Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Rik leest mee.trouwepsvfan wrote: ↑11 Mar 2024, 20:12 Vliegen zou een regelrechte schande zijn. We vliegen toch ook niet naar Leeuwarden? Ik neem aan gewoon bus.
-
- Meervoudig international
Met een sneertje naar Slot in de laatste zin. Die was bang dat Roma ging spioneren hahaStandbeeld wrote: ↑12 Mar 2024, 08:50Rik leest mee.trouwepsvfan wrote: ↑11 Mar 2024, 20:12 Vliegen zou een regelrechte schande zijn. We vliegen toch ook niet naar Leeuwarden? Ik neem aan gewoon bus.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat het geen sneer is. Gewoon feitelijk. Het gros van de teams traint niet meer een dag voor de wedstrijddag.Bossche bol wrote: ↑12 Mar 2024, 08:57Met een sneertje naar Slot in de laatste zin. Die was bang dat Roma ging spioneren haha
-
- Vaste waarde in elftal
Ik ben wat minder optimistisch dan de meeste geluiden die ik lees of hoor. PSV is goed, maar niet zo geweldig als tijdens eerdere fases dit seizoen. Daarbij komt dat we in die periode wapens hadden die we konden inbrengen, die zijn grotendeels verdampt door blessures. Zouden we een minuut of 55 kunnen overleven zonder Veerman en daarna met hem de wedstrijd kunnen kantelen? Risicovol, maar kan een aanpak zijn.
-
- Jeugdinternational
Heb steeds minder vertrouwen in een goede afloop. Onze buitenspelers zijn al een geruime tijd niet in vorm en de blessures helpen ook niet mee. In retrospectief is het waardeloos dat we geen vervanger voor Vertessen hebben gehaald. Onze kracht van een ruime bank is weggevallen.
-
- Regelmatige invaller
Ik denk dat we "gewoon" starten met Veerman, naast zijn voetballende meerwaarde ook omdat Obispo, Ramalho en Bella-Kotchap op dit moment geen betrouwbare opties zijn achterop.
Dan zou voor mij de vraag zijn of we met Veerman, Tilman, Til of Veerman, Mauro en Til spelen. Ik vermoed eerlijk gezegd het laatste aangezien Mauro beter kan ondersteunen in het verdedigende werk. Gevolg zal in mijn ogen zijn dat Tilman van linksbuiten start en één van Lozano of Bakayoko rechtsbuiten. Mijn voorkeur zou Bakayoko zijn. Beide komen op dit moment nauwelijks een man voorbij, maar zijn indraaiende voorzetten zijn altijd een gevaar met Til en De Jong in de 16.
Erg jammer dat Saibari niet kan aanhaken, heeft zich toch bewezen op dit niveau.
Dan zou voor mij de vraag zijn of we met Veerman, Tilman, Til of Veerman, Mauro en Til spelen. Ik vermoed eerlijk gezegd het laatste aangezien Mauro beter kan ondersteunen in het verdedigende werk. Gevolg zal in mijn ogen zijn dat Tilman van linksbuiten start en één van Lozano of Bakayoko rechtsbuiten. Mijn voorkeur zou Bakayoko zijn. Beide komen op dit moment nauwelijks een man voorbij, maar zijn indraaiende voorzetten zijn altijd een gevaar met Til en De Jong in de 16.
Erg jammer dat Saibari niet kan aanhaken, heeft zich toch bewezen op dit niveau.
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Denk dat het middenveld Mauro, Palinho en Til wordt. Schouten naast Boscagli.
Tilman vanaf links en Lozano vanaf rechts.
Kun je met Baka nog een frisse buitenspeler brengen als het moet/kan.
Met Mauro heb je iets meer zekerheid op je middenveld in verdedigende zin. Eerste half uur zal toch ook een beetje overleven worden en proberen die muur stil te krijgen... Als dat laatste al lukt...
Tilman vanaf links en Lozano vanaf rechts.
Kun je met Baka nog een frisse buitenspeler brengen als het moet/kan.
Met Mauro heb je iets meer zekerheid op je middenveld in verdedigende zin. Eerste half uur zal toch ook een beetje overleven worden en proberen die muur stil te krijgen... Als dat laatste al lukt...
Champions are not born. Champions are made during practice.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Je zou bijna Pepi tegen hem willen zetten.
- PCGC
- Vedette
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zeer verontrustend dit...
-
- Internationale topspeler
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ben dan toch echt benieuwd wanneer we Saibari terug kunnen verwachten. Voor de wedstrijd tegen Feyenoord zei Bosz nog dat ze gingen trainen en kijken hoe het zou gaan. Twente thuis zondag is 2 weken later, dan zou het toch wel weer moeten kunnen zou je denken?
-
- Vedette
Met de interland break in het verschiet heb ik liever dat hij niet speelt dit weekend tegen Twente.PSVAchterhoek wrote: ↑12 Mar 2024, 11:31 Ben dan toch echt benieuwd wanneer we Saibari terug kunnen verwachten. Voor de wedstrijd tegen Feyenoord zei Bosz nog dat ze gingen trainen en kijken hoe het zou gaan. Twente thuis zondag is 2 weken later, dan zou het toch wel weer moeten kunnen zou je denken?
-
- Jeugdinternational
Geschorst?AddoCultheld wrote: ↑12 Mar 2024, 11:20 Scheelt wel echt veel dat die Schloterbeck niet mee mag doen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Yes door die kaart die die pakte vorige match. Zal wel Sule/Hummels worden nu achterin, met de snelheid van Baka en Lozano zal er wel wat mogelijk moeten zijn.YPLee wrote: ↑12 Mar 2024, 11:33Geschorst?AddoCultheld wrote: ↑12 Mar 2024, 11:20 Scheelt wel echt veel dat die Schloterbeck niet mee mag doen.
Last edited by VTheMan on 12 Mar 2024, 11:34, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Ja door zijn gele kaart van de vorige keer. Alle schijn naar dat de defensie Sule en Hummels zal zijn.YPLee wrote: ↑12 Mar 2024, 11:33Geschorst?AddoCultheld wrote: ↑12 Mar 2024, 11:20 Scheelt wel echt veel dat die Schloterbeck niet mee mag doen.
- DonyellMalen
- Legende
Oftewel, twee tractoren. Daar moeten we echt van profiteren. Bovendien is die Schlotterbeck goed in z'n passing, dat zijn die anderen iets minder.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril