Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Op dit moment met lange ongeslagen reeks bezig (gedeeld met 1997-1998) in de CL. Kunnen aankomende dus weer een clubrecord verbreken.
- Persepolis
- Vedette
Het is zeker welkom, maar essentieel? Nee, natuurlijk niet.fernando redondo wrote: ↑10 Mar 2024, 09:20 Echt benieuwd hoe Peter het neer gaat zetten.
Mijns inziens is een fitte Veerman en daarom dus Schouten achterin kunnen zetten wel echt essentieel om resultaat te kunnen halen Woensdag.
-
- Meervoudig international
Er is maar weinig keuze in scheidsrechters dan haha
- DonyellMalen
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... d-PSV.html
Haller en Schlotterbeck zullen er bij Dortmund sowieso niet bij zijn. Wat zijn nog meer twijfelgevallen daar?
Haller en Schlotterbeck zullen er bij Dortmund sowieso niet bij zijn. Wat zijn nog meer twijfelgevallen daar?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Op zich is het wel een interessante gedachte om te beginnen met Lozano op rechts en Tillman op links. In tegenstelling tot de eerdere ontmoeting en praktisch alle andere wedstrijden behalve Feyenoord uit kan ook deze wedstrijd 120 minuten gaan duren. Dan is het wel lekker als je ook een vleugelspeler kunt brengen die wellicht 45 of 75 minuten kan spelen en frisheid en energie kan brengen. Aangezien we buiten Lozano en Bakayoko echt 0 buitenspelers hebben zou ik het een verstandige keuze vinden om Bakayoko of Lozano vanaf de bank te brengen. Tillman zou ook kunnen maar ik denk dat hij tactisch ook wel iets voor ons kan betekenen in de basis vanaf die flank.
Verder lijkt het me heel sterk dat zowel Veerman als Saibari heel veel meer dan een uur kunnen spelen als ze al kunnen spelen. Laat staat als het 120 minuten ploeteren wordt. Dus Schouten op het middenveld is volgens mij gewoon een nood en geen keuze. Beginnen met Schouten-Veerman en Til lijkt me prima en dan bedenk je maar iets voor RCV. Mij apart laat je Ramalho elke keer de bal naar voren peren als hij het even niet weet zoals het tegen Lens ook goed ging.
Verder lijkt het me heel sterk dat zowel Veerman als Saibari heel veel meer dan een uur kunnen spelen als ze al kunnen spelen. Laat staat als het 120 minuten ploeteren wordt. Dus Schouten op het middenveld is volgens mij gewoon een nood en geen keuze. Beginnen met Schouten-Veerman en Til lijkt me prima en dan bedenk je maar iets voor RCV. Mij apart laat je Ramalho elke keer de bal naar voren peren als hij het even niet weet zoals het tegen Lens ook goed ging.
-
- Vedette
Ik zou juist gewoon beginnen met Lozano en Bakayoko op linksbuiten en rechtsbuiten en middenveld met Veerman op 6 en verder met Tillman en Til. Dan Schouten achterin. Nu al rekening houden met verlenging werkt je zeker tegen. Als wij onder hun druk uit komen (door Schouten achterin en Veerman op 6) dan zijn ze zeker te pakken.11 Tinus wrote: ↑11 Mar 2024, 10:51 Op zich is het wel een interessante gedachte om te beginnen met Lozano op rechts en Tillman op links. In tegenstelling tot de eerdere ontmoeting en praktisch alle andere wedstrijden behalve Feyenoord uit kan ook deze wedstrijd 120 minuten gaan duren. Dan is het wel lekker als je ook een vleugelspeler kunt brengen die wellicht 45 of 75 minuten kan spelen en frisheid en energie kan brengen. Aangezien we buiten Lozano en Bakayoko echt 0 buitenspelers hebben zou ik het een verstandige keuze vinden om Bakayoko of Lozano vanaf de bank te brengen. Tillman zou ook kunnen maar ik denk dat hij tactisch ook wel iets voor ons kan betekenen in de basis vanaf die flank.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat ze ook te pakken zijn met Tillman op links, Schouten op het middenveld en Bakayoko op de bankRobson de Souza wrote: ↑11 Mar 2024, 11:09Ik zou juist gewoon beginnen met Lozano en Bakayoko op linksbuiten en rechtsbuiten en middenveld met Veerman op 6 en verder met Tillman en Til. Dan Schouten achterin. Nu al rekening houden met verlenging werkt je zeker tegen. Als wij onder hun druk uit komen (door Schouten achterin en Veerman op 6) dan zijn ze zeker te pakken.11 Tinus wrote: ↑11 Mar 2024, 10:51 Op zich is het wel een interessante gedachte om te beginnen met Lozano op rechts en Tillman op links. In tegenstelling tot de eerdere ontmoeting en praktisch alle andere wedstrijden behalve Feyenoord uit kan ook deze wedstrijd 120 minuten gaan duren. Dan is het wel lekker als je ook een vleugelspeler kunt brengen die wellicht 45 of 75 minuten kan spelen en frisheid en energie kan brengen. Aangezien we buiten Lozano en Bakayoko echt 0 buitenspelers hebben zou ik het een verstandige keuze vinden om Bakayoko of Lozano vanaf de bank te brengen. Tillman zou ook kunnen maar ik denk dat hij tactisch ook wel iets voor ons kan betekenen in de basis vanaf die flank.
Het is geen doel op zich om 120 minuten te voetballen maar die kans is er wel.
- DonyellMalen
- Legende
Lastige afweging: Lozano zit er gewoonweg beter in op rechts de laatste tijd en denk dat Tillman in een vrije rol vanaf links de defensief zwakke schakel bij BvB, Ryerson, het erg lastig kan maken. Alleen heb je Tillman eveneens op het middenveld nodig woensdag.
Blijft zuur dat Saibari hoogstwaarschijnlijk niet mee kan doen, had het een stuk makkelijker gemaakt. Wordt weer puzzelen voor Peet.
Blijft zuur dat Saibari hoogstwaarschijnlijk niet mee kan doen, had het een stuk makkelijker gemaakt. Wordt weer puzzelen voor Peet.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zou zomaar ook dit kunnen worden?
Benni
Teze - Schouten - Boscagli - Dest
Veerman
Til - Mauro
Lozano - Luuk Luuk Luuk - Tillman
Waarbij je Mauro en Veerman ook kan omwisselen. Ik zie eigenlijk dit als enige optie wanneer Baka op de bank begint.
Benni
Teze - Schouten - Boscagli - Dest
Veerman
Til - Mauro
Lozano - Luuk Luuk Luuk - Tillman
Waarbij je Mauro en Veerman ook kan omwisselen. Ik zie eigenlijk dit als enige optie wanneer Baka op de bank begint.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- ShovingNE2
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dit moet hem worden. Met Dest weer hoog en Tillman als tweede 10 naast Til. Mauro controlerend, daarmee ook aan de linkerkant ondersteuning gevend aan Boszcagli en Dest.
Last edited by SKERLA on 11 Mar 2024, 11:30, edited 1 time in total.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Sensation • ShovingNE2
- DonyellMalen
- Legende
Als je zonder Baka speelt is dit inderdaad de enige optie. Met Baka kan je gaan schuiven met Tillman voor Mauro / Til.
- StratumZuid
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Ik reken op niet, kan het alleen maar meevallen.
Misschien een random vraag; maar spelen we in ons derde tenue of thuisshirt woensdag? Het uitshirt is onlogisch gezien de kleuren van Dortmund, niet?
Misschien een random vraag; maar spelen we in ons derde tenue of thuisshirt woensdag? Het uitshirt is onlogisch gezien de kleuren van Dortmund, niet?
- StratumZuid
- Vedette
Hoop in het blauw, zie onderschrift
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- DonyellMalen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Smell Rock
- Verbannen
4-3-5 spelen ?
Full speed or nothing
- DonyellMalen
- Legende
Haha. Hoop ik overigens ook op. Mooi tenue dat wel klasse uitstraalt. Bovendien al een aantal belangrijke uitwedstrijden goede resultaten in behaald. (Feyenoord-uit winst 2x, Lens-uit, Sevilla-uit, ..)
-
- Basisspeler
Ik weet niet of dit gezichtsbedrog is, maar als je die samenvatting aanzet vanaf 0:27 dan heeft die Süle gewoon een enorm dikke pens. Als hij die pass verstuurd zie je hem ook helemaal op en neer gaan. Dit kan toch niet man, speelt gewoon bij BVB
-
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
En deze, al is dit blauw nog mooier natuurlijkDonyellMalen wrote: ↑11 Mar 2024, 12:38Haha. Hoop ik overigens ook op. Mooi tenue dat wel klasse uitstraalt. Bovendien al een aantal belangrijke uitwedstrijden goede resultaten in behaald. (Feyenoord-uit winst 2x, Lens-uit, Sevilla-uit, ..)
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud