Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Verdediging is echt het zorgenkindje daar. Vol gas erop vandaagDonyellMalen wrote: ↑13 Mar 2024, 12:30 Komaan, aanpakken.
Vermoedelijke opstelling Borussia Dortmund: Kobel; Wolf, Süle, Hummels, Maatsen; Can, Sabitzer, Brandt; Malen, Füllkrug, Sancho.
- De Realist
- Internationale topspeler
Haha jij komt duidelijk nooit in Duitsland.
Je moet ook nog oppassen dat je pinpas überhaupt werkt, aangezien ze ook op sommige plekken alleen een EC (Giro)kaart accepteren. En dan werkt je Rabobank pasje dus lekker niet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- StratumZuid
- Vedette
Zeker bij Fifa is hij een fijne goedkope optieStandbeeld wrote: ↑13 Mar 2024, 12:32 Wel echt een goede keeper. Hoop dat we onze kansen afmaken deze keer.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- StratumZuid
- Vedette
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa Lang
mooi in de nieuwe clubkleuren!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
A) Cola en Lays paprika chips
B) Whisky en Iberico ham
C) Rode wijn en oude Hollandse kaas
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
B. Tenzij je niet meer wilt neuken.11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
Last edited by SKERLA on 13 Mar 2024, 12:52, edited 1 time in total.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- StratumZuid • DonyellMalen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Optie C is voor mij geen voetbalavond-snack-drinken-combinatie. Optie D heeft een iets te hoog 'zaterdagmiddag' gehalte en optie A is vaak wat je nuttigt op een Europa League avond. Blijft optie B wat mij betreft over Er mag genoten worden!11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
Heb overigens hetzelfde gevoel als jij, hele andere vorm van spanning, het is geen do or die, het is geen rivaliteit, het is gewoon een f*cking mooie voetbalavond in de knock-out van de CL waar we al jaaaren niet meer zijn geweest. Desalniettemin ook wel weer een 'zonde' gevoel als we niet doorgaan, omdat er tegen het huidige Dortmund echt wel een reële kans is.
Last edited by Sensation on 13 Mar 2024, 12:53, edited 1 time in total.
- StratumZuid
- Vedette
Ardberg wel dan...SKERLA wrote: ↑13 Mar 2024, 12:51B. Tenzij je niet meer wilt neuken.11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
alles van goud
alles van goud
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Wie?
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
En naderhand een fles champagne/prosecco openen omdat PSV heeft gewonnen, delen met de dame des huizes. Iedereen blij en daarna nog een feestpartij?11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
- trouwepsvfan
- Vedette
C.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- StratumZuid • Lorenzo von Matterhorn
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Tjompie
Wel toevallig nu er vandaag veel Eindhovenaren naar Duitsland gaan, daar hebben ze wel verstand van gas…..
Grote gasleiding dreigt te bezwijken in Eindhoven, A2 afgesloten
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -eindhoven
Grote gasleiding dreigt te bezwijken in Eindhoven, A2 afgesloten
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -eindhoven
- Juancho
- Mister PSV
halen we hem toch gewoon op als Benitez vertrekt?StratumZuid wrote: ↑13 Mar 2024, 12:41Zeker bij Fifa is hij een fijne goedkope optieStandbeeld wrote: ↑13 Mar 2024, 12:32 Wel echt een goede keeper. Hoop dat we onze kansen afmaken deze keer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- StratumZuid
- Vedette
-
- Vedette
D11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
- StratumZuid
- Vedette
Ik heb een tray funky falcon, shoving zal het eens zijn hiermee en een aantal flessen champie voor de vrouw
alles van goud
alles van goud
- Standbeeld
- Mister PSV
- Tjompie
Alle 411 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
-
- Lid 2e elftal
Waarom kiezen als het allemaal kan?11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
B) Whisky en Iberico ham
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
A - voorbeschouwing
D - 1e helft
C - 2e helft
B - nagenieten of verlenging / pingels
Mooi leve!
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Amsterdams bier op zo'n avond?StratumZuid wrote: ↑13 Mar 2024, 13:07 Ik heb een tray funky falcon, shoving zal het eens zijn hiermee en een aantal flessen champie voor de vrouw
Koop lokaal ( tenzij je dus in Amsterdam woont, dan niet )
- These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
- Breur • StratumZuid