Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 wrote: 27 Feb 2024, 09:01
Standbeeld wrote: 27 Feb 2024, 08:52 Dortmund zou toch al een geweldige stap zijn?

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/veerman ... len/431357
Niet echt want in de return gaan we laten zien dat we beter zijn dan Dortmund ;)
Ja, ik ben het erover eens dat Dortmund op dit moment niet in beste doen is. Maar het is en blijft Europese subtopclub. In een goed seizoen zitten ze in de bovenkant van de subtop en in een slecht seizoen aan de onderkant. Dat laatste is waar wij ongeveer zitten als we een goed seizoen hebben.
Maax
Meervoudig international

Ik was nog aan het twijfelen om dat stukje van VZ hier te plaatsen. Maar als je erop klikt is het gewoon weer een clickbait titel van Voetbalzone om reacties uit te lokken. Gebruikte vroeger best veel Voetbalzone, maar dat is z'n kutsite geworden.
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

Maax wrote: 27 Feb 2024, 09:12 Ik was nog aan het twijfelen om dat stukje van VZ hier te plaatsen. Maar als je erop klikt is het gewoon weer een clickbait titel van Voetbalzone om reacties uit te lokken. Gebruikte vroeger best veel Voetbalzone, maar dat is z'n kutsite geworden.
Gisteren nog zo'n mooi artikel over Lang, die na 15 minuten alweer verwijderd was. Dat artikel was gewoon een persoonlijke afrekening neigend naar smaad, omdat Lang niet meer met VZ wilt praten.
Maax
Meervoudig international

Buitenspelgoal wrote: 27 Feb 2024, 09:20
Maax wrote: 27 Feb 2024, 09:12 Ik was nog aan het twijfelen om dat stukje van VZ hier te plaatsen. Maar als je erop klikt is het gewoon weer een clickbait titel van Voetbalzone om reacties uit te lokken. Gebruikte vroeger best veel Voetbalzone, maar dat is z'n kutsite geworden.
Gisteren nog zo'n mooi artikel over Lang, die na 15 minuten alweer verwijderd was. Dat artikel was gewoon een persoonlijke afrekening neigend naar smaad, omdat Lang niet meer met VZ wilt praten.
Haha wel ja? Zou me niks verbazen :lol:. Zit stiekem nog wel wat omzet in verwacht ik.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik had dat stukje nog niet kunnen lezen maar wel de kop gelezen wat volgens mij neerkwam op "drie persoonlijkheidsstoornissen komen aan het licht in documentaire Noa Lang" of iets wat daarop leek, toch?
slowflow
Basisspeler

Sensation wrote: 27 Feb 2024, 09:33

Ik had dat stukje nog niet kunnen lezen maar wel de kop gelezen wat volgens mij neerkwam op "drie persoonlijkheidsstoornissen komen aan het licht in documentaire Noa Lang" of iets wat daarop leek, toch?
Godverdomme man, gaan ze nu ook al de playmobiel psycholoog uit lopen hangen? Wat een trieste sites zijn dat eigenlijk, vp en vz, allemaal een pot nat
LucNilisLegend
Jeugdspeler

Ik heb dat artikel ook met stijgende verbazing zitten lezen inderdaad. Goed te vernemen dat het weggehaald is.
  • These users thanked the author LucNilisLegend for the post:
    Araavos
    Standbeeld
    Mister PSV

Wtf. Was dat echt de kop van het artikel? Wat een schande.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 27 Feb 2024, 09:52

Wtf. Was dat echt de kop van het artikel? Wat een schande.
    Als je op google intikt 'voetbalzone noa lang' dan zie je nog de kop van het artikel, maar het artikel zelf is weg. De letterlijke kop was dus:

"Docu over Noa Lang legt drie grote gebreken in zijn persoonlijkheid bloot"

Iets minder heftig dan mijn interpretatie maar het is alsnog een behoorlijke 'What the fack' titel.
    Standbeeld
    Mister PSV

Hebben ze Noa dan al eerder bedonderd? Want dit artikel is wel echt next level smerig.
    Sitostick
    Talent
    Favoriete speler: Luc Nilis

Niet goed genoeg voor de absolute top. Zo'n dooddoener altijd. Welke spelers in de Eredivisie gaan wel de basis bij City, Real of Bayern halen? Ik kan er geen een opnoemen.
  • These users thanked the author Sitostick for the post:
    MaartenV
    Sitostick
    Talent

Standbeeld wrote: 27 Feb 2024, 10:00

Hebben ze Noa dan al eerder bedonderd? Want dit artikel is wel echt next level smerig.
    Leek op een soort wraakartikel omdat hij ze geen interview wilde geven omdat ze volgens hem geen serieuze media waren. Maar vrijwel iedereen die reageerde vond het een walgelijk opiniestuk dus ik denk dat ze hun fout wel in hebben gezien.
  • These users thanked the author Sitostick for the post:
    Standbeeld
    Hatseflats
    Vedette

Sitostick wrote: 27 Feb 2024, 10:20 Niet goed genoeg voor de absolute top. Zo'n dooddoener altijd. Welke spelers in de Eredivisie gaan wel de basis bij City, Real of Bayern halen? Ik kan er geen een opnoemen.
    Wieffer
    Sitostick
    Talent

Hatseflats wrote: 27 Feb 2024, 11:07
    Sitostick wrote: 27 Feb 2024, 10:20 Niet goed genoeg voor de absolute top. Zo'n dooddoener altijd. Welke spelers in de Eredivisie gaan wel de basis bij City, Real of Bayern halen? Ik kan er geen een opnoemen.
    Wieffer
    Ah ja, hoe heb ik die kunnen vergeten. Nu je het zegt: Ook Timber, Geertruida, Gimenez, Hartman en Hancko zijn waarschijnlijk binnen 3 jaar in Bernabeú te bewonderen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Vorig jaar was Kokcu een beetje de Veerman van dit jaar (als je dan een soort van vergelijking moet maken). Waarbij mijn inziens Kokcu wel goed was, en belangrijk als aanvoerder, maar niet zo goed als Veerman dit jaar is. Toen stond Benfica op de stoep met 30 miljoen en daar speelt hij toch steeds ietsjes minder geloof ik. Feyenoord dacht nog dat Kokcu na 1 jaar Benfica voor 100 miljoen naar Chelsea zou gaan en dat ze nog 10 miljoen erbij plussen aan bonus. Dat waag ik wel te betwijfelen.

Voor Veerman is het belangrijk om te cashen lijkt me na dit jaar. En dat kan ook bij PSV met een nieuw contract maar als je echt wilt cashen dan moet het toch al snel Spanje/Italië/Duitsland aangezien ik denk dat de PL niet zo goed bij Veerman past.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

11 Tinus wrote: 27 Feb 2024, 11:16 Vorig jaar was Kokcu een beetje de Veerman van dit jaar (als je dan een soort van vergelijking moet maken). Waarbij mijn inziens Kokcu wel goed was, en belangrijk als aanvoerder, maar niet zo goed als Veerman dit jaar is. Toen stond Benfica op de stoep met 30 miljoen en daar speelt hij toch steeds ietsjes minder geloof ik. Feyenoord dacht nog dat Kokcu na 1 jaar Benfica voor 100 miljoen naar Chelsea zou gaan en dat ze nog 10 miljoen erbij plussen aan bonus. Dat waag ik wel te betwijfelen.

Voor Veerman is het belangrijk om te cashen lijkt me na dit jaar. En dat kan ook bij PSV met een nieuw contract maar als je echt wilt cashen dan moet het toch al snel Spanje/Italië/Duitsland aangezien ik denk dat de PL niet zo goed bij Veerman past.
    Kokcu staat wel altijd basis hoor bij Benfica, alleen is er even uitgeweest met een blessure. Schaal Veerman overigens hoger in, alleen Veerman is een heel specifieke speler die het daardoor imo niet in elke competitie kan redden. De Italiaanse of Spaanse is voor hem ideaal.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Dat nieuwe contract moet snel getekend worden. Het eventueel kunnen behouden van Veerman heeft i.m.o. de absolute topprioriteit.

Ik weet dat Veerman zichzelf rijp acht voor een transfer, maar het zou ons niet slecht uitkomen als Joey bij geen enkele geïnteresseerde club een goed gevoel krijgt. Gevalletje Sangaré/Gakpo die besloten toch nog langer te blijven. Nog één jaar met Veerman zou echt fantastisch zijn, zeker omdat hij daarna direct door Land opgevolgd kan worden.

/Droommodus uit
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    Standbeeld
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Ik wel, het was inderdaad ''docu over Noa Lang legt de drie grote gebreken in zijn persoonlijkheid bloot''. Er stonden dingen in als ''een kind in het lichaam van een volwassene'', ''worstelt met een kinderboekje'' en ''waar de gemiddelde persoon na 14 bier last van krijgt worstelt Lang dagelijks mee''. Zijn ouders werden aangehaald, waarbij de vader werd neergezet als sociopaat die zijn kind koud en kil opvoedde om er een echte man van te maken, waarna de moeder het gebrek aan affectie moest opvangen. Daarmee werd ook meteen een vergelijking gemaakt met Depay. Stuitende psychologie van de koude grond en een hele hoop aannames. Het was tamelijk bizar tot op het punt waar ik denk dat als Lang zou willen hij er een rechtzaakje smaad van zou kunnen maken. De reacties stonden vol van walging, maar de hoofd VZ moderator ging gewoon nog even uitleggen dat het maar een 'opiniestuk' betrof en dit moest kunnen en dat als Lang van alles mocht roepen, VZ daar ook wat van mocht vinden. Uiteraard stond nergens in het artikel of de kop benoemd dat het hier om een opiniestuk ging en leek mij het doel om de negatieve opinie over Lang verder te versterken duidelijk. Gewoon een ordinaire schriftelijke afrekening. Dat het artikel vervolgens binnen een half uur alsnog verdween spreekt boekdelen.

Ik had het artikel al elders gedeeld. De thumbnail bestaat nog, maar leidt dus nergens meer heen. De titel kun je er grotendeels nog wel in terugzien.

Image
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 4):
    SensationRen HöekLenteMaax
    ruuddevil
    Legende

Heel bijzonder dat er altijd een negatieve invalshoek gezocht wordt. Veerman speelt goed, maar hij loopt niet goed volgens Ken. Ken zelf liep alsof ie een dildo in zijn reet had.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    MaartenV
    Menno1
    Legende

ruuddevil wrote: 27 Feb 2024, 20:19 Heel bijzonder dat er altijd een negatieve invalshoek gezocht wordt. Veerman speelt goed, maar hij loopt niet goed volgens Ken. Ken zelf liep alsof ie een dildo in zijn reet had.
    ja maar daar kan Ken niks aan doen, want hij had namelijk een dildo in zijn reet.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Het gerucht gaat dat Veerman weer geblesseerd is geraakt.
    Carnelito
    Lid 2e elftal

Zo hey, daar zou ik dan wel even een stevig partijtje van gaan balen
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

29.04.2007 wrote: 29 Feb 2024, 17:59 Het gerucht gaat dat Veerman weer geblesseerd is geraakt.
    En de bron is? (Dikke duimen worden niet goed gerekend)
    DonyellMalen
    Legende

Wel heel vaag gerucht. Twee mensen op X zeggen het. Laten we het aub niet hopen.
    Madueke
    Legende

Dat zou in meerdere opzichten een (groot) drama zijn. Naast het missen van de speler zelf kan Schouten dan niet naar RCV en ook Saibari lijkt niet fit.
    Post Reply