Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
De combi Rosario / Sangaré mist dat.
Niet in passing, maae Middenvelders die niet in de 16 komen. Laat staan in de 5m
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Ik denk op de CM en de RB positie. Vooral Dumfries is echt enorm vertragend in het spel dit seizoen en doet veel te weinig met de ruimte die hij vaak heeft.
Ik zou zeggen #BringBackSanti
- ruuddevil
- Legende
Dat zou vreemd zijn. Rosario is een champions league player en voor Sangare hebben we 9 mln neergeteld en we wisten wat voor type speler het is. Dus of John heeft niet goed geluisterd of Roger vindt in de 16 komen niet zo belangrijk.ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 22:07De combi Rosario / Sangaré mist dat.
Niet in passing, maae Middenvelders die niet in de 16 komen. Laat staan in de 5m
- Ardbeg
- Mister PSV
ruuddevil wrote: ↑14 Apr 2021, 22:19Dat zou vreemd zijn. Rosario is een champions league player en voor Sangare hebben we 9 mln neergeteld en we wisten wat voor type speler het is. Dus of John heeft niet goed geluisterd of Roger vindt in de 16 komen niet zo belangrijk.ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 22:07
De combi Rosario / Sangaré mist dat.
Rosario heeft in de CL gespeeld. Da's wat anders
-
- Internationale topspeler
Is hier een apart topic voor?Revolinho wrote: ↑14 Apr 2021, 20:52 Dat van Bommel zich die tijd verschrikkelijk heeft gedragen als coach zijnde, dat is wel duidelijk. Maar het is OOK een clubicoon die voor zijn tijd als coach juist heel goed lag als persoonlijkheid. Dat kan niet allemaal weg zijn, ik hoop echt dat hij de kans krijgt om een en ander weer goed te maken binnen de club en natuurlijk ook dat mensen als Mart daarvoor open staan. Bommel heeft echt teveel betekend voor de club en andersom.
Afijn. Edit: ok wauw. Mart doet even een boekje open over van Bommel. Nog veel erger dan je zou denken. Wat bezielt van Bommel in godsnaam. Ook al is dit 1 kant van het verhaal, maar het gaat hier om het woord van Mart en dat neig ik te geloven. Wel erg dat er niet eerder is ingegrepen, we hebben nog een paar maanden moeten toekijken hoe de club kapot ging. Onnodig.
Schmidt heeft het enigszins op de rails, al probeert de buitenwacht dat te ontkennen. Mooi dat Mart aangeeft dat Schmidt wilt gaan doorselecteren, dat is ook echt nodig. Met een paar verbeteringen op bepaalde posities en meer stootkracht, moet PSV echt meer kunnen bewerkstelligen als dit seizoen.
- Ailon
- Vedette
De verhouding tussen PSV en van Bommel is al een paar maanden genormaliseerd.Revolinho wrote: ↑14 Apr 2021, 20:52 Dat van Bommel zich die tijd verschrikkelijk heeft gedragen als coach zijnde, dat is wel duidelijk. Maar het is OOK een clubicoon die voor zijn tijd als coach juist heel goed lag als persoonlijkheid. Dat kan niet allemaal weg zijn, ik hoop echt dat hij de kans krijgt om een en ander weer goed te maken binnen de club en natuurlijk ook dat mensen als Mart daarvoor open staan. Bommel heeft echt teveel betekend voor de club en andersom.
"Soms heb je een bepaald beeld en dat blijkt niet te kloppen. Van beide kanten niet. De relatie tussen Van Bommel en PSV is weer redelijk normaal", aldus Gerbrands na een eerste gesprek met van Bommel in januari dit jaar.
Dit geldt dan voor praktisch iedere PSV werknemer, op twee personen binnen PSV na die heel erg star blijken te zijn.
Last edited by Ailon on 14 Apr 2021, 22:29, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- ShovingNE2
- Site Admin
Sangaré was 7 miljoen zo bleek recent. Maar belangrijker: Schmidt heeft zich echt wel gerealiseerd dat hij niet een heel elftal naar zijn hand kan zetten in 1 zomer.
Ik denk dat hij daarom zo positief over Van Ginkel spreekt. Hij zoekt een Van Ginkel naast Rosario verwacht ik.
Ik denk dat hij daarom zo positief over Van Ginkel spreekt. Hij zoekt een Van Ginkel naast Rosario verwacht ik.
- ruuddevil
- Legende
En zetten we Sangare dan op de bank?ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 22:27 Sangaré was 7 miljoen zo bleek recent. Maar belangrijker: Schmidt heeft zich echt wel gerealiseerd dat hij niet een heel elftal naar zijn hand kan zetten in 1 zomer.
- ShovingNE2
- Site Admin
Schmidt denkt in combinaties. Hij vond ook Viergever als echte mandekker tegenover de Griek beter dan een voetballende CV.
Daar vloeide andere keuzes uit voort. Het is niet zo dat Sangare in de pikorde gepasseerd is ten opzichte van Rosario. Als Rosario linker en Sangare rechter middenvelder was geweest had hij zeer waarschijnlijk een andere keuze gemaakt bijvoorbeeld.
Edit. Kut. Ik zei: van Ginkel naast Rosario. Ik bedoelde Van Ginkel naast Sangare. Rosario vertrekt.
Daar vloeide andere keuzes uit voort. Het is niet zo dat Sangare in de pikorde gepasseerd is ten opzichte van Rosario. Als Rosario linker en Sangare rechter middenvelder was geweest had hij zeer waarschijnlijk een andere keuze gemaakt bijvoorbeeld.
Edit. Kut. Ik zei: van Ginkel naast Rosario. Ik bedoelde Van Ginkel naast Sangare. Rosario vertrekt.
-
- Meervoudig international
-
Ik vind Teze centraal echt geweldig, zou hem daar laten. En als je het over doorselecteren hebt, dan heb je het ook over Mauro en Thomas.
—————————Drommel————————-
Arias———-Teze——————Lyanco—--Max
——————Sangare—-—Boscagli—————-
———-Götze—————————Gakpo————
———————-Zahavi——Madueke—————
———————pinchitter—Romero——————
———-Tzolis—————————-Berghuis——-
————————Kampl—-van Ginkel————-
—Viergever—-Obispo———Kim———Sambo
———————————-Müller————————-
Talenten
Vertessen
Fofana
Saibari
Oppegard
Het is niet aan mij om te bepalen wie er in de basis staat, dat moeten de heren zelf uitmaken. Tuurlijk, het is sterk dat dit zo gebeurt. Maar er moet ook beseft worden dat de bank sterker moet. Er moet gekijkwaardig gewisseld kunnen worden, anders zit je met hetzelfde probleem als dit seizoen.
Ihattaren gaat weg, imo is Berghuis de enige vervanger die dat kan brengen en haalbaar is gezien zijn transferwaarde momenteel.
Talenten
Vertessen
Fofana
Saibari
Oppegard
Het is niet aan mij om te bepalen wie er in de basis staat, dat moeten de heren zelf uitmaken. Tuurlijk, het is sterk dat dit zo gebeurt. Maar er moet ook beseft worden dat de bank sterker moet. Er moet gekijkwaardig gewisseld kunnen worden, anders zit je met hetzelfde probleem als dit seizoen.
Ihattaren gaat weg, imo is Berghuis de enige vervanger die dat kan brengen en haalbaar is gezien zijn transferwaarde momenteel.
- ruuddevil
- Legende
Waarom duikt die Lyanco steeds weer op? Alleen al vanwege zijn vintage year zou hij persona non grata moeten zijn. En sinds Amaretto Giovanni hem niet wist te halen en met Baumgartl op de proppen kwam heeft deze Lyanco geen verpletterende indruk gemaakt.
Zahavi en Madueke vind ik te licht als spitsenduo. Dat ligt meer aan Zahavi dan aan Madueke.
Zahavi en Madueke vind ik te licht als spitsenduo. Dat ligt meer aan Zahavi dan aan Madueke.
- Ardbeg
- Mister PSV
Is die 2e je schaduwelftal? Daar zet je Kampl in?Revolinho wrote: ↑14 Apr 2021, 23:27 Ik vind Teze centraal echt geweldig, zou hem daar laten. En als je het over doorselecteren hebt, dan heb je het ook over Mauro en Thomas.
Talenten
Vertessen
Fofana
Saibari
Oppegard
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
En Tzolis, Kim, Berghuis Een bank van 50 miljoen. In welk universum sommige mensen zitten...Unreal.Ardbeg wrote: ↑14 Apr 2021, 23:53Is die 2e je schaduwelftal? Daar zet je Kampl in?Revolinho wrote: ↑14 Apr 2021, 23:27 Ik vind Teze centraal echt geweldig, zou hem daar laten. En als je het over doorselecteren hebt, dan heb je het ook over Mauro en Thomas.
Talenten
Vertessen
Fofana
Saibari
Oppegard
-
Heb je überhaupt verder gelezen na de opstellingen?Ardbeg wrote: ↑14 Apr 2021, 23:53Is die 2e je schaduwelftal? Daar zet je Kampl in?Revolinho wrote: ↑14 Apr 2021, 23:27 Ik vind Teze centraal echt geweldig, zou hem daar laten. En als je het over doorselecteren hebt, dan heb je het ook over Mauro en Thomas.
Talenten
Vertessen
Fofana
Saibari
Oppegard
- Joenepsv
- Legende
Naast dat de naam Lyanco om onduidelijke redenen hier steeds weer opduikt verbaas ik me ook vaak over het feit dat bijna dagelijks de naam Berghuis wordt aangedragen. Ben ik de enige PSV supporter die niet op die sukkel zit te wachten? Goede speler maar daar is ook alles mee gezegd. Hij is een verschrikkelijk irritant ettertje. En ik denk bovendien dat PSV hoger moet mikken dan Berghuis.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Helemaal eens. Breekt ook telkens onder druk, dus je hebt er echt niks aan. Vervelend mannetje, dus hoe mensen Mo afkeuren om houding en gedrag en dan Berghuis binnen willen halen, is mij een raadsel.Joenepsv wrote: ↑15 Apr 2021, 06:48 Naast dat de naam Lyanco om onduidelijke redenen hier steeds weer opduikt verbaas ik me ook vaak over het feit dat bijna dagelijks de naam Berghuis wordt aangedragen. Ben ik de enige PSV supporter die niet op die sukkel zit te wachten? Goede speler maar daar is ook alles mee gezegd. Hij is een verschrikkelijk irritant ettertje. En ik denk bovendien dat PSV hoger moet mikken dan Berghuis.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja