Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 12 Mar 2024, 12:10 Met zoveel middenvelders en zo weinig aanvallers in de selectie moet je echt Tillman als aanvaller gebruiken vind ik.
Ik hoop echt dat het Malik - Luuk - Chucky wordt.
En dan Baka er 2e helft inbrengen tegen een vermoeide verdediging :mrgreen:
Juancho
Mister PSV

SKERLA wrote: 12 Mar 2024, 12:10 Met zoveel middenvelders en zo weinig aanvallers in de selectie moet je echt Tillman als aanvaller gebruiken vind ik.
Als iedereen er was wel maar je mist denk ik te veel creativiteit op je middenveld als je Tillman daar niet opstelt. Als Veerman op 6 komt staat hij te ver naar achteren en Mauro en zeker Til zijn te beperkt in balbezit qua creativiteit. Juist met pitbull Mauro achter hem zou ik altijd Tillman opstellen op 10. Die was in de thuiswedstrijd ook geweldig, de beste speler voor een heel groot gedeelte van de wedstrijd. Wist perfect ook tussen de linies te lopen bij Dortmund, die hadden daar grote problemen mee.

Baka heeft ff rust gehad, heeft zich kunnen opladen en kan gaan vlammen. Heb je met Til en Pepi nog 2 aanvallende krachten die je vanaf de bank kan brengen.
Het is wat mij betreft dus of:

Schouten/Veerman/Til OF Veerman/Mauro/Tillman
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    DonyellMalenBreur
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 12 Mar 2024, 12:14
    Als iedereen er was wel maar je mist denk ik te veel creativiteit op je middenveld als je Tillman daar niet opstelt. Als Veerman op 6 komt staat hij te ver naar achteren en Mauro en zeker Til zijn te beperkt in balbezit qua creativiteit. Juist met pitbull Mauro achter hem zou ik altijd Tillman opstellen op 10. Die was in de thuiswedstrijd ook geweldig, de beste speler voor een heel groot gedeelte van de wedstrijd. Wist perfect ook tussen de linies te lopen bij Dortmund, die hadden daar grote problemen mee.

Baka heeft ff rust gehad, heeft zich kunnen opladen en kan gaan vlammen. Heb je met Til en Pepi nog 2 aanvallende krachten die je vanaf de bank kan brengen.

Maar Tillman moet ook als middenvelder spelen, 2e 10 naast Til. Dest hoog, net als tegen Go Ahead.
    Juancho
    Mister PSV

SKERLA wrote: 12 Mar 2024, 12:17
    Juancho wrote: 12 Mar 2024, 12:14

Maar Tillman moet ook als middenvelder spelen, 2e 10 naast Til. Dest hoog, net als tegen Go Ahead.
    Dat is sowieso anders dan zijn rol thuis tegen Dortmund. En daar vond ik hem echt idioot goed. Nu Veerman terug is zie ik ook niet in waarom je dat moet gaan aanpassen. Bovendien denk ik dat je de zwaktes van Dortmund beter kan benutten met Lozano en Bakayoko op de flanken. Snelheid, diepgang, dribbels, assists en goals. En ja ook een stukje onvoorspelbaarheid maar dat hoort bij ze.
    Last edited by Juancho on 12 Mar 2024, 12:20, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Paulie1983
    DonyellMalen
    Legende

Eens, Jan.
    Juancho wrote: 12 Mar 2024, 12:14Schouten/Veerman/Til OF Veerman/Mauro/Tillman
    Dit is precies de afweging die Bosz moet maken. In het eerste geval kan je Tillman dan op links zetten, Ramalho speelt dan achterin. Met de tweede optie speel je met Schouten achterin en de welbekende drie voorop. Keuzes voor Bosz.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Juancho
    SKERLA
    Legende

Juancho wrote: 12 Mar 2024, 12:18
    SKERLA wrote: 12 Mar 2024, 12:17

Dat is sowieso anders dan zijn rol thuis tegen Dortmund. En daar vond ik hem echt idioot goed. Nu Veerman terug is zie ik ook niet in waarom je dat moet gaan aanpassen.
    Idioot goed, maar ook soms slordig. Dan heb ik graag Mauro erachter in Dortmund.
    Bovendien stel ik liever Til op dan Bakayoko.
    Ivicii
    Bankzitter

Ik zie het liefst dat we vol voor de winst gaan en van eigen kracht uitgaan.

Dus dan schouten achterin met veerman tillman till op het middenveld.
    Dan kun je dortmund achterin goed vastzetten.
    DonyellMalen
    Legende

SKERLA
    Legende

Is dat nou een rood ballonnetje linksboven, naast het Duitse vlaggetje?

Last edited by SKERLA on 12 Mar 2024, 12:56, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Heissenberrug
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Leest hij hier nou ook al mee dan?
    Maax
    Meervoudig international

En Sambo op de foto. Kan geen toeval zijn.
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

Wie loopt daar achter Boscagli aan, Ledezma toch?
    Juss07
    Ballenjongen

iam wrote: 11 Mar 2024, 18:00
    StratumZuid wrote: 11 Mar 2024, 17:03

Zijn er veel meer nog op de thuisvakken!
    In welke vakken zitten de uitfans eigenlijk? 60/61 volgens mij? En welke nog meer?
    Hier 1x Ost 52 en 1x Ost 54
    Standbeeld
    Mister PSV

PCGC wrote: 12 Mar 2024, 10:43
    Standbeeld wrote: 12 Mar 2024, 08:11

@PCGC winst deze keer?
    @Tovast mijn voorspelling staat al op pagina 3.
    En ik heb er zelfs al op gereageerd. Maakt niet uit. Over 5 pagina's beginnen we gewoon weer opnieuw met voorspellen aangezien iedereen waarschijnlijk alweer vergeten is wat we op pagina 3 besproken hebben.
    Koenjo
    Meervoudig international

Ondanks dat ik een megafan ben van Mauro betwijfel ik of deze wedstrijd niet iets te hoog gegrepen is voor hem op dit moment, zo lang is hij nog niet terug en ik vond hem als back beter. Hij doet het goed hoor op het middenveld maar Dortmund is andere koek, het zou wel gewaagd zijn van Peter.
  • These users thanked the author Koenjo for the post:
    De Realist
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    DonyellMalen
    Legende

iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

Image

Stilte voor de storm van morgen.

De stad is nog lelijker dan Eindhoven. Ook knap!
    Last edited by iam on 12 Mar 2024, 15:42, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author iam for the post:
    StratumZuid
    Standbeeld
    Mister PSV

Brinkhoff's beer jawohl!!! Drie aanhangers vol.
    DonyellMalen
    Legende

Geen DAB Bier?
    Standbeeld
    Mister PSV

Bavaria?
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Koenjo wrote: 12 Mar 2024, 13:50 Ondanks dat ik een megafan ben van Mauro betwijfel ik of deze wedstrijd niet iets te hoog gegrepen is voor hem op dit moment, zo lang is hij nog niet terug en ik vond hem als back beter. Hij doet het goed hoor op het middenveld maar Dortmund is andere koek, het zou wel gewaagd zijn van Peter.
    Is Dortmund beter dan Feyenoord?
    Juancho
    Mister PSV

SKERLA wrote: 12 Mar 2024, 12:20
    Juancho wrote: 12 Mar 2024, 12:18

Dat is sowieso anders dan zijn rol thuis tegen Dortmund. En daar vond ik hem echt idioot goed. Nu Veerman terug is zie ik ook niet in waarom je dat moet gaan aanpassen.
    Idioot goed, maar ook soms slordig. Dan heb ik graag Mauro erachter in Dortmund.
    Bovendien stel ik liever Til op dan Bakayoko.
    Ah ok tja dat is kwestie van smaakje idd :). Ik zou morgen altijd Bakayoko opstellen. Dus dan komt Tillman automatisch op 10 te staan en daardoor Til als hele fijne invaller. We gaan het zien :)
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

Dit lijkt mij om meerdere redenen ook het beste.
    Ten eerste kun je Til dan op 10 zetten en dat is met het afjagen echt wel een meerwaarde. Hij heeft ook meer diepgang dan Tilmann en dat is tegen die 2 slome centrale verdedigers ook een wapen.
    Daarnaast speelt chucky op rechts beter.
    Doordat Tilmann als linksbuiten wat meer naar binnen speelt heeft Dest ook veel meer ruimte om op te stomen. Lozano houdt het veld toch wat breder aan de linkerkant.
    En ook niet geheel onbelangrijk je kunt Bakayoko nog brengen gaandeweg de tweede helt. Een frisse vleugelaanvaller nog kunnen brengen als de wedstrijd vordert en de verdedigers wat moe worden is echt een bewezen recept.

• These users thanked the author psveindhoven_vakW for the post:
    Rikkert1234
    Hatseflats
    Vedette

VTheMan wrote: 12 Mar 2024, 11:33
    YPLee wrote: 12 Mar 2024, 11:33

Geschorst?
    Yes door die kaart die die pakte vorige match. Zal wel Sule/Hummels worden nu achterin, met de snelheid van Baka en Lozano zal er wel wat mogelijk moeten zijn.
    Volgens mij spelen ze ook soms met Can op CV.
    Koenjo
    Meervoudig international

Jeronimo wrote: 12 Mar 2024, 15:27
    Koenjo wrote: 12 Mar 2024, 13:50 Ondanks dat ik een megafan ben van Mauro betwijfel ik of deze wedstrijd niet iets te hoog gegrepen is voor hem op dit moment, zo lang is hij nog niet terug en ik vond hem als back beter. Hij doet het goed hoor op het middenveld maar Dortmund is andere koek, het zou wel gewaagd zijn van Peter.
    Is Dortmund beter dan Feyenoord?
    Ja dat denk ik wel.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Post Reply