Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Post Reply
SomaQan
Nationale topspeler

Emir Bars doorschuiven, die jongen heeft potentie.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Hatseflats wrote: 01 Feb 2024, 22:57
DC_PSV wrote: 01 Feb 2024, 22:55 Voorhoede opties:

Luuk
Pepi
Lozano
Bakayoko
Tillman
Saibari
Babadi
Waarvan Pepi nu blijkbaar ook gebaseerd is en Babadi zeker geen aanvaller is. Eerder Til dan Babadi
Pepi geblesseerd?
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ik ga de binnenkant van mijn ogen bestuderen. Heb er geen vertrouwen meer in dat het allemaal een grap was en dat die jongen alsnog komt.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Cas wrote: 01 Feb 2024, 22:36
O Goleiro Grande wrote: 01 Feb 2024, 22:35 Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.

Overigens geen reden tot paniek. Met Tullman, Saibari en Babadi genoeg alternatieven achter Lozano.
Lijkt erop dat excelsior het geblokkeerd heeft, door wat ik vermoed het feit dat ze geen vervanger konden regelen
Best begrijpelijk op zich. Anderzijds: met 12 punten boven Feyenoord is iedereen het eens over de titelwinst voor PSV. Dan lijkt het me gek als Excelsior met 14 punten boven de degradatiezone en 18 punten boven de hekkensluiter nog in degradatiegevaar komt. Is dat risico dusdanig groot dat de club een transfer ter grootte van de helft van de clubbegroting op de tocht zet? En had PSV Bars dan niet gewoon naar voren kunnen schuiven voor een verhuur?
robert_94
Lid 2e elftal

O Goleiro Grande wrote: 01 Feb 2024, 23:01

Lijkt erop dat excelsior het geblokkeerd heeft, door wat ik vermoed het feit dat ze geen vervanger konden regelen
Best begrijpelijk op zich. Anderzijds: met 12 punten boven Feyenoord is iedereen het eens over de titelwinst voor PSV. Dan lijkt het me gek als Excelsior met 14 punten boven de degradatiezone en 18 punten boven de hekkensluiter nog in degradatiegevaar komt. Is dat risico dusdanig groot dat de club een transfer ter grootte van de helft van de clubbegroting op de tocht zet? En had PSV Bars dan niet gewoon naar voren kunnen schuiven voor een verhuur?
14 punten? Hoe kom je daarbij?
Standbeeld
Mister PSV

:lol:
ParkJiSung
Basisspeler

Image
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

6 resp. 9 punten.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

O Goleiro Grande wrote: 01 Feb 2024, 23:01 Dan lijkt het me gek als Excelsior met 14 punten boven de degradatiezone en 18 punten boven de hekkensluiter nog in degradatiegevaar komt.
6 puntjes boven degradatieplayoff...
Standbeeld
Mister PSV

Alhamdullilah!
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Garnaal
    Basisspeler

Verschil tussen Excelsior en RKC is 6 punten, dan zit je in de degradatiezone.
    Madueke
    Legende

Rik op ESPN nu
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 01 Feb 2024, 22:51 Maar als Excelsior niet degraderen het allerbelangrijkste vind, wat ik best kan voorstellen want eenmaal terug in de 1e divisie...succes!, dan wil je natuurlijk je beste en belangrijkste speler behouden. Iig ten koste van heel veel. Stel wij zouden nog spannend in de titelstrijd met Feyenoord zitten en een club zou 50 miljoen bieden voor Baka (lijkt me cijfermatig vergelijkbaar??) dan had ik ook gezegd: kom in de zomer maar terug of kom nu met een extra hoog bedrag.

Dat PSV het zover heeft laten komen en nu met een probleem op de flanken zit omdat het Vertessen al verkocht voordat er een vervanger gehaald was is gewoon eigen domme schuld. Zo afhankelijk zijn van een speler van Excelsior mag de boel best aan het denken zetten.

Op alle vlakken komt Earnie er deze winter, na een prima eerste zomer windows, er gewoon niet goed uit. Het is dat ons gat van 12 punten zeer waarschijnlijk groot genoeg is. Maar dat mag geen excuus zijn voor het handelen in deze window.
    Say what?

Ik moet telkens als ik hier lees even terug naar over wie het ook alweer gaat maar het is toch echt de linksbuiten van Excelsior die bij ons als 3e!!! keus zou worden binnen gehaald.

We zitten niet met een probleem op de flanken maar nu even met een kleine uitdaging.
    Het lijkt wel of we Vinicius Junior zijn misgelopen hier.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    Owenpsv
    KA7
    Verbannen

Vanthaman18 wrote: 01 Feb 2024, 19:42
    KA7 wrote: 01 Feb 2024, 19:41 Zoals ik al zei die komt niet!
    Oke fijn. Zullen we afspreken dat als hij wel komt, dat jij niet meer hier komt?
    Spreken we nu af dat jij je ongenuanceerde onzin bij je houdt over mij?
    Juancho
    Mister PSV

Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:08
    Juancho wrote: 01 Feb 2024, 22:51 Maar als Excelsior niet degraderen het allerbelangrijkste vind, wat ik best kan voorstellen want eenmaal terug in de 1e divisie...succes!, dan wil je natuurlijk je beste en belangrijkste speler behouden. Iig ten koste van heel veel. Stel wij zouden nog spannend in de titelstrijd met Feyenoord zitten en een club zou 50 miljoen bieden voor Baka (lijkt me cijfermatig vergelijkbaar??) dan had ik ook gezegd: kom in de zomer maar terug of kom nu met een extra hoog bedrag.

Dat PSV het zover heeft laten komen en nu met een probleem op de flanken zit omdat het Vertessen al verkocht voordat er een vervanger gehaald was is gewoon eigen domme schuld. Zo afhankelijk zijn van een speler van Excelsior mag de boel best aan het denken zetten.

Op alle vlakken komt Earnie er deze winter, na een prima eerste zomer windows, er gewoon niet goed uit. Het is dat ons gat van 12 punten zeer waarschijnlijk groot genoeg is. Maar dat mag geen excuus zijn voor het handelen in deze window.
    Say what?

Ik moet telkens als ik hier lees even terug naar over wie het ook alweer gaat maar het is toch echt de linksbuiten van Excelsior die bij ons als 3e!!! keus zou worden binnen gehaald.

We zitten niet met een probleem op de flanken maar nu even met een kleine uitdaging.
    Ook hier weer iemand die de plekken 12-16 enorm onderschat. Misschien even terugkijken waar het succes tot nu toe vandaan komt en wie daar allemaal impact in heeft gehad. :wall:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Garnaal
    Basisspeler

"Stewart had een gezicht als een eurwurm" - Rik
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 01 Feb 2024, 23:12
    Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:08

Say what?

Ook hier weer iemand die de plekken 12-16 enorm onderschat. Misschien even terugkijken waar het succes tot nu toe vandaan komt en wie daar allemaal impact in heeft gehad. :wall:
    Er is er 1 weg van die 12-16 die jij zo belangrijk vind en die heeft inderdaad impact gehad maar je moet nu niet doen alsof je dat dan ook 1 op 1 opvangt met de linksbuiten van Excelsior he.
    Misschien had je Vertessen aan zijn contract moeten houden maar als een speler 100 keer aangeeft dat ie graag weg wil moet je je ook afvragen wat dat met de verhoudingen in je selectie doet.

Met je :wall:
    Juancho
    Mister PSV

Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:16
    Juancho wrote: 01 Feb 2024, 23:12

Er is er 1 weg van die 12-16 die jij zo belangrijk vind en die heeft inderdaad impact gehad maar je moet nu niet doen alsof je dat dan ook 1 op 1 opvangt met de linksbuiten van Excelsior he.
    Misschien had je Vertessen aan zijn contract moeten houden maar als een speler 100 keer aangeeft dat ie graag weg wil moet je je ook afvragen wat dat met de verhoudingen in je selectie doet.

Nee er valt er niet 1 weg, maar ik heb het idee dat je even wat info mist... Je hele bezetting, wat PSV zover heeft gebracht als nu, is erg wankel. Dan had je idd Vertessen moeten behouden en hem sowieso niet moeten laten afreizen terwijl jezelf geen zekerheid hebt van een vervanger.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 01 Feb 2024, 23:19
    Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:16

Nee er valt er niet 1 weg, maar ik heb het idee dat je even wat info mist... Je hele bezetting, wat PSV zover heeft gebracht als nu, is erg wankel. Dan had je idd Vertessen moeten behouden en hem sowieso niet moeten laten afreizen terwijl jezelf geen zekerheid hebt van een vervanger.
    Wacht even, wie zijn er nog meer weg dan?
    Achterbal
    Ardbeg
    Mister PSV

Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:22
    Juancho wrote: 01 Feb 2024, 23:19

Einde seizoen van Lang?
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Maddy en ik zaten lekker Verliefd op Ibiza te kijken in de bioscoop, krijgt ze opeens telefoon dat ze zo snel mogelijk naar de Herdgang moet om efkes een interview te doen met een nieuwe speler. Daar ging de leuke date. Althans, dat dacht ik.

Uurtje geleden belde ze hier aan en zegt ze dat D'n Urn zich niet laat piepelen door de grote broer van Mike van Duinen. Kunnen we mooi onze date vervolgen. Nu lekker van bil gaan met Maddy. Topavond
    Maax
    Meervoudig international

PSVAchterhoek wrote: 01 Feb 2024, 23:33 Maddy en ik zaten lekker Verliefd op Ibiza te kijken in de bioscoop, krijgt ze opeens telefoon dat ze zo snel mogelijk naar de Herdgang moet om efkes een interview te doen met een nieuwe speler. Daar ging de leuke date. Althans, dat dacht ik.

Uurtje geleden belde ze hier aan en zegt ze dat D'n Urn zich niet laat piepelen door de grote broer van Mike van Duinen. Kunnen we mooi onze date vervolgen. Nu lekker van bil gaan met Maddy. Topavond
    Weer een nieuwe insider...
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Maax wrote: 01 Feb 2024, 23:34
    PSVAchterhoek wrote: 01 Feb 2024, 23:33 Maddy en ik zaten lekker Verliefd op Ibiza te kijken in de bioscoop, krijgt ze opeens telefoon dat ze zo snel mogelijk naar de Herdgang moet om efkes een interview te doen met een nieuwe speler. Daar ging de leuke date. Althans, dat dacht ik.

Inside Maddy
    Galactico
    Meervoudig international

Maax wrote: 01 Feb 2024, 23:34

Volgens mij een inglider.....
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 01 Feb 2024, 23:24
    Jeronimo wrote: 01 Feb 2024, 23:22

Einde seizoen van Lang?
    Klopt, daar hebben we Lozano voor.

Ik vind het ook zeker niet gek hoor dat ze voor die Driehoek gingen maar het lijkt alsof we nu alles gaan mislopen doordat we hem niet binnen hebben gehaald.
    De selectie zoals ie er nu staat is mijns inziens sterk genoeg voor dit seizoen en ik maak me sterk dat PSV al aan het voor sorteren is op de zomer.

Ik weiger in ieder geval om in paniek te raken als er een keer een back-up voor de back-up niet gehaald kan worden, we zijn nondeju met het beste seizoen sinds tijden bezig.
    29.04.2007
    Post Reply