PSV - Borussia Dortmund I Champions League (20/02/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

JChovanec wrote: 21 Feb 2024, 13:52
DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 13:41

Daarover klagen, lachwekkend. Dan hoor je niet in een stadion thuis. Mijn hemel zeg.
Precies, naast mij zaten (west) gisteren een man of 4 lekker mee te zingen wat er op.Oost werd gezongen. Zaten blijkbaar normaal.ergens anders ivm Uefa die plaatsen had opgeëist. Hoor ik schuin achter mij "blij als de vaste supporters weer op die stoelen zitten, kan je tenminste rustig voetbal kijken" . :wall:
Ligt het aan mij of is West sowieso maar een tamme bedoeling? Heb daar 2 jaar geleden tegen Kopenhagen gezeten, voelde een beetje alsof ik in een ander stadion zat. Kan ook gewenning van mijn normale plek zijn, maar vond het echt niet voor herhaling vatbaar om daar nog een keer te gaan zitten.
DonyellMalen
Legende

Ongelooflijk. Ga dan lekker thuis of in de bibliotheek kijken. Je houdt verdomme nog een plek bezet ook voor mensen de wél sfeer willen maken.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    milansandro
    trouwepsvfan
    Vedette

DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 14:00 Ongelooflijk. Ga dan lekker thuis of in de bibliotheek kijken. Je houdt verdomme nog een plek bezet ook voor mensen de wél sfeer willen maken.
    Volgens mij heeft iedereen evenveel recht op een plek in een stadion. Sfeermaker of niet. Wat een rare redenering.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
    Prof_napoBreurShovingNE2
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:03
    DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 14:00 Ongelooflijk. Ga dan lekker thuis of in de bibliotheek kijken. Je houdt verdomme nog een plek bezet ook voor mensen de wél sfeer willen maken.
    Volgens mij heeft iedereen evenveel recht op een plek in een stadion. Sfeermaker of niet. Wat een rare redenering.
    Recht wel, maar huilen omdat mensen zingen in een voetbalstadion is wel next level Karen hoor. Alsof je een kroeg binnenstapt en de uitbater vraagt of hij de muziek misschien wil uitzetten, kun je tenminste rustig een biertje drinken.
  • These users thanked the author RPSV94 for the post (total 6):
    TomPSVArdbegsmoortjeBromalhoTijnPSV024
    TomPSV
    Legende

RPSV94 wrote: 21 Feb 2024, 13:59
    JChovanec wrote: 21 Feb 2024, 13:52

Precies, naast mij zaten (west) gisteren een man of 4 lekker mee te zingen wat er op.Oost werd gezongen. Zaten blijkbaar normaal.ergens anders ivm Uefa die plaatsen had opgeëist. Hoor ik schuin achter mij "blij als de vaste supporters weer op die stoelen zitten, kan je tenminste rustig voetbal kijken" . :wall:
    Ligt het aan mij of is West sowieso maar een tamme bedoeling? Heb daar 2 jaar geleden tegen Kopenhagen gezeten, voelde een beetje alsof ik in een ander stadion zat. Kan ook gewenning van mijn normale plek zijn, maar vond het echt niet voor herhaling vatbaar om daar nog een keer te gaan zitten.
    Voor mijn gevoel komt er vrijwel alleen sfeer vanaf Oost en vak ZZ
    Maax
    Meervoudig international

Ik zit op West, maar wij horen Oost gewoon helemaal niet. Alleen als het hele stadion meedoet. De keren dat ik Oost heb gehoord in de kutwedstrijden zijn oprecht op 1 hand te tellen.

Daarnaast mag/kan je op West gewoon zingen zonder dat mensen zeiken. Staan wordt inderdaad niet gewardeerd.
    DonyellMalen
    Legende

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:03Volgens mij heeft iedereen evenveel recht op een plek in een stadion. Sfeermaker of niet. Wat een rare redenering.
    Tuurlijk, maar die anderen hebben net zo veel recht om constant te zingen. Het is nota bene een stadion. Over dat soort dingen ga je niet klagen, dan pas je niet in een stadion.
    Standbeeld
    Mister PSV

Laten we de stem van een zeikende gast met een mening, die misschien zijn dag niet had, niet te groot maken. Daar tegenover staan misschien wel 10k man op West die het wel super vinden dat er gezongen wordt.
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik zit idd op West en vindt het prima als er gezongen wordt. Maar op een zittribune is het idd niet echt heel chill als er mensen voor je gaan staan, ik kan me best inbeelden dat dáár wat van gezegd wordt
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Prof_napo
    Chucky
    Vedette

Smell Rock wrote: 21 Feb 2024, 13:34
    AddoCultheld wrote: 20 Feb 2024, 23:46

Hahahha man man man, de eerst keer dat je Europees kijkt op je eigen plek dus? Weet je toch van tevoren. Gewoon er op tijd zijn, hedde geen gezeik.
    Ik ging al bijna Europees kijken toen jouw cultheld nog geboren moest worden broekie. Nooit is het zo druk geweest op Oost als afgelopen weken. En al kom je ruim een uur vantevoren, schuiven er na nou nog duizenden aan waardoor je alsnog op elkaar gepakt staat. "Eigen" plekken op Oost zijn er niet nee. Ben benieuwd hoeveel mensen eruit hadden gemoeten als de stewards zeiden nou iedereen zitten. Ik weet zeker dat het nooit gepast had.
    En de grap is daarbij ook nog dat de trappen vrij moeten worden gehouden in verband met regelgeving vanuit de UEFA. Resultaat: iedereen staat op elkaar gestouwd in andermans nek te hijgen. Het had er volgens mij ook mee te maken dat er een hoop volk vanuit Erezuid bij was gekomen omdat zij plaats moesten maken voor de 'UEFA'-kaarten. Eitherway, dit was gewoon kut geregeld.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Smell Rock
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Maax wrote: 21 Feb 2024, 14:06 Staan wordt inderdaad niet gewardeerd.
    En niet onterecht overigens, omdat je potentieel een waterbed effect creeert. Dan kan gesteld worden dat iedereen maar moet gaan staan maar dat is helaas niet mogelijk voor de algehele groep supporters. Wil je staan zijn daar een aantal specieke vakken voor, ga je staan bij een doelpunt zal (vrijwel) niemand moeilijk doen. Blijf je staan dan kan je niet echt verbaast zijn dat er iemand een opmerking maakt.

Maar goed, dit is klein bier.
    Prof_napo
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:19 Ik zit idd op West en vindt het prima als er gezongen wordt. Maar op een zittribune is het idd niet echt heel chill als er mensen voor je gaan staan, ik kan me best inbeelden dat dáár wat van gezegd wordt
    Gewoon zorgen dat je niemand voor je hebt die kan gaan staan :P
    trouwepsvfan
    Vedette

Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:20
    trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:19 Ik zit idd op West en vindt het prima als er gezongen wordt. Maar op een zittribune is het idd niet echt heel chill als er mensen voor je gaan staan, ik kan me best inbeelden dat dáár wat van gezegd wordt
    Dan moet je beneden achter de rolstoelplaatsen zitten
    Prof_napo
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:21
    Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:20

Uit ervaring kan ik zeggen dat er plekken zijn waar de kans 0 is dat er iemand voor mij zal staan of zitten. (A)
    trouwepsvfan
    Vedette

Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:23
    trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:21

Uit ervaring kan ik zeggen dat er plekken zijn waar de kans 0 is dat er iemand voor mij zal staan of zitten. (A)
    Vertel me meer over deze geheime plekjes
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Chucky wrote: 21 Feb 2024, 14:19
    Smell Rock wrote: 21 Feb 2024, 13:34

Ik ging al bijna Europees kijken toen jouw cultheld nog geboren moest worden broekie. Nooit is het zo druk geweest op Oost als afgelopen weken. En al kom je ruim een uur vantevoren, schuiven er na nou nog duizenden aan waardoor je alsnog op elkaar gepakt staat. "Eigen" plekken op Oost zijn er niet nee. Ben benieuwd hoeveel mensen eruit hadden gemoeten als de stewards zeiden nou iedereen zitten. Ik weet zeker dat het nooit gepast had.
    En de grap is daarbij ook nog dat de trappen vrij moeten worden gehouden in verband met regelgeving vanuit de UEFA. Resultaat: iedereen staat op elkaar gestouwd in andermans nek te hijgen. Het had er volgens mij ook mee te maken dat er een hoop volk vanuit Erezuid bij was gekomen omdat zij plaats moesten maken voor de 'UEFA'-kaarten. Eitherway, dit was gewoon kut geregeld.
    Verder gisteren nog een man of 20 van vak ZZ erbij, maar dat zal het verschil niet gemaakt hebben lijkt mij.
    Ardbeg
    Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 21 Feb 2024, 13:13
    Ardbeg wrote: 21 Feb 2024, 12:55

Dit soort gasten..
    Heej, ze hebben het broertje van Sam Lammers uit de inrichting gelaten.

HERE WE GOOOO. Vraag me af of je zelf niet doorhebt dat je compleet voor lul staat als je zo in je eentje tegen je mobieltje staat te schreeuwen met je gemaakte blije bakkes.
    Precies.
    DonyellMalen
    Legende

Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:19En niet onterecht overigens, omdat je potentieel een waterbed effect creeert. Dan kan gesteld worden dat iedereen maar moet gaan staan maar dat is helaas niet mogelijk voor de algehele groep supporters. Wil je staan zijn daar een aantal specieke vakken voor, ga je staan bij een doelpunt zal (vrijwel) niemand moeilijk doen. Blijf je staan dan kan je niet echt verbaast zijn dat er iemand een opmerking maakt.
    Klopt, maar daarom moeten er ook meer staanvakken komen. Er is gewoon een hele grote groep die liever staand voetbal kijkt (en terecht). Zo maak je het iedereen meer naar z’n zin.
    Prof_napo
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 14:26
    Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:23

Vertel me meer over deze geheime plekjes
    Ik glij wel in je DM :neh:
    Ardbeg
    Mister PSV

Goor.
    TomPSV
    Legende

Ach, dat is bij concerten in zalen of stadions ook vaak. De staanplekken zijn meestal direct weg omdat die het meest populair zijn. Er zijn veel meer mensen die willen staan en dan terechtkomen op de zitplekken. Gewoon beetje rekening houden met elkaar en bij kansen, opwindende momenten en goals gaan staan lijkt me echt niets mis mee en ook logisch. Bij zo’n wedstrijd als gister, misschien wel de wedstrijd van het seizoen, zullen er door de spanning en sfeer wat meer mensen staan dan thuis tegen PEC Zwolle waarvan je toch wel weet dat die gewonnen gaat worden.
    Juancho
    Mister PSV

Jordi wrote: 21 Feb 2024, 12:20
    DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 12:02 Nog niet echt genoemd hier, maar dat veld van ons… dat is wel weer aan vervanging toe hé. Wat een slechte mat. En dat is totaal niet bevorderlijk voor ons spel.
    De regenval van de afgelopen tijd niet opgemerkt?
    Vandaar dat ze nog even lekker de sproeiers aan zetten op het veld gister voor de wedstrijd :mrgreen: :wall:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Juancho
    Mister PSV

TomPSV wrote: 21 Feb 2024, 14:05 Voor mijn gevoel komt er vrijwel alleen sfeer vanaf Oost en vak ZZ
    Oost is ook een iets te groot begrip wat mij betref. Het middelste deel van die tribune maakt sfeer, hoeveel man/vrouw zou dat zijn? 100? Alle mensen daarom heen zie ik amper mee doen eigenlijk (wij zitten op TT). Tis zeker niet zo dat de hele oost tribune een sfeertribune is ofzo. Wel jammer natuurlijk, maar een ieder beleeft voetbal op zijn eigen manier natuurlijk.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Maax
    Meervoudig international

Prof_napo wrote: 21 Feb 2024, 14:19
    Maax wrote: 21 Feb 2024, 14:06 Staan wordt inderdaad niet gewardeerd.
    En niet onterecht overigens, omdat je potentieel een waterbed effect creeert. Dan kan gesteld worden dat iedereen maar moet gaan staan maar dat is helaas niet mogelijk voor de algehele groep supporters. Wil je staan zijn daar een aantal specieke vakken voor, ga je staan bij een doelpunt zal (vrijwel) niemand moeilijk doen. Blijf je staan dan kan je niet echt verbaast zijn dat er iemand een opmerking maakt.

Maar goed, dit is klein bier.
    Nee joh tuurlijk. Weet ook dat je gewoon een zitstoel koopt op West. Voor mij zit een gozer met een shit waar ''Zittuhhhh'' op staat. Als mensen staan of eerder naar huis gaan roept ie altijd heel hard ''ZITTUHHH''. Bij doelpunten nog nooit iemand moeilijk horen doen als je gaat staan, of als het even echt spannend in zoals bij de pingel van gisteren.

Humor, goed verhaal ook wel.
    Josef Dettelbacher
    Legende

SKERLA wrote: 21 Feb 2024, 13:20
    Josef Dettelbacher wrote: 21 Feb 2024, 13:13

Heej, ze hebben het broertje van Sam Lammers uit de inrichting gelaten.

HERE WE GOOOO. Vraag me af of je zelf niet doorhebt dat je compleet voor lul staat als je zo in je eentje tegen je mobieltje staat te schreeuwen met je gemaakte blije bakkes.
    Kan hier gewoon geen rode kaart voor worden gegeven? :wonder:
    Volgens mij is deze gast ook een Ajacied
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Post Reply