Gedoe met supporters
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Daar zal ik nooit om vragen, dat kan ik namelijk prima zelf
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Meervoudig international
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Maikel
- Site Admin
Die hebben ze doorgaans al mee hoor. Twee stuks
- These users thanked the author Maikel for the post:
- Vanthaman18
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik kan het inderdaad wel veroordelen, heeft alleen verder totaal geen invloed en/of nut. Een 'corrigerende tik' vind ik in sommige gevallen best begrijpelijk. Intelligentie staat er los van wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ik inschat als minder intelligent en het alsnog niet met mij eens zijn.deninho32 wrote: ↑04 Mar 2024, 18:06 Waarom? Je kunt iets prima veroordelen zonder agressie te tonen. Dat is enkel een teken van een gebrek aan intelligentie. Natuurlijk is dit kansloos en walgelijk, maar moet je dan naar hetzelfde niveau afdalen? En dan ook nog om iemand die je niet persoonlijk kent.
- Trixm
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar hebben we eigenlijk toch stewards voor? Om zo iemand uit het stadion te gooien (als ze het waarnemen)? Voor eigen rechter spelen zou dan niet nodig moeten zijn.29.04.2007 wrote: ↑04 Mar 2024, 21:37Ik kan het inderdaad wel veroordelen, heeft alleen verder totaal geen invloed en/of nut. Een 'corrigerende tik' vind ik in sommige gevallen best begrijpelijk. Intelligentie staat er los van wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ik inschat als minder intelligent en het alsnog niet met mij eens zijn.deninho32 wrote: ↑04 Mar 2024, 18:06 Waarom? Je kunt iets prima veroordelen zonder agressie te tonen. Dat is enkel een teken van een gebrek aan intelligentie. Natuurlijk is dit kansloos en walgelijk, maar moet je dan naar hetzelfde niveau afdalen? En dan ook nog om iemand die je niet persoonlijk kent.
- Juancho
- Mister PSV
Het is dat ik geen gifjes meer kan gebruiken maar als ik zeg: het gifje van de geweldige security fouilleren mag wel weer getoond worden...dan snapt iedereen het denk ik wel
Bizar toch hoe men gewoon een trommel mee naar binnen krijgt. En er dan achteraf over lopen te klagen. Clubs/beveiliging/politie of wat dan ook hebben hun, op z'n vd Sar's, shit gewoon niet voor elkaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Haha, meen je dit serieus? Er is toch geen steward die zo'n supporter het stadion uit gaat zetten? Ten eerste is de kans al groot dat een steward het niet voor elkaar krijgt in het uitvak van Feyenoord en ten tweede op basis van wat? Hij doet niks strafbaars met het laten zien van een foto op zn telefoon.Standbeeld wrote: ↑04 Mar 2024, 22:26Daar hebben we eigenlijk toch stewards voor? Om zo iemand uit het stadion te gooien (als ze het waarnemen)? Voor eigen rechter spelen zou dan niet nodig moeten zijn.29.04.2007 wrote: ↑04 Mar 2024, 21:37
Ik kan het inderdaad wel veroordelen, heeft alleen verder totaal geen invloed en/of nut. Een 'corrigerende tik' vind ik in sommige gevallen best begrijpelijk. Intelligentie staat er los van wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ik inschat als minder intelligent en het alsnog niet met mij eens zijn.
Laatst zag ik ergens een filmpje in een rechtbank waarbij de verdachte van een verkrachtingszaak zat te lachen toen het slachtoffer een slachtofferverklaring voor las en vertelde wat het allemaal met haar had gedaan en hoe het haar leven had veranderd. Het lachen is niet strafbaar, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer (of bijvoorbeeld vader/broer van) heel graag op dat moment voor eigen rechter zou spelen. Al kan je het natuurlijk ook gewoon prima veroordelen zonder agressie. Een post hier op het forum om het van je af te schrijven ofzo.
- Maikel
- Site Admin
Maakt niet uit hoor, ook bij goede controle lukt het wel: https://www.gelderlander.nl/de-graafsch ... %2Daanhang.Juancho wrote: ↑04 Mar 2024, 22:59Het is dat ik geen gifjes meer kan gebruiken maar als ik zeg: het gifje van de geweldige security fouilleren mag wel weer getoond worden...dan snapt iedereen het denk ik wel
Bizar toch hoe men gewoon een trommel mee naar binnen krijgt. En er dan achteraf over lopen te klagen. Clubs/beveiliging/politie of wat dan ook hebben hun, op z'n vd Sar's, shit gewoon niet voor elkaar.
- PCGC
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik weet niet hoe het werkt in het uitvak, vandaar dit ik het vraag. Maar valt dit niet onder uitlokking? Hier bedenk je iets, je pakt een telefoon, je gaat een foto opzoeken en je gaat hem voor de supporters houden. Aardig wat handelingen/overdenkingen. Dit vind ik totaal iets anders dan lachen.29.04.2007 wrote: ↑04 Mar 2024, 23:06Haha, meen je dit serieus? Er is toch geen steward die zo'n supporter het stadion uit gaat zetten? Ten eerste is de kans al groot dat een steward het niet voor elkaar krijgt in het uitvak van Feyenoord en ten tweede op basis van wat? Hij doet niks strafbaars met het laten zien van een foto op zn telefoon.Standbeeld wrote: ↑04 Mar 2024, 22:26
Daar hebben we eigenlijk toch stewards voor? Om zo iemand uit het stadion te gooien (als ze het waarnemen)? Voor eigen rechter spelen zou dan niet nodig moeten zijn.
Laatst zag ik ergens een filmpje in een rechtbank waarbij de verdachte van een verkrachtingszaak zat te lachen toen het slachtoffer een slachtofferverklaring voor las en vertelde wat het allemaal met haar had gedaan en hoe het haar leven had veranderd. Het lachen is niet strafbaar, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer (of bijvoorbeeld vader/broer van) heel graag op dat moment voor eigen rechter zou spelen. Al kan je het natuurlijk ook gewoon prima veroordelen zonder agressie. Een post hier op het forum om het van je af te schrijven ofzo.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Die waren veel te druk met het uitjouwen van Teze en Bakayoko neem ik aan?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het is eigenlijk ook wel een schande dat AZ hun klappertjes heeft afgeschaft
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Supporters die achter een hek 'kom dan' gebaren maken of 'kutboeren' roepen doen ook aan uitlokking. Als ze al die supporters uit het stadion zouden moeten gaan zetten... veel succes.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 07:29Ik weet niet hoe het werkt in het uitvak, vandaar dit ik het vraag. Maar valt dit niet onder uitlokking? Hier bedenk je iets, je pakt een telefoon, je gaat een foto opzoeken en je gaat hem voor de supporters houden. Aardig wat handelingen/overdenkingen. Dit vind ik totaal iets anders dan lachen.29.04.2007 wrote: ↑04 Mar 2024, 23:06
Haha, meen je dit serieus? Er is toch geen steward die zo'n supporter het stadion uit gaat zetten? Ten eerste is de kans al groot dat een steward het niet voor elkaar krijgt in het uitvak van Feyenoord en ten tweede op basis van wat? Hij doet niks strafbaars met het laten zien van een foto op zn telefoon.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kan ook in het heetst van de strijd in een opwelling geroepen worden. Gaan nog altijd wat minder handelingen aan vooraf dan de telefoon pakken, een foto opzoeken, met je telefoontje gaan zwaaien. Ik vind "kutboeren" in geen enkele verhouding staan tot de onsmakelijke actie met de foto van Thijs. Maar dat laatste is een mening. Ik snap verder het punt dat je wil maken.29.04.2007 wrote: ↑05 Mar 2024, 08:02Supporters die achter een hek 'kom dan' gebaren maken of 'kutboeren' roepen doen ook aan uitlokking. Als ze al die supporters uit het stadion zouden moeten gaan zetten... veel succes.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 07:29
Ik weet niet hoe het werkt in het uitvak, vandaar dit ik het vraag. Maar valt dit niet onder uitlokking? Hier bedenk je iets, je pakt een telefoon, je gaat een foto opzoeken en je gaat hem voor de supporters houden. Aardig wat handelingen/overdenkingen. Dit vind ik totaal iets anders dan lachen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- ShovingNE2
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Prima, laten we het daar maar bij laten danStandbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 08:11Ik snap verder het punt dat je wil maken.29.04.2007 wrote: ↑05 Mar 2024, 08:02
Supporters die achter een hek 'kom dan' gebaren maken of 'kutboeren' roepen doen ook aan uitlokking. Als ze al die supporters uit het stadion zouden moeten gaan zetten... veel succes.
- Standbeeld
- Mister PSV