Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Mar 2024, 14:04 Het schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink over 2 a 4 weken naar Lissabon vliegt om ten minste St. Juste aan het werk te zien maar er zijn er wellicht meer waar PSV heel erg in geïnteresseerd is. De concurrentie is overigens groot want niet alleen PSV zoekt naar een NL speler voor de defensie want Feyenoord is ook op zoek naar een vervanger van Geertruida en Ajax moet al op zoek naar een vervanger van Keizer Kaplan na deze geweldige week.

Zo makkelijk is het.
Hoe schat je onze kansen in? Wat moet ie kosten?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 08 Mar 2024, 14:12 Het verschil is alleen dat LaFoquita al heeft aangetoond beter ingevoerd te zijn, met name in Zuid-Amerika.
Maar het staat je vrij om iemand wel of niet te geloven.
Dat hebben we gemerkt de laatste twee periodes.
These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
StandbeeldArdbeg
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 08 Mar 2024, 14:12 Het verschil is alleen dat LaFoquita al heeft aangetoond beter ingevoerd te zijn, met name in Zuid-Amerika.
Maar het staat je vrij om iemand wel of niet te geloven.
Het verschil is dat hij er altijd naast heeft gezeten, met name in alle gevallen. Het staat je vrij om de pulp als waarheid naar binnen te werpen.
These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
MaikelArdbeg
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 08 Mar 2024, 14:13
11 Tinus wrote: 08 Mar 2024, 14:04 Het schijnt dat Jan Vennegoor of Hesselink over 2 a 4 weken naar Lissabon vliegt om ten minste St. Juste aan het werk te zien maar er zijn er wellicht meer waar PSV heel erg in geïnteresseerd is. De concurrentie is overigens groot want niet alleen PSV zoekt naar een NL speler voor de defensie want Feyenoord is ook op zoek naar een vervanger van Geertruida en Ajax moet al op zoek naar een vervanger van Keizer Kaplan na deze geweldige week.

Zo makkelijk is het.
Hoe schat je onze kansen in? Wat moet ie kosten?
Het schijnt dat de speler wellicht open staat maar dat Sporting wel een flinke som wil vangen en de vraag is hoe ver PSV zou willen gaan. In de winter wilde ze hem ook maar toen wilde Sporting enkel verkopen en stond St Juste er niet echt om te springen. Maar wie weet wat de mogelijkheden zijn. Ik schat in dat hij tussen 4 en 14 miljoen moet kosten.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
ArounaKone
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 07 Mar 2024, 09:48
Op weg naar nr 25 wrote: 07 Mar 2024, 09:44

Benitez raken we komende zomer ook kwijt.
Oké. Weet je ook al aan welke club?
Nee, ik weet ook niets zeker maar een Argetijns international, eind 20, met 1 jaar contract moet gek lopen wil die nóg een seizoen bij ons spelen. Zoiets gaf Timmer ook aan in de podcast. Geen garantie, maar moet je geoon rekening me houden met dat scenario.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Mar 2024, 14:14
Standbeeld wrote: 08 Mar 2024, 14:13
Hoe schat je onze kansen in? Wat moet ie kosten?
Het schijnt dat de speler wellicht open staat maar dat Sporting wel een flinke som wil vangen en de vraag is hoe ver PSV zou willen gaan. In de winter wilde ze hem ook maar toen wilde Sporting enkel verkopen en stond St Juste er niet echt om te springen. Maar wie weet wat de mogelijkheden zijn. Ik schat in dat hij tussen 4 en 14 miljoen moet kosten.
Top. Voor 4mln zou ik het gokje wel durven wagen. Voor meer dan 7.5mln zou ik het niet doen. Het blijft een blessuregevoelige speler.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 08 Mar 2024, 14:13 Dat hebben we gemerkt de laatste twee periodes.
Ik vertrouw op de woorden van Ykkim, maar daarin is een ieder vrij natuurlijk:
Ykhim wrote: 04 Jul 2023, 23:05 Ik weet niet of dit een sneer is naar LaFoquita, maar ik heb met hem over DM gesproken over een speler die gescout is (en wordt), en dat is informatie die iemand alleen had kunnen weten als diegene connecties heeft. Een naam die werkelijk nergens is genoemd, behalve in Zuid-Amerikaanse scoutingskringen. Dan ben je niet aan het pretenderen, maar dan heb je daadwerkelijk ingangen, inderdaad.
These users thanked the author Ren Höek for the post (total 5):
Vincent VegaOntketendeDuifLeandroBonfimVoijkeFieseFriedrich
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 08 Mar 2024, 14:14
SKERLA wrote: 07 Mar 2024, 09:48

Oké. Weet je ook al aan welke club?
Nee, ik weet ook niets zeker maar een Argetijns international, eind 20, met 1 jaar contract moet gek lopen wil die nóg een seizoen bij ons spelen. Zoiets gaf Timmer ook aan in de podcast. Geen garantie, maar moet je geoon rekening me houden met dat scenario.
Ik moet dat niet hoor.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De 'insiders' mogen hier posten wat ze willen, maar persoonlijk neem ik het allemaal met een hele flinke korrel zout, gezien de laatste transferperiodes hier op het forum.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 08 Mar 2024, 14:12 Het verschil is alleen dat LaFoquita al heeft aangetoond beter ingevoerd te zijn, met name in Zuid-Amerika.
Maar het staat je vrij om iemand wel of niet te geloven.
Precies. Geloof het of geloof niet. Ik leef voor dit soort geruchten.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
LeandroBonfimNoosa
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 08 Mar 2024, 14:31Ik vertrouw op de woorden van Ykkim, maar daarin is een ieder vrij natuurlijk:
Ykhim wrote: 04 Jul 2023, 23:05 Ik weet niet of dit een sneer is naar LaFoquita, maar ik heb met hem over DM gesproken over een speler die gescout is (en wordt), en dat is informatie die iemand alleen had kunnen weten als diegene connecties heeft. Een naam die werkelijk nergens is genoemd, behalve in Zuid-Amerikaanse scoutingskringen. Dan ben je niet aan het pretenderen, maar dan heb je daadwerkelijk ingangen, inderdaad.
Nou heeft Foquita sinds dit bericht wel een aantal dingen geroepen die zeer voorbarig waren of gewoon niet kloppen, wat me doet vermoeden dat zijn bronnen sowieso niet de mensen zijn die ook echt de beslissingen nemen. Maar ik geloof inderdaad nog steeds niet dat het allemaal onzin is. Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.

Ik ben overigens aardig ingevoerd bij Vélez, dus kan ook wel inschatten in hoeverre dit gerucht klopt. Over gesprekken zeg ik niks, maar het is een speler die uiteraard op het lijstje staat en al langere tijd gescout wordt, omdat het nou eenmaal een talentvolle verdediger is. Voor die conclusie hoef je geen ingangen te hebben. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat het ervan gaat komen zolang Boscagli hier speelt, en de opvolger van Obispo zal 'ie vast niet willen worden.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
DeBruyneRen HöekPersepolisFieseFriedrich
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 08 Mar 2024, 17:09 Over gesprekken zeg ik niks, maar het is een speler die uiteraard op het lijstje staat en al langere tijd gescout wordt, omdat het nou eenmaal een talentvolle verdediger is. Voor die conclusie hoef je geen ingangen te hebben.
Ik weet precies helemaal niets van de Argentijnse markt, of Braziliaanse, maar voor mijn gevoel is elke speler die jong is en talentvol interessant voor praktisch alle teams in heel Europa. Als je dan óók nagenoeg gratis bent dan moet je als PSV zijnde opboksen tegen Spaanse/Portugese ploegen ivm aanpassing/taal en Engelse clubs qua salaris/tekengelden. Dat is een vrij lastige markt lijkt me. Het is ook niet voor niets dat PSV daar onder Brands/John/Earnie eigenlijk bijzonder weinig heeft gedaan. Vorig jaar met Savio was wel een mooi voorbeeld dat het altijd nog kan als echt alles goed in elkaar valt maar helaas koos hij voor City.

Dus goed dat ze die markt in de gaten houden maar ik denk niet dat ze ineens met 3 spelers uit die markt op de proppen komen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Mar 2024, 17:43
Ykhim wrote: 08 Mar 2024, 17:09 Over gesprekken zeg ik niks, maar het is een speler die uiteraard op het lijstje staat en al langere tijd gescout wordt, omdat het nou eenmaal een talentvolle verdediger is. Voor die conclusie hoef je geen ingangen te hebben.
Ik weet precies helemaal niets van de Argentijnse markt, of Braziliaanse, maar voor mijn gevoel is elke speler die jong is en talentvol interessant voor praktisch alle teams in heel Europa. Als je dan óók nagenoeg gratis bent dan moet je als PSV zijnde opboksen tegen Spaanse/Portugese ploegen ivm aanpassing/taal en Engelse clubs qua salaris/tekengelden. Dat is een vrij lastige markt lijkt me. Het is ook niet voor niets dat PSV daar onder Brands/John/Earnie eigenlijk bijzonder weinig heeft gedaan. Vorig jaar met Savio was wel een mooi voorbeeld dat het altijd nog kan als echt alles goed in elkaar valt maar helaas koos hij voor City.

Dus goed dat ze die markt in de gaten houden maar ik denk niet dat ze ineens met 3 spelers uit die markt op de proppen komen.
Dat denk ik ook niet. Ik lees elke transfer periode over Argentijnse spelers die erg nauwkeurig bekeken worden door PSV of waar interesse voor is of dicht bij een deal. Uiteindelijk is er nooit een gekomen. de enige Argentijn op Romero na, is Walter en die kwam compleet uit het niets.

Wellicht dat er met de komst van Marcel en Earnie er weer meer interesse is voor de Argetijnse markt; dat kan. En uiteraard houden ze die markt in de gaten, net als elke andere markt.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Earnie op de tribune bij rkc
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Moussa en Vaessen wellicht?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Bakkali volgens mijn bron.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Moussa en/of wellicht Vaessen?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Mar 2024, 21:18 Voor Moussa en Vaessen wellicht?
Zit Abe Knoop er naast?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Mar 2024, 21:24
Standbeeld wrote: 09 Mar 2024, 21:18 Voor Moussa en Vaessen wellicht?
Zit Abe Knoop er naast?
Weet ik niet. Is dat nodig dan?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Mar 2024, 21:28
SKERLA wrote: 09 Mar 2024, 21:24

Zit Abe Knoop er naast?
Weet ik niet. Is dat nodig dan?
Dan weet je zeker dat het voor Vaessen is.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een minnetje bij Isimat ;)
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 09 Mar 2024, 21:33 Een minnetje bij Isimat ;)
Plusje voor Min!
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paxten Aaronson kan ook
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Mar 2024, 21:32
Standbeeld wrote: 09 Mar 2024, 21:28
Weet ik niet. Is dat nodig dan?
Dan weet je zeker dat het voor Vaessen is.
En als Bosz naast Earnie zit dan weten we zeker dat het om een veldspeler gaat? :L
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Mar 2024, 21:39
SKERLA wrote: 09 Mar 2024, 21:32

Dan weet je zeker dat het voor Vaessen is.
En als Bosz naast Earnie zit dan weten we zeker dat het om een veldspeler gaat? :L
Nee. Maar Knoop komt niet voor een veldspeler.

Abe dat maar in je oren.
Post Reply