Ismael Saibari
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Wie had dat gedacht? Binnen een jaar tijd van een speler zonder enig rendement op de flank naar een van je beste spelers. Dat jeugdtoernooi afgelopen zomer en de komst van Bosz heeft hem echt ontzettend goed gedaan.
-
- Nationale topspeler
Inmiddels mijn favoriete speler. Wat een power en wat een verfijnde techniek. Daarnaast is een ontzettend leuke persoonlijkheid, die geen gezeur of aanstellerij nodig heeft om de aandacht naar zich toe te trekken.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- Mithras
-
- Vedette
Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- SKERLA
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dit is het topic van Ramalho.Johann Vogel wrote: ↑11 Feb 2024, 19:14 Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ramalho was foutloos op de AFCON!SKERLA wrote: ↑11 Feb 2024, 19:16Dit is het topic van Ramalho.Johann Vogel wrote: ↑11 Feb 2024, 19:14 Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik zit echt iedere wedstrijd waar Saibari meedoet nog steeds met ongeloof te kijken.
Alles leek erop bij jong PSV dat hij het eerste nooit zou gaan halen.
En kijk nu. Wat een ontwikkeling en wat een geweldige speler is dit geworden.
Ik ben echt groot fan van hem.
Alles leek erop bij jong PSV dat hij het eerste nooit zou gaan halen.
En kijk nu. Wat een ontwikkeling en wat een geweldige speler is dit geworden.
Ik ben echt groot fan van hem.
- Asterix
- Meervoudig international
-
- Legende
Een jaar geleden had ik gezegd dat je hem maar aan een GAE of Heracles moest verhuren in de hoop dat hij nog wat meer waard zou worden om hem daarna te verkopen. We hebben het wel eens over spelers die als ze van een toernooi terugkomen en opeens een stuk minder spelen dat het lijkt alsof de 'broer van' is terugkomen. Dat leek afgelopen zomer ook het geval, maar dan in de omgekeerde vorm. En hij begint nu ook doelpunten en assists te maken c.q. geven en als hij dat kan volhouden dan wordt het wel een erg complete speler. Bijzonder hoe iemand van 22-23 opeens die spurt kan maken.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Exact. Daarom is het ook beter om niet zo vaak dat cliché 'wat goed is komt snel' te gebruiken, je ziet het hier ook wel eens voorbijkomen... Wat een prachtige voetballer onze Saibari!Massimo wrote: ↑12 Feb 2024, 14:23 Een jaar geleden had ik gezegd dat je hem maar aan een GAE of Heracles moest verhuren in de hoop dat hij nog wat meer waard zou worden om hem daarna te verkopen. We hebben het wel eens over spelers die als ze van een toernooi terugkomen en opeens een stuk minder spelen dat het lijkt alsof de 'broer van' is terugkomen. Dat leek afgelopen zomer ook het geval, maar dan in de omgekeerde vorm. En hij begint nu ook doelpunten en assists te maken c.q. geven en als hij dat kan volhouden dan wordt het wel een erg complete speler. Bijzonder hoe iemand van 22-23 opeens die spurt kan maken.
-
- Legende
Je moet een jonge speler niet beoordelen in het nu maar welke leercurve hij nog kan maken. Best lastig om te doen.
Maar we zien het bij Bakayoko en Saibari. Vertegenwoordigen samen 100+ miljoen nu. Had niemand een jaar geleden kunnen dromen.
Bij Saibari is het vooral Iers mentaals geweest blijkt.
Maar we zien het bij Bakayoko en Saibari. Vertegenwoordigen samen 100+ miljoen nu. Had niemand een jaar geleden kunnen dromen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Hij is volgens mij Marrokaanskoetje wrote: ↑12 Feb 2024, 16:07 Je moet een jonge speler niet beoordelen in het nu maar welke leercurve hij nog kan maken. Best lastig om te doen.
- These users thanked the author VTheMan for the post (total 2):
- koetje • Heissenberrug
-
- Internationale topspeler
Maar misschien dacht hij jaren dat hij Iers was en zat hij daarom met zichzelf in de knoop?VTheMan wrote: ↑12 Feb 2024, 16:18Hij is volgens mij Marrokaanskoetje wrote: ↑12 Feb 2024, 16:07 Je moet een jonge speler niet beoordelen in het nu maar welke leercurve hij nog kan maken. Best lastig om te doen.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Dit wordt over 1.5 jaar de grootste verkoop van ons mooie cluppie ooit.
Volgend jaar nog knallen en erna richting Madrid.
Volgend jaar nog knallen en erna richting Madrid.
We can't change the world until we change ourselves.
- DonyellMalen
- Legende
Deze goal blijft waanzinnig.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Jur1913 • LucNilisLegend
-
- Vedette
Had meer verwacht van Saibari vandaag. Speelde zijn minste wedstrijd van het seizoen. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het over 3 weken een stuk beter gaat.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- AddoCultheld
- DonyellMalen
- Legende
Zo jammer dat ‘ie die bal met links zo wild inschiet, was echt een reuzekans. Niet zijn wedstrijd, leek ook niet 100% fit te zijn.