Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 27 Feb 2024, 21:33 Als Obispo, Ramalho en mogelijk zelfs Teze en Boscagli vertrekken vind ik Philippe Sandler (NEC) wel een interessant optie. Al weer 27 jaar met veel ervaring in de Eredivisie maar ook daarbuiten. Zou hem als directe back-up halen van je CV's waar je deze zomer flink in moet investeren. Hij kan zowel links als rechts CV spelen en aangezien hij voetballend sterk is heb je ook een reserve optie op 6 erbij. Nogmaals, ik zie hem als nummer 12-18 in de pikorde volgend seizoen. Doet het uitermate goed bij NEC en is waarschijnlijk voor een redelijk bedrag te halen.
Als back-up geen gekke optie nee
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hij heeft juist helemaal niet zoveel ervaring. Meer wedstrijden gemist door blessures in zijn carrière dan wedstrijden gespeeld.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 27 Feb 2024, 21:33 Als Obispo, Ramalho en mogelijk zelfs Teze en Boscagli vertrekken vind ik Philippe Sandler (NEC) wel een interessant optie. Al weer 27 jaar met veel ervaring in de Eredivisie maar ook daarbuiten. Zou hem als directe back-up halen van je CV's waar je deze zomer flink in moet investeren. Hij kan zowel links als rechts CV spelen en aangezien hij voetballend sterk is heb je ook een reserve optie op 6 erbij. Nogmaals, ik zie hem als nummer 12-18 in de pikorde volgend seizoen. Doet het uitermate goed bij NEC en is waarschijnlijk voor een redelijk bedrag te halen.
Hele goede optie! Lijkt me een uitstekend duo met Boscagli..
Zie hem graag komen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 27 Feb 2024, 21:33 Als Obispo, Ramalho en mogelijk zelfs Teze en Boscagli vertrekken vind ik Philippe Sandler (NEC) wel een interessant optie. Al weer 27 jaar met veel ervaring in de Eredivisie maar ook daarbuiten. Zou hem als directe back-up halen van je CV's waar je deze zomer flink in moet investeren. Hij kan zowel links als rechts CV spelen en aangezien hij voetballend sterk is heb je ook een reserve optie op 6 erbij. Nogmaals, ik zie hem als nummer 12-18 in de pikorde volgend seizoen. Doet het uitermate goed bij NEC en is waarschijnlijk voor een redelijk bedrag te halen.
Hele goede speler, maar van glas.
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit seizoen alweer 9 van de 23 wedstrijden gemist door blessures. Daar moet je niet aan willen beginnen. Ondanks dat het een leuke speler is, kun je echt wel beter vinden (en fitter).
These users thanked the author R.Manco for the post:
Ardbeg
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Feb 2024, 21:48
PSV_Haarlem wrote: 27 Feb 2024, 21:33 Als Obispo, Ramalho en mogelijk zelfs Teze en Boscagli vertrekken vind ik Philippe Sandler (NEC) wel een interessant optie. Al weer 27 jaar met veel ervaring in de Eredivisie maar ook daarbuiten. Zou hem als directe back-up halen van je CV's waar je deze zomer flink in moet investeren. Hij kan zowel links als rechts CV spelen en aangezien hij voetballend sterk is heb je ook een reserve optie op 6 erbij. Nogmaals, ik zie hem als nummer 12-18 in de pikorde volgend seizoen. Doet het uitermate goed bij NEC en is waarschijnlijk voor een redelijk bedrag te halen.
Hele goede speler, maar van glas.
Eens; dat blijft wel een dingetje. Vind dat je in elke linie maar 1 zware blessure verleden speler mag hebben. Bella Kotchap was niet voor de eerste keer lang geblesseerd, zelfde geldt voor Noa. Dit jaar is Sandler dus ook al 1/3 van de tijd geblesseerd, ja dat wil je niet hebben. Streep erdoor.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zo vaak is Noa niet geblesseerd geweest toch?
Alleen bij Club Brugge aan zijn hamstrings voor een langere periode en dit seizoen vanaf het moment dat hij in het volwassen profvoetbal terecht is gekomen.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Ardbeg
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voor Sandler kan er maar 1 antwoord zijn:

Image


Man van glas, daardoor helemaal niet zo ervaren en verdedigend ook zeker niet betrouwbaar genoeg.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stije Resink doet mij denken aan Jerdy Schouten bij Excelsior. De stap naar PSV zal nog te groot zijn, maar zeker een speler om in de gaten te houden.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Heruone for the post (total 4):
R.MancoSmeets14DonyellMalenFritskePhilips
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geweldige optie. Afgelopen zomer hier ook al een aantal keer genoemd. Zal ongetwijfeld op de lijst bij Earnie staan.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Indien we Dest niet kunnen behouden (laten we hopen van wel), dan is Oosterwolde wel een optie om in de gaten te houden. Jonge Nederlandse linksback die bij Fenerbahçe speelt.



https://www.transfermarkt.nl/jayden-oos ... ler/591361
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 07 Mar 2024, 23:20 Indien we Dest niet kunnen behouden (laten we hopen van wel), dan is Oosterwolde wel een optie om in de gaten te houden. Jonge Nederlandse linksback die bij Fenerbahçe speelt.



https://www.transfermarkt.nl/jayden-oos ... ler/591361
Wat moet dat kosten? Ben bang dat zo'n jongen echt veel te duur is voor PSV. Zeker wel interessant.
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
FOOTB_REM_S: No

Mogen er transfers gepost worden die misschien in de toekomst (?) interessant kunnen zijn voor PSV? Hij wil via zusterclub Union Saint-Gilles naar Brighton in de Premier League.

Israëlische rechtsbuiten Anan Khalaili wordt de recordaankoop van Union Saint-Gilles, voor €8 miljoen euro gekocht van Maccabi Haifa. Hij maakte indruk tijdens de Onder 20 WK afgelopen zomer met 4 goals. Red Bull Salzburg had interesse en nu dus Union Belgie aan het langste eind getrokken.


Scoorde gister een pracht goal tegen Fiorentina zoals een echte rechtsbuiten dat doet:


Ik hoop dat in de toekomst meer mainstream competities in Israel kijken, het is bijna alleen maar middenmoters in Belgie, Oostenrijk en Zwitserland. Nu lijkt het met de O19 national team success te veranderen. De topclubs van deze competities kijken nu, en hopelijk komt Israel de top 15 binnen van de coëfficiëntenlijst zodat ze een extra Europese ticket hebben, dan zullen er nog meer ogen gericht zijn op de prestaties van Israëlische clubs.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 07 Mar 2024, 23:20 Indien we Dest niet kunnen behouden (laten we hopen van wel), dan is Oosterwolde wel een optie om in de gaten te houden. Jonge Nederlandse linksback die bij Fenerbahçe speelt.



https://www.transfermarkt.nl/jayden-oos ... ler/591361
Ik zag hem die goal maken die goed was voor mijn betje dus alle liefde voor hem maar hij speelt daar voor een salaris wat we al bijna niet meer kunnen betalen in NL. Daarnaast net gekocht van de zomer en doet het gewoon goed als bijna 23 jarige speler. Maar 1000% dat hij bij PSV op de lijstjes staat want dit is precies de sweetspot van de vijver waar we uit vissen. Alleen zijn we dan net een stapje te laat gok ik.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
Alex Rodrigo Dias da Costa
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 08 Mar 2024, 12:50
DonyellMalen wrote: 07 Mar 2024, 23:20 Indien we Dest niet kunnen behouden (laten we hopen van wel), dan is Oosterwolde wel een optie om in de gaten te houden. Jonge Nederlandse linksback die bij Fenerbahçe speelt.



https://www.transfermarkt.nl/jayden-oos ... ler/591361
Ik zag hem die goal maken die goed was voor mijn betje dus alle liefde voor hem maar hij speelt daar voor een salaris wat we al bijna niet meer kunnen betalen in NL. Daarnaast net gekocht van de zomer en doet het gewoon goed als bijna 23 jarige speler. Maar 1000% dat hij bij PSV op de lijstjes staat want dit is precies de sweetspot van de vijver waar we uit vissen. Alleen zijn we dan net een stapje te laat gok ik.
7M op TM. Weet niet hoe de financiën bij Fener zijn en ook niet hoe goed ‘ie nou is. Mits interessant voor PSV lijkt het een beetje een ‘Schouten/Lang/’ transfer. Het is voor een Nederlander wel interessant om bij PSV te spelen voor de prijzen, CL én het Nederlands elftal. Daar zit onze meerwaarde voor zo’n speler wel vind ik.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Andman wrote: 08 Mar 2024, 12:45 Mogen er transfers gepost worden die misschien in de toekomst (?) interessant kunnen zijn voor PSV? Hij wil via zusterclub Union Saint-Gilles naar Brighton in de Premier League.

Israëlische rechtsbuiten Anan Khalaili wordt de recordaankoop van Union Saint-Gilles, voor €8 miljoen euro gekocht van Maccabi Haifa. Hij maakte indruk tijdens de Onder 20 WK afgelopen zomer met 4 goals. Red Bull Salzburg had interesse en nu dus Union Belgie aan het langste eind getrokken.


Scoorde gister een pracht goal tegen Fiorentina zoals een echte rechtsbuiten dat doet:


Ik hoop dat in de toekomst meer mainstream competities in Israel kijken, het is bijna alleen maar middenmoters in Belgie, Oostenrijk en Zwitserland. Nu lijkt het met de O19 national team success te veranderen. De topclubs van deze competities kijken nu, en hopelijk komt Israel de top 15 binnen van de coëfficiëntenlijst zodat ze een extra Europese ticket hebben, dan zullen er nog meer ogen gericht zijn op de prestaties van Israëlische clubs.
Wat bedoel je met deze zin
Ik hoop dat in de toekomst meer mainstream competities in Israel kijken, het is bijna alleen maar middenmoters in Belgie, Oostenrijk en Zwitserland.
?
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 08 Mar 2024, 13:52
Andman wrote: 08 Mar 2024, 12:45 Mogen er transfers gepost worden die misschien in de toekomst (?) interessant kunnen zijn voor PSV? Hij wil via zusterclub Union Saint-Gilles naar Brighton in de Premier League.

Israëlische rechtsbuiten Anan Khalaili wordt de recordaankoop van Union Saint-Gilles, voor €8 miljoen euro gekocht van Maccabi Haifa. Hij maakte indruk tijdens de Onder 20 WK afgelopen zomer met 4 goals. Red Bull Salzburg had interesse en nu dus Union Belgie aan het langste eind getrokken.


Scoorde gister een pracht goal tegen Fiorentina zoals een echte rechtsbuiten dat doet:


Ik hoop dat in de toekomst meer mainstream competities in Israel kijken, het is bijna alleen maar middenmoters in Belgie, Oostenrijk en Zwitserland. Nu lijkt het met de O19 national team success te veranderen. De topclubs van deze competities kijken nu, en hopelijk komt Israel de top 15 binnen van de coëfficiëntenlijst zodat ze een extra Europese ticket hebben, dan zullen er nog meer ogen gericht zijn op de prestaties van Israëlische clubs.
Wat bedoel je met deze zin
Ik hoop dat in de toekomst meer mainstream competities in Israel kijken, het is bijna alleen maar middenmoters in Belgie, Oostenrijk en Zwitserland.
?
De top 5/6 competities die (met alle respect) een groter bereik hebben. Duitsland, Spanje, Italie, Frankrijk, Nederland hoort daar ook bij. AA Gent, Standard Liege, Austria Wien, Grasshoppers, en dan vergat ik ook nog Schotland met St. Mirren die had laatst een speler. Dat is letterlijk de markt geweest voor spelers uit Israel in de laatste 20 jaar.

Als een Israëlische speler wel in zo’n “mainstream” land speelde was het voor een club in de degradatiezone. Maar nu zie ik wel spelers in ieder geval naar de topclubs uit Belgie, (Anan Khalaili) Oostenrijk, (Oscar Gloukh) Schotland (Liel Abada) en Shakhtar Donetsk is een topclub voor scouts buiten top-5 competities met vroeger Manor Solomon en nu Stav Lemkin (zit achter vier jaar oudere Bondar maar komt er wel aan).

Ik ben dan ook benieuwd naar de O19 land toernooien. Als Israel zich opnieuw kan kwalificeren en het goed doen, dan gaan scouts meer letten op de jeugd in Israel. Er spelen sinds de success van van Israel O19-O20 al veel meer jeugd in het eerste team van profclubs in de Israëlische Premier League.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat zou leuk zijn.
Off topic,: nog beter als Netanyahu en zijn partij dan ook stopt met regeren en de terreur.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
RV1913SomaQanIbiAppelvlaai
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 08 Mar 2024, 16:24 Dat zou leuk zijn.
Off topic,: nog beter als Netanyahu en zijn partij dan ook stopt met regeren en de terreur.
Trouwens, Israel organiseert in 2027 het O19 EK. Ze hadden al de O17 EK in 2022 met Babadi en Duif in de finale. Nog een paar goede prestaties elke twee jaar en dan zie ik Israel wel in 2034 het WK in Saudi Arabia halen. Hopelijk dan met een vredesverdrag tussen de landen en Oscar Gloukh als beste speler van het toernooi. :D
Off topic: Netanyahu staat achter in de peilingen, hij zou eruit vliegen als verkiezingen nu zouden worden gehouden.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laatste jaren niet echt meer gevolgd, maar zou Lafont een optie zijn als vervanger van Benitez (mocht hij onverhoopt vertrekken). Kunnen zomaar eens degraderen met Nantes. Heeft als groot keeperstalent al eens in de belangstelling van PSV gestaan. Is inmiddels 25 jaar.

https://www.transfermarkt.nl/alban-lafo ... ler/357117
These users thanked the author 1913PSV. for the post:
FritskePhilips
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft nog maar een contract tot 2025 in de zomer en zal zelf ook absoluut weg willen. Kan een interessante vervanger voor Bakayoko zijn.

These users thanked the author nilssonH for the post:
Heruone
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 25 Dec 2023, 06:23 PSV lijkt inmiddels aardig aan het zoeken in de categorie jong en talentvol. Inmiddels al aardig wat namen voorbij zien en horen komen, met name offensief:

Giacomo de Pieri (Inter, Ita)
Jonah Kusi-Asare (AIK Solna, Zwe)
Momodou Sonko (Häcken, Zwe)
Roger Fernandes (Braga, Por)
David Martinez (Monagas, Ven)
Adrian Mazilu (SSC Farul, Roe)
Karol Borys (Slask Wroclaw, Pol)
Pontus Dahbo (Hacken, Zwe)
Lucas Bergvall (Djurgården, Zwe)
Roony Bardghji (FC Kopenhagen, Den)
Gabriel Misehouy (Ajax, Ned)
Andrei Borza (FC Rapid, Roe)

Denk dan ook dat we in deze richting versterkingen kunnen verwachten, in de komende window. Voor Jong PSV met de potentie om door te groeien en een eerste elftal speler op te volgen bij diens vertrek.
De meeste spelkers hebben ondertussen een nieuwe club of gaan van de zomer een transfer maken. Zie echt graag Roony Bardghji komen. Nog 1,5 jaar contract van de zomer er zal echt wel wat kosten, maar lijkt mij een potentiele parel die volgens mij nu al meekan in de ED. Iemand toevallig en update of emailadres van Earnie om even in de spam modus te gaan :mrgreen:
nilssonH wrote: 11 Mar 2024, 22:52 Heeft nog maar een contract tot 2025 in de zomer en zal zelf ook absoluut weg willen. Kan een interessante vervanger voor Bakayoko zijn.

Ook dit is een goede optie, al denk dat ik dat a) United er aardig voor wil vangen of er een clausule komt en b) dat er genoeg Engelse clubs zijn die ook interesse zullen hebben.
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 01 Feb 2024, 19:04
- Jordan Bos: 21-jarige Australische linksback, heeft ook een Nederlands paspoort. Moderne back, oftewel technisch sterk, snel, pure atleet. Afkomstig van Melbourne City en stond bij City Group op de radar om verder te worden 'verhandeld' binnen het City-netwerk. Koos z'n eigen pad en is ondertussen de vaste linksback van Australie op de Asia Cup. Wat mij betreft de meeste interessante naam bij Westerlo en een jongen om in de gaten te houden voor deze zomer.
Dit afgelopen weekend dit:



Zal wellicht eerst een paar maanden moeten wennen aan ons niveau, a la Arias zullen we maar zeggen, maar zie hem zeker daarna aanhaken en, op termijn, uitblinken.
These users thanked the author JasperPSV for the post:
Standbeeld
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laten we maar eens een lijstje maken met wat vette interessante namen obv Transfermarkt een beetje doorspitten:

Absolute buitenkansjes:
Daichi Kamada (27) - middenvelder

Heb ik al eens eerder geopperd op dit forum. Vorig jaar namelijk als opvolger van Xavi Simons. Daichi Kamada is de naam. Verfijnde voetballer die eigenlijk als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Fijne dribbel, goede traptechniek. Maar beschikt ook over inhoud en loopvermogen. Ideaal voor de pressingstijl van Bosz. Hij heeft furore gemaakt bij Frankfurt waar hij 4 seizoenen basisspeler is geweest. Afgelopen zomer heeft hij getekend bij Lazio. Zou om en nabij de 3 miljoen daar verdienen, is destijds gerapporteerd. Echt een goede speler, enkel is het bij Lazio momenteel tot op heden nog niet per se eruit gekomen. Aankomende zomer loopt zijn contract af, hoewel er een optie tot verlengen is van 3 jaar. Hoe die optie precies in elkaar steekt, weet ik niet. Maar dit zou een absoluut buitenkansje voor mij zijn in de categorie zoals we ook ooit Benitez hebben binnengehaald.



Tosin Adarabioyo (26) - centrale verdediger
Speler die ik volgens mij ook afgelopen zomer wel eens heb genoemd. Absoluut beest is dit. 1.96 lang, beest van een kerel en ook vrij snel. Een Branthwaite type is dit zegmaar. Ideale match voor centraal achterin langs een spelmaker type a la Boscagli. Begin van het seizoen niet zoveel gespeeld vanwege een liesoperatie, maar is inmiddels weer fit en maakt 90 min. Er zijn altijd sluimerende geluiden geweest dat o.a. Tottenham hem nadrukkelijk zou volgen. Zijn perspectief op speeltijd bij dat soort clubs lijkt gering. Aankomende zomer loopt zijn contract af en dan zou ook PSV in theorie dus om hem kunnen concurreren. Met het huidige succes, voorgeschotelde plaatje en het feit dat jongens zoals ABK daarvoor ook al bewust hebben gekozen, zou dat best eens een interessante markt kunnen zijn.



Maxence Lacroix (23) - centrale verdediger
De FIFA spelers kennen hem wel. Dit is dat typische gouden centrale verdediger kaartje die in het begin van het spel tijdens FUT zeer OP zijn. Lacroix is bijzonder snel, fysiek sterk en 1.90m lang. Hij heeft een contract tot 2025 (aankomende zomer nog 1 jaar dus) en een marktwaarde van 20 miljoen. Mede door die twee factoren schuurt deze speler nogal zeer tegen het onhaalbare aan wmb. Toch zou ik als de kans er zou zijn blind 15 miljoen voor zo'n jongen neerleggen. Wolfsburg staat momenteel 13e. Play--offs degradatie lijkt nog een mogelijkheid, maar is zeer onwaarschijnlijk. Europees voetbal is totaal niet haalbaar meer. Daarmee lijkt het seizoen van Wolfsburg al vroegtijdig als een nachtkaars uit te gaan, hetgeen wat wellicht een transferwens van Lacroix kan stimuleren. Who knows. Dit is iig iemand die je echt absoluut de stempel buitenkansje op zou mogen prikken.



Luka Sucic (21) - middenvelder
Dit pareltje zal Sensation ongetwijfeld wel kennen: Luka Sucic. Fantastisch jong talent die als aanvallende middenvelder uit de voeten komt. Fijne trap techniek, bal aan een touwtje. En een linkspoot zoals dronken Raffie zou zeggen. Contract tot 2025 met een marktwaarde van 18 miljoen. Ook dit is een jongen waar je veel geld voor moet neerleggen, maar dan krijg je ook iets. Een Thiago Almada achtige transfer zegmaar. Voor hem zelf zou PSV een ideale tussenstap zijn. Daar niet van schuurt hij voor mij ook tegen het onhaalbare aan. Maar dromen mag toch?



Crysencio Summerville (22) - aanvaller
Speler waar we afgelopen zomer ook al aan gelinkt zijn. Fantastisch talent vind ik dit. Snelheid, explosiviteit, flair, individuele actie, diepgang. Een buitenspeler die je naar het puntje van je stoel brengt en een tegenstander helemaal dol kan draaien. Als je een template zoekt van een ideale type buitenspeler waarmee Bosz wilt werken, dan past Summerville daar vrijwel zeker in. Grote vraagteken in deze blijft waarschijnlijk de positie van Leeds. Die staan momenteel 2e en daarmee zouden ze direct promoveren. Lukt het Leeds om niet te promoveren, wordt dit wellicht een speler die haalbaar wordt. 1908 berichtte afgelopen zomer namelijk dit erover:
Er staat een (voor Feyenoord te) gortige clausule in zijn contract, maar de club weet dat er meerde wegen naar Rome kunnen leiden.
https://1908.nl/artikelen/slot-zoekt-to ... ummerville

Hoe dan ook: dromen mag. Dit zou echt een fantastische naam zijn.



Leuke namen:
Oumar Solet (24) - centrale verdediger
Jongen uit de RB school. Franse centrale verdediger met een Afrikaanse achtergrond die eigenlijk qua bouw etc. typisch op spelers zoals Upamecano, Konate, etc. lijkt. Fysiek beer van een kerel en tegelijkertijd pure atleten. Zijn contract loopt tot 2025 en hij heeft een marktwaarde van 13 miljoen. Als je beelden van hem bekijkt, dan ziet het er allemaal vrij houterig uit. Zijn dribbel, zijn traptechniek. Laat je je daar vooral niet door misleiden. Ik zou dit absoluut een leuke dark-horse vinden.



Ladislav Krejci (24) - centrale verdediger
Speler die hier volgens mij ook al eens eerder is genoemd door ik dacht LaFoquita of Armada. Fysiek lange speler van 1.91 en met een fantastische inspeelpass en traptechniek. Verdedigt veel op inzicht en leest de ruimtes goed. Daarmee creëert hij vaak intercepties door passinglijnen te zien en te onderscheppen. Hij kan evt. ook als CVM spelen. Hij heeft een marktwaarde van 5 miljoen op Transfermarkt en een contract tot 2025 (daarmee dus nog een 1-jarig contract). Als back-up CV is dit denk ik echt de ideale transfer. Je haalt een speler op die goed binnen je speelstijl past, die kwaliteit kan brengen, een relatief goede heeft leeftijd en waarschijnlijk niet al te duur is, doordat hij enerzijds onder de radar is gebleven en anderzijds zijn contractsituatie gunstig is. Als ik Earnest was, had ik bij het deze jongen wel geweten.



Speelde overigens recent tegen Liverpool niet de meest gelukkige wedstrijd haha.



Malang Sarr (25) - centrale verdediger
Ooit stond hij bekend als een van de allergrootste talenten van Frankrijk. Hij brak door bij Nice en kwam uiteindelijk bij Chelsea terecht. Dat werd hem niet helemaal op zijn zachtst gezegd en vorig seizoen werd hij verhuurd aan Monaco. Die lichtte de koopoptie (van om en nabij 15 miljoen destijds) niet en dat leidde er toe dat Malang Sarr dit seizoen nog geen enkele minuut heeft gespeeld. Het leidde zelfs tot een hele pijnlijke situatie waarbij Pochettino in september desgevraagd op een persco naar de speler werd gevraagd en hij helemaal niet leek te kennen. Als we het hebben over een speler met een krasje, in dit geval zeker een gebrek vertrouwen en wedstrijdritme, dan is Malang Sarr een naam die in dat rijtje hoort te staan. Maar dat maakt hem wellicht ook zo interessant. De jongen die ooit als een van de grotere talenten van Europa bekend stond, heeft inmiddels een marktwaarde van 5 miljoen en nog een 1-jarig contract. Voor een prikkie moet je deze jongen op kunnen halen. Ik zou het iig een typische PSV transfer vinden.

https://www.vi.nl/nieuws/pijnlijk-momen ... -te-kennen
Malang Sarr will not have much cause for celebration when his anniversary comes around on March 12.

The date will mark one year since the former France Under-21 international last played a competitive game. He was on loan at Monaco from Chelsea at the time and was booked during a 1-0 home defeat against Reims. Little has gone right for him since then and friends of the defender have told The Athletic they are worried about him. They have never seen him as down as this.
https://theathletic.com/5277375/2024/02 ... forgotten/

Octavian Popescu (21) - aanvaller
Roemeense buitenspeler die ook al eens eerder hier is besproken. Aardige traptechniek en kan in verschillende rollen uit de voeten. Aankomende zomer is hij transfervrij. En daarmee zou hij mogelijk een interessante optie kunnen zijn om als talentvolle 4e buitenspeler aan te sluiten bij de selectie.




Amario Cozier-Duberry (18) - aanvaller
Een Engels jeugdinternational spelend in de jeugdopleiding van Arsenal wiens contract aankomende zomer afloopt. Rinkelt dit wat belletjes? Dit zou wmb een Malen/Madueke/Simons achtige transfer zijn. Het zou mij verbazen als deze jongen niet ergens bij PSV op de lijst staat. Een linksbenige vleugelspeler met een verfijnde actie. Soort van Saka achtige speler. Staat hoog aangeschreven binnen de jeugdopleiding van Arsenal en zou wmb een vette wildcard zijn.

These users thanked the author Heruone for the post (total 22):
JwoeloeBossche bolSensationDE MADERA 76jokkepikAraavosPersepolisLenteRen HöekLeon77MFossenDonyellMalenSmeets14fernando redondoNoosaDaveBR.MancoLeandroBonfimM.DelgadoPaulus22FC BrackedannyPSV
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply