Het Nederlands Elftal
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Er valt echt wel een geweldig elftal te maken met Oranje. Mooie combinatie van talent en ervaring. Koeman in zn vorige periode vond ik juist heel mooi, bracht het plezier en gevoel bij Oranje weer helemaal terug. Ik weer nirt wat er in zn tijd bij Barce is gebeurt maar dit lijkt een hele andere trainer jammer genoeg. Mocht ten Hag wel vrij komen lijkt me dat een mooie kandidaat om na het EK mee verder te gaan. Jaartje of 3, dan neemt Bosz het over en kan ten Hag na een succesvolle Oranje periode maar ONS PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
https://cdn.jwplayer.com/previews/Iknu6IbtDonyellMalen wrote: ↑18 Feb 2024, 14:14 Zirkzee scoort weer. Uit bij Lazio. Zou Koeman aanwezig zijn?
Dat achteloze passje is misschien nog wel mooier dan de volley afronding.
- DonyellMalen
- Legende
Lazio net van Bayern gewonnen hè. Ook al zijn die niet in goede doen, dan nog. Zirkzee verdient echt een oproep voor Oranje, sterker nog, Koeman is achterlijk als ‘ie hem niet selecteert.
-
- International
Na vandaag verwacht ik dat Banel een oproep krijgt voor Oranje. Hato ook, want Hato scoort zelfs.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Idd vergeten. Ake ipv Teze en dan even switchen met vvd.Breur wrote: ↑18 Feb 2024, 06:52Ake vergeten?RIO wrote: ↑18 Feb 2024, 02:45 Ik zou zo spelen gebaseerd op de vorm van huidige spelers en het beste elftal.
Keeper
Denzel Teze vDijk vdVen Frimpong
Schouten Frenkie
Xavi
Cody Memphis
Als de Ligt ooit zijn vorm weer vindt, of Timber fit wordt, dan zijn dat opties voor de RCV positie. Frimpong is zo goed als wingback dat ie ook links kan (net zoals Dest maar dan nog beter). En zo heb je 3 verdedigers achterin voor wat zekerheid. Wil je naar 433 dan kan dat ook, Frimpong rechtsbuiten.
-
- Nationale topspeler
*GK*
1. Verbruggen
2. Bijlow
3. Flekken
(Cillessen, Noppert, Olij)
*RV*
1. Dumfries
2. Geertruida
(Teze)
*RCV*
1. de Ligt
2. de Vrij
(J. Timber, Schuurs, van Hecke)
*LCV*
1. van Dijk
2. van de Ven
(Botman, Blind, Hato)
*LV*
1. Aké
2. Maatsen
(Hartman, Malacia, Meijer)
*CVM*
1. F. de Jong
2. Schouten
(de Roon, Wieffer)
*CM*
1. Reijnders
2. Veerman
(Wijnaldum, Q. Timber, Taylor)
*ACM*
1. Simons
2. Koopmeiners
(Gravenberch)
*RB*
1. Frimpong
2. Malen
(Berghuis)
*SP*
1. Depay
2. Brobbey
3. Zirkzee
(L. de Jong, Weghorst, Dallinga)
*LB*
1. Gakpo
2. Lang
(Summerville, Danjuma, Bergwijn)
Aardige EK-selectie hoor:
- Persepolis
- Vedette
Frimpong rechtsbuiten? Die speelt daar toch nooit? Die zal concurrent van Dumfries zijn. Bovendien zal bovenstaand middenveld overlopen worden tegen goede ploegen, veel te weinig balans en verdedigende kwaliteit m.i.. Verder denk ik niet dat Koeman uit de 5-3-2 tunnel waar Oranje al 10 jaar in vastzit durft te komen, zou me anders positief verrassen.
-
- Legende
Frimpong is een speler die er moet komen, niet moet staan. Dus als je Frimpong wilt opstellen samen met Dumfries, dan moet je hem left wingback zetten (beetje zoals Dest).
Denzel VVD vdVen Ake Frimpong (dan heb je 3 hele goede CVs achterin staan en kunnen de beide wingbacks lekker aanvallen)
Ik zou altijd Schouten als 6 opstellen en dan Frenkie en Xavi ervoor. Reijnders en Veerman kunnen dan hun back ups zijn.
Voorin Cody en Memphis lijkt me een prima duo, waarbij je Memphis een vrije rol kunt geven.
Alleen de keeper is een vraag, maar dan zou ik je grootste talent gewoon opstellen ipv die net niet keepers, Verbruggen dus.
Denzel VVD vdVen Ake Frimpong (dan heb je 3 hele goede CVs achterin staan en kunnen de beide wingbacks lekker aanvallen)
Ik zou altijd Schouten als 6 opstellen en dan Frenkie en Xavi ervoor. Reijnders en Veerman kunnen dan hun back ups zijn.
Voorin Cody en Memphis lijkt me een prima duo, waarbij je Memphis een vrije rol kunt geven.
Alleen de keeper is een vraag, maar dan zou ik je grootste talent gewoon opstellen ipv die net niet keepers, Verbruggen dus.
-
- Legende
Wellicht een mogelijkheid om Boscagli Nederlander te laten worden en die zou echt perfect zijn voor Oranje. Maar dat is meer mijn PSV hart dat spreekt, want ik heb geen Oranje hart. Zoveel mogelijk PSVers erin en dan zal ik voor Oranje juichen. Dus met Denzel, Schouten, Xavi, Cody en Memphis kom je al een end. En dan vergeet ik Noa nog, want als die fit is dan hoort die in de basis.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Centraal achterin is de enige positie waar we overlopen van kwaliteit. Klinkt lullig, maar Nederland heeft Boscagli niet nodig, PSV wel. Mauro naturaliseren voor een backpositie zou dan nog realistischer zijn.
Benieuwd wanneer Dean Huijsen opgeroepen wordt. Maakt een spectaculaire entree bij Roma en is Amsterdammer. Dan hoef je niet veel potjes te spelen hè.
Benieuwd wanneer Dean Huijsen opgeroepen wordt. Maakt een spectaculaire entree bij Roma en is Amsterdammer. Dan hoef je niet veel potjes te spelen hè.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Heeft eig zijn hele jeugd ook in Spaanse opleidingen doorlopen dus ook prima dat hij hier voor kiest. Maar wel jammer, lijkt een groot talent. Enige voordeel is dat we genoeg goede verdedigers hebben.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nou ja, hij voetbalt bij het stoute Roma dat die andere Nederlandse mega giga geweldige club weer eens gaat uitschakelen… Weet niet of ome Ronald dat apprecieertGrasmat wrote: ↑19 Feb 2024, 08:48 Centraal achterin is de enige positie waar we overlopen van kwaliteit. Klinkt lullig, maar Nederland heeft Boscagli niet nodig, PSV wel. Mauro naturaliseren voor een backpositie zou dan nog realistischer zijn.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Maar je kunt idd een heerlijke opstelling maken.
Simons ---- Zirkzee ----- malen
reijnders------de jong
Maatsen/Hartm -- ake--- vd ven --- van dijk --- frim/dum
Verbruggen
Bank; flekken, de ligt, de vrij, timber, 2 vd backs, schouten, timber/veerman/gravenberch/matusiwa, koopmeinders, Gakpo, depay/Brobbey/Weghorst, lang/
Simons ---- Zirkzee ----- malen
reijnders------de jong
Maatsen/Hartm -- ake--- vd ven --- van dijk --- frim/dum
Verbruggen
Bank; flekken, de ligt, de vrij, timber, 2 vd backs, schouten, timber/veerman/gravenberch/matusiwa, koopmeinders, Gakpo, depay/Brobbey/Weghorst, lang/
-
- Meervoudig international
Dromen zijn bedrog blijkbaar.Dromen van het Nederlands elftal
Ondanks zijn vroege vertrek uit Nederland droomt Huijsen ervan om uit te komen voor Oranje. "Ik ben een échte Nederlander. Thuis spreken we alleen maar Nederlands, ik heb ook Nederlandse vrienden en familie. Naast het spelen voor Juventus wil ik het Oranje-shirt dragen", vertelt Huijsen tegenover het Algemeen Dagblad. Wat zijn allergrootste droom is? "De wereldtitel met Nederland", reageert het toptalent stellig.
- Asterix
Koeman verkiest dus City-Brentford boven PSV-Dortmund waarbij je ook Malen en Maatsen live aan het werk ziet. Dan had ik het echt nog minder erg gevonden als hij ergens onderuitgezakt in een Spaanse tapasbar had gezeten. Wat een droplul is dat geworden zeg.
- These users thanked the author Asterix for the post (total 8):
- Woodenshoes • Ren Höek • Mick Jagger • JoJo • Tjompie • Mithras • Grasmat • Jur1913
Ich liebe gegenpressung
-
En Schouten met dat ene slippertje wat echt niet kan bij oranje…. zucht wat een nare kerel is die Koeman (geworden). Je geeft als bondscoach een heel slecht signaal af om niet te gaan kijken bij die ene Nederlandse topclub die nog wel in de CL actief is.
-
- Lid van verdienste
Eens. Dit soort wedstrijden, maar ook Feyenoord-Roma en Ajax-Bodo, zijn buiten de nationale topwedstrijden de enige wedstrijden waarin je spelers uit de nationale competitie (en Nederlandse spelers die het dan toevallig opnemen tegen een Nederlandse club) het best kunt beoordelen.
Het lijkt me ook wel het minste dat je mag verwachten van een bondscoach dat hij in ieder geval de moeite neemt die wedstrijden te kijken. Dan hoeft hij van mij niet eens in het stadion te zitten, dat zou overigens wel mijn voorkeur hebben als een Nederlandse club thuis speelt, maar ga dan thuis op de TV rustig zitten kijken. Hij heeft al meer tijd dan een clubtrainer.
Hopelijk dwingt de KNVB dit bij de volgende bondscoaches wel af, want Koeman sloeg tijdens zijn eerste termijn ook al een keer PSV-Ajax over om Boca Juniors-River Plate te bezoeken.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar bondscoach zijn is ook totaal anders dan clubtrainer zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Bosz, Slot en Ten Hag bij Oranje hetzelfde kunnen bereiken in die beperkte tijd. Bij een nationale ploeg is het altijd wat pragmatischer voor mijn gevoel. En Koeman is wel echt zo'n trainer, ofja beter gezegd manager.
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Je kunt als bondscoach toch niet steeds roepen dat spelers zich op CL nivo moeten bewijzen en als ze dan CL spelen niet gaan kijken. Mocht die nou bij Inter op de tribune zitten voor de Nederlanders dan had ik het nog begrepen maar City - Brentford is nou toch niet de topper waar je kunt zien wat spelers onder druk kunnen.