Ajax
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Achmilansandro wrote: ↑25 Nov 2020, 22:16 Ze zijn niet onaantastbaar in de competitie maar de kans dat ze kampioen worden is toch zo'n 80% schat ik in..
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV FCE
?Op weg naar nr 25 wrote: ↑25 Nov 2020, 22:11 De manier waarop ze zich nu al een aantal jaar manisfesteren in Europa is wel beetje jaloersmakend.
De laatste 20 jaar hebben ze 1 keer de halve en de kwartfinale bereikt, net als PSV, alleen heeft PSV het nog beter gedaan met een 8e finale CL. Zou niet weten waarom je jaloers zou moeten zijn.
-
- Moderator
-
- Vedette
-
- Lid 2e elftal
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Kun je nog verder terug in de tijd ?GOATZE wrote: ↑25 Nov 2020, 22:50?Op weg naar nr 25 wrote: ↑25 Nov 2020, 22:11 De manier waarop ze zich nu al een aantal jaar manisfesteren in Europa is wel beetje jaloersmakend.
De laatste 20 jaar hebben ze 1 keer de halve en de kwartfinale bereikt, net als PSV, alleen heeft PSV het nog beter gedaan met een 8e finale CL. Zou niet weten waarom je jaloers zou moeten zijn.
Het verschil is dat Ajax het in de laatste vier jaar heeft gedaan en PSV het moet doen met statistiekjes als 3x winst in laatste 23 Europese duels.
Leek mij ook, maar linksom of rechtsom, die Traore gebruikt zijn lichaam telkens uitstekend. Ook al tig penalty's mee versierd (die bijna stuk voor stuk anders uitgelegd konden worden). Vind hem geen goede afmaker, dus verwacht niet dat hij een bijzondere spits wordt, maar fysiek en als aanspeelpunt is het echt een hele goeie.NotoriousBIG046 wrote: ↑25 Nov 2020, 22:49 Was die 3e goal eigenlijk niet van tevoren een dikke bodycheck van Traore ? Werd nieteens na gekeken , maar meende dat ik zoiets zag
- Juancho
- Mister PSV
Dit idd. Ik snak ook echt weer eens naar wat Europees succes. Al is het om te beginnen maar in de EL. Maar het rijtje Europese wedstrijden + bijbehorend resultaat is eigenlijk gewoon PSV onwaardig slecht. De laatste keer dat ik me kan herinneren dat ik echt volle bak genoot was toen in de poule met oa Man Utd en Wolfsburg waarbij we ons plaatsten voor de volgende ronde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ajax heeft de laatste jaren op het seizoen 17/18 na Europees veel goede dingen laten zien en goed gepresteerd. Een heel groot contrast met PSV en daarin zie je ook dat de pieken van Ajax hoger liggen/lagen dan PSV. Dat betekent niet dat je dit 1 op 1 door kan trekken naar de competitie, omdat daar andere zaken en met meer wedstrijden. Zo kan je toch boven ze eindigen als je het zelf goed en stabiel doet.
-
- Legende
Ze hebben hier wel vaker moeite met de waarheid helaas. Het is zeker jaloersmaklend namelijk. Wij bakken er sinds 2016 helemaal geen reet meer van in Europa en dreigen enorm weg te zakken als we niet overwinteren. Daar hebben ze in de laatste 4 jaar een EL finale en een halve finale CL gehaald. Ja, dat is jaloersmakend.
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Heel simpel: je ziet geregeld (en ik noem hier niemand bijzonder, want je komt ze overal tegen, bij alle clubs): de prestaties van de eigen club en spelers downplayen en die van de concurrent onnodig opblazen. PSV heeft altijd kans op puntverlies en Ajax haalt seizoen na seizoen 102 punten. Aankopen van de concurrent zijn fantastisch, maar eigen aankopen is vooral afwachten en realistisch benaderen. De jeugd van de ander is beter, kijken of de jeugd van je eigen club wel aan kan haken.
Feyenoorders gaan nog een stapje verder, die zwelgen in zelfmedelijden ieder jaar weer en zeggen vol trots dat je niet voor je lol Feyenoord-supporter bent.
Jaloezie brengt je niet zoveel. Of eigenlijk: helemaal niets.
Feyenoorders gaan nog een stapje verder, die zwelgen in zelfmedelijden ieder jaar weer en zeggen vol trots dat je niet voor je lol Feyenoord-supporter bent.
Jaloezie brengt je niet zoveel. Of eigenlijk: helemaal niets.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
Ajax is een gruwelijke kutclub. Neemt niet weg dat zij wel gewoon dingen doen die van ze verwacht worden in Europa en wij absoluut niet.
We hebben potverdomme al 2 jaar de grootst mogelijke moeite om een EL poule door te komen (waarvan we er vorig jaar kansloos af gingen) en hier wordt even dat Midgetland gedownplayed.
En dat door mensen die vinden dat we niet onze EL poule mogen onderschatten. Komop zeg, als die Denen niks voorstellen moeten wij met ons materiaal toch zeker ook is wat meer gaan presteren tegen dat soort ploegjes.
Met vanavond te beginnen
We hebben potverdomme al 2 jaar de grootst mogelijke moeite om een EL poule door te komen (waarvan we er vorig jaar kansloos af gingen) en hier wordt even dat Midgetland gedownplayed.
En dat door mensen die vinden dat we niet onze EL poule mogen onderschatten. Komop zeg, als die Denen niks voorstellen moeten wij met ons materiaal toch zeker ook is wat meer gaan presteren tegen dat soort ploegjes.
Met vanavond te beginnen
-
- Meervoudig international