Ware het niet dat Malen doorgaans vooral vanaf rechts speelt en dus tegenover Dest en Boscagli uitkomt.
PSV - Borussia Dortmund I Champions League (20/02/2024)
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat is maar net de vraag of wij het zo gaan aanvliegen. Kwestie van minder hoog druk zetten bij balverlies. Ik voorzie dat Bosz hier ook wel een strijdplan tegen heeft.trouwepsvfan wrote: ↑19 Feb 2024, 08:28Lol, het hele punt is toch juist dat ze tegen ons ook lekker kunnen counteren omdat wij de bal willen hebben en het spel willen maken?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Gelet op de Instagram story van Baka is hij denk ik fit voor morgen.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
- ShovingNE2 • mateja • mr.top
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Bankzitter
Klasse nieuws dit.
Dan lijkt het aannemelijk dat Schouten achterin start, Veerman, Saibari, Tilman op het middenveld en Baka, Luuk en Lozano voorin. De bank is natuurlijk wel een dingetje, maar dat is van later zorg
Dan lijkt het aannemelijk dat Schouten achterin start, Veerman, Saibari, Tilman op het middenveld en Baka, Luuk en Lozano voorin. De bank is natuurlijk wel een dingetje, maar dat is van later zorg
- Persepolis
- Vedette
Ik denk juist niet dat Schouten achterin start, zal waarschijnlijk dezelfde verdediging zijn als altijd. Schouten gewoon op het middenveld, Tillman of Saibari op de bank.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Standbeeld
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk het ook niet. Dat doet Bosz volgens mij alleen als hij verwacht dat we hoog onder druk gezet worden en dat verwacht ik nou ook weer niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
Precies, en terecht natuurlijk. De toegevoegde waarde van Schouten in de verdediging is zijn vermogen aan de bal. Daar heb je wat aan tegen ploegen die hoog druk zetten, want dan speel je makkelijker en sneller onder die druk uit en kun je meteen gevaarlijk worden. Daarom werkte het tegen Feyenoord zo goed. Maar in alle andere wedstrijden heeft het gewoon geen toegevoegde waarde, terwijl hij op het middenveld wel van grote waarde is. Dan haal je hem niet daar af omdat je per se én Tillman én Veerman én Saibari erin wil. 1 van die 3 zal op de bank terechtkomen, en da's helemaal niet erg. Maar mocht Bosz anders beslissen vertrouw ik daar ook op uiteraard
-
- Regelmatige invaller
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- SKERLA
- trouwepsvfan
- Vedette
Saibari op de bank haha ga je mond spoelen.Persepolis wrote: ↑19 Feb 2024, 10:46 Ik denk juist niet dat Schouten achterin start, zal waarschijnlijk dezelfde verdediging zijn als altijd. Schouten gewoon op het middenveld, Tillman of Saibari op de bank.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Dus een straatwaarde van ongeveer 5 kilo coke...
Weet niet hoe goed elektriciteitskabels zijn te verhandelen verder...
La vida és massa curta per no fer broma
- Persepolis
- Vedette
trouwepsvfan wrote: ↑19 Feb 2024, 11:43Saibari op de bank haha ga je mond spoelen.Persepolis wrote: ↑19 Feb 2024, 10:46 Ik denk juist niet dat Schouten achterin start, zal waarschijnlijk dezelfde verdediging zijn als altijd. Schouten gewoon op het middenveld, Tillman of Saibari op de bank.