Tegen Feyenoord nog ijzersterk, maar tegen Almere en die andere middenmoter matig inderdaad.Siemen wrote: ↑04 Feb 2024, 11:53 Waar had Jordan gisteren last van? Leek wel op de Bakayoko van de afgelopen weken: zowel fysiek als in 't koppie erg traag. Normaal vreet hij Bergwijn op, maar nu gaf ie 'm steeds alle ruimte en verloor regelmatig de duels. En dan hebben we het niet over het klassieke Teze'tje bij de 1-0: ogenschijnlijk ideeloos toekijken zonder idee wat er achter hem gebeurt.
PS: Ja, Teze speelt een top seizoen en juist z'n gretigheid valt vaak op. Vandaar dat ik zo verbaasd was.
Jordan Teze
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Nationale topspeler
Siemen wrote: ↑04 Feb 2024, 11:53 Waar had Jordan gisteren last van? Leek wel op de Bakayoko van de afgelopen weken: zowel fysiek als in 't koppie erg traag. Normaal vreet hij Bergwijn op, maar nu gaf ie 'm steeds alle ruimte en verloor regelmatig de duels. En dan hebben we het niet over het klassieke Teze'tje bij de 1-0: ogenschijnlijk ideeloos toekijken zonder idee wat er achter hem gebeurt.
PS: Ja, Teze speelt een top seizoen en juist z'n gretigheid valt vaak op. Vandaar dat ik zo verbaasd was.
Perez legt precies de vinger op de zere plek.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bosz had het na afloop ook over Teze bij het tegendoelpunt, net wat Perez o.a. zegt, dat hij te laat was om te 'dubbelen' met Ramalho.Siemen wrote: ↑05 Feb 2024, 17:15Siemen wrote: ↑04 Feb 2024, 11:53 Waar had Jordan gisteren last van? Leek wel op de Bakayoko van de afgelopen weken: zowel fysiek als in 't koppie erg traag. Normaal vreet hij Bergwijn op, maar nu gaf ie 'm steeds alle ruimte en verloor regelmatig de duels. En dan hebben we het niet over het klassieke Teze'tje bij de 1-0: ogenschijnlijk ideeloos toekijken zonder idee wat er achter hem gebeurt.
Perez legt precies de vinger op de zere plek.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Een speler waarvan je hoopt dat daar een mooie club komt met 10 mln zodat je kunt doorselecteren.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik hoop eerlijk gezegd dat Teze verlengt. Vind hem erg goed dit seizoen in zijn rol. Daar doen een paar mindere potjes niets aan af. Mocht hij vertrekken dan is 10mln voor Teze met een 1-jarig contract een uitstekend bedrag. Ik verwacht overigens zelf dat hij vertrekt.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- SomaQan • Noosa • Mikelvb
-
- Internationale topspeler
Jordan is inderdaad wat minder, maar ik vind die goal van Berghuis een fout van meerdere spelers. Ramalho staat op Brobbey en Teze probeert een passlijn af te schermen. Maar Berghuis komt van achter zijn rug gelopen en is de enige(!) die beweegt tussen 5 of 6 stilstaande PSV’ers. Er moet toch wel iemand zijn die met zijn gezicht naar de loopactie van Berghuis is gericht en dan bedenkt om vanaf rand 16 met hem mee te lopen?? Hij komt vogelvrij de 16 in wandelen, even serieus. Geeft mij dezelfde vibes als die goal van Timber vorige week in de Kuip, waar Baka even compleet offline was. Het gaat mijn verstand te boven dat je op een paar meter van een actie van een tegenstander staat en alleen maar toekijkt.
-
- International
Veel spelers maken de fout om naar de (man met) de bal te kijken. Het is ook belangrijk om je heen te kijken in welke gaten lopende tegenstanders mogelijk gaan komen. Daarom lijkt me een type Til zo belangrijk in de selectie.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Nationale topspeler
Lag niet alleen aan Teze maar hoe hij terug wandelt kan echt niet. De wil om voor iedere bal te gaan lijkt er vanaf, bij meer spelers. Hopelijk verandert dat snel.Revolinho wrote: ↑05 Feb 2024, 19:05 Jordan is inderdaad wat minder, maar ik vind die goal van Berghuis een fout van meerdere spelers. Ramalho staat op Brobbey en Teze probeert een passlijn af te schermen. Maar Berghuis komt van achter zijn rug gelopen en is de enige(!) die beweegt tussen 5 of 6 stilstaande PSV’ers. Er moet toch wel iemand zijn die met zijn gezicht naar de loopactie van Berghuis is gericht en dan bedenkt om vanaf rand 16 met hem mee te lopen?? Hij komt vogelvrij de 16 in wandelen, even serieus. Geeft mij dezelfde vibes als die goal van Timber vorige week in de Kuip, waar Baka even compleet offline was. Het gaat mijn verstand te boven dat je op een paar meter van een actie van een tegenstander staat en alleen maar toekijkt.
-
- Nationale topspeler
Jammer dat hij na dit seizoen nog maar 1 jaar contract heeft.Standbeeld wrote: ↑05 Feb 2024, 18:54Ik hoop eerlijk gezegd dat Teze verlengt. Vind hem erg goed dit seizoen in zijn rol. Daar doen een paar mindere potjes niets aan af. Mocht hij vertrekken dan is 10mln voor Teze met een 1-jarig contract een uitstekend bedrag. Ik verwacht overigens zelf dat hij vertrekt.
- DonyellMalen
- Legende
Vond hem weer sterk gisteren. Veroverde veel ballen en klapte er een aantal keer goed op.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- psvgouda
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo sterk. Een wonderschone crosspass, maar verder veel matige voorzetten en een behoorlijk aantal onzorgvuldige ‘simpele’ passes waar balverlies en gevaar uit volgde. Passes van het type vleugelspeler in rechte lijn aanspelen tegen de zijlijn. De aanloop naar het doelpunt was er daar 1 van.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
-
- Moderator
- Juancho
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Vedette
Niet overdrijven. Als het niet draait is Teze vaak ook iemand die er dan ook doorheen zakt.
Ik vind komende zomer ideaal moment voor PSV en Jordan om afscheid te nemen. Dus ik denk dat beide partijen dat prima zouden vinden.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- LeandroBonfim • OmeAad
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ja, zeker als we kampioen worden is Teze sportief ook wel uitgekeken lijkt me. Net als Boscagli. Leuk dat die contracten verlengd moeten worden en dat willen we allemaal wel, maar ik denk dat deze jongens na dit seizoen graag een stapje hogerop ambiëren en gewoon eens elders willen gaan kijken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Wat zouden jullie een geschikte club vinden voor Teze, op PSV na? Wat is een mooie vervolgstap voor die jongen?