Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Hatseflats
Vedette

Dus jij zou hem niet bij PSV willen zien? :p
Revolinho
Internationale topspeler

Ik hoef hem niet bij PSV hoor. Geldt niet voor iedere speler, maar zulke jongens die alles al hebben gewonnen en alleen maar achteruit lijken te gaan, kunnen je zomaar teleurstellen. Liever een speler die tegen het niveau aanschurkt, maar super hongerig is.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Revolinho wrote: 08 Apr 2021, 13:23 Ik hoef hem niet bij PSV hoor. Geldt niet voor iedere speler, maar zulke jongens die alles al hebben gewonnen en alleen maar achteruit lijken te gaan, kunnen je zomaar teleurstellen. Liever een speler die tegen het niveau aanschurkt, maar super hongerig is.
Götze had nog niet veel soeps gewonnen nee, dat scheelt :mrgreen:
Hatseflats
Vedette

Revolinho wrote: 08 Apr 2021, 13:23 Ik hoef hem niet bij PSV hoor. Geldt niet voor iedere speler, maar zulke jongens die alles al hebben gewonnen en alleen maar achteruit lijken te gaan, kunnen je zomaar teleurstellen. Liever een speler die tegen het niveau aanschurkt, maar super hongerig is.
Ben jij een uberpessimist? Mijn god :lol:
mr.top
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 08 Apr 2021, 15:01
Götze had nog niet veel soeps gewonnen nee, dat scheelt :mrgreen:
Gotze zit nu in de beste fase van zijn carrière en zet zich bij PSV in de etalage. Als die jongen niet ziek was geweest dan was hij nooit naar Eindhoven gekomen. Als Mario fit blijft dan is hij volgend jaar weg.

Boateng is vier jaar ouder en dan ga je in principe al denken aan afbouwen/cashen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik hoopte dat de :mrgreen: enigszins verraadde dat de post met een knipoog gelezen diende te worden. Dat beide spelers op hun nationaliteit na niet te vergelijken zijn leek me best wel voor de hand liggend.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik had het zelf al een beetje opgegeven omdat hij maar niet aan spelen toe kwam in wedstrijden waar we hem wel goed konden gebruiken, maar als Schmidt zo positief is dan zie ik toch een goede optie voor volgend seizoen;

Roger Schmidt was op de persconferentie van vrijdag zeer te spreken over Marco van Ginkel. "Hij is nu in een zeer goede conditie. Het was voor hem hard werken en de medische staf heeft ook goed werk verricht", aldus Schmidt. "Het was natuurlijk niet makkelijk. Hij heeft lange tijd niet gespeeld en ook lange tijd geen groepstrainingen gehad. Nu heeft hij geen problemen meer. Hij traint nu al een paar maanden volledig met de groep. Hij heeft nog niet veel gespeeld, maar als hij speelt zie je hem nu steeds beter worden. Hij is nu klaar om de wedstrijden te gebruiken om zijn kwaliteiten te laten zien."

Volgens de trainer staat het vast dat Van Ginkel een uitstekende speler is. "Iedereen weet dat. Jullie zelfs beter dan ik, omdat jullie hem ook zagen spelen toen hij met PSV titels won", zo gaf hij aan. "Met zijn personaliteit kan hij ook een van de leiders van de ploeg zijn. Hij kan invloed hebben op de tactiek en de organisatie, dus daarom wil ik hem ook speeltijd geven om verder te ontwikkelen. Op een gegeven moment kun je je niet meer ontwikkelen met alleen maar trainen. Hij mag niet meer voor Jong PSV spelen, dus we moeten hem verder opbouwen in onze wedstrijden. Hij verdiende het ook om te spelen en heeft het vorige week goed gedaan."

Schmidt gaf aan dat Van Ginkel inmiddels klaar is voor een basisplaats bij PSV. "Maar ik heb 19 veldspelers en er kunnen er maar 10 spelen. Alle spelers hebben concurrentie. Als de spelers het goed doen en in een goed ritme zitten, is het lastig om daar tussen te komen", zei hij daarover. "Natuurlijk willen we winnen en willen we op de tweede plaats eindigen, dat is nu op dit moment het belangrijkste. Maar ik wil de laatste wedstrijden ook gebruiken om sommige spelers te laten spelen die nog niet zoveel hebben gespeeld als dat ze verdiend hebben."

Van Ginkel kan voor volgend seizoen ook een optie zijn voor PSV. "Daar zullen we het nog over moeten hebben", reageerde hij daarop. "Het was een lange weg om hem weer terug te krijgen. Het ligt natuurlijk ook aan zijn situatie en wat de plannen zijn van Chelsea. Hij wordt nu gehuurd van Chelsea. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar voor nu is het belangrijkste om gewoon te spelen. Daarna kunnen we gaan nadenken over het komende seizoen."

Het enige wat ik me afvraag is of Schmidt het ook in Van Ginkel ziet zitten om op de positie van Rosario/Sangare te spelen. Want hij heeft hem tot dus ver enkel als halftien gebruikt. Ik denk dat het ook de beste positie voor Van Ginkel is to be honest. Maar de meeste mensen verlangen naar een andere speler naast Sangare dan Rosario. Ik ben echt benieuwd of Van Ginkel die laatste stap kan zetten want zoals Schmidt al zei heeft hij heel veel toe te voegen.

Indien Schmidt het eventueel ziet zitten met Marco naast Sangare zou PSV knettergek zijn als ze nog een middenvelder halen nu Boscagli het ook uitstekend doet. Dus dan kunnen alle financiële middelen naar de verdediging (CV en back-up LB RB).
Tovast
Nationale topspeler

Haps lijkt mij een geschikte kandidaat om de backposities te versterken deze zomer. Nederlands, redelijk ervaren, prima om in zetten als Max rust nodig heeft. Denk ook dat hij voor een zacht prijsje op te pikken zal zijn.
Ardbeg
Mister PSV

Tovast wrote: 09 Apr 2021, 15:49 Haps lijkt mij een geschikte kandidaat om de backposities te versterken deze zomer. Nederlands, redelijk ervaren, prima om in zetten als Max rust nodig heeft. Denk ook dat hij voor een zacht prijsje op te pikken zal zijn.
Waarom zou hij een basisplek bij Feyenoord opgeven om op de bank te zitten bij PSV? Daarnaast is hij te duur voor een backup.
Tovast
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 09 Apr 2021, 15:51
Tovast wrote: 09 Apr 2021, 15:49 Haps lijkt mij een geschikte kandidaat om de backposities te versterken deze zomer. Nederlands, redelijk ervaren, prima om in zetten als Max rust nodig heeft. Denk ook dat hij voor een zacht prijsje op te pikken zal zijn.
Waarom zou hij een basisplek bij Feyenoord opgeven om op de bank te zitten bij PSV? Daarnaast is hij te duur voor een backup.
Hij is geen basisspeler bij Feyenoord. Waarom van Feyenoord naar PSV? Grotere club, kans op prijzen, Europees voetbal, kan genoeg minuten maken.
ruuddevil
Legende

Waarom zouden wij een bankzitter van Feyenoord willen?
Tovast
Nationale topspeler

Zodat we een keer een degelijke back-up hebben in plaats van noodoplossingen zoals Viergever of Mauro op linksback.
ShovingNE2
Site Admin

Gewoon Cox halen van Fortuna. Kost ca. 1,5 miljoen euro. Heeft geweldige aanvallende stats. Kan het Eredivisieniveau meer dan prima aan. Zou een typische Feyenoord aankoop voor de basis daar zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Oppegard is onze backup. Komend seizoen heel wat invalbeurten geven.
ShovingNE2
Site Admin

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Apr 2021, 16:27 Oppegard is onze backup. Komend seizoen heel wat invalbeurten geven.
Je hebt een backup nodig die gewoon op Eredivisieniveau mee kan als Max 3 maanden uitvalt. Zoiets geldt ook voor de keeper en voor iedere positie. Oppegaard kan je niet 3 maanden als linksback zetten denk ik.

Daarom zijn backups zo belangrijk: ze hoeven er niet bovenuit te steken maar ze moeten het redelijk goed aankunnen. Twee goede keepers is van levensbelang. Voor je het weet heb je de keeper van Emmen op goal staan in een Europese wedstrijd en kost dat een ronde doorkomen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tovast
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 09 Apr 2021, 16:27 Gewoon Cox halen van Fortuna. Kost ca. 1,5 miljoen euro. Heeft geweldige aanvallende stats. Kan het Eredivisieniveau meer dan prima aan. Zou een typische Feyenoord aankoop voor de basis daar zijn.
Ook een goede optie inderdaad, in ieder geval goedkoper dan Haps. Uit het buitenland mag ook van mij.
OnsPSV
Meervoudig international

Ik vind George Cox een goede optie en kent de eredivisie. Mijn voorkeur gaat als back-up uit naar Passlack. Ik zou in totaal de volgende posities als PSV versterken:
- Doelman
- Centrale verdediger
- Backup back
- Voetballende middenvelder
- flexibele ervaren voorhoede speler
nilssonH
Moderator

Ik heb alle vertrouwen in Oppegard op de wat langere termijn, maar die heeft nog wel wat wedstrijden in de KKD nodig. Geeft ook niet, moet zelfs nog 19 worden. Ik vind zo'n Cox inderdaad best een interessante naam. Oosterwolde nog meer, maar daar zal Twente wel weer de hoofdprijs voor vragen.
Tovast
Nationale topspeler

OnsPSV wrote: 09 Apr 2021, 16:36 Ik vind George Cox een goede optie en kent de eredivisie. Mijn voorkeur gaat als back-up uit naar Passlack. Ik zou in totaal de volgende posities als PSV versterken:
- Doelman
- Centrale verdediger
- Backup back
- Voetballende middenvelder
- flexibele ervaren voorhoede speler
Jep helemaal mijn idee ook idd.

Droommodus:

- Livakovic
- Alderweireld
- Passlack
- Kampl
- Tzolis
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Met dank aan [mention]Sensation[/mention]

blog/view/16/De+nieuwe+Szoboszlai+is+w% ... l+haalbaar
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
AddoCultheld
Internationale topspeler

Van Aanholt is ook geen toevoeging. Staat vaak lucht te dekken en ziet er nou ook niet echt topfit uit.
Jwoeloe
Moderator

Met als kanttekening dat hij bij een club als PSV beter uit de voeten kan dan bij Crystal Palace. Maar zolang we Max hebben, lijkt Van Aanholt me sowieso niet aan de orde.
Ardbeg
Mister PSV

AddoCultheld wrote: 10 Apr 2021, 18:45 Van Aanholt is ook geen toevoeging. Staat vaak lucht te dekken en ziet er nou ook niet echt topfit uit.
Hahahahah. Schei uit
FritskePhilips
Nationale topspeler

Had 'gewoon' ook weer een assist.
Massimo
Legende

Ik vind Van Aanholt goed genoeg voor PSV en zou hier prima passen. Alleen met Max in de gelederen totaal geen prioriteit.
Locked