Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Hadj Moussa en Driouech zou het al 2 gokjes zijn!
Je ziet nu hoe belangrijk een goede bank is,hoop dat PSV wat hoger inzet!!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop vooral dat ze daadwerkelijk zoeken naar een directe vervanger voor zowel Bakayoko als de vertrokken Vertessen. Waarbij er hopelijk twee verschillende smaken in wapens die we nu missen terug worden gehaald. Een talent van het niveau Bakayoko haal je niet snel naar PSV, al moet je mijn ziens daar wel altijd op blijven inzetten.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hou wel van dit soort technische spelers. Liever dit dan van die simpele dravers met oogkleppen op. Of hij et niveau aan kan, geen idee. Vooral constant presteren zou lastig zijn. Is wel heel erg alles of niets nu. Maar als backup; mwah, ik ben niet op voorhand tegen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind die Hadj Moussa een beetje een hype. Moet het op de lange termijn nog zien. Wel heel vaardig met de bal en dat is iets wat niet aan te leren is maar puur talent. Voor de top komt er echter meer bij kijken en bij Vitesse val je sowieso snel op dit seizoen. Vind Driouech met zijn snelheid een interessantere optie dan Hadj Moussa.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Smeets14
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 08 Mar 2024, 17:09Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.
Zeker veelbelovend. Die Spaanse les stond overigens ook in het stuk van Elfrink over Chucky.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 10 Mar 2024, 06:27
Ykhim wrote: 08 Mar 2024, 17:09Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.
Zeker veelbelovend. Die Spaanse les stond overigens ook in het stuk van Elfrink over Chucky.
Peet had het er zelf over, hij zit er ook op.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha en dan komende zomer verrassen met Locadia uit de segunda division
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rendement is ook belangrijk.. hij kan werkelijk fantastisch dribbelen maar is zelden betrokken bij een goal.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind eigenlijk dat de beheerders of moderators van dit forum ook op Spaanse les moeten. Zo gaan zij ook een beetje mee met de tijd.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ricardo Zamora wrote: 10 Mar 2024, 09:09 Ik vind eigenlijk dat de beheerders of moderators van dit forum ook op Spaanse les moeten. Zo gaan zij ook een beetje mee met de tijd.
Zouden ze dan niet beter Chinees leren?
These users thanked the author Geissbock for the post:
Ricardo Zamora
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
Of toch een slechte ingeving van me?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FieseFriedrich wrote: 10 Mar 2024, 12:27 Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
Of toch een slechte ingeving van me?
Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie liever een 2e doelman die de potentie heeft om in de toekomst 1ste doelman te worden bij PSV!
Dat is Vaessen niet in mijn ogen!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peer71 wrote: 10 Mar 2024, 12:39 Ik zie liever een 2e doelman die de potentie heeft om in de toekomst 1ste doelman te worden bij PSV!
Dat is Vaessen niet in mijn ogen!
Zo werkt het bij keepers alleen niet. Een keeper wissel je niet, dus een 2e keeper zal het hele seizoen niet spelen, tenzij er blessures zijn of hooguit tijdens bekerwedstrijden via een afspraak die je maakt. Een speler met de potentie om uiteindelijk door te groeien naar een basisplaats heeft voor zijn ontwikkeling behoefte aan speeltijd. Speeltijd die een 2e keeper niet krijgt. Dat werkt anders dan bij een veldspeler, zoals bij bijv. Pepi of een Babadi.
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
trouwepsvfanRen Höek
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop toch wel op iets meer ambitie bij de vervanging van Drommel. De goede/ervaren 2e doelmannen die akkoord zijn met zo'n rol zullen niet voor het oprapen liggen, maar met Vaessen ga je er t.o.v. Drommel gewoon op achteruit.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vaessen kan tenminste wel Brobbey afstoppen..
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb het liefst een betrouwbare wat oudere keeper als tweede keeper die zijn rol voor een paar jaar accepteert en je geen punten kost op het moment hij erin moet. De eerste keeper moet punten voor je pakken. Wat dat betreft zijn we na Gomes heel veel jaren en keepers niet verwend geweest.

Wellenreuther laat wederom zien een hele goede keeper te zijn en wordt te goed als tweede keeper. Die wil ergens eerste keeper worden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 Mar 2024, 12:37
FieseFriedrich wrote: 10 Mar 2024, 12:27 Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
Of toch een slechte ingeving van me?
Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.
Jij bent zelf keeper geweest toch?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Drommel gewoon behouden want van die 3 miljoen zie je toch niets meer terug. Alle andere 2e doelmannen zijn maar 2e doelmannen en daarmee bedoel ik dat elke cent die geïnvesteerd wordt er 1 teveel is. Zeker omdat Schiks wellicht door kan schuiven volgend jaar of het jaar erop.

Ik teken voor nog een jaar Bennie en Drommel en dan mag Bennie zelfs transfervrij weg over een jaar.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 10 Mar 2024, 13:42Ik zou Drommel gewoon behouden want van die 3 miljoen zie je toch niets meer terug.
Drommel heeft zelf ook nog wat te willen hé. Die wil ongetwijfeld eerste keeper zijn na twee jaar op de bank te hebben gezeten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Mar 2024, 13:46
11 Tinus wrote: 10 Mar 2024, 13:42Ik zou Drommel gewoon behouden want van die 3 miljoen zie je toch niets meer terug.
Drommel heeft zelf ook nog wat te willen hé. Die wil ongetwijfeld eerste keeper zijn na twee jaar op de bank te hebben gezeten.
Ja dan wordt 't lastiger inderdaad.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Mar 2024, 12:30
Rik heeft het over mutaties, ik denk dus dat we ook wel kunnen verwachten dat Benitez gaat. Benitez verkopen voor +/-8 miljoen, Drommel voor 3 en dan Wellenreuter (schijnbaar clausule van 3 miljoen) en vaessen (transfervrij) halen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 10 Mar 2024, 13:54
DonyellMalen wrote: 10 Mar 2024, 12:30
Rik heeft het over mutaties, ik denk dus dat we ook wel kunnen verwachten dat Benitez gaat. Benitez verkopen voor +/-8 miljoen, Drommel voor 3 en dan Wellenreuter (schijnbaar clausule van 3 miljoen) en vaessen (transfervrij) halen?
Wat een ontzettende downgrade. Nee dankje.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal weer een keeper uit minimaal de subtop van de grote competities moeten zijn, de rest is allemaal minder dan Benny, geef die man gewoon wat extra Robert. Ben er bang voor dat we er anders op achteruit gaan..
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Post Reply