KNVB Beker Algemeen
- Joenepsv
- Legende
Die strafschop van Valente ook..De slechtste die ik ij jaren heb gezien. Mijn oma schiet ze nog beter binnen.
Zoals gezegd hele slechte wedstrijd maar vind het ergens wel leuk dat Groningen door is. Boost voor de club die langzaam maar zeker de draad weer oppakt. Met veel spelers uit de eigen opleiding. Blokzijl speelde redelijk vanavond overigens.
Zoals gezegd hele slechte wedstrijd maar vind het ergens wel leuk dat Groningen door is. Boost voor de club die langzaam maar zeker de draad weer oppakt. Met veel spelers uit de eigen opleiding. Blokzijl speelde redelijk vanavond overigens.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nu is het in theorie 50% kans dat Feyenoord thuis loot. Dan spelen ze ook de finale thuis omdat die altijd in de Kuip is. Loten ze nu thuis dan winnen ze hem 1000%. Loten ze uit bij Groningen of Cambuur dan winnen ze hem ook 1000%. Alleen als ze nu uit bij NEC loten acht ik de kans 95% en voor de rest kunnen ze de beker alvast graveren. Uit bij Fortuna had ik nog moeten zien want die hebben Ajax en Feyenoord beide al op 0-0 gehouden met Buijs bal maar helaas.
Wel goed nieuws voor de coëfficienten van de ED en de nr 4 en 5 van de ED. Wel lekker dat je dan sowieso verzekerd bent van 4 a 5 teams in de poulefase.
Wel goed nieuws voor de coëfficienten van de ED en de nr 4 en 5 van de ED. Wel lekker dat je dan sowieso verzekerd bent van 4 a 5 teams in de poulefase.
-
- Internationale topspeler
Ze kunnen de finale ook gewoon "uit" loten, dwz dat ze de uit-kleedkamer moeten gebruiken. En ze zijn 2024 begonnen met een gelijkspel tegen NEC, die geef ik eigenlijk meer kans om Feyenoord van de beker te houden dan Fortuna zou hebben gehad.11 Tinus wrote: ↑09 Feb 2024, 04:11 Nu is het in theorie 50% kans dat Feyenoord thuis loot. Dan spelen ze ook de finale thuis omdat die altijd in de Kuip is. Loten ze nu thuis dan winnen ze hem 1000%. Loten ze uit bij Groningen of Cambuur dan winnen ze hem ook 1000%. Alleen als ze nu uit bij NEC loten acht ik de kans 95% en voor de rest kunnen ze de beker alvast graveren. Uit bij Fortuna had ik nog moeten zien want die hebben Ajax en Feyenoord beide al op 0-0 gehouden met Buijs bal maar helaas.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Die laatste ook...
Mooi dat zo'n debiele aanloop wordt afgestraft. Kan je erna wel in huilen uitbarsten, maar misschien moet je dan eens bij jezelf na gaan denken of je niet gewoon normaal aan moet lopen bij een penalty.
-
- Regelmatige invaller
Denk ook dat je gelijk hebt over Feyenoord, ze hebben de beker al met één hand vast.11 Tinus wrote: ↑09 Feb 2024, 04:11 Nu is het in theorie 50% kans dat Feyenoord thuis loot. Dan spelen ze ook de finale thuis omdat die altijd in de Kuip is. Loten ze nu thuis dan winnen ze hem 1000%. Loten ze uit bij Groningen of Cambuur dan winnen ze hem ook 1000%. Alleen als ze nu uit bij NEC loten acht ik de kans 95% en voor de rest kunnen ze de beker alvast graveren. Uit bij Fortuna had ik nog moeten zien want die hebben Ajax en Feyenoord beide al op 0-0 gehouden met Buijs bal maar helaas.
Maar hoop stiekem dat Feyenoord uit zal loten, als ze daar niet 100% scherp aan de aftrap staan, kan het weleens een hele vervelende avond gaan worden voor ze, tegen alledrie de tegenstanders.
En ik zie nu net dat de halve finale in de dagen is, voor PSV - Feyenoord.
Een mooie slijtageslag, eindigend in penalty's zou niet verkeerd zijn.
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Boscagli
En dan Slot voorafgaand aan PSV uit horen janken over de belasting en hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat ze na penalty's verloren hebben terwijl de keeper echt wel 0,5 cm over de lijn was toen Timber de beslissende over schoot.Hightower wrote: ↑09 Feb 2024, 08:49Denk ook dat je gelijk hebt over Feyenoord, ze hebben de beker al met één hand vast.11 Tinus wrote: ↑09 Feb 2024, 04:11 Nu is het in theorie 50% kans dat Feyenoord thuis loot. Dan spelen ze ook de finale thuis omdat die altijd in de Kuip is. Loten ze nu thuis dan winnen ze hem 1000%. Loten ze uit bij Groningen of Cambuur dan winnen ze hem ook 1000%. Alleen als ze nu uit bij NEC loten acht ik de kans 95% en voor de rest kunnen ze de beker alvast graveren. Uit bij Fortuna had ik nog moeten zien want die hebben Ajax en Feyenoord beide al op 0-0 gehouden met Buijs bal maar helaas.
Maar hoop stiekem dat Feyenoord uit zal loten, als ze daar niet 100% scherp aan de aftrap staan, kan het weleens een hele vervelende avond gaan worden voor ze, tegen alledrie de tegenstanders.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
-
Vergeet niet het grote onrecht dat Giminez wel een gele kaart kreeg en Bakayoko tegen FC Twente niet, dat is natuurlijk competitievervalsing pur sang ;-)Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: ↑09 Feb 2024, 09:25En dan Slot voorafgaand aan PSV uit horen janken over de belasting en hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat ze na penalty's verloren hebben terwijl de keeper echt wel 0,5 cm over de lijn was toen Timber de beslissende over schoot.Hightower wrote: ↑09 Feb 2024, 08:49
Denk ook dat je gelijk hebt over Feyenoord, ze hebben de beker al met één hand vast.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Hear, hear! Gewoon altijd op neutraal terrein, kan dus per seizoen wisselen
-
- Vaste waarde in elftal
Natuurlijk loot feyenoord thuis.loginnaam wrote: ↑09 Feb 2024, 06:11Ze kunnen de finale ook gewoon "uit" loten, dwz dat ze de uit-kleedkamer moeten gebruiken. En ze zijn 2024 begonnen met een gelijkspel tegen NEC, die geef ik eigenlijk meer kans om Feyenoord van de beker te houden dan Fortuna zou hebben gehad.11 Tinus wrote: ↑09 Feb 2024, 04:11 Nu is het in theorie 50% kans dat Feyenoord thuis loot. Dan spelen ze ook de finale thuis omdat die altijd in de Kuip is. Loten ze nu thuis dan winnen ze hem 1000%. Loten ze uit bij Groningen of Cambuur dan winnen ze hem ook 1000%. Alleen als ze nu uit bij NEC loten acht ik de kans 95% en voor de rest kunnen ze de beker alvast graveren. Uit bij Fortuna had ik nog moeten zien want die hebben Ajax en Feyenoord beide al op 0-0 gehouden met Buijs bal maar helaas.
Onwaarschijnlijk dat ze uit loten, gezien de statistieken:
2015/2016: 5/6 wedstrijden thuis
2016/2017: 3/4 wedstrijden thuis
2017/2018: 5/6 wedstrijden thuis
2018/2019: 4/5 wedstrijden thuis
2019/2020: 1/4 wedstrijden thuis
2020/2021: 1/2 wedstrijden thuis
2021/2022: 0/1 wedstrijden thuis
2022/2023: 3/4 wedstrijden thuis
2023/2024: 3/3 wedstrijden thuis
Last edited by Batsu on 09 Feb 2024, 10:23, edited 1 time in total.
-
Altijd op neutraal terrein zal lastig zijn omdat je in een vroeg stadium een locatie wil bepalen die ook afdoende zitplaatsen heeft. Zeker met het inregelen van politiecapaciteit ( lang leven supporters die dit nodig maken :') ). Dan kom je al tot een beperkt aantal stadions. Laat clubs/gemeentes zich per seizoen aanmelden voor het hosten van de finale en maak daar relatief vroeg een keuze in.
Heb je dan soms een club als PSV die de finale in het Philips Stadion speelt, of Ajax die in de ArenA speelt? Zeker, maar dat maakt het wel evenwichter dan de huidige situatie.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Gelredome is binnenkort vrij toch?Prof_napo wrote: ↑09 Feb 2024, 10:20Altijd op neutraal terrein zal lastig zijn omdat je in een vroeg stadium een locatie wil bepalen die ook afdoende zitplaatsen heeft. Zeker met het inregelen van politiecapaciteit ( lang leven supporters die dit nodig maken :') ). Dan kom je al tot een beperkt aantal stadions. Laat clubs/gemeentes zich per seizoen aanmelden voor het hosten van de finale en maak daar relatief vroeg een keuze in.
Heb je dan soms een club als PSV die de finale in het Philips Stadion speelt, of Ajax die in de ArenA speelt? Zeker, maar dat maakt het wel evenwichter dan de huidige situatie.
-
De KNVB-beker is al sfeerloos ( Al heeft de finale altijd wel wat ), je wil het laatste beetje sfeer er effectief uitslaan?SKERLA wrote: ↑09 Feb 2024, 10:22Gelredome is binnenkort vrij toch?Prof_napo wrote: ↑09 Feb 2024, 10:20
Altijd op neutraal terrein zal lastig zijn omdat je in een vroeg stadium een locatie wil bepalen die ook afdoende zitplaatsen heeft. Zeker met het inregelen van politiecapaciteit ( lang leven supporters die dit nodig maken :') ). Dan kom je al tot een beperkt aantal stadions. Laat clubs/gemeentes zich per seizoen aanmelden voor het hosten van de finale en maak daar relatief vroeg een keuze in.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De KNVB kan met Arabisch geld toch wel de hoeken verbouwen? Dat zou al een stuk schelen lijkt me.
Oranje indiaan en de wave erbij en klaar!
Dat laatste dan voor het Nederlands elftal natuurlijk...
-
- Legende
Je verwacht het niet he..
Tokkieclub mag uiteraard weer thuis spelen..
Tokkieclub mag uiteraard weer thuis spelen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar om dat uit te balanceren hebben ze wel de VAR mee…
- These users thanked the author Thijs for the post (total 6):
- Massimo • ForestForest • Tijn • VeresRivne • mateja • Ren Höek