gewoon een blunder dat we nu niet eens een vervanger voor Vertessen hebben. Tillman als enige semi-alternatief. De competitie komt vast wel goed ja, al kun je nu 0 blessures meer permiteren op de vleugels. De CL? Tja.
Wat een anticlimax zeg, en dan wel die nietszeggende speler voor Jong PSV erbij. Nou woehoe.
Wat een anticlimax zeg, en dan wel die nietszeggende speler voor Jong PSV erbij. Nou woehoe.
-
- Vedette
Jammer maar helaas. Die jongen zal wel balen, een overstap naar een topclub door zijn neus geboord. Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van Stewart. Eerst bij de transfer van Vertessen de boel vertragen omdat er een vervanger moet komen. En nu toch misgrijpen bij de vervanger. Dat roept toch vragen op.
-
- Legende
Driouech heeft komende zomer een eenjarig contract. Dus dat gaat wel een dingetje worden. Tevens ga je naar Excelsior niet voor de centen en als spelers zien dat de vervolgstap toch lastiger kan worden als je het heel goed doet dan kan dat ook van invloed zijn.
- Hatseflats
- Vedette