Met Hadj Moussa en Driouech zou het al 2 gokjes zijn!
Je ziet nu hoe belangrijk een goede bank is,hoop dat PSV wat hoger inzet!!
Transferwindow 2024/25
-
- Lid scoutingsteam
Ik hoop vooral dat ze daadwerkelijk zoeken naar een directe vervanger voor zowel Bakayoko als de vertrokken Vertessen. Waarbij er hopelijk twee verschillende smaken in wapens die we nu missen terug worden gehaald. Een talent van het niveau Bakayoko haal je niet snel naar PSV, al moet je mijn ziens daar wel altijd op blijven inzetten.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik hou wel van dit soort technische spelers. Liever dit dan van die simpele dravers met oogkleppen op. Of hij et niveau aan kan, geen idee. Vooral constant presteren zou lastig zijn. Is wel heel erg alles of niets nu. Maar als backup; mwah, ik ben niet op voorhand tegen.
- Joenepsv
- Legende
Vind die Hadj Moussa een beetje een hype. Moet het op de lange termijn nog zien. Wel heel vaardig met de bal en dat is iets wat niet aan te leren is maar puur talent. Voor de top komt er echter meer bij kijken en bij Vitesse val je sowieso snel op dit seizoen. Vind Driouech met zijn snelheid een interessantere optie dan Hadj Moussa.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zeker veelbelovend. Die Spaanse les stond overigens ook in het stuk van Elfrink over Chucky.Ykhim wrote: ↑08 Mar 2024, 17:09Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Peet had het er zelf over, hij zit er ook op.ShovingNE2 wrote: ↑10 Mar 2024, 06:27Zeker veelbelovend. Die Spaanse les stond overigens ook in het stuk van Elfrink over Chucky.Ykhim wrote: ↑08 Mar 2024, 17:09Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.
-
- Legende
-
- International
Ik vind eigenlijk dat de beheerders of moderators van dit forum ook op Spaanse les moeten. Zo gaan zij ook een beetje mee met de tijd.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- Geissbock
- Bankzitter
Zouden ze dan niet beter Chinees leren?Ricardo Zamora wrote: ↑10 Mar 2024, 09:09 Ik vind eigenlijk dat de beheerders of moderators van dit forum ook op Spaanse les moeten. Zo gaan zij ook een beetje mee met de tijd.
- These users thanked the author Geissbock for the post:
- Ricardo Zamora
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
Of toch een slechte ingeving van me?
- Juancho
- Mister PSV
Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.FieseFriedrich wrote: ↑10 Mar 2024, 12:27 Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Moderator
Zo werkt het bij keepers alleen niet. Een keeper wissel je niet, dus een 2e keeper zal het hele seizoen niet spelen, tenzij er blessures zijn of hooguit tijdens bekerwedstrijden via een afspraak die je maakt. Een speler met de potentie om uiteindelijk door te groeien naar een basisplaats heeft voor zijn ontwikkeling behoefte aan speeltijd. Speeltijd die een 2e keeper niet krijgt. Dat werkt anders dan bij een veldspeler, zoals bij bijv. Pepi of een Babadi.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- trouwepsvfan • Ren Höek
-
- Legende
Ik heb het liefst een betrouwbare wat oudere keeper als tweede keeper die zijn rol voor een paar jaar accepteert en je geen punten kost op het moment hij erin moet. De eerste keeper moet punten voor je pakken. Wat dat betreft zijn we na Gomes heel veel jaren en keepers niet verwend geweest.
Wellenreuther laat wederom zien een hele goede keeper te zijn en wordt te goed als tweede keeper. Die wil ergens eerste keeper worden.
Wellenreuther laat wederom zien een hele goede keeper te zijn en wordt te goed als tweede keeper. Die wil ergens eerste keeper worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jij bent zelf keeper geweest toch?Juancho wrote: ↑10 Mar 2024, 12:37Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.FieseFriedrich wrote: ↑10 Mar 2024, 12:27 Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou Drommel gewoon behouden want van die 3 miljoen zie je toch niets meer terug. Alle andere 2e doelmannen zijn maar 2e doelmannen en daarmee bedoel ik dat elke cent die geïnvesteerd wordt er 1 teveel is. Zeker omdat Schiks wellicht door kan schuiven volgend jaar of het jaar erop.
Ik teken voor nog een jaar Bennie en Drommel en dan mag Bennie zelfs transfervrij weg over een jaar.
Ik teken voor nog een jaar Bennie en Drommel en dan mag Bennie zelfs transfervrij weg over een jaar.
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja dan wordt 't lastiger inderdaad.DonyellMalen wrote: ↑10 Mar 2024, 13:46Drommel heeft zelf ook nog wat te willen hé. Die wil ongetwijfeld eerste keeper zijn na twee jaar op de bank te hebben gezeten.
-
- Nationale topspeler
Rik heeft het over mutaties, ik denk dus dat we ook wel kunnen verwachten dat Benitez gaat. Benitez verkopen voor +/-8 miljoen, Drommel voor 3 en dan Wellenreuter (schijnbaar clausule van 3 miljoen) en vaessen (transfervrij) halen?
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat een ontzettende downgrade. Nee dankje.
- StratumZuid
- Vedette
Zal weer een keeper uit minimaal de subtop van de grote competities moeten zijn, de rest is allemaal minder dan Benny, geef die man gewoon wat extra Robert. Ben er bang voor dat we er anders op achteruit gaan..
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud