Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PSV-DTC
International
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 30 Mar 2021, 11:17 PSV heeft interesse in Drommel laten varen en gaat nu vol voor Wayne Shaw:

Damn Ardbeg! Dit is wel echt een aanwinst! :lol:
Ardbeg
Mister PSV

Ik zou deze jongen echt graag bij ons aan het werk zien volgend jaar.
Revolinho
Internationale topspeler

Handenbindertje, ook een goaltjesdief lijkt wel. Op filmpjes ziet het er altijd wel leuk, maar ik denk dat zo’n speler altijd wel handig is. Snelheid, kan scoren, goede mentaliteit. Beetje de kleine versie van Gakpo.

De vraag is of hij ook in de kleine ruimtes kan spelen. Omschakelen kan ie wel, maar PSV speel je altijd op een onmogelijk klein stukje net rondom de 16. Om dan nog beslissend te zijn, vergt extreem sterke skills op technisch gebied. Hij is wel tweebenig, dat spreekt in zijn voordeel.

Tijdje geleden was PSV toch geïnteresseerd in hem? Zou mooi zijn als volgend seizoen Madueke de basis in kan met hem of Zahavi ernaast.. Götze en Gakpo ook nog erbij en Vertessen achter de hand dan zit je goed qua aanval. Wel hoop ik dat PSV nog voor een pinchitter zal gaan, voor wanneer er echt even gepompt moet worden.
Ardbeg
Mister PSV

Ik verwacht overigens dat Gerhardt alsnog de man naast Sangare gaat worden. Jullie?
OnsPSV
Meervoudig international

Zou zo maar eens kunnen inderdaad dat Gerhardt langs Sangare komt te spelen. Zolang Rosario bij de selectie blijft, is hij de man langs Sangare, want schmidt is weg van hem. Berisha of Gerhardt....
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 31 Mar 2021, 13:43 Ik verwacht overigens dat Gerhardt alsnog de man naast Sangare gaat worden. Jullie?
Zou ik ook helemaaaal niet erg vinden, heeft alle competenties om daar te spelen en een ervaren speler. Een Rosario 2.0 (in de goede zin).

Zie ook de mooie roostertjes die Footballcritic maakt,

Rosario vs Gerhardt

Image
Revolinho
Internationale topspeler

Gerhardt heeft toch verlengd oid? Begreep dat PSV in de winterstop heeft geprobeerd te halen, maar dat dat vanwege die verlenging niet gelukt was.
Ardbeg
Mister PSV

Revolinho wrote: 31 Mar 2021, 14:10 Gerhardt heeft toch verlengd oid? Begreep dat PSV in de winterstop heeft geprobeerd te halen, maar dat dat vanwege die verlenging niet gelukt was.
Die heeft idd verlengd. Kan ook zijn om een minimale transfersom vast te leggen. PSV geeft nooit zo snel op.
Ardbeg
Mister PSV

[mention]Ykhim[/mention]

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... resse.html

Die ziet er uit, trouwens:

Image
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg wrote: 01 Apr 2021, 20:53 Die ziet er uit, trouwens:
Je bedoelt dat er een goeie kop op zit?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 01 Apr 2021, 20:56
Ardbeg wrote: 01 Apr 2021, 20:53 Die ziet er uit, trouwens:
Je bedoelt dat er een goeie kop op zit?
Als je het zo wil noemen 😅
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ardbeg wrote: 01 Apr 2021, 20:53 @Ykhim

Image
Die zit al in ons assortiment.

Image
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 01 Apr 2021, 21:30
Ardbeg wrote: 01 Apr 2021, 20:53 @Ykhim

Image
Die zit al in ons assortiment.

Image

Hahaha echt he
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 31 Mar 2021, 09:39

Ik zou deze jongen echt graag bij ons aan het werk zien volgend jaar.
Heel erg graag , Balázs Dzsudzsák feelings bij dit menneke , alleen niet dezelfde linker als Balázs.... haha
We can't change the world until we change ourselves.
nilssonH
Moderator

Benfica zou bezig zijn met het aantrekken van Diego Costa, waardoor Goncalo Ramos niet kan rekenen op veel speeltijd en weleens zou willen vertrekken. Zou ik een uitstekende optie vinden voor PSV.

ruuddevil
Legende

Hij speelt sowieso weinig volgens transfermarkt,
OnsPSV
Meervoudig international

Erick Pulgar (27) is een Chileense middenvelder van Fiorentina. Kwam in 2019 over van Bologna voor zo een 10 miljoen, is in dit 2e seizoen aan het pendelen tussen bank en basis. 24 interlands voor Chili en jarenlang ervaring in de serie a. Pit en power is het gene waar hij bekend om staat. Voetballend heeft hij de lange crosspass prima in de benen. Lijkt me mits de prijs goed is de ideale man naast Sangare volgend seizoen.
Sensation
Lid scoutingsteam

OnsPSV wrote: 08 Apr 2021, 21:02 Erick Pulgar (27) is een Chileense middenvelder van Fiorentina. Kwam in 2019 over van Bologna voor zo een 10 miljoen, is in dit 2e seizoen aan het pendelen tussen bank en basis. 24 interlands voor Chili en jarenlang ervaring in de serie a. Pit en power is het gene waar hij bekend om staat. Voetballend heeft hij de lange crosspass prima in de benen. Lijkt me mits de prijs goed is de ideale man naast Sangare volgend seizoen.
Zou idd een perfecte middenvelder zijn voor naast Sangaré! Heel all-round, lang, (kop)sterk, verdedigend solide, vol pit en erg goed in de passing, kan volgens mij ook een aardige vrije trap nemen.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 09 Apr 2021, 10:29
OnsPSV wrote: 08 Apr 2021, 21:02 Erick Pulgar (27) is een Chileense middenvelder van Fiorentina. Kwam in 2019 over van Bologna voor zo een 10 miljoen, is in dit 2e seizoen aan het pendelen tussen bank en basis. 24 interlands voor Chili en jarenlang ervaring in de serie a. Pit en power is het gene waar hij bekend om staat. Voetballend heeft hij de lange crosspass prima in de benen. Lijkt me mits de prijs goed is de ideale man naast Sangare volgend seizoen.
Zou idd een perfecte middenvelder zijn voor naast Sangaré! Heel all-round, lang, (kop)sterk, verdedigend solide, vol pit en erg goed in de passing, kan volgens mij ook een aardige vrije trap nemen.
Ik ben van gedachten veranderd. Beter gekeken. Heb met een vriend dit filmpje bekeken die data en performance analist is bij een KKD club. Waarom is hij op zijn 27e nog zo'n spriet? Zegt iets over zijn krachthonk mentaliteit? Waarom speelt hij steeds de lange bal, ook als hij zeeën van ruimte heeft?
Sensation
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 09 Apr 2021, 10:33
Sensation wrote: 09 Apr 2021, 10:29

Ik ben van gedachten veranderd. Beter gekeken. Heb met een vriend dit filmpje bekeken die data en performance analist is bij een KKD club. Waarom is hij op zijn 27e nog zo'n spriet? Zegt iets over zijn krachthonk mentaliteit? Waarom speelt hij steeds de lange bal, ook als hij zeeën van ruimte heeft?
Welk filmpje? Dan kan hij wel een spriet zijn, als je je staande kan houden in de Italiaanse competitie dan lukt je dat in de Eredivisie ook wel.

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

"One of Erick Pulgar’s main characteristics is his good positioning inside the pitch and his good vision of the game. The first thing helps him to always be well-positioned in any game situation. The second thing helps him to be a player who usually starts the attacking plays. Filtered passes between lines or long passes are another one of his strong points. In addition, Erick Pulgar is a player who always makes good decisions and hardly makes mistakes. He also takes free kicks and defends with anticipations and by intercepting balls.

The style of play and tactical features of Erick Pulgar can be defined in time and space. In other words, the player’s ability to have a good sense of positioning. This is not easy, as it requires a good central and peripheral vision and being in the right place at the right time. From that first quality, Erick Pulgar brings out the best of his technical and tactical characteristics.

Pulgar has the responsibility to play as a central midfielder, being the axis of the game and the team. This is the area where the phase of recovering the ball and then administering the possession begins. Pulgar is always ready to receive the pass from his centre-backs to start the attack.

Another quality of Pulgar is the good handling of the ball, that is to say, the technique. When he is pressured he knows how to resist the suffocation of several players."

Zijn stats zijn prima: https://www.footballcritic.com/erick-pu ... 31#General

Ken m verder ook niet heel goed maar staat me bij van zijn wedstrijden voor Chili dat t altijd wel een speler met lekker veel pit is.
OnsPSV
Meervoudig international

Speelt bij Fiorentina vaak in de controlerende rol. Het enige nadeel wat ik kan ontdekken is de prijs (die zal niet goedkoper dan een miljoen of 8 zijn) en het rendement is ook niet fantastisch. Aan de andere kant, al heeft zo een allround speler ook een goed rendement in de serie a en met zijn kwaliteiten... was hij misschien niet eens haalbaar voor een club als PSV.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Benieuwd of wij uberhaupt Tzolis kunnen halen, die staat op de lijstjes van vele topclubs ben ik bang. Wel echt een hele interessante speler

nilssonH
Moderator

Liep twee jaar geleden nog stage bij PSV. Naam om in de gaten te blijven houden.

ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Duidelijk de nieuwe Cruyff, Marc!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ardbeg
Mister PSV

PSV en Feyenoord laten oog vallen op Giakoumakis
zondag 11 april 2021 om 14:34

PSV en Feyenoord zijn geïnteresseerd in VVV-Venlo-spits Giorgos Giakoumakis. De Griek heeft met 24 doelpunten in 26 wedstrijden de belangstelling gewekt van veel clubs, waaronder uit de Premier League. Maar ook PSV en Feyenoord hopen op zijn komst. VVV vraagt vijftien miljoen euro. (Pedro Almeida)
Post Reply