Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Vogelund wrote: 25 Feb 2024, 17:29 Ik zou Clasie echt lachend ophalen bij AZ komende zomer. Nadeel is dat hij moeite heeft met 3 wedstrijden in de week, maar als genoegen neemt met niet altijd basis heb je echt een hele waardevolle middenvelder achter Schouten.
11 Tinus :pul:
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    11 Tinus
    TomPSV
    Legende

Vogelund wrote: 25 Feb 2024, 17:29 Ik zou Clasie echt lachend ophalen bij AZ komende zomer. Nadeel is dat hij moeite heeft met 3 wedstrijden in de week, maar als hij genoegen neemt met niet altijd basis heb je echt een hele waardevolle middenvelder achter Schouten.
    Die gaat bij ons niet op de bank zitten denk ik. Wel een onderschatte speler, die al jaren heel goed is bij AZ.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
    VogelundEindhovenvoetbal
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Mag toch hopen dat we van de zomer niet nog een keer voor Driouech gaan maar mikken op een talentvollere speler. Voor van de winter met de tijd die er was prima keuze, verwacht van de zomer echt wel een betere speler.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    Eindhovenvoetbal
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

Standbeeld
    Mister PSV

Overigens staat er in het artikel dat ze een aantal spelers in de gaten houden:
    “Paris Saint-Germain is interested in a lot of young players who play in the Eredivisie. I don't have all the names but I know today that they recently supervised Saibari, Pepi, Geertruida and Gimenez,” adds the account very close to the club in the French capital.
    Aldus een inside twitter accountje van PSG.
    Madueke
    Legende

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240228_96437743
    Ondanks zijn jonge leeftijd traint Jorthy Mokio al enkele weken mee met het eerste elftal. Vanhaezebrouck lijkt alvast tevreden met zijn juweel. Maar er staat dan een grote uitdaging voor de Gentse leiders. We moeten hem nu overtuigen om zijn eerste profcontract te tekenen, met het risico dat hij naar een ander Europees team vertrekt. CEO Michel Louwagie heeft naar verluidt al gesprekken gevoerd met Leipzig en PSV, en de verdediger wordt de komende dagen uitgenodigd in Milaan. Ook Dortmund, Lille en Ajax staan ​​in het dossier.
    Standbeeld
    Mister PSV

Zal hier even verder gaan (discussie liep in het Babadi topic).
    Buitenspelgoal wrote: 01 Mar 2024, 19:56
    Standbeeld wrote: 01 Mar 2024, 19:53
    Voor elke speler is al duidelijk wat het plan is. Ik verwacht dat Bosca en Teze zullen vertrekken. Joey zie ik mogelijk nog één jaar blijven. Niet geheel toevallig hebben we enkel vernomen dat PSV met Joey in gesprek is.
    Dat denk ik ook. Boscagli en Teze zal een stap ''gegund'' worden. Betekent helaas ook dat beiden voor een habbekratsje gaan vertrekken. Verwacht bedragen van 5-10m per speler, eerder dichter bij de 5 dan de 10. PSV zal denk ik wel Bakayoko OF Veerman verkopen. Ze gaan niet beiden blijven.

Maar terug naar Land dan: die ook maar zo snel mogelijk verlengen. Enorm talent waarvan ik verwacht dat hij volgend seizoen al structureel minuten kan gaan maken in het eerste. Hopelijk is Earnie nu al met hem in gesprek over de plannen met hem, om weer een seizoen getouwtrek met de contract situatie van een groot talent te voorkomen. En ik beschouw Land persoonlijk nog als een groter talent dan Babadi.
    Zoiets verwacht ik ook. Voor wat betreft Joey is het dus even afwachten, maar Baka zal wel vertrekken. Mocht Joey wel willen vertrekken dan zie ik ze beiden vertrekken. Dus niet dat Baka dan moet blijven. Daarnaast zal je zo'n beetje de gehele verdediging dan moeten vervangen. Teze, Ramalho, Bosca, Van Aanholt, Sambo zullen vertrekken. Mogelijk kiest Dest ook nog voor een ander plan dan PSV. Maar goed, uiteindelijk zal er door CL en de verkopen voldoende inkomen om serieuze versterkingen te halen.

Land zie ik eigenlijk wel gewoon goed komen. Is een pientere jongen en volgens mij komt hij uit een stabiele omgeving. Gesprekken zullen vast al lopen. Ik heb er 100% vertrouwen in dat het goed komt.
    DonyellMalen
    Legende

Teze en Bosca moet je proberen te verlengen en te houden. Verder met je eens.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik hoop het meest dat Boszcagli blijft. Laat hem die 10 jaar maar volmaken.
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 01 Mar 2024, 20:12 Teze en Bosca moet je proberen te verlengen en te houden. Verder met je eens.
    Natuurlijk. Alleen Oppegard, Patje, Ramalho en Obi laten vertrekken achterin. De rest verlengen of vastleggen.
    DonyellMalen
    Legende

Vier man achterin vervangen is écht teveel. 2/4 is nog acceptabel. De RCB komt sowieso vrij, wellicht de plek van Dest ook. Maar indien hij nog een jaar wil shinen bij ons direct die 10 miljoen lappen aan Barça.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 01 Mar 2024, 20:21 Vier man achterin vervangen is écht teveel. 2/4 is nog acceptabel. De RCB komt sowieso vrij, wellicht de plek van Dest ook. Maar indien hij nog een jaar wil shinen bij ons direct die 10 miljoen lappen aan Barça.
    Tja, zonder dat ik vind dat het aankoopbeleid kritiek verdient, maar daar had PSV vorig zomer op kunnen inspelen. Ramalho was al twee seizoenen een zwakke schakel, dus daar zit geen toekomst in. Haal je daar slechts met Bella-Kotchap een huurling als concurrent naast, dan weet je dat daar een gat gaat vallen. Daarnaast weet je dat Teze een contract heeft tot medio 2025 en in al zijn vervangbaarheid op zijn bijna-25ste eens een transfer zal willen maken. Nu hij het zo goed doet kun je er op zijn hoogtepunt zelfs flink aan verdienen. Dus houd je er rekening mee dat hij ook vertrekt. En laat je toe dat er in de koopoptie op Dest ook 'ruimte voor discussie' mogelijk is, dan weet je dat het vrijwel zeker is dat je minstens 3 basisspelers achterin moet vervangen.

Tel daarbij op dat voor en door Boscagli ook interesse in een transfer kan ontstaan, de kans zeer klein is dat Obispo een basisspeler wordt in het spel van Bosz dan is er kans dat je met verder Mauro en Sambo als breedtespelers een heel nieuwe verdediging moet optuigen.
    Juancho
    Mister PSV

Kortom de zomer van de waarheid voor Earnie! 😁
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 01 Mar 2024, 20:03 Zal hier even verder gaan (discussie liep in het Babadi topic).
    Buitenspelgoal wrote: 01 Mar 2024, 19:56

Dat denk ik ook. Boscagli en Teze zal een stap ''gegund'' worden. Betekent helaas ook dat beiden voor een habbekratsje gaan vertrekken. Verwacht bedragen van 5-10m per speler, eerder dichter bij de 5 dan de 10. PSV zal denk ik wel Bakayoko OF Veerman verkopen. Ze gaan niet beiden blijven.

Maar terug naar Land dan: die ook maar zo snel mogelijk verlengen. Enorm talent waarvan ik verwacht dat hij volgend seizoen al structureel minuten kan gaan maken in het eerste. Hopelijk is Earnie nu al met hem in gesprek over de plannen met hem, om weer een seizoen getouwtrek met de contract situatie van een groot talent te voorkomen. En ik beschouw Land persoonlijk nog als een groter talent dan Babadi.
    Zoiets verwacht ik ook. Voor wat betreft Joey is het dus even afwachten, maar Baka zal wel vertrekken. Mocht Joey wel willen vertrekken dan zie ik ze beiden vertrekken. Dus niet dat Baka dan moet blijven. Daarnaast zal je zo'n beetje de gehele verdediging dan moeten vervangen. Teze, Ramalho, Bosca, Van Aanholt, Sambo zullen vertrekken. Mogelijk kiest Dest ook nog voor een ander plan dan PSV. Maar goed, uiteindelijk zal er door CL en de verkopen voldoende inkomen om serieuze versterkingen te halen.

Land zie ik eigenlijk wel gewoon goed komen. Is een pientere jongen en volgens mij komt hij uit een stabiele omgeving. Gesprekken zullen vast al lopen. Ik heb er 100% vertrouwen in dat het goed komt.
    Je kunt ook het beste Bakayoko verkopen, want Lozano is op rechts beter dan op links en je hebt als het goed is weer een fitte Noa op links. Dus voor de basis hoef je daar niets te doen (wel 2 vervangers op de flanken noodzakelijk). Mocht je Tillman vast kunnen leggen, hoef je op het middenveld ook niet per se meer iets te doen met Babadi, Til, Tillman, Saibari, Veerman, Land en Schouten.

Achterin wordt het wel een enorme operatie. Ik ben benieuwd of Benitez wil blijven, Drommel zal sowieso gaan. En Teze, Ramalho, Boscagli en Dest zijn allemaal onzeker dat ze blijven, Bella-Kotchap gehuurd, Van Aanholt en Sambo zijn transfervrij en Obispo wil je eigenlijk ook laten gaan. Kortom achterin (inclusief keepers) heb je dadelijk een speler of 7-8 nodig. Dat is echt totaal bizar.
    Heb hier overigens mensen bedragen van 20 mil voor Teze en Boscagli horen roepen, ik denk dat realistisch is als je 20-25 miljoen voor hen samen krijgt.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

PSVTOPOss wrote: 02 Mar 2024, 10:13
    Standbeeld wrote: 01 Mar 2024, 20:03 Zal hier even verder gaan (discussie liep in het Babadi topic).

Je kunt ook het beste Bakayoko verkopen, want Lozano is op rechts beter dan op links en je hebt als het goed is weer een fitte Noa op links. Dus voor de basis hoef je daar niets te doen (wel 2 vervangers op de flanken noodzakelijk). Mocht je Tillman vast kunnen leggen, hoef je op het middenveld ook niet per se meer iets te doen met Babadi, Til, Tillman, Saibari, Veerman, Land en Schouten.

Achterin wordt het wel een enorme operatie. Ik ben benieuwd of Benitez wil blijven, Drommel zal sowieso gaan. En Teze, Ramalho, Boscagli en Dest zijn allemaal onzeker dat ze blijven, Bella-Kotchap gehuurd, Van Aanholt en Sambo zijn transfervrij en Obispo wil je eigenlijk ook laten gaan. Kortom achterin (inclusief keepers) heb je dadelijk een speler of 7-8 nodig. Dat is echt totaal bizar.
    Heb hier overigens mensen bedragen van 20 mil voor Teze en Boscagli horen roepen, ik denk dat realistisch is als je 20-25 miljoen voor hen samen krijgt.
    Grappig als iets voor mij duidelijk werd in december/januari is dat een extra optie op het middenveld voor Schouten of naast Schouten geen overbodige luxe is. Dus ik zie als Veerman niet vertrekt er dan nog steeds graag een jonge talentvolle gast komen om met Land oa te concurreren
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Tijn
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Voormalig KG wrote: 02 Mar 2024, 10:18
    PSVTOPOss wrote: 02 Mar 2024, 10:13

Grappig als iets voor mij duidelijk werd in december/januari is dat een extra optie op het middenveld voor Schouten of naast Schouten geen overbodige luxe is. Dus ik zie als Veerman niet vertrekt er dan nog steeds graag een jonge talentvolle gast komen om met Land oa te concurreren
    Maar dat kwam omdat toen iedereen tegelijk ineens eruit lag (en Babadi niet op kwam dagen bij Jong en een week weg was daardoor). Er vanuit gaande ook dat Land nog een stapje zet kun je mijns inziens genoeg schakelen op het middenveld. Veerman en Land als reserve 6, Saibari en Tillman (en evt Mauro nog) als reserve 8, Babadi en Til als reserve 10
    Er vanuit gaande dat de basis Veerman - Saibari - Schouten wordt.

Er zou evt nog iemand bij kunnen, maar dan is Land nog steeds je 'brug speler' , dus als iedereen fit is zit hij dan bij Jong PSV en heb je niet eens plek op de bank voor hem (2 keepers, 3 verdedigers, 3 middenvelders (dat zijn dan je aankoop, Tillman en Til) en 3 aanvallers)
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Ik denk dat dit wel meevalt. Schouten als inschuiven de verdediger kan, daarnaast hebben de vele wedstrijden ook voor de winterstop en erna de wissel op hem getrokken.

Hebben we met Van Aanholt moeten spelen en zie ik geen speler als Til, Tillman of Babadi de rol van Schouten opvullen. Alle drie zijn ook geen vervanger voor Veerman.

Agree to disagree dan maar
    Tovast
    Nationale topspeler

De huidige Bosca is een 9 voor ons en Teze een 8. Om hier dezelfde kwaliteit voor terug te halen ben je minimaal 10 tot 15 per speler kwijt, daarnaast moeten zij nog aanpassen/wennen. Wat mij betreft zet je alles op alles om die mannen te behouden en geef je ze een forse salarisverhoging. Pas gaan praten bij > 20 mil. PSV belang voorop graag.

Je zult al minimaal vijf spelers moeten gaan halen om voldoende bezetting te hebben: basis linksback (Dest?), reserve lcv (toptalent), basis rcv (Debast), reserve rcv, reserve rechtsback (toptalent). Mauro als reserve lb. Dan sta je met acht verdedigers sterk qua ervaring, rauwe kwaliteit en multifunctionaliteit. Schouten als noodoplossing of tactische keuze.

Met de twee toptalenten heb je dan de potentiële vervangers al binnen die op termijn Teze en Oli kunnen vervangen. Nu nog een jaar aan ze vasthouden graag.
    TomPSV
    Legende

Het is eigenlijk wel bizar dat je van geen 1 speler in de verdediging zeker weet dat ze komende zomer blijven gezien de contractsituaties. Wellicht Mauro, maar die zie ik toch meer als een allrounder. Met een beetje pech moet je 6 of 7 nieuwe verdedigers halen..
    Trixm
    Vedette

Ik zou ramalho zo inwisselen voor Sandler, daarnaast ook die Kodai Sano ophalen, dat wordt een topspeler.
    Saibari is underrated.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Tovast wrote: 02 Mar 2024, 10:59 De huidige Bosca is een 9 voor ons en Teze een 8. Om hier dezelfde kwaliteit voor terug te halen ben je minimaal 10 tot 15 per speler kwijt, daarnaast moeten zij nog aanpassen/wennen. Wat mij betreft zet je alles op alles om die mannen te behouden en geef je ze een forse salarisverhoging. Pas gaan praten bij > 20 mil. PSV belang voorop graag.

Je zult al minimaal vijf spelers moeten gaan halen om voldoende bezetting te hebben: basis linksback (Dest?), reserve lcv (toptalent), basis rcv (Debast), reserve rcv, reserve rechtsback (toptalent). Mauro als reserve lb. Dan sta je met acht verdedigers sterk qua ervaring, rauwe kwaliteit en multifunctionaliteit. Schouten als noodoplossing of tactische keuze.

Met de twee toptalenten heb je dan de potentiële vervangers al binnen die op termijn Teze en Oli kunnen vervangen. Nu nog een jaar aan ze vasthouden graag.
    Behouden van beide lijkt me een utopie, lijkt me dat ze nog wel een stap willen maken.
    Maar pas gaan praten bij 20 miljoen, dan wordt er weinig gepraat denk ik. Daarnaast zijn de potentiële clubs voor deze spelers (met name voor Boscagli) ook niet dermate kapitaalkrachtig. Teze is wel iets voor een gemiddelde PL club (onder de top 5) dus die hebben wel geld zat, maar Boscagli zie ik naar Spanje bijv gaan (onder de top 3), bijv Girona of Sociedad.
    koetje
    Legende

We hebben een van de beste selecties in de eredivisie (alle clubs) van de afgelopen 20 jaar. Top 3 naast Ajax 2018/2019 en PSV 2004/2005. Zo veel mogelijk bij elkaar houden. Je wilt de zwakkere schakels zoals Ramalho juist doorselecteren in plaats van dat de betere weggaan en je juist met Ramalho overblijft.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    NotoriousBIG046
    dePinhodeSouza

Ik zou toch wel graag zien dat één van die 2 (Teze of Boscagli, bij voorkeur Boscagli) gewoon blijft na de zomer. Buiten de kwaliteit van deze spelers, is het ook van belang dat er een stukje continuïteit is in de verdediging. Een nieuwe RCV is sowieso een prioriteit, volgend seizoen 4 nieuwe spelers in de laatste linie lijkt me niet wenselijk, zeker nu we een voorsprong kunnen creëren tov Feyenoord (Slot en Giminez wss weg) en Ajax (is een teringbende). Het lijkt me meer waard om een stuk kwaliteit en continuïteit te waarborgen in de verdediging volgend seizoen, ipv een miljoen of 7 a 8 aan beiden te verdienen. Meest idealiter blijft Boscagli nog een jaar, die dan mooi Debast aan de hand kan nemen.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 02 Mar 2024, 09:59 Kortom de zomer van de waarheid voor Earnie! 😁
    En volgend jaar vertrekken Saibari, Lang, Benitez en nog een paar basisspelers die dit jaar wellicht nog blijven en dan is het weer de zomer van de waarheid voor jou. En de zomer van 2026 ook weer, enz.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Tijn
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Veerman heeft al vaker laten doorschemeren op korte termijn een stap te ambiëren. Met nog 2 jaar contract verwacht ik dat hij komende zomer gaat voor een serieus bedrag.

Achterin is Patrick transfervrij. Als hij zich kan schikken in zijn rol en niet een monstersalaris eist, zou ik hem er bij houden. Dan heb je een ervaren back up voor LB en eventueel CVM en bovendien toch jongen van de club.
    Post Reply