Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Dec 2023, 16:48Geen probleem. Zelf ben ik ook verre van perfect. Spelfouten en zo maakt mij verder niet zoveel uit. Alleen bij onjuiste namen van PSV'ers heb ik er nog weleens een handje van om die te verbeteren.
Och ja, ik probeer om altijd inhoudelijk te reageren met volzinnen voorzien van hoofdletters en interpuncties. Ik heb niet het idee dat ik met mijn vocabulaire de kwaliteit van de posts op dit forum naar beneden haal. Dat er dan af en toe een Steward tussendoor vliegt 😉 zij dan zo.
These users thanked the author Lente for the post:
Standbeeld
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 25 Dec 2023, 16:51
Lente wrote: 25 Dec 2023, 16:03

Bedankt voor de correctie. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt in combinatie met jouw naam maar ik zie wel dat ik niet de enige (of is het enigste 🤔?) ben die langs het potje piest in deze (of is het dezen 🤔?).
Zo, groot ego 😅?
Nee hoor, zo was het in ieder geval niet bedoeld, en ik heb ook niet het idee dat standbeeld het zo oppakt. Maar sorry als het zo overkomt 😇.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 17:17
MC Hammer wrote: 25 Dec 2023, 16:51

Zo, groot ego 😅?
Nee hoor, zo was het in ieder geval niet bedoeld, en ik heb ook niet het idee dat standbeeld het zo oppakt. Maar sorry als het zo overkomt 😇.
Ik dacht vooral, note to self: nooit Lente verbeteren, want dan hangt direct al mijn eigen vuile was buiten 😉.
Hammertime!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 25 Dec 2023, 17:33
Lente wrote: 25 Dec 2023, 17:17

Nee hoor, zo was het in ieder geval niet bedoeld, en ik heb ook niet het idee dat standbeeld het zo oppakt. Maar sorry als het zo overkomt 😇.
Ik dacht vooral, note to self: nooit Lente verbeteren, want dan hangt direct al mijn eigen vuile was buiten 😉.
Ik had zijn post twee keer gelezen en dacht dus dat hij bedoelde dat ik al vaker leden verbeterd heb met de naam van Earnie. Dat klopt namelijk. :mrgreen:
These users thanked the author Standbeeld for the post:
MC Hammer
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 25 Dec 2023, 17:33
Lente wrote: 25 Dec 2023, 17:17

Nee hoor, zo was het in ieder geval niet bedoeld, en ik heb ook niet het idee dat standbeeld het zo oppakt. Maar sorry als het zo overkomt 😇.
Ik dacht vooral, note to self: nooit Lente verbeteren, want dan hangt direct al mijn eigen vuile was buiten 😉.
Nee sorry, echt niet, en zo was het ook niet bedoeld. Ik zal zelf niet snel iemand verbeteren, maar prima dat iemand anders dat wel doet. En in het geval van een naam die verkeerd geschreven wordt snap ik het eigenlijk ook nog wel. Ik kon me alleen niet voorstellen dat ik de enige was die de naam van Stewart verkeerd schreef vandaar dat ik dat even wou checken (puur voor zelf). Daar zag ik dat er al vele (en ook niet de minste posters) mij voor gegaan waren en ik vond het ‘grappig’ om daar Standbeeld mee te quoten, maar zeker niet bedoelt om iemand onderuit te halen, te bashen of om mijn eigen ego te strelen. Dus nogmaals sorry als dat wel zo over kwam en nu ik het terug lees snap ik dat je het wel zo interpreteerde. Maar wees gerust, ik laat iedereen in z’n waarde, zal niet snel op de man spelen al moet een geintje met een knipoog wel kunnen, en ben hier vooral voor de inhoudelijke discussies (die ik vanmorgen ook fijn heb gehad met bijvoorbeeld maartenv en shoving).
These users thanked the author Lente for the post:
MC Hammer
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Dec 2023, 17:39Ik had zijn post twee keer gelezen en dacht dus dat hij bedoelde dat ik al vaker leden verbeterd heb met de naam van Earnie. Dat klopt namelijk. :mrgreen:
Precies dit, voor de rest niets dan liefde.
These users thanked the author Lente for the post:
MC Hammer
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 17:47
MC Hammer wrote: 25 Dec 2023, 17:33

Ik dacht vooral, note to self: nooit Lente verbeteren, want dan hangt direct al mijn eigen vuile was buiten 😉.
Nee sorry, echt niet, en zo was het ook niet bedoeld. Ik zal zelf niet snel iemand verbeteren, maar prima dat iemand anders dat wel doet.
Ik snap 'm nu. Het was alleen het eerste wat ik dacht, na eerste keer lezen 😊.
These users thanked the author MC Hammer for the post:
Lente
Hammertime!
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

guus
Internationale topspeler
Posts: 4669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Tjompie wrote: 30 Dec 2023, 19:44 Ruud heeft natte voeten

https://www.bd.nl/bernheze/grote-watero ... a7fd22235/
Zo te zien staat hij tot de nek in het water.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Dit benadrukt maar weer eens wat een blunder zijn aanstelling was:

In die tijd van rust had de coach wel tijd om te werken aan zijn eigen speelwijze. Die is inmiddels zeker gevormd, zegt Van Nistelrooij. "Mijn visie is nog niet af, maar ik denk dat er zo veel nieuwe dingen in het voetbalspel ontstaan. Nieuwe kneepjes of zetten, of wat het dan ook is. Permanent is het in ontwikkeling natuurlijk en dat is ook het mooie. In hoofdlijnen heb ik wel heel sterk het idee wat ik wil en waar ik blij van word."
These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
Menno1FTSStandbeeld
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Als er één ding wel weer duidelijk is geworden is het wel dat Thijs er geen verstand van heeft hè.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 21 Feb 2024, 18:09 Dit benadrukt maar weer eens wat een blunder zijn aanstelling was:

In die tijd van rust had de coach wel tijd om te werken aan zijn eigen speelwijze. Die is inmiddels zeker gevormd, zegt Van Nistelrooij. "Mijn visie is nog niet af, maar ik denk dat er zo veel nieuwe dingen in het voetbalspel ontstaan. Nieuwe kneepjes of zetten, of wat het dan ook is. Permanent is het in ontwikkeling natuurlijk en dat is ook het mooie. In hoofdlijnen heb ik wel heel sterk het idee wat ik wil en waar ik blij van word."
Nou inderdaad. Dat was ook mijn eerste gedachte en geeft inderdaad precies aan wat we vorig jaar al zagen: er werd een trainer aangesteld op basis van zijn spelers verleden en uitstraling. Niks op basis van voetbal visie. werkelijk ongelooflijk, maar hoop echt dat dit nu de laatste keer is.

Ik vind wel dat Ruud de kern raakt dat PSV geen uitgesproken visie heeft of in ieder geval had. Nu met Earnie, is dat er hopelijk wel. Daar mag best wat flexibiliteit in zitten, maar je hebt wel bepaalde guardrails nodig. Mocht Bosz dus vertrekken, dan reken ik er op dat Earnie iemand aanstelt met een zelfde filosofie en dat we niet op eens grijze muis trainers weer gaan krijgen zonder visie, lef.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Heb je toevallig een droomkandidast op het oog Menno1? :whistle:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 21 Feb 2024, 19:07 Heb je toevallig een droomkandidast op het oog @Menno1? :whistle:
Luuk de Jong.

Heeft alles mee:
  • Clubicoon
    Geen evaring
    Werkt aan een visie
    Spits
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 21 Feb 2024, 19:07 Heb je toevallig een droomkandidast op het oog @Menno1? :whistle:
Je vraagt naar de bekende weg, maar ik kop hem in: Arne Slot natuurlijk. Nu al populair bij de meesten hier. Ik zie prachtige vergelijkingen hoe er naar Bosz werd gekeken voordat hij bij PSV kwam vs nu.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruuds "visie" was puur toevalvoetbal. Na 33 competitiewedstrijden nog geen spoor van spelpatroon, automatismen of visie kunnen ontdekken.
These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
EindhovenvoetbalAsterix
Full speed or nothing
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 21 Feb 2024, 18:42
SKERLA wrote: 21 Feb 2024, 18:09 Dit benadrukt maar weer eens wat een blunder zijn aanstelling was:

In die tijd van rust had de coach wel tijd om te werken aan zijn eigen speelwijze. Die is inmiddels zeker gevormd, zegt Van Nistelrooij. "Mijn visie is nog niet af, maar ik denk dat er zo veel nieuwe dingen in het voetbalspel ontstaan. Nieuwe kneepjes of zetten, of wat het dan ook is. Permanent is het in ontwikkeling natuurlijk en dat is ook het mooie. In hoofdlijnen heb ik wel heel sterk het idee wat ik wil en waar ik blij van word."
Nou inderdaad. Dat was ook mijn eerste gedachte en geeft inderdaad precies aan wat we vorig jaar al zagen: er werd een trainer aangesteld op basis van zijn spelers verleden en uitstraling. Niks op basis van voetbal visie. werkelijk ongelooflijk, maar hoop echt dat dit nu de laatste keer is.

Ik vind wel dat Ruud de kern raakt dat PSV geen uitgesproken visie heeft of in ieder geval had. Nu met Earnie, is dat er hopelijk wel. Daar mag best wat flexibiliteit in zitten, maar je hebt wel bepaalde guardrails nodig. Mocht Bosz dus vertrekken, dan reken ik er op dat Earnie iemand aanstelt met een zelfde filosofie en dat we niet op eens grijze muis trainers weer gaan krijgen zonder visie, lef.
Toon Gerbrands heeft wel eens ooit geroepen dat je 2 type trainers hebt: goede en slechte trainers. Dat zegt genoeg over het niveau destijds…
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 21 Feb 2024, 20:16
Menno1 wrote: 21 Feb 2024, 18:42

Nou inderdaad. Dat was ook mijn eerste gedachte en geeft inderdaad precies aan wat we vorig jaar al zagen: er werd een trainer aangesteld op basis van zijn spelers verleden en uitstraling. Niks op basis van voetbal visie. werkelijk ongelooflijk, maar hoop echt dat dit nu de laatste keer is.

Ik vind wel dat Ruud de kern raakt dat PSV geen uitgesproken visie heeft of in ieder geval had. Nu met Earnie, is dat er hopelijk wel. Daar mag best wat flexibiliteit in zitten, maar je hebt wel bepaalde guardrails nodig. Mocht Bosz dus vertrekken, dan reken ik er op dat Earnie iemand aanstelt met een zelfde filosofie en dat we niet op eens grijze muis trainers weer gaan krijgen zonder visie, lef.
Toon Gerbrands heeft wel eens ooit geroepen dat je 2 type trainers hebt: goede en slechte trainers. Dat zegt genoeg over het niveau destijds…
Hou maar op. Na die uitspraak was ik klaar met ome Toon.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die titel doet zoals gebruikelijk meer kwaad dan de inhoud van het artikel zelf. Wat hij zegt klopt ook, maar dat geldt voor heel veel clubs. Zelfs bij Ajax zijn ze van die visie afgestapt en halen ze de laatste jaren ook maar wat bij elkaar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 21 Feb 2024, 20:17
Chucky wrote: 21 Feb 2024, 20:16

Toon Gerbrands heeft wel eens ooit geroepen dat je 2 type trainers hebt: goede en slechte trainers. Dat zegt genoeg over het niveau destijds…
Hou maar op. Na die uitspraak was ik klaar met ome Toon.
Er zijn 2 type forumleden: forumleden die klaar zijn met Toon en forumleden die niet klaar zijn met Toon.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Feb 2024, 20:29
Menno1 wrote: 21 Feb 2024, 20:17

Hou maar op. Na die uitspraak was ik klaar met ome Toon.
Er zijn 2 type forumleden: forumleden die klaar zijn met Thijs en forumleden die niet klaar zijn met Thijs.
Fixed.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Feb 2024, 21:02
Thijs wrote: 21 Feb 2024, 20:29

Er zijn 2 type forumleden: forumleden die klaar zijn met Thijs en forumleden die niet klaar zijn met Thijs.
Fixed.
Ik hoor bij de tweede groep: Ik ben nog LANG niet klaar met Thijs!
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Feb 2024, 20:29
Menno1 wrote: 21 Feb 2024, 20:17

Hou maar op. Na die uitspraak was ik klaar met ome Toon.
Er zijn 2 type forumleden: forumleden die klaar zijn met Toon en forumleden die niet klaar zijn met Toon.
En degenen die zo lang na dato nog eens aan willen stippen dat ze er klaar mee waren, zijn die er echt klaar mee of liggen daar nog onverwerkte trauma's?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 21 Feb 2024, 20:25Die titel doet zoals gebruikelijk meer kwaad dan de inhoud van het artikel zelf. Wat hij zegt klopt ook, maar dat geldt voor heel veel clubs. Zelfs bij Ajax zijn ze van die visie afgestapt en halen ze de laatste jaren ook maar wat bij elkaar.
Ik vind dat de titel helemaal niet klopt. Afgelopen zomer was het bewijs toch wel dat we scouten en aankopen op speelwijze? En ook de spelers waar we interesse in hadden paste prima in het spel van Bosz toch?

Verder interview nog niet gelezen, dus dit was alleen een reactie op de header. Misschien nuanceert Ruud dit in het artikel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply