Wat is dit voor een spelconcept van die Denen. Maak het veld zo breed en zo lang mogelijk. Het liefst gaan ze nog op het parkeerterrein staan om het veld nog breder te houden.
De linkerkant van Ajax heeft vrij spel, Neres mag zn gang gaan, de diepgaande middenvelders worden niet opgevangen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar goed, het staat nog 0-0
Hahaha maar is het iemand al opgevallen dat het tempo zoooo laag is? Elke ingooi, uittrap en corner duurt 2 minuten. Ik denk dat ze nog niet 30 minuten zuivere speeltijd hebben gehad.
Ik zweer het, ik vind Ajax echt niet goed spelen toch hebben ze veel kansen, dat is gewoon op het conto van die Denen. Die kunnen er echt niets van.
Ziet er niet slecht uit. Pains me to say, maar eerst Heracles met speels gemak weggespeeld, en nu in de CL had het al 5-0 kunnen staan. Ze staan er goed voor, zeg maar.
De manier waarop ze zich nu al een aantal jaar manisfesteren in Europa is wel beetje jaloersmakend. Qua voetbal bedoel ik dan, de rest om die club heen kan me gestolen worden qua arrogantie en dat koketteren met wij zijn de beste.
Ze manifesteren zich inderdaad geweldig in Europa. In Spanje worden ze uitgelachen met dat gejank van ze. Bij Getafe zijn ze Ajax allang vergeten, maar Erik ten Hag komt er keer op keer op terug, die Spanjaarden liggen vervolgens weer een halfuur in een deuk.
Nu is het zogenaamd ineens GE-WEL-DIG omdat ze Heracles en een stel heel matig spelende Denen overhoop spelen? Hou op hoor. Liverpool gaat volgende week kwalificatie veiligstellen en in de laatste pot gaat Atalanta de 2e plek halen. Je kan het uittekenen.
Last edited by Ykhim on 25 Nov 2020, 22:17, edited 1 time in total.
Ykhim wrote: ↑25 Nov 2020, 22:16
Ze manifesteren zich inderdaad geweldig in Europa. In Spanje worden ze uitgelachen met dat gejank van ze. Bij Getafe zijn ze Ajax allang vergeten, maar Erik ten Hag komt er keer op keer op terug, die Spanjaarden liggen vervolgens weer een halfuur in een deuk.
Nu is het zogenaamd ineens GE-WEL-DIG omdat ze Heracles en een stel heel matig spelende Denen overhoop spelen? Hou op hoor. Liverpool gaat volgende week kwalificatie veiligstellen en in de laatste pot gaat Atalanta de 2e plek halen. Je kan het uittekenen.
Dat gedrag kan mij ook gestolen worden, maar in 4 jaar tijd een finale EL, een halve finale CL en 2 keer wel overwinteren. Daar steekt onze prestatie wel schril tegen af. De tussenstand in Liverpool is idd niet gunstig voor ze.