Het is natuurlijk wel helemaal waar: het is voor deze ronde òf alles (kwalificatie voor de volgende ronde), òf niets (uitschakeling). Een kampioenschap in de Eredivisie heeft niets met deze wedstrijd te maken.
Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ow zo, dan geldt dat dus in principe voor iedere bekerwedstrijd. Ik ben van mening dat bij winst PSV nog steeds helemaal niets heeft, behalve dat ze een ronde verder zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Matchday! Komaaaaan
Heerlijk, volle bak wedstrijdspanning gelijk.trouwepsvfan wrote: ↑13 Mar 2024, 07:33
Lekkere video, vooral de commentaren aan het begin ook. Kostelijk.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
-
- Ballenjongen
Hier ook 3x met de trein, helaas wegens werk wel pas 14 uur weg. ETA 16 uur Dortmund
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
Kleine side question: zijn er mensen die langer dan 2 weken effectief aan hun scriptie/thesis hebben gewerkt (terwijl je er eigenlijk een half jaar voor hebt)? Of heeft iedereen die dat ooit heeft moeten schrijven de alles-in-twee-weken tactiek gehanteerd?
Kleine side question: zijn er mensen die langer dan 2 weken effectief aan hun scriptie/thesis hebben gewerkt (terwijl je er eigenlijk een half jaar voor hebt)? Of heeft iedereen die dat ooit heeft moeten schrijven de alles-in-twee-weken tactiek gehanteerd?
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
-
- Nationale topspeler
Ik deed een redelijk praktische scriptie, dus ik moest jammer genoeg wel eerder beginnen. Heb het schrijfwerk in iets meer dan een maand gedaan denk ik.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
Ah ja, dan begrijp ik het. Ik heb in principe alleen literatuur + enkele focusgroepen. Focusgroepen en het schrijven lekker in de laatste 1.5 maand aan het doenCZ_Code wrote: ↑13 Mar 2024, 08:48Ik deed een redelijk praktische scriptie, dus ik moest jammer genoeg wel eerder beginnen. Heb het schrijfwerk in iets meer dan een maand gedaan denk ik.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als ik het goed heb begrepen staat er 10.6mln op het spel.
- Hatseflats
- Vedette
Alles in 2 dagen.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
Nu kan je toch mooi chatgpt gebruiken?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als ik de productiviteit van de laatste 48u had gehad in de eerste 48u van de afstudeerperiode dan had ik een half jaar vakantie gehad.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42
-
Even serieus: probleem is dat je het stuk afstemming met je scriptie begeleider mist. Het is vaak handig om gedurende het traject stukken aan te leveren, die te laten beoordelen en dan vanuit daar weer verder te werken. In principe kan het wel vooral als je een theorie onderzoek o.i.d. hebt maar bijvoorbeeld nog een praktijk onderzoek doen wordt lastig.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
Maar ik snap dat het vandaag lastig is. Werken is ook altijd een uitdaging op dit soort wedstrijddagen, vooral vanuit thuis. Ik hang hier dan meer rond dan ik zou willen toegeven haha.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
Probleem is wel dat ChatGPT qua schrijfstijl echt verschrikkelijk lelijk isHatseflats wrote: ↑13 Mar 2024, 08:58Alles in 2 dagen.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
Nu kan je toch mooi chatgpt gebruiken?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Op VI staat idd: Iedere zege levert nog eens 2,7 miljoen op, een gelijkspel is goed voor 900.000 euro. Ook plaatsing voor de achtste finale (9,5 miljoen), kwartfinale (10,5 miljoen), halve finale (12 miljoen), de finale (15 miljoen) én de eindzege (nog eens 4 miljoen) leveren flink wat op.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
Ja, ik heb ook wel met m'n begeleider afgesproken om tussentijds stukken aan te leveren. Dat zijn vaak theoretische stukken, maar die schrijf ik vaak in 1 à 2 dagen op en dan krijg ik als feedback dat het er goed uit ziet en een paar zinnetjes moet veranderen . En dan kan ik weer 1.5 maand verderBreur wrote: ↑13 Mar 2024, 09:02Even serieus: probleem is dat je het stuk afstemming met je scriptie begeleider mist. Het is vaak handig om gedurende het traject stukken aan te leveren, die te laten beoordelen en dan vanuit daar weer verder te werken. In principe kan het wel vooral als je een theorie onderzoek o.i.d. hebt maar bijvoorbeeld nog een praktijk onderzoek doen wordt lastig.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
Maar ik snap dat het vandaag lastig is. Werken is ook altijd een uitdaging op dit soort wedstrijddagen, vooral vanuit thuis. Ik hang hier dan meer rond dan ik zou willen toegeven haha.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Jij hebt Nederlands gestudeerd toch?Breur wrote: ↑13 Mar 2024, 09:02Even serieus: probleem is dat je het stuk afstemming met je scriptie begeleider mist. Het is vaak handig om gedurende het traject stukken aan te leveren, die te laten beoordelen en dan vanuit daar weer verder te werken. In principe kan het wel vooral als je een theorie onderzoek o.i.d. hebt maar bijvoorbeeld nog een praktijk onderzoek doen wordt lastig.PSVAchterhoek wrote: ↑13 Mar 2024, 08:42 Ik moet (eigenlijk) de hele dag werken aan mijn scriptie/thesis. Maar dat gaat 'm niet worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Oke dus als we winnen (wat nodig is voor plaatsing) dan pakken we nog eens 2.7mln extra. Dus er staat in totaal net wat meer dan 13mln op het spel.11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 09:04Op VI staat idd: Iedere zege levert nog eens 2,7 miljoen op, een gelijkspel is goed voor 900.000 euro. Ook plaatsing voor de achtste finale (9,5 miljoen), kwartfinale (10,5 miljoen), halve finale (12 miljoen), de finale (15 miljoen) én de eindzege (nog eens 4 miljoen) leveren flink wat op.
- trouwepsvfan
- Vedette
Scriptietijd haha mooi leven was dat.
Elke dag tot 16u in je bed liggen en dan een week voor je deadline jezelf opsluiten in de UB.
Elke dag tot 16u in je bed liggen en dan een week voor je deadline jezelf opsluiten in de UB.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Plus inkomsten uit kaartverkoop. Zal ook nog eens 3-5Standbeeld wrote: ↑13 Mar 2024, 09:08Oke dus als we winnen (wat nodig is voor plaatsing) dan pakken we nog eens 2.7mln extra. Dus er staat in totaal net wat meer dan 13mln op het spel.11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 09:04
Op VI staat idd: Iedere zege levert nog eens 2,7 miljoen op, een gelijkspel is goed voor 900.000 euro. Ook plaatsing voor de achtste finale (9,5 miljoen), kwartfinale (10,5 miljoen), halve finale (12 miljoen), de finale (15 miljoen) én de eindzege (nog eens 4 miljoen) leveren flink wat op.
Miljoen zijn.
-
Gewoon een extra tip om de scriptie te verlengen. Zo kom je aan meer a4'tjes!SKERLA wrote: ↑13 Mar 2024, 09:06Jij hebt Nederlands gestudeerd toch?Breur wrote: ↑13 Mar 2024, 09:02
Even serieus: probleem is dat je het stuk afstemming met je scriptie begeleider mist. Het is vaak handig om gedurende het traject stukken aan te leveren, die te laten beoordelen en dan vanuit daar weer verder te werken. In principe kan het wel vooral als je een theorie onderzoek o.i.d. hebt maar bijvoorbeeld nog een praktijk onderzoek doen wordt lastig.
- Standbeeld
- Mister PSV
We bulken van het geld.iam wrote: ↑13 Mar 2024, 09:11Plus inkomsten uit kaartverkoop. Zal ook nog eens 3-5Standbeeld wrote: ↑13 Mar 2024, 09:08
Oke dus als we winnen (wat nodig is voor plaatsing) dan pakken we nog eens 2.7mln extra. Dus er staat in totaal net wat meer dan 13mln op het spel.
Miljoen zijn.
- DonyellMalen
- Legende
1. Vrije man onder Luuk de Jong
2. Gaten in centrum defensie
3. Diepte achter laatste lijn
https://www.vi.nl/pro/analyse/drie-mani ... n-dortmund
2. Gaten in centrum defensie
3. Diepte achter laatste lijn
https://www.vi.nl/pro/analyse/drie-mani ... n-dortmund
- These users thanked the author DonyellMalen for the post: