Kleine verrekking, even wat rekken en strekken + wat interval training en hij is weer de ouwe.
Olivier Boscagli
-
- Vaste waarde in elftal
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ben alleen bang dat hij 1 van de spelers is die perse een keer kampioen willen worden met PSV en dat dat de afsluiting is van een mooie periode voor ze. Kan zeker Oliver dat ook niet kwalijk nemen, die zit hier dan al een tijd en heeft alles wel meegemaakt. Wat mij betreft blijft hij nog vele jaren hoor, laat dat duidelijk zijn. Zijn mindere punten zijn er eigenlijk volledig uit en er staat nu gewoon een bizar complete LCV die zeker wel een stapje hoger op kan. Of iig proberen. Kan me voorstellen dat hij die uitdaging ook wil aangaan na het behalen van de titel.
PSV mag dus wat mij betreft heel ver gaan in hem te behouden middels een nieuw contract. Als hij en Dest blijven behoud je iig nog iets van de achterhoede van nu. Anders begin je bijna volledig op 0 met een beetje pech: Benitez/Teze/Bella/Ramalho/Boscagli/Dest...allemaal weg. Das niet te doen.
PSV mag dus wat mij betreft heel ver gaan in hem te behouden middels een nieuw contract. Als hij en Dest blijven behoud je iig nog iets van de achterhoede van nu. Anders begin je bijna volledig op 0 met een beetje pech: Benitez/Teze/Bella/Ramalho/Boscagli/Dest...allemaal weg. Das niet te doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Heb onlangs het volledige interview gekeken met Maddy en die indruk kreeg ik niet per se. Hij vertrekt alleen na een kampioenschap als het plaatje voor hem perfect is. Heeft het nu gewoon enorm naar z'n zin in Eindhoven en zijn vrouw en kind maken het ook erg goed hier, daar hecht hij (terecht) veel waarde aan.
- Juancho
- Mister PSV
Tja is er een topspeler van PSV die wil vertrekken als de volgende stap niet perfect is? Dat vind ik een beetje een dooddoener. Topspelers van ons hebben allemaal echt wel de ambitie om een keer die stap te maken, zeker als je hier al wat langer rondloopt dan je misschien vooraf dacht. De titel is wel een duidelijke motivatie voor een aantal spelers, dat zie en proef je wel. Heerlijk om te zien. Maar ik denk dat er ook een stukje ambitie en drive kan wegvallen als dat eenmaal behaald is. Bosca heeft hier dan alles wel gehad en gezien. Van ellende tot prachtige momenten zoals dit seizoen met de titel en CL voetbal.DonyellMalen wrote: ↑21 Feb 2024, 14:56Heb onlangs het volledige interview gekeken met Maddy en die indruk kreeg ik niet per se. Hij vertrekt alleen na een kampioenschap als het plaatje voor hem perfect is. Heeft het nu gewoon enorm naar z'n zin in Eindhoven en zijn vrouw en kind maken het ook erg goed hier, daar hecht hij (terecht) veel waarde aan.
Zal hem zeker veel waard zijn en idd, als er geen mooie clubs komen waar hij niet helemaal achterstaat zal hij PSV niet inruilen. In die liefde voor elkaar geloof ik wel. Maar ik vind hem ondertussen zo goed dat ik me niet kan voorstellen dat er geen geweldige kans voorbij komt voor hem uit een topcompetitie. Ik ken het internationale voetbal niet, maar voorheen waren hele goede LCV's altijd lastig te vinden.
- DonyellMalen
- Legende
Gaan het zien. Laten we massaal hopen dat 'ie gewoon bij ons blijft in ieder geval. En zo niet, dan mogen geïnteresseerde club ook flink gaan lappen. Voor Boscagli kan je ondertussen de hoofdprijs krijgen.
Wat ik wel mooi vond in dat interview overigens is het feit dat hij aangeeft dat hij zich een van de oudsten voelt, terwijl hij dat feitelijk niet eens is.
Wat ik wel mooi vond in dat interview overigens is het feit dat hij aangeeft dat hij zich een van de oudsten voelt, terwijl hij dat feitelijk niet eens is.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hij benadrukte hoe hij van het voetbal van Bosz houdt en hoe dat bij hem past. Dat moet je maar net weer zien te vinden.Juancho wrote: ↑21 Feb 2024, 15:01Tja is er een topspeler van PSV die wil vertrekken als de volgende stap niet perfect is? Dat vind ik een beetje een dooddoener. Topspelers van ons hebben allemaal echt wel de ambitie om een keer die stap te maken, zeker als je hier al wat langer rondloopt dan je misschien vooraf dacht. De titel is wel een duidelijke motivatie voor een aantal spelers, dat zie en proef je wel. Heerlijk om te zien. Maar ik denk dat er ook een stukje ambitie en drive kan wegvallen als dat eenmaal behaald is. Bosca heeft hier dan alles wel gehad en gezien. Van ellende tot prachtige momenten zoals dit seizoen met de titel en CL voetbal.DonyellMalen wrote: ↑21 Feb 2024, 14:56
Heb onlangs het volledige interview gekeken met Maddy en die indruk kreeg ik niet per se. Hij vertrekt alleen na een kampioenschap als het plaatje voor hem perfect is. Heeft het nu gewoon enorm naar z'n zin in Eindhoven en zijn vrouw en kind maken het ook erg goed hier, daar hecht hij (terecht) veel waarde aan.
Zal hem zeker veel waard zijn en idd, als er geen mooie clubs komen waar hij niet helemaal achterstaat zal hij PSV niet inruilen. In die liefde voor elkaar geloof ik wel. Maar ik vind hem ondertussen zo goed dat ik me niet kan voorstellen dat er geen geweldige kans voorbij komt voor hem uit een topcompetitie. Ik ken het internationale voetbal niet, maar voorheen waren hele goede LCV's altijd lastig te vinden.
Hij weet in ieder geval waar het de komende jaren wel is.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Internationale topspeler
En ook niet onbelangrijk: Er komt nog een kleine aan voor hem. Stabiliteit is in zulke periodes belangrijkDonyellMalen wrote: ↑21 Feb 2024, 14:56Heb onlangs het volledige interview gekeken met Maddy en die indruk kreeg ik niet per se. Hij vertrekt alleen na een kampioenschap als het plaatje voor hem perfect is. Heeft het nu gewoon enorm naar z'n zin in Eindhoven en zijn vrouw en kind maken het ook erg goed hier, daar hecht hij (terecht) veel waarde aan.
- DonyellMalen
- Legende
Absoluut. Laat hem nog maar lang blijven hier. Dit soort ballen, die wil je blijven zien. Wauw. (begint al op het goede moment)
edit: werkt niet, in ieder geval op 5:33
edit: werkt niet, in ieder geval op 5:33
-
- Nationale topspeler
Ik doe hem er inderdaad mee tekort. Opbouwend is hij ook ijzersterk. Maar ik kan me geen verdediger in lange tijd heugen die zo anoniem verdedigt. Vrijwel foutloosloginnaam wrote: ↑21 Feb 2024, 08:03Jij denk dat alleen Veerman met die passes strooit? Vind het eerlijk gezegd allesbehalve een compliment, maar ik begrijp wel wat je hiermee wil zeggen.Karfiooltje wrote: ↑20 Feb 2024, 23:55 Het lijkt net alsof Boscagli niet mee doet. En dat is een compliment. Bij Ramalho weet je namelijk wel altijd dat hij meespeelt
- DonyellMalen
- Legende
-
- Basisspeler
-
Weet niet of het ook op TV te zien was, nadat zijn nummer omhoog ging aan de zijlijn, ging hij nog even lekker provocerend luid applaudisseren naar het Zwolle publiek.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom?AddoCultheld wrote: ↑25 Feb 2024, 13:06 Weet niet of het ook op TV te zien was, nadat zijn nummer omhoog ging aan de zijlijn, ging hij nog even lekker provocerend luid applaudisseren naar het Zwolle publiek.
-
- Nationale topspeler
Werd uitgefloten. Van Poolen beukte hem omver en kreeg geel en daarna was Oli de gebeten hond. Snoerde met een voorassist trouwens meteen daarna heel wat Zwolse monden.Standbeeld wrote: ↑25 Feb 2024, 14:13Waarom?AddoCultheld wrote: ↑25 Feb 2024, 13:06 Weet niet of het ook op TV te zien was, nadat zijn nummer omhoog ging aan de zijlijn, ging hij nog even lekker provocerend luid applaudisseren naar het Zwolle publiek.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Omdat hij werd uitgefloten na een duw van Ouwe Bram.Standbeeld wrote: ↑25 Feb 2024, 14:13Waarom?AddoCultheld wrote: ↑25 Feb 2024, 13:06 Weet niet of het ook op TV te zien was, nadat zijn nummer omhoog ging aan de zijlijn, ging hij nog even lekker provocerend luid applaudisseren naar het Zwolle publiek.
- Standbeeld
- Mister PSV
Terecht provocerend geapplaudisseerd.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- MC Hammer
-
- Legende
Zijn slechtste wedstrijd van het seizoen ook weer gehad. Kan een keer gebeuren. Blijft een enorme baas.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- Bubba Gump • PSV_Haarlem
- Juancho
- Mister PSV
Onherkenbaar vandaag, op eigenlijk alle gebieden. Maargoed, draait een uitmuntend seizoen dus een keer een mindere dag is hem vergeven.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- PSV_Haarlem
-
- Geselecteerd voor Oranje
Boscagli speelt altijd slecht in wedstrijden dat Veerman niet meedoet. Kan toeval zijn, maar was sinds de winterstop matig en pas weer ‘oh wat een baas, verlengen tegen alle kosten, dat wordt Frans elftal’ sinds Veerman terug was de afgelopen weken. Is altijd defensief en op snelheid kwetsbaar. Ik kan genieten van zijn lange passes, maar ben niet zo’n fan als de meesten hier. Prima speler om erbij te hebben.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Mooi mens die Boscagli. Echt een fijne kerel. Verheug me nu al op het kampioensfeest met hem op het podium.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- 29.04.2007