Hij schijnt deze altijd onder zijn PSV shirtje te dragen:
Het Philips Stadion
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik gok dat ik zo'n beetje de enige Helmonder ben die geen trainingspak heeft.
En ook geen witte sportsokken en dichte slippers. En geen hennepkwekerij op zolder. Hmm, dat is niet goed voor ons stereotype hè.
- DonyellMalen
- Legende
Goed dat ze die mat aanpakken. Begin van het seizoen lag er echt een meer dan keurige grasmat, jammer dat ‘ie zo snel verloederd is. Veel regen en weinig zon natuurlijk, maar dan nog.
-
- Meervoudig international
- StratumZuid
- Vedette
Dit moet toch enige emotie losmaken bij deninho. Bij Leon van der zanden sowieso, die zei heel trots dat hij uit Helmond kwam toen ik vroeg wat hij hier deed
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Mwa, niet echt. Heb er jaren gewoond, maar ben in totaal zo'n 40 keer verhuisd in mijn leven. Ik hecht me niet meer aan een woonplaats zeg maar.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Grasmat
- Lid van verdienste
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Of ie nu onder de ene brug slaapt of onder de andere maakt niet meer zoveel uit…
- These users thanked the author Thijs for the post:
- trouwepsvfan
- DonyellMalen
- Legende
Leuk om te lezen. Vorig jaar al gewonnen. Nu weer bovenaan in de tussenstand, met een 8.3 als eindcijfer.
https://www.vi.nl/pro/vi-stadiontest-ps ... sche-grond
-
Wat was het cijfer voor de catering?DonyellMalen wrote: ↑28 Feb 2024, 17:07 Leuk om te lezen. Vorig jaar al gewonnen. Nu weer bovenaan in de tussenstand, met een 8.3 als eindcijfer.
- psvgouda
- Vedette
Vragen naar de bekende weg...Bossche bol wrote: ↑28 Feb 2024, 17:16Wat was het cijfer voor de catering?DonyellMalen wrote: ↑28 Feb 2024, 17:07 Leuk om te lezen. Vorig jaar al gewonnen. Nu weer bovenaan in de tussenstand, met een 8.3 als eindcijfer.
- trouwepsvfan
- Vedette
De catering was zogenaamd geweldig! Er waren helemaal geen rijen.
Hij is zeker op ere noord geweest. Waar je direct geholpen wordt en nachos met kwak krijgt.
Op west sta je 15 minuten te wachten op slootwaterkoffie of een koude hamburger.
Voor de rest natuurlijk wel een leuk en mooi en positief stuk!
Hij is zeker op ere noord geweest. Waar je direct geholpen wordt en nachos met kwak krijgt.
Op west sta je 15 minuten te wachten op slootwaterkoffie of een koude hamburger.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- psvgouda
- Vedette
Wellicht een (schrale) troost: ik zit op noord. Wellicht wordt je daar inmiddels sneller geholpen (koop eigenlijk al jaren vrijwel niets...) maar de kwaliteit is nog altijd tranen trekkend. En over de prijzen hoeven we het niet te hebbentrouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:05 De catering was zogenaamd geweldig! Er waren helemaal geen rijen.
- trouwepsvfan
- Vedette
5,50 voor 0,4 liter ice-tea (in de supermarkt kost zo’n flesje 1,50)psvgouda wrote: ↑28 Feb 2024, 18:06Wellicht een (schrale) troost: ik zit op noord. Wellicht wordt je daar inmiddels sneller geholpen (koop eigenlijk al jaren vrijwel niets...) maar de kwaliteit is nog altijd tranen trekkend. En over de prijzen hoeven we het niet te hebbentrouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:05 De catering was zogenaamd geweldig! Er waren helemaal geen rijen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- psvgouda
- Vedette
I know... geldt voor alles. Maar thee en koffie zijn wel de bloody limit wmb, al heel lang niet meer gekocht dan ook. Kostprijs: wat? 0.10 € of zo, verkoopprijs...trouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:135,50 voor 0,4 liter ice-tea (in de supermarkt kost zo’n flesje 1,50)
- DonyellMalen
- Legende
Maarja, die prijzen zijn letterlijk in elk stadion belachelijk. Je kan blijven zeiken over de catering (is terecht), maar op zoveel punten scoort onze mooie stadion waanzinnig goed, dat laat dit artikel (wederom) inzien.
- Maax
Hebben ze boven nog wel hamburgers op west? Beneden alleen koude frikadellen en kroketten.trouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:05 De catering was zogenaamd geweldig! Er waren helemaal geen rijen.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Maax wrote: ↑28 Feb 2024, 18:19Hebben ze boven nog wel hamburgers op west? Beneden alleen koude frikadellen en kroketten.trouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:05 De catering was zogenaamd geweldig! Er waren helemaal geen rijen.
Arena is niet in alles top maar qua catering kunnen we veel leren. Lekkere broodjes en veel variatie qua opties. Zelfs snoepautomaten en andere dingen. Waarom hebben wij geen worstenbroodjes kraam?
Kan iemand in 't topic 't artikel in spoiler posten trouwens? Via archive krijg ik het niet 'gehacked'?
Last edited by iam on 28 Feb 2024, 18:32, edited 1 time in total.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Dat geldt toch overal? Een blikje bier kost in de supermarkt ook een stuk minder dan op t terras.trouwepsvfan wrote: ↑28 Feb 2024, 18:135,50 voor 0,4 liter ice-tea (in de supermarkt kost zo’n flesje 1,50)
- Grasmat
- Lid van verdienste
Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.
Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- trouwepsvfan