Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

Eindjehoger wrote: 21 Feb 2024, 16:41
Jur1913 wrote: 21 Feb 2024, 16:39

Ah oké vandaar. Ik heb gewoon zo'n standaard account en daar kwam alleen de wedstrijd tegen Hoffenheim van as zondag naar voren. Die ik ook ga bezoeken. 22 eu op de onderste ring. Gin geld
Dat zijn nog eens prijzen inderdaad. Ik was met 4 man naar Dortmund - Leipzig ongeveer 80 euro kwijt. Die weten wel hoe ze met supporters moeten omgaan daar, wij worden hier als melkkoe gebruikt haha.
Sjah... Nederland he :D
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Eindjehoger wrote: 21 Feb 2024, 16:35
trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 16:30 Die tweet klopt niet want alleen de staanplaatsen bij BVB waren zo goedkoop. Ik heb meer dan 50 euro moeten betalen voor een zitplek (volgens mij 54) in het uitvak.
Daar mag je PSV persoonlijk voor bedanken. Borussia wou alle kaarten voor het uitvak verkopen aan PSV voor 25 euro, echter hebben ze besloten nadat PSV het maximale aan Dortmund vroeg, namelijk €70,-, de prijzen voor de zitplaatsen te verhogen.
Vervolgens is er ook nog vanuit wat supportersgroepen aan PSV aangegeven om dan alle tickets gelijk te trekken (dus staanplaatsen meer laten betalen en zit minder), echter wou PSV daar ook niet aan mee werken.
We zijn soms ook een gierig clubje zeg. Je eigen fans naaien voor wat? 1200 x 45 euro extra. Volgens mij hebben we alleen al met dat gelijkspel van gisteren 1,5 miljoen gepakt ofzo
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Luc Nilis

trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 16:43
Eindjehoger wrote: 21 Feb 2024, 16:35

Daar mag je PSV persoonlijk voor bedanken. Borussia wou alle kaarten voor het uitvak verkopen aan PSV voor 25 euro, echter hebben ze besloten nadat PSV het maximale aan Dortmund vroeg, namelijk €70,-, de prijzen voor de zitplaatsen te verhogen.
Vervolgens is er ook nog vanuit wat supportersgroepen aan PSV aangegeven om dan alle tickets gelijk te trekken (dus staanplaatsen meer laten betalen en zit minder), echter wou PSV daar ook niet aan mee werken.
We zijn soms ook een gierig clubje zeg. Je eigen fans naaien voor wat? 1200 x 45 euro extra. Volgens mij hebben we alleen al met dat gelijkspel van gisteren 1,5 miljoen gepakt ofzo
Ja, geloof mij die gasten op Oost doen heel veel shit volgens de meeste hier niet goed, maar dat zijn wel de gasten die op de banken staan op het moment dat PSV de Dortmund fans 70 euro gaat vragen, die zagen de bui alweer hangen in Dortmund en hierdoor zijn er dus 1600 mensen die minimaal 30 euro te veel hebben betaald doordat PSV aan het maximale bedrag wou vasthouden.
Standbeeld
Mister PSV

Zelfs al zouden alle kaarten in het uitvak bij Dortmund 70 euro zijn, dan nog zou het uitverkopen. Vraag en aanbod. PSV vraagt ook een paar knaken voor een fucking oefenpotje. Laten we niet versteld staan van die 70 euro.
DonyellMalen
Legende

Doelen vat het goed samen.

RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 21 Feb 2024, 16:53 Zelfs al zouden alle kaarten in het uitvak bij Dortmund 70 euro zijn, dan nog zou het uitverkopen. Vraag en aanbod. PSV vraagt ook een paar knaken voor een fucking oefenpotje. Laten we niet versteld staan van die 70 euro.
Of misbruik maken van de liefde van een supporter. Ik denk dat er genoeg fans zijn die zelfs 200 euro zouden neertikken voor een ticket (zie gisteren trouwens), dat betekent nog niet dat het normaal is om het te vragen. PSV weet het alleen al te goed. Wil niet weten wat we zouden moeten betalen als we nog 2 rondes verder zouden komen in de CL.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 17:04 Doelen vat het goed samen.

SKERLA wrote: 20 Feb 2024, 23:37De 4 achter Luuk waren niet goed genoeg, anders hadden we 3-1 gewonnen.
:hug:
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

We zullen het hier maar niet hebben over de prijzen op de zwarte markt, lijkt mij? :mrgreen:
loginnaam
Internationale topspeler

Eindjehoger wrote: 21 Feb 2024, 16:49
trouwepsvfan wrote: 21 Feb 2024, 16:43

Ja, geloof mij die gasten op Oost doen heel veel shit volgens de meeste hier niet goed, maar dat zijn wel de gasten die op de banken staan op het moment dat PSV de Dortmund fans 70 euro gaat vragen, die zagen de bui alweer hangen in Dortmund en hierdoor zijn er dus 1600 mensen die minimaal 30 euro te veel hebben betaald doordat PSV aan het maximale bedrag wou vasthouden.
Dortmund mag niet meer vragen dan ze hun eigen supporters voor vergelijkbare plaatsen vragen. Dus als uitsupporters met een zitplaats 57 euro betalen, dan zullen thuissupporters met een vergelijkbare zitplaats ook 57 euro moeten betalen. Als dat niet zo is, maar veel minder, dan kan PSV een klacht indienen bij de UEFA. Uitsupporters mogen door een club niet zomaar als melkkoe worden gebruikt.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat als de kaarten 2x zo duur waren dat we het uitvak nog 3x hadden uitverkocht.

Heb na het katertje van vanmorgen toch wel weer zin in deze wedstrijd. Het heeft wel echt ingrediënten om de mooiste wedstrijd van het seizoen te worden. Er ligt geen onmogelijke missie op tafel, het vooruitzicht op laatste 8 in de CL zou geweldig zijn waarbij er dan nog steeds teams zijn die je kunt pakken en het geld stroomt weer binnen waarmee we een buffertje hebben om langer op dit niveau te acteren.
Standbeeld
Mister PSV

psvgouda wrote: 21 Feb 2024, 17:35 We zullen het hier maar niet hebben over de prijzen op de zwarte markt, lijkt mij? :mrgreen:
Hier alleen over de prijzen op de geel/zwarte markt.
Standbeeld
Mister PSV

RPSV94 wrote: 21 Feb 2024, 17:22
Standbeeld wrote: 21 Feb 2024, 16:53 Zelfs al zouden alle kaarten in het uitvak bij Dortmund 70 euro zijn, dan nog zou het uitverkopen. Vraag en aanbod. PSV vraagt ook een paar knaken voor een fucking oefenpotje. Laten we niet versteld staan van die 70 euro.
Of misbruik maken van de liefde van een supporter. Ik denk dat er genoeg fans zijn die zelfs 200 euro zouden neertikken voor een ticket (zie gisteren trouwens), dat betekent nog niet dat het normaal is om het te vragen. PSV weet het alleen al te goed. Wil niet weten wat we zouden moeten betalen als we nog 2 rondes verder zouden komen in de CL.
Maar wat is 'normaal' dan? Duitsland is schijnbaar een stuk goedkoper, Engeland is een flink stuk duurder. Wij zitten op het gemiddelde? En dat staat dan nog los van de vraag of fans recht hebben op een schappelijke prijs voor een topper in de 8e finale van de CL? Je verkoopt het stadion twee keer uit als je wil. Logisch dat PSV de prijzen verhoogt, vind ik. Als je het te duur vindt dan koop je geen kaartje. Wat niet betekent dat je er geen mening over mag hebben uiteraard.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tja, marktwerking of zoiets. Als je er iets van zegt, dan krijg je vaak de reactie ‘wij bedrijven géén inkomenspolitiek, daar hebben we een regering voor ‘. En ook al is dat strikt genomen zo, de club vervreemdt zo wel een deel van de supporters. Net als met die fantastische catering. Die ik dan ook links laat liggen. En een volgende keer wellicht ook een kaartje voor een wedstrijd. Zal men niet wakker van liggen, ik weet het. Blijkbaar pakken ze dat bij BVB toch wat anders op, hulde daarvoor
Hatseflats
Vedette

Bij de superbowl kost het goedkoopste ticket 6500 euro, snap niet dat er hier gezeurd wordt over een paar tientjes ;)
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Menno1
    loginnaam
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 21 Feb 2024, 18:52 Bij de superbowl kost het goedkoopste ticket 6500 euro, snap niet dat er hier gezeurd wordt over een paar tientjes ;)
    Wacht maar tot je de prijzen van een kaartje voor de CL-finale ziet!
    Standbeeld
    Mister PSV

psvgouda wrote: 21 Feb 2024, 18:52 Tja, marktwerking of zoiets. Als je er iets van zegt, dan krijg je vaak de reactie ‘wij bedrijven géén inkomenspolitiek, daar hebben we een regering voor ‘. En ook al is dat strikt genomen zo, de club vervreemdt zo wel een deel van de supporters. Net als met die fantastische catering. Die ik dan ook links laat liggen. En een volgende keer wellicht ook een kaartje voor een wedstrijd. Zal men niet wakker van liggen, ik weet het. Blijkbaar pakken ze dat bij BVB toch wat anders op, hulde daarvoor
    Dat snap ik. Maar tegelijkertijd zijn we niet meer die gezellige vereniging. De charme is al lang weg. Het gros is niet meer geïnteresseerd in een aan- of verkoop van een speler, maar wel hoeveel er is betaald/ontvangen. We doen het niet meer met 3 scheidsrechters, maar met minimaal 5 en een VAR systeem. We ouwehoeren niet meer tot de aftrap, nee er wordt een complete lichtshow inclusief vuurwerk en te harde muziek georganiseerd. Amerikaanse taferelen. Voetbal is keiharde business en show geworden waarbij het draait om geld verdienen. Een ontwikkeling met voor- en nadelen. Een hoge ticketprijs behoort duidelijk tot de nadelen.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Malik bij het populairste voetbalprogramma van dit moment. Erg verlegen als altijd.
  • These users thanked the author Revolinho for the post:
    emitorres
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Nohh wat een lief manneke.
    Ex unitate vires
    PCGC
    Vedette

1-3

Voor rust 0-2, na rust 1-2 , billenknijpen even en dan rustig daarna de beslissende 1-3 maken.

Kwartfinale! 🍺
    #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV

PCGC wrote: 21 Feb 2024, 21:19 1-3

Voor rust 0-2, na rust 1-2 , billenknijpen even en dan rustig daarna de beslissende 1-3 maken.

Kwartfinale! 🍺
    Doesgek
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    2-1 EG Malen. Wordt een hele spannende pot, die op het allerlaatst van de wedstrijd wordt beslist.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

PCGC wrote: 21 Feb 2024, 21:19 1-3

Kwartfinale! 🍺
    Ho nee wacht stop. Nu niet ineens zo beginnen hè.

Kutzooi, wordt dus exit. :( :(
    StratumZuid
    Vedette

2-4
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Standbeeld
    Mister PSV

deninho32 wrote: 21 Feb 2024, 21:27 2-1 EG Malen. Wordt een hele spannende pot, die op het allerlaatst van de wedstrijd wordt beslist.
    Ik zou eerder Sule EG gokken.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Standbeeld wrote: 21 Feb 2024, 21:45
    deninho32 wrote: 21 Feb 2024, 21:27 2-1 EG Malen. Wordt een hele spannende pot, die op het allerlaatst van de wedstrijd wordt beslist.
    Ik zou eerder Sule EG gokken.
    Die scoort bijna nooit. :wonder:
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Post Reply