En wat te denken van die Savio-soap. Daar werd toentertijd een maand of twee lang een dagelijkse tweet aan gewijd.
Transferwindow 2024/25
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Moreel snap ik het wel uiteraard, al vind ik het vrij naïef als je het niet doorhad, want het lag er bij een aantal spelers toch heel dik bovenop, maar op basis waarvan zou dit moeten leiden tot een straf?
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Veerman, bakayoko, PVA, Dest en Ramalho zullen wel vertrekken.
Denk dat PSV geen nieuwe middenvelder voor Veerman gaat halen mits ze Tillman kunnen houden.
Met Schouten, Saibari, Babadi, Till, Tillman en Land staat er een prima middenveld.
Vervanger voor ramalho halen, zo jammer als Dest weg gaat, zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.
Jammer dat Beelen destijds voor de havenslaven koos, die ontwikkeld zich echt sterk. Baal ook dat destijds PSV niet vol voor Mickey van de Ven ging.
Ik zie in de ED niet zo snel een echte aanwinst voor PSV, Driouch zie ik te weinig, van Bommel zie ik wel groeien, zou prima stand in zijn voor Lang, Lozano dan naar rechts als Bakayoko zou vertrekken.
Misschien kunnen we bij Feyenoord nog iemand weg halen net als destijds met Gini, Feyenoord probeerde het ook bij Babadi.
Misschien een Geertruida of Hartman als Dest wil vertrekken
Denk dat PSV geen nieuwe middenvelder voor Veerman gaat halen mits ze Tillman kunnen houden.
Met Schouten, Saibari, Babadi, Till, Tillman en Land staat er een prima middenveld.
Vervanger voor ramalho halen, zo jammer als Dest weg gaat, zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.
Jammer dat Beelen destijds voor de havenslaven koos, die ontwikkeld zich echt sterk. Baal ook dat destijds PSV niet vol voor Mickey van de Ven ging.
Ik zie in de ED niet zo snel een echte aanwinst voor PSV, Driouch zie ik te weinig, van Bommel zie ik wel groeien, zou prima stand in zijn voor Lang, Lozano dan naar rechts als Bakayoko zou vertrekken.
Misschien kunnen we bij Feyenoord nog iemand weg halen net als destijds met Gini, Feyenoord probeerde het ook bij Babadi.
-
- Internationale topspeler
Waarom zou iemand van Fey in godsnaam kiezen voor PSV op dit moment? Die spelen zelf ook CL. Als 020 bijvoorbeeld geen Europees voetbal haalt, zou je daar iemand weg kunnen halen, al heb ik geen flauw idee welke speler je van die troep zou willen. Hato misschien en verder niemand.PsvBmg wrote: ↑02 Mar 2024, 19:06 Veerman, bakayoko, PVA, Dest en Ramalho zullen wel vertrekken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Niet lijkt mij. Hij daalt alleen een treetje op de betrouwbaarheidsladder.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
AddoCultheld wrote: ↑02 Mar 2024, 19:14Waarom zou iemand van Fey in godsnaam kiezen voor PSV op dit moment? Die spelen zelf ook CL. Als 020 bijvoorbeeld geen Europees voetbal haalt, zou je daar iemand weg kunnen halen, al heb ik geen flauw idee welke speler je van die troep zou willen. Hato misschien en verder niemand.PsvBmg wrote: ↑02 Mar 2024, 19:06 Veerman, bakayoko, PVA, Dest en Ramalho zullen wel vertrekken.
Twente komt na dit weekend op 5 punten, kan nog steeds
-
- Lid van verdienste
Tja, ik denk dat het naïef is om anders te denken. Toen Derksen nog met zijn brilletje aankwam om hét nieuws te delen en vervolgens sommige mensen afbrandde en anderen ophemelde, wist je al dat het voor wat hoort wat was. Dat is alleen maar meer geworden. Bij Fabrizio was het ook in sommige gevallen overduidelijk en vaak klopt het ook wel.ShovingNE2 wrote: ↑02 Mar 2024, 19:14Niet lijkt mij. Hij daalt alleen een treetje op de betrouwbaarheidsladder.
- DonyellMalen
- Legende
Saibari zal de plek van Veerman direct gaan overnemen komend seizoen. Je hebt dan nog Tillman (indien we hem kunnen behouden) en Land die op 8 kunnen spelen, waarbij eerstgenoemde ook op 10 kan en Land evt op 6 (wel liefst op 8-). Op de 10 ben je prima bezet met verder nog Til en Icey.
Ik zou bij voorkeur nog een voetballende 6 halen die zich kan schikken in een rol achter Steady Jerdy en evt ook op 8 kan. Aster Vranckx zie ik ook nog wel in beeld komen (wederom). Alleen Jerdy die op 6 kan spelen is niet genoeg. Al helemaal niet als beide andere opties voor de 6, Veerman en PvA, zullen vertrekken.
-
- Moderator
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Lid van verdienste
Mooi hoe die Parry dat ondanks de afkeuring van de overname toch maar even geregeld heeft voor Vitesse, maar voor ons natuurlijk niks. Veel uit stilstand, redelijk traag en “al” 22. Geweldige speler voor Vitesse en misschien zou hij AZ of Twente nog aankunnen, maar dat is dan wel de max.
-
- Legende
Komt niet goed uit dan voor Wolfsburg, die hadden al gesprekken met (kamp) Vranckx gepland nadat hij een hele behoorlijke periode basisspeler was. Moeten dus verkopen komende zomer als ze er nog iets voor willen krijgen en Vranckx inderdaad niet meer zou willen verlengen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Iemand die zo makkelijk vanuit stilstand in de kleine ruimte passeert. Ik durf de gok wel aan.
Of het wordt een nieuwe Quincy owusu.
Of het wordt een nieuwe Quincy owusu.
- Standbeeld
- Mister PSV
En nog maar een eenjarig contract. Plus hij speelt voornamelijk op rechts. Zou top zijn als je ruwe diamantjes als Driouech (links) en Moussa (rechts) op kan halen voor een paar miljoen max. Twee gokjes die vrijwel niets kosten en mogelijk een hoge upside hebben. Al breekt er maar één definitief door, dat zou het al waard zijn.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- TomPSV
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Eventueel een van twee verhuren kan ook. Zet zo'n speler maar een jaar lang in de basis bij Utrecht of Twente.
-
- Legende
Vranckx vind ik nog heel interessant om te halen en helemaal met zijn eenjarig contract. Hadj Moussa weet ik niet, maar dat kan wel een laatbloeier zijn zoals Saibari dat eigenlijk voor Eredivisiebegrippen ook is geweest. Die zou je dan eventueel als 4e vleugelspeler halen, want de vervanger van Bakayoko moet iemand worden die kan concurreren met Lang en Lozano.
Wat denken jullie van Ryan Flamingo als (potentiele) vervanger van Teze? Speelt bij Utrecht vooral als CDM, maar speelde gisteren het laatste half uur RB. Vorig seizoen bij Vitesse ook een van de revelaties, speelde daar vooral CV (met ook wel eens een uitstapje naar RB).
Zou dit voor in de toekomst geen goeie zijn voor de "Teze rol"? Enorm sterk, snel en voetballend goed, met een drive die me aan Dumfries doet denken. Ook natuurlijk betaalbaar gezien zijn contractsituatie bij Sassuolo.
Lijkt mij een goede speler om in de rol van 3e centrale verdediger te fungeren, met de potentie om er overheen te kletsen alla Dumfries. Misschien nog een jaartje nodig om te "rijpen" maar ook een ideale multifunctionele selectiespeler om te fungeren als back-up RCV, back up CDM (ander smaakje als Schouten en Land) en back up RB.
Zou dit voor in de toekomst geen goeie zijn voor de "Teze rol"? Enorm sterk, snel en voetballend goed, met een drive die me aan Dumfries doet denken. Ook natuurlijk betaalbaar gezien zijn contractsituatie bij Sassuolo.
Lijkt mij een goede speler om in de rol van 3e centrale verdediger te fungeren, met de potentie om er overheen te kletsen alla Dumfries. Misschien nog een jaartje nodig om te "rijpen" maar ook een ideale multifunctionele selectiespeler om te fungeren als back-up RCV, back up CDM (ander smaakje als Schouten en Land) en back up RB.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 4):
- GeraldSibon • Rikkert1234 • 0946351 • Bram
-
- Vedette
Heeft aankomende zomer een 1 jarig contract bij Sassuolo. Lijkt me voor een paar miljoen zeker een goede aankoop.dePinhodeSouza wrote: ↑04 Mar 2024, 10:31 Wat denken jullie van Ryan Flamingo als (potentiele) vervanger van Teze? Speelt bij Utrecht vooral als CDM, maar speelde gisteren het laatste half uur RB. Vorig seizoen bij Vitesse ook een van de revelaties, speelde daar vooral CV (met ook wel eens een uitstapje naar RB).
-
- Regelmatige invaller
We gaan in mijn ogen wel wat van dit soort aankopen nodig hebben. Ben normaal gesproken niet zo'n fan van breedte aankopen, maar ik zie ook niemand in de jeugdopleiding die op korte termijn de selectie gaat versterken.dePinhodeSouza wrote: ↑04 Mar 2024, 10:31 Wat denken jullie van Ryan Flamingo als (potentiele) vervanger van Teze? Speelt bij Utrecht vooral als CDM, maar speelde gisteren het laatste half uur RB. Vorig seizoen bij Vitesse ook een van de revelaties, speelde daar vooral CV (met ook wel eens een uitstapje naar RB).
Aangezien Ramalho, Bella Kotchap, Sambo (en Dest) een aflopend contract hebben en Boscagli, Teze, Obispo en Mauro volgend jaar aan de beurt zijn, is er wel een grove reorganisatie nodig. Ik ga er van uit dat een paar contracten nog verlengd zullen worden, maar zeker niet het grote deel. Dat ga je niet oplossen met enkel aankopen van 5-15 miljoen euro.
Flamingo, Mbuyamba, Sandler zijn in mijn ogen het overwegen waard. Wellicht niet de meest sexy namen, maar voor een beperkte som zit daar wel potentie in.
-
- Vedette
Sandler is al 27. Hoe zit daar nog potentie in nadat hij bij elke club (sinds hij naar City is vertrokken) heeft gefaald en nu pas half seizoen bij NEC leuk meedraait.Kolkmania wrote: ↑05 Mar 2024, 07:48We gaan in mijn ogen wel wat van dit soort aankopen nodig hebben. Ben normaal gesproken niet zo'n fan van breedte aankopen, maar ik zie ook niemand in de jeugdopleiding die op korte termijn de selectie gaat versterken.dePinhodeSouza wrote: ↑04 Mar 2024, 10:31 Wat denken jullie van Ryan Flamingo als (potentiele) vervanger van Teze? Speelt bij Utrecht vooral als CDM, maar speelde gisteren het laatste half uur RB. Vorig seizoen bij Vitesse ook een van de revelaties, speelde daar vooral CV (met ook wel eens een uitstapje naar RB).
Aangezien Ramalho, Bella Kotchap, Sambo (en Dest) een aflopend contract hebben en Boscagli, Teze, Obispo en Mauro volgend jaar aan de beurt zijn, is er wel een grove reorganisatie nodig. Ik ga er van uit dat een paar contracten nog verlengd zullen worden, maar zeker niet het grote deel. Dat ga je niet oplossen met enkel aankopen van 5-15 miljoen euro.
Flamingo, Mbuyamba, Sandler zijn in mijn ogen het overwegen waard. Wellicht niet de meest sexy namen, maar voor een beperkte som zit daar wel potentie in.
- Standbeeld
- Mister PSV